Svenska Mäklarhuset Johanneshov

Svenska Mäklarhuset Johanneshov

En del av Svenska Mäklarhuset svenskamaklarhuset.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Svenska Mäklarhuset Johanneshov! När du anlitar oss får du mäklare som verkligen brinner för nöjda kunder. Vi älskar vårt jobb och jobbar alltid stenhårt för att du ska hitta rätt bland alla bostadsrätter och villor här i trevliga Johanneshov. Vi har massor av erfarenhet av mäklarbranschen. Oss kan du fråga...

528 omdömen om Svenska Mäklarhuset Johanneshov

Sedan starten hos Reco 2019

Aleksei K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
Skärmarbrink / Hammarbyhöjden

Sanna was very helpful during the process and answered all questions that i had. Always available to talk. She made the process run smoothly and professional.

Susanne L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
Blåsut, Johanneshov

Att anlita Ellen för att sälja min mysiga lägenhet i Blåsut var ett toppenbra beslut. Trots att jag under hela processen befann mig utomlands, så rodde hon enkelt affären i land. Trots en knepig bostadsmarknad såg hon till att både jag och köparna blev nöjda med avslutet! Jag rekommenderar Ellen å det varmaste och skulle inte tveka att anlita henne igen! Jag kände att jag var i hennes trygga och professionella händer och kunde luta mig tillbaka. Hon gjorde allt pappersarbete och kan sin sak.

Svar från Ellen Wikström

Tusen tack Susanne för det fina omdömet 😊 kul att ni är nöjda och att jag fått hjälpa till 🤩

Clara H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Pranjic en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
Kärrtorp

Sandra har varit väldigt kommunikativ och tillgänglig hela processen! Hon såg till att min försäljning blev smidig och snabb, stark rekommendation!

Svar från Sandra Pranjic

Tack för ett härligt samarbete😍

Nina F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
Hammarbyhöjden/Björkhagen

Sanna är duktig på återkoppling, har aldrig gett upp trots en svår och trög marknad. Varm och trygg person.

Lotten Maria W
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Kompetent, informativ, erfaren och noggrann. Hon är också lätt och bra att prata och planera med. Aldrig hetsigt "säljig", utan övertygande av de rätta anledningarna (de ovan). Jag är jättenöjd!

Caroline H
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Sanna är effektiv, proffsig och har en väldigt tydlig process. Hon kommer också med förslag och råd men är samtidigt lyhörd för dig som säljare.

Ingrid H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
Blåsut, Johanneshov

Hon var engagerad och bra. Anpassade sig efter våra önskemål. Vi kom sent till visningen av lgh men hon stannade och lät oss titta på lgh i lugn och ro. Tillmötesgående.

Svar från Ellen Wikström

Tack Ingrid för det fina omdömet! Så kul att träffa er och kunna hjälpa till. Välkomna till området :)

Gösta H
Blåsut, Johanneshov

Mycket bra mottagande och engagemang. Anpassar tider för möten helt enligt våra önskemål.

Svar från Ellen Wikström

Tack Gösta för fint omdöme, kul att få hjälpa till och hoppas ni kommer stormtrivas i nya bostaden :)

Lotta K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Pranjic en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Jag blev mycket väl bemött av Sandra. Hon är trevlig, kunnig och mycket engagerad. Det kändes tryggt att köpa lägenhet via Sandra. Jag upplevde att hon är väldigt mån om att det ska kännas bra för både köpare och säljare!

Svar från Sandra Pranjic

Åh vad glad jag blir av att höra det. Något som är otroligt viktigt för mig i mitt yrke är just det här med att köpare ska känna sig nöjda, sedda, hörda och att de får en positiv upplevelse av mäklare. Du har köpt en fantastisk lägenhet!

Natalia Sara H
Hammarbyhöjden

Sandra är en otroligt kunning och engagerad mäklare. Kan verkligen rekommendera henne till alla som vill säöja sin lägenhet på ett enkelt och smidigt sätt!

