Malin Westermark
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-03 - 2019-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Interaktionen med människor. Att få göra säljare och köpare supernöjda vid sin livs affär. Att den ena dagen inte är den andra lik.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag brinner för mitt arbete och det genomsyrar hela affären. Att jag dessutom har arbetat i som fastighetsmäklare närmare 13 år gör att jag har en otroligt stor kunskap inom yrket. Att jag fortfarande efter alla år som fastighetsmäklare tycker att det är ett otroligt roligt arbete känns dessutom som en ynnest.

Hur ser din drömbostad ut?
En sekelskiftesvåning med högt i tak och vackra tidstypiska detaljer. Läs mer

Läs vad 159 Läs vad Malin Westermark

• Gudrun A sålde sitt hus med hjälp av Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2019-02-21

Sålt en villa.
    Utmärkt bemötande bra information. Läs mer
  • Inger Marie S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2019-02-09

Västra Jakobsberg
    Kompetent, ambitiös, engagerad , lätt att ha att göra med och trevlig. Jag rekommenderar Malin varmt. Läs mer
  • Ulf N sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

Jakobsberg Söderdalen
    Ett bra bemötande. Bra dialog från första mötet.
    Vi fick tyvärr inte vad vi hoppats på för vår lägenhet. Detta berodde inte på Malin utan på den svaga marknad för bostäder vi just nu upplever Läs mer
  • Karol T sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

Skälby
    Har haft Malin som mäklare vi både köp och försäljning och kan inte säga något annat än att hon är en jättebra mäklare. Lyhörd som gör sitt bästa för att känna sig nöjd med både köp och försäljning. Läs mer
  • Carina N sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

Jakobsberg Söderdalen
    Malin har varit lyhörd och proffsig på alla sätt. Jag är mycket nöjd med henne som mäklare och med hennes personlighet. Läs mer
  • Patrick T köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2018-10-12

Barkarbystaden
    Supernöjd med allt vid köpet av vår bostadsrätt! Läs mer
  • Karolina P sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2018-10-10

Berghem / Polhem
    Nu sålt 2 bostäder med hjälp av Malin. Fantastiskt lätt att ha att göra med, snabba svar, ärlig o rak och mycket kunnig. Det här varit enkelt att ha en dialog med henne, hon lyssnar och kommer med förslag. Har bara gott att säga om Malin Läs mer
  • Violet Maria B sålde sitt hus med hjälp av Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2018-09-24

Kallhäll
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Malin.
    Malin är en klippa, hon hjälpte oss med det mesta. Läs mer
  • Jan L köpte sitt hus med hjälp av Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2018-08-13

Skälby
    När vi köpte vårt nya hus av Malin fick vi: Trevligt bemötande och en snabb och smidig affär. Känns väldigt bra! Läs mer
  • Viktoria K skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2018-07-09

Sålt en lägenhet. Bra bemötande och positiv med mycket energi. Varit kanonbra! Läs mer

Senaste försäljningarna

Bågspännarvägen