Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad

Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad

Lugnets Allé 34, 120 66 Stockholm — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 208 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad

• Chris Å
    Chris Å skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Lugn, trygg och kunnig. Vi är mycket nöjda med Johan och kan varmt rekommendera honom som mäklare.
  • Peter F
    Peter F skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Proffesionellt, förtroendeingivande och trevligt bemötande. Vår uppfattning är också att mäklaren gjorde en rejäl insats för att vi skulle göra en bra affär.
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Jag är mycket nöjd med Johan Nurk. Han är den klart skickligaste mäklaren jag mött och kombinerar engagemang och professionalitet på ett strålande sätt. Jag har både köpt och sålt med hjälp av honom och har känt mig lika väl omhändertagen i båda fallen.
  • Anders F
    Anders F skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Engagerad och mycket sympatisk
  • Lovisa G
    Lovisa G skrev om Jan-Eric Lundberg en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Jan-Eric är väldigt professionell samtidigt som han är personlig och lättsam. Kunnig och ger alltid goda råd.
  • Andreea V
    Andreea V skrev om Jan-Eric Lundberg en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Professionell och duktig. Vi är mycket nöjda. Har sålt och köpt med honom flera gånger.
  • Hanna F
    Hanna F skrev om George Shabo en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    George gjorde ett väldigt bra jobb och höll mig uppdaterad hela tiden. Professionell och tillmötesgående. Återkom hela tiden på utsatt tid samt gjorde affären smidig.
    2017-09-15 George S svarar Hanna F
    Stort tack för din rekommendation Hanna, lycka till med ditt nya boende!
  • Kristian B
    Kristian B skrev om George Shabo en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Ambitös, Driven och målmedveten. Är nöjd med George som mäklare för min bostadsaffär.
    2017-09-15 George S svarar Kristian B
    Tackar ödmjukast för din rekommendation Kristian! Önskar dig all lycka framöver.
  • Oskar U
    Oskar U skrev om Jan-Eric Lundberg en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Jag fick ett utmärkt bemötande, regelbunden kontakt med Jan-Eric och svar på de frågor jag hade. I kort - mycket bra erfarenhet av Jan-Eric och Svenska Mäklarhuset! Jag rekommenderar honom gärna vidare till andra som behöver hjälp med försäljning av sin bostad.
  • Christina F
    Christina F skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Kunnig, pålitlig och fullständigt professionell.
  • Kjell K
    Kjell K skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Lugn, trygg, pålitlig och kunnig. Kände mycket väl till området där lgh såldes.
  • Lars N
    Lars N skrev om Jan-Eric Lundberg en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Allt har funkat utmärkt med Jan-Eric
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Tycker Tiiu gav ett stabilt och tryggt uppträdande under hela processen!
  • Sten D
    Sten D skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Professionell, trevlig, lyhörd och med känsla för service. Vi har har haft mycket kontakt med Tiiu. Rekommenderar henne varmt
  • Gunnel J
    Gunnel J skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Hon var mycket proffsig - klara besked - och förskönade ingenting - mycket bra!
  • Peter F
    Peter F skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Seriös mäklare som jag både köpt och sålt bostad via tidigare
  • Min J
    Min J skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Absolut bästa mäklaren! Totalt engagemang, noggrann uppföljning som gynnade alla parter.
  • Hilkka S
    Hilkka S skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Johan var mycket lyhörd för kundens önskningar och kom med goda förslag. Han såg lägenhetens potential och lyfte upp dem i annons och beskrivning. Jag var nöjd med Johans arbete.
  • Christer Z
    Christer Z skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Trevlig, kunnig, Effektiv, förtroendegivande
    Vi är mycket nöjda med Johans insatser.
    Vi nådde tänkt summa för försäljningen
  • David M
    David M skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Kompetent och seriös mäklare som kan sitt område
  • Sam P
    Sam P skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Helt ok, som de flesta mäklare, ville bara få till en försäljning så fort så möjligt!
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Snabb och effektivt mäklarjobb, rekommenderas
  • Jessika K
    Jessika K skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Filip Bodnar är en mycket kunnig, professionell och personlig mäklare. Jag har både köpt och sålt via honom & han är väldigt duktig på att få till en snabb affär där han vill det bästa både för säljaren och köparen. Uppskattar Filips ärlighet och hjälpsamhet och kan varmt rekommendera honom!
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Mycket bra samarbete och bra hjälp med kontakter. Utmärkt prissättning och bra genomförd budgivning.
  • Joeri J
    Joeri J skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Tiiu is a straightforward real estator, with a strong personality and strong goal orientation as well.
    She helped us from start to finish and achieved what she promised.

