Malin Westermark
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Interaktionen med människor. Att få göra säljare och köpare supernöjda vid sin livs affär. Att den ena dagen inte är den andra lik.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag brinner för mitt arbete och det genomsyrar hela affären. Att jag dessutom har arbetat i som fastighetsmäklare närmare 13 år gör att jag har en otroligt stor kunskap inom yrket. Att jag fortfarande efter alla år som fastighetsmäklare tycker att det är ett otroligt roligt arbete känns dessutom som en ynnest.

Hur ser din drömbostad ut?
En sekelskiftesvåning med högt i tak och vackra tidstypiska detaljer. Läs mer

Läs vad 154 kunder tycker om Malin Westermark

• Patrick T köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Barkarbystaden
    Supernöjd med allt vid köpet av vår bostadsrätt! Läs mer
  • Karolina P sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Berghem / Polhem
    Nu sålt 2 bostäder med hjälp av Malin. Fantastiskt lätt att ha att göra med, snabba svar, ärlig o rak och mycket kunnig. Det här varit enkelt att ha en dialog med henne, hon lyssnar och kommer med förslag. Har bara gott att säga om Malin Läs mer
  • Violet Maria B sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kallhäll
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Malin.
    Malin är en klippa, hon hjälpte oss med det mesta. Läs mer
  • Jan L köpte sitt hus med hjälp av Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Skälby
    När vi köpte vårt nya hus av Malin fick vi: Trevligt bemötande och en snabb och smidig affär. Känns väldigt bra! Läs mer
  • Viktoria K skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålt en lägenhet. Bra bemötande och positiv med mycket energi. Varit kanonbra! Läs mer
  • Niklas B skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Mycket kompetent mäklare med koll på marknaden. Vi sålde en lägenhet i Barkarbystaden vilket just nu (juni 2018) inte är speciellt lätt, men Malin lyckades sälja den till ett pris över förväntan. Malin hade svar på de frågor vi hade och tålamod när försäljningsprocessen tog tid men många visningar. Vi är väldigt nöjda och skulle absolut anlita henne igen i framtiden. Läs mer
  • Anders T skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    gick väldigt smidigt.
    Blev väldigt nöjd med priset och inflyttningsdatumet. Läs mer
  • Nina Angelica H skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Malin är fantastiskt duktig på det hon gör och varm och trevlig.

Trots ett väldigt tufft läge att sälja hus just nu så kämpade hon på och lyckades till slut :) Läs mer
  • Labib A
    Labib A skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Hej Malin Westermark är en mycket kompetent mäklare. Man har haft en hel del kontakter med olika mäklare men Malin slår ut allt. Hon är trevlig, hjälpsam och tänker på kundens bästa. Hon är verkligen cream de la cream när det gäller att jobba som mäklare. Hennes information gällande huset var mycket tydlig. Helt enkelt en tia av tia som mäklare. Mvh Lycklig husägare😄 Läs mer
  • Mitzie L skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Malin har hjälp mig sälja min bostadsrätt. Hon är en pigg och glad mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra!
    Hon har ett professionellt bemötande och jag kände mig i trygga händer. Läs mer

Senaste försäljningarna

3:a