57 rekommendationer

Marie-Louise Lindgren
en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen

Torget 2A
196 02 Kungsängen — Visa karta

Vad tror Marie-Louise att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 57 kunder tycker om Marie-Louise Lindgren

• Baban R
    Baban R skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Vi har varit väldigt nöjda med Marie-Louise. Hela processen var väl utförd, vi vet att hon arbetade väldigt hårt för att lyckas sälja huset och därför har vi bekväma med henne. Vi rekommenderar Marie-Louise starkt! Läs mer
    2017-12-02 Marie Louise L svarar Baban R
    Tack! Jag är glad att bli utvald bland flera konkurrenter och det var trevligt att jobba med er och huset. Lycka till med ert nya hem!
  • Estifanos G
    Estifanos G skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Helt underbar och fantastiskt. Läs mer
    2017-12-02 Marie Louise L svarar Estifanos G
    Tack snälla! Välkomna till vackra Kungsängen, jag hoppas ni skall trivas i huset!
  • Karolina K
    Karolina K skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Super bra bemötande!
    Marie-Louise är bra och serviceinriktad mäklare med stor kunskap när det gäller både försäljning och inköpsfrågor.
    Varmt rekommenderar !!! Läs mer
    2017-11-13 Marie Louise L svarar Karolina K
    Tack Karolina! Så roligt att ni är nöjda. Varmt lycka till med huset.
  • Rainer E
    Rainer E skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Ett mycket trevligt bemötande. Positiv, kunnig och mycket hjälpsam mäklare som gav klara besked vilket man som kund önskar. Läs mer
  • Suzanne H
    Suzanne H skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Är supernöjd med Marie-Louise, hon är proffsig, kunnig, engagerad och samtidigt saklig och realistisk. Vi behövde inte tänka på ngt, hon hade koll på allt. Kan varmt rekommendera Marie- Louise på Svenska Mäklarhuset. /Suzanne Helmsäter Läs mer
  • Marie-sofie K
    Marie-sofie K skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Vi har haft kontakt med ett helt gäng mäklare vid det här laget, och Marie-Louise är definitivt den mest pålästa och organiserade mäklare vi haft att göra med. Hon kan upplevas som lite intensiv, men i gengäld har hon verkligen koll på allt och organiserar varenda detalj för att både köpare och säljare ska vara trygga i affären. Läs mer
  • Kerstin C
    Kerstin C skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie-Louise är professionell, engagerad, snabb, personlig, tydlig, ärlig och arbetar med god framförhållning i allt hon gör. Hon känns väldigt trygg! Dessutom har hon humor och värme!

Hon förklarar alla moment på ett sätt som gör att det känns tryggt, vi förbereds på olika scenarier och kan sova ganska gott.