Svar från Sandra Pranjic

Men va fint tack snälla🤩 har varit så kul att få jobba med er 😊

Anna B
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Sanna är en väldigt engagerad, lyhörd och förtroendeingivande mäklare. Vi har erfarenhet av hennes arbete både som köpare och säljare och i båda processerna har vi fått snabb respons och det har känts ärligt och genuint rakt igenom, det uppskattar vi verkligen. Rekommenderar henne starkt!

Simon Sven George B
Kärrtorp

Sandra är kunnig, tillmötesgående, inkännande och engagerad. Mina varmaste rekommendationer.

Svar från Sandra Pranjic

Tack snälla! Kul att höra och varmt lycka till i letandet ⭐️

Henrik H
Hammarbyhöjden

Väldigt påläst, guidande genom hela processen. Bra koll på marknaden och området i stort.

Svar från Sandra Pranjic

Kul att höra och stort grattis🤩

Andreas F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Gawell en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Vi valde mellan flera mäklare och bestämde oss för Gabriel. En professionell och samtidigt personlig mäklare som inte hetsade om priser eller förespeglade några enastående resultat. Vi har inga större erfarenheter av mäklare med blev positivt överraskade av Gabriels bemötande, tålamod, lyhördhet och målmedvetenhet. Han var noga med att det var vi som bestämde hur vi ville ha det. Med tanke på den speciella karaktären på vår bostad ställde den höga krav på mäklarens förmåga att framhålla finesserna i vår etagevåning....

Conny S
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Positiv, rak och tydlig information.

Viktor J
Hammarbyhöjden, Johanneshov

I en stressig tid i livet var Sanna otroligt härlig att ha att göra med. Alltid tillgänglig, lugn och med fantastisk koll på en marknad som vi upplevde som totalt obegriplig. Vi hade möte med ett flertal mäklare innan försäljningsprocessen började, och Sanna var ett självklart val efter det. Otroligt proffsig och kändes mycket mer bekväm i det svåra marknadsläget som rådde när vi sålde. Hon var dessutom billigare än övriga och med en betydligt högre målbild vad vi skulle kunna sälja lägenheten för. Billigare, bättre och med överlägsen koll på området. Mer än så behöver egentligen inte sägas.

Alexander D
Björkhagen, Johanneshov

Hon är en mycket bra mäklare. Hon var lätt att få tag på och återkom med svar ganska snabbt. Försäljningen gick snabbt och smidigt.

Svar från Sandra Pranjic

Tack snälla Alexander, det har varit så kul att få hjälpa dig med detta :) Stort grattis.

Niclas L
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Väldigt bra bemötande. Tydlig och ärlig kommunikation. Kände att Sanna verkligen anpassade sig efter mig i samspel med sin expertis och lokalkännedom i området. Det kändes tryggt att ha henne som en trygg punkt kring försäljningen av min lägenhet. Kan rekommenderas starkt, och om det blir aktuellt i framtiden så kommer Sanna vara ett självklart val av mäklare igen.

Amita B
Hammarbyhöjden/Björkhagen

Personligt bemötande, proffsig och service minded. Allt funkade smidigt när vi köpte lägenhet av Sanna.

Ervin F
Enskededalen

Jätteduktig och ambitiös mäklare som var noggrann och kunnig. Gjorde säljupplevelsen extra positiv!

Svar från Sandra Pranjic

Tack snälla, ni har varit superhjälpsamma i allt :)

Robert L
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Mycket proffsig och rutinerad.

Monica F
Kärrtorp

Vi har haft en mycket bra kontakt och stöd av Sandra under hela processen från start till försäljning. Sandra har varit tillgänglig, positiv, kunnig och engagerad under hela processen. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera andra säljare att ta hjälp av Sandra!

