Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad

Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad

Lugnets Allé 34, 120 66 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad!

Alla vi mäklare här på kontoret i Hammarby Sjöstad älskar det vi gör. Vi jobbar stenhårt för att du som kund ska bli nöjd, utvecklar oss ständigt och försöker alltid ligga i framkant när vi jobbar.

Vi har bra koll på området, bostadsmarknaden, föreningar och kommunikationer och kan svara på alla frågor du kan tänkas ha under affärens gång. Kontakta oss så får du en mäklare som bryr sig på riktigt och vill att din bostadsaffär ska bli den allra bästa!

Läs vad 230 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad

• Per Gunnar P
    Per Gunnar P skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Vi sålde en bostadsrätt och är i alla avseenden nöjda med vår mäklare. Läs mer
  • Carl Roger Svante C
    Carl Roger Svante C skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Vi tycker att vi fick bra hjälp av Tiiu i samband med vårt köp av Bostadsrätt. Läs mer
  • Mats K
    Mats K skrev om George Shabo en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Kompetent och professionell mäklare som infriade våra högt ställda förväntningar. Vi kan varmt rekommendera George. Läs mer
    2018-04-25 George S svarar Mats K
    Stort tack för din fina rekommendation mister! Lycka till i det nya huset!
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Bra bemötande och rådgivning, god kunskap om området (Kvarnholmen), tillgänglig och professionell. Intrycket överstämde väl med mina förväntningar genom hela säljprocessen. Jag kan rekommendera Tiiu Eneroth på Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad varmt. Läs mer
  • Sofi R
    Sofi R skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Vi sålde vår lägenhet mha Tiiu, hon var proffsig och lyhörd. Vi är nöjda med hennes stöd genom hela processen. Läs mer
  • Christer Å
    Christer Å skrev om George Shabo en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Allt genomfört på absolut bästa
    Sätt av Gerog Läs mer
    2018-04-25 George S svarar Christer Å
    Stort tack Christer, jag ska vara glad som har så fantastiska säljare som er!
  • Pia Å
    Pia Å skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Vi tyckte hon var fantastisk. Påläst och såg oss alla. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Alar P
    Alar P skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Vi fick kontakt med Tiiu av en ren slump när vi tittade på en lägenhet i Hammarby Sjöstad. Ganska snart fick vi förtroende för hennes sätt att arbeta och vi kom överens om att hon skulle göra en värdering av vårt hus. Lägenheten köpte vi dock inte, vi valde en annan lägenhet som en av hennes kollegor råkade ha till försäljning. En lägenhet som vi föll mer eller mindre pladask för och troligen betalade lite för mycket för.
    Där stod vi alltså nu med ett skrivet lägenhetskontrakt utan att ha sålt vårt hus vilket naturligtvis var aningen nervöst - skulle vi få tillräckligt bra betalt för huset?
    Under försäljningsprocessen upplevde vi Tiiu som mycket engagerad, ambitiös och proffsig. Hon rekommenderade en stylist och var själv aktiv vid fotograferingen och var mån om detaljerna för att resultatet skulle bli så bra som möjligt. Tiiu ordnade även några enskilda visningar för särskilt intresserade. Hur många som kom till de tre öppna visningarna vet vi inte riktigt men det måste ha varit bortåt sjuttio personer. Kanske fler.
    Budgivningen startade som så vanligt idag med ett underbud men snart kom buden i rask takt och slutpriset blev över förväntan trots den försiktiga marknaden.
    Tack för allt Tiiu, utan dig hade vi nog fått ett nervöst sammanbrott. Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Mycket proffsig!! Hon levererade ett toppenjobb för oss och vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Christoffer Å
    Christoffer Å skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Bra och proffsigt............................................. Läs mer
  • Malin R
    Malin R skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Väldigt påläst, trygg och förtroendeingivande. Läs mer
  • Anna G
    Anna G skrev om Jan-Eric Lundberg en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Väldigt professionell, trevlig och snabb på att återkoppla. Läs mer
  • Angelica W
    Angelica W skrev om George Shabo en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Engagerad, driven, trovärdig och supertrevlig. Svarar snabbt på frågor och funderingar. George är också mycket noggrann vid fotografering och när han beskriver bostaden i annons. Han har full koll på bostaden han säljer. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • Hanna C
    Hanna C skrev om George Shabo en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    George är en trevlig, glad, ihärdig, driftig, lösningsfokuserad och tillmötesgående mäklare som sätter kunden i första rummet och jobbar utifrån kundens önskemål och förväntningar. Han är inte rädd för att ifrågasätta och väcka nya tankar hos kunden utan att för den sakens skull få kunden att känna sig lurad/pressad.

