Mindy von Berlepsch
en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

Riddarplatsen 5
177 24 Järfälla — Visa karta

Vad tror Mindy att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 3 kunder tycker om Mindy von Berlepsch

• Evald A
    Evald A skrev om Mindy von Berlepsch en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    hon är en bra och driven mäklare som vi kan rekommendera för nya köpare av en bostad i Järfälla.
    vi köpte en bostad på Axvägen och vi blev proffsmottagna av Mindy och hon gjorde ett gott intryck eftersom hon visste allt om lägenheten och dess skick oberoende vad vi frågade om. Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Mindy von Berlepsch en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Efter ett antal möten med olika mäklare i området så valde vi Mindy som vi fick bästa personkontakten med. Mindy kan verkligen rekommenderas. Hon är proffsig, kunnig och väldigt trevlig. Hon hjälpte oss med alla delar av försäljningen av vår bostadsrätt. Hon var personligen med på fotograferingen och bägge visningarna. En tät kontakt vid budgivning och snabb avslutning för skrivning av kontrakt m.m. Om vi behöver sälja någon mer gång så kan vi absolut tänka oss att kontakta Mindy igen. Läs mer
  • José Luis Ordiales C
    José Luis Ordiales C skrev om Mindy von Berlepsch en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Mindy was extremely helpful, responsive and professional the whole time.
    She made sure to present and explain all available options to me and provided guidance based on her experience and the market conditions.

I would recommend her to anyone looking for a professional and friendly broker. Läs mer
Malin Westermark
Kent Nordh