Tiiu Eneroth

Tiiu Eneroth är mäklare på Mäklarhuset Hammarby Sjöstad

Tiiu Eneroth har varit registrerad mäklare sedan 2004-12. Tiiu Eneroth har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.8. Tiiu Eneroth har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

4 omdömen om Tiiu Eneroth

Martin N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tiiu Eneroth en del av Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
Hammarby Sjöstad

Mycket professionell, rak och ärlig om vad vi kunde förvänta oss. Trevlig och enkel att ha och göra med.

Ulf T

Trevlig, tydlig, uppnår resultat

Eva E
Södermalm

Vi blev mycket väl omhändertagna av Tiiu så det kändes bra. Ringde alltid upp om jag ringt och hade ett fint bemötande .skulle lätt kunna rekommendera henne till en vän.

Gunilla M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tiiu Eneroth en del av Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
Hammarby Sjöstad

Jag gillade Tiiu. Hon var korrekt och kunde svara på alla våra frågor. Inget charmtroll, men tillräckligt trevlig och vi kände oss trygga med kontakten.