Mindy von Berlepsch
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 3 kunder tycker om Mindy von Berlepsch

• Evald A köpte sin lägenhet med hjälp av Mindy von Berlepsch en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Viksjö
    hon är en bra och driven mäklare som vi kan rekommendera för nya köpare av en bostad i Järfälla.
    vi köpte en bostad på Axvägen och vi blev proffsmottagna av Mindy och hon gjorde ett gott intryck eftersom hon visste allt om lägenheten och dess skick oberoende vad vi frågade om. Läs mer
  • Johan G sålde sin lägenhet med hjälp av Mindy von Berlepsch en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Viksjö
    Efter ett antal möten med olika mäklare i området så valde vi Mindy som vi fick bästa personkontakten med. Mindy kan verkligen rekommenderas. Hon är proffsig, kunnig och väldigt trevlig. Hon hjälpte oss med alla delar av försäljningen av vår bostadsrätt. Hon var personligen med på fotograferingen och bägge visningarna. En tät kontakt vid budgivning och snabb avslutning för skrivning av kontrakt m.m. Om vi behöver sälja någon mer gång så kan vi absolut tänka oss att kontakta Mindy igen. Läs mer
  • José Luis Ordiales C sålde sin lägenhet med hjälp av Mindy von Berlepsch en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kallhäll
    Mindy was extremely helpful, responsive and professional the whole time.
    She made sure to present and explain all available options to me and provided guidance based on her experience and the market conditions.

I would recommend her to anyone looking for a professional and friendly broker. Läs mer

Senaste försäljningarna

Sporrvägen