Eema Jakus Strand
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 9 Läs vad Eema Jakus Strand

• Erzsebet C sålde sitt hus med hjälp av Eema Jakus Strand en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg

2019-12-11

Eema är fantastisk duktig. Mvh Erzsebet Csiba Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A köpte sitt hus med hjälp av Eema Jakus Strand en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg

• Förtroendeingivande
    • Påläst
    • Seriös Läs mer
  • Lena Marie Katarina J sålde sitt hus med hjälp av Eema Jakus Strand en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg

2019-12-10

Jag har sålt ett radhus i Ödåkra och blivit delägare i en villa i Ekeby.
    Jag ville att allt skulle gå smidigt och rätt till genom hela affären samt deklarationen efteråt. Eema levde mer än väl upp till mina förväntningar. Hon hjälpte till med allt och mer därtill. Och jag fick hela tiden uppdateringar om hur affären fortlöpte.
    Jag kände mig trygg genom hela affären och kunde slappna av helt.
    Jag rekommenderar varmt Eema till alla. Hon är engagerad och ger det där lilla extra. Läs mer
  • Caroline B köpte sin lägenhet med hjälp av Eema Jakus Strand en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg

Munkaängen
    Eema är helt fantastisk. Hon har gjort så att mitt första bostads köp känns tryggt och rätt. Hon känns genuin och ärlig, något som är viktigt. Snabb kontakt och hjälp med allt som är nytt vid ett köp och alla frågor såg hon snabbt till att besvara. Bara bra och positiva saker att säga och det kommer från en som annars alltid är skeptisk och kritisk. Läs mer
  • Oliver O sålde sin lägenhet med hjälp av Eema Jakus Strand en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg

Tågaborg
    Eema säljer bostaden på ett väldigt proffsigt och bra sätt. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Daniel D köpte sin lägenhet med hjälp av Eema Jakus Strand en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg

Centrum
    Tydlig, kommunikativ och hög service känsla Läs mer
  • Alexander Q
    Alexander Q köpte sitt hus med hjälp av Eema Jakus Strand en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg

2019-10-12

- Eema är mäklaren av säljaren av en villa som jag och min fru har köpt i Helsingborg.
    - Redan i visningssteget hade vi en jättebra intryck av Eema, som var väldigt trevlig, lättillgänglig och visste mycket om huset och eventuella nödvändiga renoveringar.
    - Sedan har vi fått mycket stöd av Eema, som har en gedigen nätverk i Helsingborgs fastighetsvärld, genom att lägga oss i kontakt med rätt personer för att hjälpa i förbereddningen av köpet (t.e. uppskatta planerat renoveringsarbete, finansiering).
    - I köpeprocessen var hon också mycket professionell och stödjande mot både säljaren och köparen
    - Och även efter köpet har vi som köpare fått hjälp, t.e. med bokning av överlåtelsebesiktningen.
    - Sammanfattande tycker vi att Eema är en utomordentlig bra mäklare, med mycket passion för hennes yrke och för att göra en bra affär för alla sidor! Läs mer
  • Lina S sålde sin lägenhet med hjälp av Eema Jakus Strand en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg

2019-08-31

Centrum
    En mäklare med stort engagemang, tillgänglighet och snabb återkoppling. Läs mer
  • Ian v köpte sin lägenhet med hjälp av Eema Jakus Strand en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg

2019-08-28

Centrum
    Bra bemötande. Mötte våra förväntningar samt gett bra info om hela köpprocessen Läs mer

Senaste försäljningarna

Malmögatan