Vad fint omdöme. Tack snälla☺️

Johannes L
Enskededalen

Vi köpte vår bostad via Sandra, som då representerade säljarna. Vår upplevelse av henne var att hon var professionell i hennes bemötande gentemot oss, påläst kring bostaden och villig att snabbt hjälpa oss att komma till ett avslut med säljarna. Vidare var hon lyhörd inför våra önskemål och gjorde det hon kunde för att uppfylla dem. Sandra upplever vi som en pålitlig mäklare som hjälper både köpare och säljare att nå en affär som gagnar alla parter. Vi är mer än nöjda med hennes insats i vår bostadsaffär!

Svar från Sandra Pranjic

Tack snälla Hannes, ni kommer älska området och lägenheten, det är jag säker på☺️

Jakob L
Skärmarbrink / Hammarbyhöjden

Sanna gjorde ett mycket bra jobb, hon drev på och följde upp under hela processen. Hon var noga och följde upp när jag hade frågor eller behövde information.

Oskar L
Hammarbyhöjden

Sanna var proffsig igenom hela processen, nu har vi köpt vår första drömlägenhet!

Cecilia P
Kärrtorp

Gabriel kändes genuint engagerad, trovärdig och kunnig genom hela processen. Vi uppskattade hans guidning genom de olika stegen på en oförutsägbar marknad och är mycket nöjda med resultatet.

Anders F
Kärrtorp

Professionellt, förtroendeigivande och trevligt bemötande. Gabriel Gawell levde upp till högt ställda förväntningar. Väldigt bra stöd i en av livets viktigaste försäljningar. På en utmanande bostadsmarknad hanterade Gabriel sitt mäklaruppdrag på ett utmärkt sätt. Jag kan därför varmt rekommendera Gabriel Gawelll som fastighetsmäklare.

Dennis C
Blåsut, Johanneshov

Gabriel har ett fint bemötande och man märker att han är proffs på det han gör. Mycket noggrann, tydlig och kunnig. Kommunikationen har funkat klanderfritt hela vägen i mål. Rekommenderas skarpt!

Bengt L
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Professionell, engagerad och målmedveten.

Christopher W
Enskede - Gamla Enskede

Sandra har varit helt fantastisk hela vägen från första mötet till att affären blev klar. Hon har varit professionell och stöttat oss på alla sätt tänkbara och verkligen gjort allt för att vi ska känna oss inkluderade och trygga i hela processen!

Svar från Sandra Pranjic

Stort tack Christopher. Det har varit ett nöje att få hjälpa er med detta. Äntligen i mål 🤩

Tilda N
Enskede - Gamla Enskede

Supernöjd med Sandra! Hon var väldigt tillmötesgående och tillgänglig för att besvara eventuelle frågor. Hon var också väldigt trevlig! Rekommenderar varmt!

Svar från Sandra Pranjic

Tack snälla Tilda🤩 Stort grattis igen!

Sebastian V
Globen / Skärmarbrink

Är mycket nöjd med Sanna! Hon lyckades sälja lägenheten i en trög marknad, både snabbt och till ett bra pris. Hon har under hela säljprocessen vart både proffsig och supertrevlig. Rekomenderar henne starkt!

Johannes R
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Sanna är toppen! Väldigt trevlig och proffsig, enkel att ha att göra med.

Therese W
Enskede - Kärringstan

Ellen är en supertrevlig & duktig mäklare. Hon är Positiv, väldigt engagerad & arbetar hårt för att uppnå bästa resultat för säljaren. Hon återkopplar alltid och uppdaterar flitigt under hela processen. Jag är glad att jag valde Ellen som mäklare & skulle tveklöst anlita henne igen vid framtida bostadsförsäljning

Svar från Ellen Wikström

Tusen tack Therese för det fina omdömet! Jag är glad att jag fått träffa dig och hjälpa till med förmedlingen av bostaden💫⭐️

Elin G
Enskede - Kärringstan

Ellen Wikström är en mycket trevlig, kunnig och informativ mäklare som jag har kunnat lita på under processen fram till köpet av en ny bostadsrätt. Hon har varit tillgänglig, tjänstvillig och mycket trevlig i bemötandet. En toppenmäklare helt enkelt.

