Philip Sandberg

Philip Sandberg

Philip Sandberg är mäklare på Svenska Mäklarhuset Järfälla

Philip Sandberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Philip Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.8. Philip Sandberg har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

54 omdömen om Philip Sandberg

Sedan starten hos Reco 2019
Munkhbayar G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Jakobsberg

Snäll bra jobbat. Jag vill skriva mer men jag kan inte svenska

Adna K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Jakobsberg

Bra och smidigt, bra hjälp och trevligt bemötande!

Altantuya S

Philip Sandberg is so professional. Thank you for all

Catherine S
Bolinder Strand

Philip har levererat en mäklarservice högt över mina förväntningar. Jag kan därför verkligen rekommendera honom

Mats B
Sålde sitt hus med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Berghem / Polhem

Kommunikativ och pådrivande. Höll oss uppdaterade genom processen med klara besked och råd. Fungerade bra och helt enklelt klart nöjda.

Ingrid Nilla Annika P
Berghem / Polhem

Engagerad, effektiv och kommunikativ!

Anita Elisabet S
Bolinder Strand

P. Sandberg har varit exceptionellt proffesionell i sitt yrkesutövande som vår utvalda mäklare, vi är genuint nöjda med Svenska Mäklarhuset och P. Sandbergs insats.

Jenny H
Köpte sitt hus med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Berghem / Polhem

Philip hade ett bra bemötande hela vägen. Trevlig och tydlig i sin kommunikation. Noga med att köparen skulle vara insatt i bostadens skick. Fanns tillgänglig under hela processen och svarade på alla frågor och funderingar.

Lars E
Stäket

Mäklaren Philip på Svenska Mäklarförbundet har varit ett bra stöd genom hela säljprocessen. Han har tydligt förklarat de olika stegen och alltid varit tillgänglig när frågor dykt upp. Så från start till mål har han uppfyllt mina förväntningar.

Bledi C
Kallhäll

mycket kommunikativ och mycket snäll person, jag är glad att den personen sköt mig och gav mig en utmärkt presentation av huset