George ger ett pålitligt intryck som gör att vi som kund kan känna oss trygga genom hela processen! Läs mer
    2017-12-04 George S svarar Hanna C
    Riktigt kul att jag kunde hjälpa till med både sälj och köpprocessen. Jag gör alltid mitt yttersta för att ni som mina uppdragsgivare ska känna er så trygga som möjligt i ert val av mäklare! Tack för era fina ord, ha nu en riktigt bra tid i er nya lya!
  • Kennedi S
    Kennedi S skrev om George Shabo en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Vi anlitade George för att sälja vår lägenhet i en svår marknad men George har en uttänkt strategi och nöjer sig inte med att hålla en visning. George är en trevlig och duktig säljare! Läs mer
    2017-12-04 George S svarar Kennedi S
    Stort tack för förtroendet Kennedi!
  • Awiwa K
    Awiwa K skrev om George Shabo en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Jag har flyttat många gånger men aldrig häfte en mer kunnig, ambitiös, duktig och sympatisk mäklare än Gerge Shabo.
    Rekommenderar honom å det varmaste. Läs mer
    2017-12-04 George S svarar Awiwa K
    Stort tack för din fina rekommendation Awiwa!
  • Sture W
    Sture W skrev om George Shabo en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Högt engagement, energi, trevlig och tillmötesgående, noggrann,
    affärsinriktad! Läs mer
    2017-11-21 George S svarar Sture W
    Tack för din fina rekommendation Sture! Kul att jag kunde hjälpa till, hälsa Ulla!
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om George Shabo en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    George gjorde hela köpprocessen väldigt enkel för oss. Fanns alltid tillgänglig (till och med klockan 22 en fredag kväll). Vi är väldigt nöjda med hur han alltid återkopplade, och höll det han lovade. Skulle inte tveka att anlita honom i framtiden när vi ska sälja. Läs mer
    2017-11-17 George S svarar Jennifer H
    Kul att båda era bostadsaffärer löste sig och att jag kunde hjälpa er hitta rätt! Stort tack för din rekommendation!
  • Carl A
    Carl A skrev om Jan-Eric Lundberg en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Fantastiskt!
    Överlevereade och gjorde ett kanon jobb! Läs mer
  • Anders G
    Anders G skrev om Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Mycket duktig, engagerad och seriös frima. Anlitat dem många gånger och kommer använda dem igen. Läs mer
  • Eric G
    Eric G skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Johan levde väl upp till våra förväntningar och hanterade försäljningen på ett mycket kompetent sätt. Tack vare Johans kundkontakter, erfarenhet och råd beträffande tidpunkt för försäljning hittade vi en bra köpare och kunde förhandla fram en prisnivå som båda parter var nöjda med. Läs mer
  • Kim L
    Kim L skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Riktigt bra mäklare !
    Uppfyller allt som en proffsig mäklare ska vara! Läs mer
  • Chris Å
    Chris Å skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Lugn, trygg och kunnig. Vi är mycket nöjda med Johan och kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Peter F
    Peter F skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Proffesionellt, förtroendeingivande och trevligt bemötande. Vår uppfattning är också att mäklaren gjorde en rejäl insats för att vi skulle göra en bra affär. Läs mer
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Jag är mycket nöjd med Johan Nurk. Han är den klart skickligaste mäklaren jag mött och kombinerar engagemang och professionalitet på ett strålande sätt. Jag har både köpt och sålt med hjälp av honom och har känt mig lika väl omhändertagen i båda fallen. Läs mer
  • Anders F
    Anders F skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Engagerad och mycket sympatisk Läs mer
  • Lovisa G
    Lovisa G skrev om Jan-Eric Lundberg en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Jan-Eric är väldigt professionell samtidigt som han är personlig och lättsam. Kunnig och ger alltid goda råd. Läs mer
  • Andreea V
    Andreea V skrev om Jan-Eric Lundberg en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Professionell och duktig. Vi är mycket nöjda. Har sålt och köpt med honom flera gånger. Läs mer
  • Hanna F
    Hanna F skrev om George Shabo en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    George gjorde ett väldigt bra jobb och höll mig uppdaterad hela tiden. Professionell och tillmötesgående. Återkom hela tiden på utsatt tid samt gjorde affären smidig. Läs mer
