Kent Nordh

Kent Nordh

Kent Nordh är mäklare på Svenska Mäklarhuset Järfälla

Kent Nordh har varit registrerad mäklare sedan 1992-11. Kent Nordh har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 220 omdömen med ett betyg på 4.9. Kent Nordh har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla trevliga människor man får möta, och att hjälpa till och vara ett professionellt stöd i en av de viktigaste händelserna i en människas liv. Det är en skön känsla att man kan göra skillnad och ha stor betydelse för någon annan.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Efter mer än 25 år i yrket har jag samlat på mig mycket kunskap och erfarenhet som kan vara ovärderlig för mina kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag försöker ge både säljare och köpare raka svar som de förstår och kan ta till sig. Ju mer transparent och tydligt något är, desto enklare är det att ta rätt beslut. Jag hoppas även att kunderna känner att jag verkligen bryr mig om dem.

220 omdömen om Kent Nordh

Sedan starten hos Reco 2015
Alem A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Kallhäll

Ja han var jätte trevligt och duktigt

Jenny M
Köpte sitt hus med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Stäket

Kent har ett lugnt, tydligt och proffesionellt bemötande. Vi är otroligt nöjda!

Carina I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Kallhäll

Väldigt pålitlig och noggrann mäklare, kunnig och genuint intresserad av att jag som kund skall känna mig trygg i alla avseenden när det gäller min försäljning av lägenhet. Uppdaterar och berättar alla steg i försäljningen. Kommer definitivt anlita Kent Nordh igen om jag ska sälja el köpa.

Johan L
Kallhäll

Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt. Välkomnande och informerande. Att det skulle kännas bra och tryggt, det var det. Man fick en bra känsla direkt och den fortsatte. En bra helhet, från start till mål. Förtroende ingivande inledning och ett bra avslut.

Nina L
Viksjö

Väldigt fint bemötande och uppenbart trygg och kunnig i sin roll! Jag kände mig trygg genom hela affären!

Marie R
Sålde sitt hus med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Kallhäll

Proffsig och med lång erfarenhet av den lokala marknaden.

Marko G
Kallhäll

Kent var professionell och mycket engagerad i försäljningen av vår bostad. Vi rekommenderar Kent Nordh!

Constance R
Kallhäll

Kent har varit mycket professionell, serviceminded och trevlig. Han har uppdaterat och återkopplat till mig på ett föredömligt sätt som gjort att jag kännt mig trygg. Han har verkligen gjort sitt bästa för att få lägenheten såld. En mycket trevlig mäklare.

Christoffer E
Kallhäll

Trevlig och enkel att ha att göra med.

Solveig Linnéa N
Kallhäll

Pappa var endast med på mötet med Kenth Nord, jag, hans dotter, hade träffat honom tidigare och visste, det var en skicklig mäklare. Fast det är tuffa tider, lyckades han sälja pappas lägenhet väldigt snabbt. Han rekommenderade en bra stylist, så allt fungerade väldigt bra.Pappa känner sig väldigt nöjd.