Sandra Pranjic

Sandra Pranjic

Sandra Pranjic är mäklare på Svenska Mäklarhuset Johanneshov

Sandra Pranjic har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Sandra Pranjic har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 5.0. Sandra Pranjic har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

66 omdömen om Sandra Pranjic

Sedan starten hos Reco 2021
Clara H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Pranjic en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
Kärrtorp

Sandra har varit väldigt kommunikativ och tillgänglig hela processen! Hon såg till att min försäljning blev smidig och snabb, stark rekommendation!

Svar från Sandra Pranjic

Tack för ett härligt samarbete😍

Lotta K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Pranjic en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Jag blev mycket väl bemött av Sandra. Hon är trevlig, kunnig och mycket engagerad. Det kändes tryggt att köpa lägenhet via Sandra. Jag upplevde att hon är väldigt mån om att det ska kännas bra för både köpare och säljare!

Svar från Sandra Pranjic

Åh vad glad jag blir av att höra det. Något som är otroligt viktigt för mig i mitt yrke är just det här med att köpare ska känna sig nöjda, sedda, hörda och att de får en positiv upplevelse av mäklare. Du har köpt en fantastisk lägenhet!

Natalia Sara H
Hammarbyhöjden

Sandra är en otroligt kunning och engagerad mäklare. Kan verkligen rekommendera henne till alla som vill säöja sin lägenhet på ett enkelt och smidigt sätt!

Svar från Sandra Pranjic

Men va fint tack snälla🤩 har varit så kul att få jobba med er 😊

Simon Sven George B
Kärrtorp

Sandra är kunnig, tillmötesgående, inkännande och engagerad. Mina varmaste rekommendationer.

Svar från Sandra Pranjic

Tack snälla! Kul att höra och varmt lycka till i letandet ⭐️

Henrik H
Hammarbyhöjden

Väldigt påläst, guidande genom hela processen. Bra koll på marknaden och området i stort.

Svar från Sandra Pranjic

Kul att höra och stort grattis🤩

Alexander D
Björkhagen, Johanneshov

Hon är en mycket bra mäklare. Hon var lätt att få tag på och återkom med svar ganska snabbt. Försäljningen gick snabbt och smidigt.

Svar från Sandra Pranjic

Tack snälla Alexander, det har varit så kul att få hjälpa dig med detta :) Stort grattis.

Ervin F
Enskededalen

Jätteduktig och ambitiös mäklare som var noggrann och kunnig. Gjorde säljupplevelsen extra positiv!

Svar från Sandra Pranjic

Tack snälla, ni har varit superhjälpsamma i allt :)

Monica F
Kärrtorp

Vi har haft en mycket bra kontakt och stöd av Sandra under hela processen från start till försäljning. Sandra har varit tillgänglig, positiv, kunnig och engagerad under hela processen. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera andra säljare att ta hjälp av Sandra!

Vad fint omdöme. Tack snälla☺️

Johannes L
Enskededalen

Vi köpte vår bostad via Sandra, som då representerade säljarna. Vår upplevelse av henne var att hon var professionell i hennes bemötande gentemot oss, påläst kring bostaden och villig att snabbt hjälpa oss att komma till ett avslut med säljarna. Vidare var hon lyhörd inför våra önskemål och gjorde det hon kunde för att uppfylla dem. Sandra upplever vi som en pålitlig mäklare som hjälper både köpare och säljare att nå en affär som gagnar alla parter. Vi är mer än nöjda med hennes insats i vår bostadsaffär!

Svar från Sandra Pranjic

Tack snälla Hannes, ni kommer älska området och lägenheten, det är jag säker på☺️

Christopher W
Enskede - Gamla Enskede

Sandra har varit helt fantastisk hela vägen från första mötet till att affären blev klar. Hon har varit professionell och stöttat oss på alla sätt tänkbara och verkligen gjort allt för att vi ska känna oss inkluderade och trygga i hela processen!

Svar från Sandra Pranjic

Stort tack Christopher. Det har varit ett nöje att få hjälpa er med detta. Äntligen i mål 🤩