Vi är mycket nöjda och stolta att vi valde att låta Marie-Louise ta sig an vårt hus och vår affär. Vi rekommenderar henne till alla vi pratar med i Kungsängen för vi vet att de får bra hjälp. Läs mer
    2017-08-31 Marie Louise L svarar Kerstin C
    Vilken fint beröm, det är jag som blir stolt! Tack snälla för de värmande orden. Det var ett nöje att få vara er mäklare! Lycka till med det nya livet i Skåne!
  • Hussin A
    Hussin A skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Riktig duktig och engagerad mäklare. Lyssnar på kundens behov och skräddarsyr en lösning efter önskemål. Man kände sig trygg under hela affären.
    Ska ni köpa eller sälja i Upplandsbro så rekommenderar jag henne starkt. Läs mer
    2017-05-31 Marie Louise L svarar Hussin A
    Tack snälla Hussin! Kul att du uppskattade det vi gjorde. Lycka till i nya bostaden!
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Vi fick ett bra bemötande och bra information om objektet. Läs mer
    2017-05-07 Marie Louise L svarar Tomas E
    Tack Tomas! Hoppas ni ska trivas riktigt bra!
  • Mats L
    Mats L skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie-Louise på Svenska Mäklarhuset gjorde ett mycket proffesionellt jobb. Hon såg till att lägenheten såg så bra ut som den bara kunde inför fotografering och försäljningen. Läs mer
    2017-04-21 Marie Louise L svarar Mats L
    Tack snälla Mats, jättekul att kunna hjälpa till på alla plan.
  • Emil F
    Emil F skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Bra & rutinerad mäklare.
    Kände att dom engagerar sig personligen för att serva både köpare och säljare Läs mer
    2017-04-21 Marie Louise L svarar Emil F
    Tack Emil! Tror att det blir jättebra. Det är roligt att jobba med så trevliga kunder som er!
  • Ellen L
    Ellen L skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Mycket trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Hela affären kändes trygg. Läs mer
    2017-04-20 Marie Louise L svarar Ellen L
    Tack Ellen, då är jag nöjd. Ett bostadsköp är en stor affär och självklart skall det känns tryggt och rätt. Lycka till med lägenheten!
  • Petra G
    Petra G skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Proffsigt bemötande som spekulant & därefter som köpare Läs mer
    2017-04-20 Marie Louise L svarar Petra G
    Tack Petra, mycket trevligt att våra vägar korsades. Hör av dig om du behöver hjälp med något!
  • Reza R
    Reza R skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Mycket engagerad mäklare, supernöjd med hennes insats genom hela uppdraget. Läs mer
  • Azam J
    Azam J skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie-Louise är en duktig och hjälpsam och kunnig mäklare.Hon jobbat effektiv.men tyvärr hade vi inte bra budgivning och flera budgivare att vi höger priset på vår hus. Vår hus var nyproduktion och skulle göras en del saker innan vi säljer det och Marie-Louise var med oss i alla steg. Jag uppskattar henne Läs mer
    2017-04-26 Marie Louise L svarar Azam J
    Tack snälla Azam, ibland får man jobba lite extra och jag tycker att vi hade ett fint samarbete. Jag uppskattade att få arbeta med affären och önskar dig varmt lycka till!
  • Marie-sofie K
    Fokuserad, hjälpsam och effektiv Läs mer
    2017-04-18 Marie Louise L svarar Marie-sofie K
    Stort tack!! Jättekul att träffa er.
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Det är nästan så att jag vill sälja igen, bara för att få nöjet att umgås med denna otroligt duktiga mäklare och förtjusande person. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2016-12-21 Marie Louise L svarar Gunnar S
    Tack Gunnar! Hoppas du har det bra och blir saknaden för svår så får du komma och ta en kaffe på kontoret :). Ha det bäst!!
  • Maria R
    Maria R skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Vi både köpte av henne och sålde med hjälp av henne. Hon är otrolig på att återkoppla och hon är verkligen omtänksam åt alla hållen. Hon är professionell, snäll och förstående.
    Marie-Louise är en fantastisk mäklare som vi kommer att rekommendera till alla vi känner! Läs mer
    2016-12-16 Marie Louise L svarar Maria R
    Tack Maria! Jag blir otroligt glad över berömmet. Det var roligt att få jobba med er försäljning och jag hoppas att allt kommer att bli bra i nya bostaden. Vi ses igen!
  • Carina F
    Carina F skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Otroligt proffsig, kunnig, trevlig och personlig mäklare!
    Hjälpsam med allt och lite till..
    Behöver jag anlita en mäklare igen framöver är det ingen tvekan om vem jag kontaktar!

