Mäklare Stockholms län Järfälla Svenska Mäklarhuset Järfälla Stéphanie Berndtsson
Stéphanie Berndtsson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-02 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med fastighetsmäklaryrket är att det är fartfyllt, omväxlande och utvecklande. Det är en härlig känsla att få hjälpa människor med en av deras största affärer i livet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig som mäklare då jag är engagerad, målmedveten, serviceinriktad och har en gedigen erfarenhet av yrket. Dessutom är jag positiv, enkel att samarbeta med och gör alltid det lilla extra.

Vad gör du helst på fritiden?
På min fritid umgås jag gärna med vänner och familj. Jag uppskattar trevliga middagar, promenader, att resa och spendera tid i stallet.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en sekelskiftesvilla vid vattnet! Läs mer

Läs vad 112 kunder tycker om Stéphanie Berndtsson

• Isabell L köpte sin lägenhet med hjälp av Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2019-02-16

Viksjö
    Köpt bostad. Blev jätte bra bemött och man fick ett gott intryck och känner sig trygg med bostads affären . Läs mer
  • Mats P sålde sin lägenhet med hjälp av Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2019-02-14

Viksjö
    professionell från första kontakt till påskriven försäljning, uppdaterad ofta vad som var på gång under processen så man slapp sitta och oroa sig under processen.

vi är extremt nöjda med mäklarens arbete och kan varmt rekommendera inför en bostadsförsäljning. Läs mer
  • Viktor L köpte sin lägenhet med hjälp av Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2019-02-14

Viksjö
    -köpte en lägenhet i Viksjö .
    -mycket proffesionel & kompetent .
    -översteg mina förväntningar .

överlag en smidig & bra relation med Stephanie. allt gick smidigt & korrekt till .. Läs mer
  • Serguei P köpte sin lägenhet med hjälp av Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2019-02-01

71.4m²
    Jakobsberg
    Alltid tillgänglig för kontakt, hjälper med alla frågor runt omkring, serviceminded och ärlig. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Andreas A sålde sin lägenhet med hjälp av Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2019-01-25

1:a
    29m²
    Jakobsberg
    Sålt lägenhet med Stephanie som gått perfekt!

Försäljningen gick över förväntan Läs mer
  • Linn Rebecca Maria H sålde sitt hus med hjälp av Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2019-01-22

Berghem / Polhem
    Jag tycker att Stéphanie är en otroligt erfaren och kompetent mäklare. Hon är tydlig i sin kommunikation och har alltid fått oss att känna oss trygga i våra val. Jag kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Jan Christian A sålde sitt hus med hjälp av Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

Berghem / Polhem
    Sålde hus med Stéphanie som mäklare. Precis som tidigare med hög kvalité, service och noggrannhet. Stéphanie ger ett seriöst intryck och levererar därefter.

//Christian Läs mer
  • Firas D köpte sitt hus med hjälp av Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

Berghem / Polhem
    Jag har köpt nyligen ett hus via Stephanie, en bra och trevlig mäklare med stor arbetsvilja, snabba återkopplingar som gör dig mer engagerad i budgivningen.
    Upplevelsen har varit bra med hög tempo och bra feedback.
    Med vänlig hälsning Firas Dakkak Läs mer
  • Josefine L sålde sin lägenhet med hjälp av Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

103m²
    Barkarby
    Sålt radhus. Utmärkt bemötande och god kommunikation. Läs mer
  • Annie B köpte sin lägenhet med hjälp av Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2018-10-03

76m²
    Kallhäll
    Jag kände mig personligt utvald till just min lägenhet som jag köpte via Stéphanie. Jag hade lite kris att hitta en lägenhet som jag skulle kunna acceptera och att det var bråttom. Jag fick ett sms om lägenheten och jag föll pladask. Jag skulle bara ha den. Det var som att komma hem.
    Jag hade inga förväntningar jag ville bara inte ha bottenskrapet och när jag fick det där sms:et efter att ha sett många lägenheter så blev jag så glad.
    Allt gick väldigt fort och det är jag så glad över. Jag sålde nämligen ett hus där de nya ägarna skulle flytta in tidigt. Läs mer

Senaste försäljningarna

Vindslingan