Strongly recommend Tiiu as your 'mäklare' for your next house/apartment to sell.
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Vi är supernöjda med Tiiu. Hon är riktigt proffessionell, vilket både köpare och säljare märker.
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Tiiu Eneroth en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Tiiu gjorde ett toppen jobb med försäljningen av vår lägenhet.
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Filip Bodnar har de alla de kvalitéer som man kan önska sig av en mäklare. Professionell bemötande och ger allt som man kan kräva av en mäklare av högsta klass.
  • Branko K
    Branko K skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Vår erfarenhet av Filip Bodnar på Svenska Mäklarhuset är bra.
    Han är en framåtdrivande säljare som har ett bra driv och en ärlighet som genomsyrar hela affären. Både vi och köparen har behandlats med största respekt och det blev en väl genomförd affär.
    / Branko & Sophia
  • Anders H
    Anders H skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Filip Bodnar hade fått mycket bra vitsord av dem som rekommenderade honom som mäklare, och han levde upp till förväntningarna. Han var genomgående professionell i försäljningen och var även kreativ i de olika diskussioner vi hade för ett få ett bra resultat.
  • Juliana D
    Juliana D skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Väldigt proffsig och kunnig. Kan starkt rekommendera Filip som mäklare i Hammarby sjöstad.
  • Mats H
    Mats H skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Han är väldigt på läst mäklare + att han sitter på båda stolarna köpare o säljare !! Viktigt så man får ihop en försäljning/ köp. Lätt att få tag i informera ofta Mvh Mats Hammargren
  • Mats K
    Mats K skrev om Jan-Eric Lundberg en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Lysande, trygg och proffsig mäklare. Rekommenderas.
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Han var mycket professionell och trevlig.
  • Emma N
    Emma N skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Filip var personlig, snabb och jag upplevde honom som en mycket pålitlig mäklare, som ville det bästa för både säljare och köpare (jag).
  • Jimmy J
    Jimmy J skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Bemötande bra, trevlig person men håller inte allting han säger vid köp och ignorerar uppföljning.
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Han gjorde sitt jobb utan anmärkningar från vår sida (köpare)
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Vi köpte av Filip. Tydlig, snabb i affärer.
    Pålitlig och är social och väldigt trevlig.
    Har också sålt förr med Filip och han verkligen leverera det han säger han ska!
    Väldigt proffsig.
  • Zohre A
    Zohre A skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Jag kände mig väl bemöt.
    Han har informerat mig väl.
  • Mathias H
    Mathias H skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Ärlig, rak, tillgänglig allt vad man önskar ifrån en mäklare - rekommenderas!
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Bra, trevligt bemötande. Alltid anträffbar! och kunnig.
    Gunnar
  • Ulvi M
    Ulvi M skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Mycket trevligt bemötande, professionell och kunnig, kan mycket om området och är förtroendeingivande. Kan verkligen rekommendera honom.😀👍
  • Andreas R
    Andreas R skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Filip gav mig ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Han är serviceinriktad och saklig.
  • Anders I
    Anders I skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Bra bemötande och köpet genomfördes smidigt och utan problem
  • Marie K
    Marie K skrev om Filip Bodnar en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Proffsig men med värme och omtanke = Bra balans och samklang till mig som kund. Snabba återkopplingar och är lösningsinriktad samt levererar till kund.

Vi kan rekommenderar Filip varmt till andra kunder!
  • Lennart I
    Lennart I skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Johan är en trevlig och korrekt person. Jag uppskattar hans ärlighet och förmåga att värdera såväl säljare som köpares önskemål.
  • Ann-marie K
    Ann-marie K skrev om Jan-Eric Lundberg en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Hej,
    jag hade tidigare sökt efter en mäklare. Jag sökte vidare och besökte kontoret Mäklarhuset Hammarby Sjöstad & Sickla, och fick tala med mäklare Jan-Eric Lundberg. Vi kom överens om ett hembesök och jag fick direkt känslan av att det här var rätt mäklare för mig. Han har haft tydligt fokus på affären genom hela processen, gentemot både säljare och köpare. En seriös och ansvarsfull mäklare, som var trevlig att tala med. Toppenbra!
    Stort tack till Jan-Eric och inte minst till fotografen Karl-Erik Pettersson, som tog fantastiskt fina bilder! Tack även till Rebecca Lindbäck och Filip Bodnar. Jag har redan rekommenderat firman till bekanta, som varit i färd med att sälja sin lägenhet. Tack, tack, tack!
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Trevligt bemötande, bra påläst.
  • Ulrica E
    Ulrica E skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Professionell och aktiv mäklare
  • Linda J
    Linda J skrev om Johan Nurk en del av Svenska Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
    Johan är överlägset den bästa mäklaren jag någonsin anlitat. Med sin skicklighet och sitt engagemang har han sålt tre av mina lägenheter till toppen priser. Han är genuin, lugn och väldigt behaglig att ha att göra med.
    Ett proffs ut i fingerspetsarna. Blir lätt han vid nästa flytt med.
    /Linda Johannesson

Lugnets Allé 34, 120 66 Stockholm