    2017-09-15 George S svarar Hanna F
    Stort tack för din rekommendation Hanna, lycka till med ditt nya boende!
  • Kristian B
    Kristian B skrev om George Shabo en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Ambitös, Driven och målmedveten. Är nöjd med George som mäklare för min bostadsaffär. Läs mer
    2017-09-15 George S svarar Kristian B
    Tackar ödmjukast för din rekommendation Kristian! Önskar dig all lycka framöver.
  • Oskar U
    Oskar U skrev om Jan-Eric Lundberg en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Jag fick ett utmärkt bemötande, regelbunden kontakt med Jan-Eric och svar på de frågor jag hade. I kort - mycket bra erfarenhet av Jan-Eric och Svenska Mäklarhuset! Jag rekommenderar honom gärna vidare till andra som behöver hjälp med försäljning av sin bostad. Läs mer
  • Christina F
    Christina F skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Kunnig, pålitlig och fullständigt professionell. Läs mer
  • Kjell K
    Kjell K skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Lugn, trygg, pålitlig och kunnig. Kände mycket väl till området där lgh såldes. Läs mer
  • Lars N
    Lars N skrev om Jan-Eric Lundberg en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Allt har funkat utmärkt med Jan-Eric Läs mer
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Tycker Tiiu gav ett stabilt och tryggt uppträdande under hela processen! Läs mer
  • Sten D
    Sten D skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Professionell, trevlig, lyhörd och med känsla för service. Vi har har haft mycket kontakt med Tiiu. Rekommenderar henne varmt Läs mer
  • Gunnel J
    Gunnel J skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Hon var mycket proffsig - klara besked - och förskönade ingenting - mycket bra! Läs mer
  • Peter F
    Peter F skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Seriös mäklare som jag både köpt och sålt bostad via tidigare Läs mer
  • Min J
    Min J skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Absolut bästa mäklaren! Totalt engagemang, noggrann uppföljning som gynnade alla parter. Läs mer
  • Hilkka S
    Hilkka S skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Johan var mycket lyhörd för kundens önskningar och kom med goda förslag. Han såg lägenhetens potential och lyfte upp dem i annons och beskrivning. Jag var nöjd med Johans arbete. Läs mer
  • Christer Z
    Christer Z skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Trevlig, kunnig, Effektiv, förtroendegivande
    Vi är mycket nöjda med Johans insatser.
    Vi nådde tänkt summa för försäljningen Läs mer
  • David M
    David M skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Kompetent och seriös mäklare som kan sitt område Läs mer
  • Sam P
    Sam P skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Helt ok, som de flesta mäklare, ville bara få till en försäljning så fort så möjligt! Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Snabb och effektivt mäklarjobb, rekommenderas Läs mer
  • Jessika K
    Jessika K skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Filip Bodnar är en mycket kunnig, professionell och personlig mäklare. Jag har både köpt och sålt via honom & han är väldigt duktig på att få till en snabb affär där han vill det bästa både för säljaren och köparen. Uppskattar Filips ärlighet och hjälpsamhet och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Mycket bra samarbete och bra hjälp med kontakter. Utmärkt prissättning och bra genomförd budgivning. Läs mer
  • Joeri J
    Joeri J skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Tiiu is a straightforward real estator, with a strong personality and strong goal orientation as well.
    She helped us from start to finish and achieved what she promised.

Strongly recommend Tiiu as your 'mäklare' for your next house/apartment to sell. Läs mer
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Vi är supernöjda med Tiiu. Hon är riktigt proffessionell, vilket både köpare och säljare märker. Läs mer
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Tiiu gjorde ett toppen jobb med försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Filip Bodnar har de alla de kvalitéer som man kan önska sig av en mäklare. Professionell bemötande och ger allt som man kan kräva av en mäklare av högsta klass. Läs mer

Lugnets Allé 34, 120 66 Stockholm