Svar från Ellen Wikström

Tack Elin för jättefint omdöme! Hoppas du kommer stormtrivas i ditt nya hem😊💫

Peter J
Björkhagen/Hammarbyhöjden

Sanna är en bra mäklare som är noggrann och tydlig .rekommenderas !

Caroline L
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Jag fick ett gott intryck av Sanna, hon var vänlig, lugn och tillmötesgående. Jag efterfrågade en till visning, utöver de som var för allmänheten, och hon ordnade en tid med väldigt kort varsel. Det kändes tryggt under kontraktsskrivningen och det kändes som Sanna hade goda kunskaper inom sitt yrke. Jag fick en väldigt bra upplevelse som köpare.

Xiaomeng D
Björkhagen/Hammarbyhöjden

Ellen was a really kind, considerate and responsible borker who deliver perfects service. She helped me bought my ideal apartment with a very smooth process. Highly recommend!

Svar från Ellen Wikström

Thank you for the kind words. The pleasure was all mine! I hope you will enjoy your nice new home.

Åsa N
Björkhagen, Johanneshov

Gabriel ger ett väldigt professionellt intryck. Han kan området, tycks dessutom ha kunskap om dess arkitektur och om byggnadsvård. Han är snabb i vändningarna, lyhörd, tålmodig. Jag kan verkligen ge honom mina allra bästa rekommendationer.

Pontus C
Hammarbyhöjden/Björkhagen

En bra trygg och stabil mäklare för både säljare och köpare

Kiril T
Skärmarbrink / Hammarbyhöjden

Bra kommunikation och stöttande beteende!

Anneli N
Gullmarsplan/Globen

Väldigt bra bemötande och ordning och reda på allt. Snabb på återkoppling och att ge svar på frågor.

Emil L
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Trelig, proffsig och driven – helt utan att kännas säljig eller hal. Rekommenderas!

Olof M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Litzén en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Ebba har varit tillmötesgående och konstruktiv gentemot oss säljare och har mycket väl motsvarat våra förväntningar på henne som professionel och kunnig mäklare,. Skickligt och tålmodigt har hon hjälpt oss fram till ett bra avslut på affären. Vi är väldigt nöjda med hennes insats som vår mäklare.

Victoria E
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Bästa Mäklaren , effektiv svarar direkt Kände mig 100% trygg att genomföra denna bostadsförsäljning med henne rekommenderar Ellen starkt .

Svar från Ellen Wikström

Tack Victoria🤩 nöjet var helt på min sida och grattis till nya bostaden och nya äventyr 🥳

Josefin N
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Tydlig, trevlig, bra kommunikation genom hela processen!

Joakim B
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Tillmötesgående med extra visning, ärlig och trevlig.

Tack Joakim för fint omdöme. Kul att kunna få hjälpa till 💫

Andreas J
Hammarbyhöjden

Sanna är en mycket profsig mäklare som visar god förståelse för både säljare och köpare. Tydlig och saklig kommunikation med en härligt och varm personlighet. Sanna fyller även en bra och viktig konsultativ roll i alla steg under vår bostadsfösäljning. Detta är andra gången vi tar hjälp av Sanna och är jättenöjda.

Emilia A
Skärmarbrink / Hammarbyhöjden

Professionell och kunnig mäklare. Tydlig och informativ under hela processen. Rekommenderar!

Jonas K
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Sandra var väldigt hjälpsam, trevlig och mån om att jag skulle bli nöjd med försäljningen av min lägenhet. En väldigt bra mäklare helt enkelt. Vid nästa försäljning ska jag definitivt kontakta henne igen!

Svar från Sandra Pranjic

Gud va kul att höra, har verkligen varit ett nöje av få hjälpa dig. Önskar dig all lycka till i letandet av nästa bostad☺️