Mäklare Stockholms län Järfälla Svenska Mäklarhuset Järfälla Stéphanie Berndtsson
Stéphanie Berndtsson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med fastighetsmäklaryrket är att det är fartfyllt, omväxlande och utvecklande. Det är en härlig känsla att få hjälpa människor med en av deras största affärer i livet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig som mäklare då jag är engagerad, målmedveten, serviceinriktad och har en gedigen erfarenhet av yrket. Dessutom är jag positiv, enkel att samarbeta med och gör alltid det lilla extra.

Vad gör du helst på fritiden?
På min fritid umgås jag gärna med vänner och familj. Jag uppskattar trevliga middagar, promenader, att resa och spendera tid i stallet.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en sekelskiftesvilla vid vattnet! Läs mer

Läs vad 103 kunder tycker om Stéphanie Berndtsson

• Annie B köpte sin lägenhet med hjälp av Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kallhäll
    Jag kände mig personligt utvald till just min lägenhet som jag köpte via Stéphanie. Jag hade lite kris att hitta en lägenhet som jag skulle kunna acceptera och att det var bråttom. Jag fick ett sms om lägenheten och jag föll pladask. Jag skulle bara ha den. Det var som att komma hem.
    Jag hade inga förväntningar jag ville bara inte ha bottenskrapet och när jag fick det där sms:et efter att ha sett många lägenheter så blev jag så glad.
    Allt gick väldigt fort och det är jag så glad över. Jag sålde nämligen ett hus där de nya ägarna skulle flytta in tidigt. Läs mer
  • Muhammad Adnan T köpte sin lägenhet med hjälp av Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Jakobsberg
    She was helpful and answered all of my questions. The process went well without any issues. I am satisfied by the professionalism shown by her and the team. Läs mer
  • Erika T köpte sin lägenhet med hjälp av Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Viksjö
    Köpt lägenhet genom Stephanie. Vi tyckte hon var mycket tydlig med allt. Ringde tillbaka och meddelade vad som hände. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Azhar Saleem M skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    jag har köpt leganhett Tegvägen 20 i Viksjo. Mäklare hjälpte mig att köpa det här. hon är en professionell och trevlig mäklare. Jag är väldigt nöjd med sitt jobb. Jag önskar henne good luck i framtiden Läs mer
  • Anne Karin G skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Jag var redan i kontakt med Stéphanie för snart två år sedan då det var tänkt att vi skulle flytta men så blev det inte.
    När vi nu skulle sälja vårat hus var det självklart att jag skulle ta kontakt med henne igen. Redan vid första mötet kände jag ett förtroende och engagemang. Jag kommer att rekommendera Stéphanie till andra som går i säljtankar. Läs mer
  • Angelica Å skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålde min etta. Snabbt och smidigt. Läs mer
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Försäljning utav en 68kvm bostadsrätt utan bekymmer eller farthinder. Snabbt och oerhört smidig försäljning. Mycket nöjd. / Tobias Läs mer
  • Daniella K skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Var väldigt tillmötesgående och höll mig uppdaterad hela tiden under budgivningen. När budgivningen närmade sitt slut hjälpte hon mig att slutföra det och planerade smidigt in kontraktsskrivningen direkt. Tack! Läs mer
  • Mikaela Z skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Stephanie var väldigt trevlig och gav mig bra råd och stöttning genom min första försäljning. Läs mer
  • Lina M
    Lina M skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Vi är supernöjda med Stéphanie. Hon har under hela försäljningsprocessen varit det bästa bollplanket. Hon har tålamod och ger både tips och råd utifrån en realistisk bild av försäljningsläget. Vi kan varmt rekommenders Stéphanie! Läs mer

Senaste försäljningarna

2:a