Linus Blixt
Registrerad mäklare sedan 2011-06-15
Aktiv på Reco.se sedan 2019-12-09
2019-08 - 2020-07
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag erbjuder en bred kunskap inom både byggteknik och sälj. Jag får kunder att känna sig trygga med bostaden de vill köpa och sätter stort fokus på tillgänglighet och service.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är engagerad och professionell. Mitt mål är att göra er livs största affär till ett gott minne!

Hur ser din drömbostad ut?
Jag drömmer om ett hus fritt från kostnader! Låga energivärden, solceller, värmepump och egen vattenförsörjning. Havsutsikt, hyfsat avskiljt och en stor härlig altan! Läs mer

Läs vad 4 Läs vad Linus Blixt

• Sabina P
    Sabina P sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Blixt en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg

4:a
    Rydebäck
    Linus hjälpte oss att sälja vårt radhus i Rydebäck. Han gjorde ett strålande jobb och var väldigt mån om oss. Höll kontakten regelbundet och var alltid ett samtal bort.
    Överträffade våra förväntning helt.
    Rekommenderar verkligen honom om ni går i säljtankar. Läs mer
  • Anna E sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Blixt en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg

2:a
    Centrum
    Både köpte och sålde med Linus som mäklare, kändes verkligen genuint trevlig och engagerad.

Alltid lätt att få tag på. Läs mer
  • Robin L sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Blixt en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg

4:a
    Gustavslund
    Jag och min sambo har sålt ett radhus. Mäklaren som hjälpte oss var väldigt enkel att bemöta och besvarade de frågor vi som säljare hade.
    Våra förväntningar var att kunna föra en dialog och få hjälp med de frågetecken som dök upp under försäljningsperioden. Vi hade även förväntningarna att mäklaren skulle vara påläst om vår bostad och ha kännedom om föreningen för att på så sätt ge en trygghet vid visniningstillfällena mot potentiella köpare.
    Jag tycker att Linus uppfyllde våra förväntningar med bravur. Han har en hög professionell nivå i form av att både kunna vara individförstående och målfokuserad.
    Jag rekommenderar linus blixt och svenska mäklarhuset! Läs mer
  • Lars Anders H sålde sitt hus med hjälp av Linus Blixt en del av Svenska Mäklarhuset Helsingborg

Humlegården
    Linus har åtagit sej sitt uppdraget och utfört det till min fulla belåtenhet.
    Linus har sålt vår villa. Läs mer
    2019-12-09 Linus B svarar Lars Anders H
    Tack Lasse! Det betyder mycket för mig att ni vill vara med och stötta oss :) God jul och gott nytt år!

Senaste försäljningarna

Bomgränden