Carina W Läs mer
    2016-12-16 Marie Louise L svarar Carina F
    Tack Carina! Det har varit riktigt kul att lära känna er och jag hoppas att vi stöter på varandra igen. Tveka inte att titta in på kontoret på Torget om du har vägarna förbi. Hoppas du och familjen får en fin och avkopplande jul!! Allt gott
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Utfört sitt jobb på ett utomordentligt sätt. Läs mer
    2016-12-15 Marie Louise L svarar Daniel S
    Tack Daniel! Roligt att jag fick vara med både vid ert köp och försäljning. Vi ses snart igen. God Jul och Gott Nytt År!
  • Håkan F
    Håkan F skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Mycket bra bemötande. Hon är mycket engagerad och kunnig. Marie-Louise "walks that extra mile". Läs mer
    2016-12-14 Marie Louise L svarar Håkan F
    Stort tack, Håkan! Det var roligt att få bli den mäklare som ni valde vid försäljning av lägenheten. Jag hoppas att våra vägar korsas igen. Tveka inte att höra a dig om jag kan hjälpa till med något annat framöver. God Jul och Gott Nytt år!
  • Mihai S
    Mihai S skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Jag uppfattar Marie-Louise Lindgren som väldig professionell, kunnig, engagerad i att göra en bra affär, hjälpsam, lätt att samarbeta med och bra på att skapa kontakt med människor. Läs mer
  • Åke H
    Åke H skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Föredömligt bemötande, bra service, kompetent och kunnig Läs mer
    2016-12-13 Marie Louise L svarar Åke H
    Tack för berömmet, roligt att det gick så bra!
  • Veli-pekka K
    Veli-pekka K skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Mycket bra och proffsig mäklare. Läs mer
    2016-12-13 Marie Louise L svarar Veli-pekka K
    Tack Vellu!! Lycka till med renoveringen av lägenheten. Hör av dig om du behöver hjälp med något
  • Ismail B
    Ismail B skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Hej!
    Jag tycker Marie-Louise är en bra mäklare. Läs mer
    2016-12-04 Marie Louise L svarar Ismail B
    Tack snälla! Hoppas ni skall trivas bra Kungsängen. Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp med något.
  • Soile V
    Soile V skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Trevligt bemötande. Vill kundens bästa. God kännedom om området. Läs mer
    2016-12-03 Marie Louise L svarar Soile V
    Tack Soile! Lycka till med det nya boendet!
  • Camee M
    Camee M skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Toppen! Vi kommer använda oss av Marie-Louise Lindgren nästa gång vi kommer sälja vår bostadsrätt. Hon är mycket trevlig, kompetent och hjälpsam genom hela försäljningen! Läs mer
    2016-12-02 Marie Louise L svarar Camee M
    Tack Camee för det fina berömmet, det värmer verkligen!! Roligt att jag fick hjälpa er att sälja den bostad som ni en gång köpte via mig. Tack för den vackra blomman och presenten, tveka inte att höra av er om jag kan hjälpa er med något! Hoppas ni kommer att trivas i nya bostaden!
  • Karin S
    Karin S skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie-Louise gav ett mycket vänligt och professionellt intryck vid första mötet. Under den mycket komplicerade försäljningen var hon hela tiden ett stort stöd och tog sig alltid tid att besvara frågor så fort man behövde. Läs mer
    2016-10-27 Marie Louise L svarar Karin S
    Karin, vilken resa vi hade tillsammans! Du har varit helt fantastisk. Det var roligt att vi hittade en köpare som verkligen tyckte om lägenheten. Tack för den vackra gåvan!
  • Karl Olof P
    Karl Olof P skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Vi är nöjda med hjälpen vi fick! Läs mer
    2016-10-27 Marie Louise L svarar Karl Olof P
    Hoppas ni trivs bra, ni har härliga kvällar att se fram emot i sommar på altanen
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Jag är väldigt nöjd med affären allt gick väldigt smidigt och jag var hela tiden bra informerad om status på de olika momenten! Läs mer
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Är så himla nöjd 😊
    Trevligt och proffsigt bemötande,, bra samarbete och man fick hjälp med allt. Läs mer
    2016-10-01 Marie Louise L svarar Jessica A
    Tack!! Roligt att det gick så bra. Lycka till i nya lägenheten
  • Mikael I
    Mikael I skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie Louise Lindgren uppfyllde och översteg alla mina förväntningar. Snabb effektiv konkret och kompetent. Lätt att få kontakt med och få korrekt information av. Jag har redan rekommenderat henne till andra och kommer att göra det igen. Att hon dessutom är charmig trevlig glad och härlig att prata med är närmast otroligt.
    Jag kunde inte valt bättre. Läs mer
    2016-09-21 Marie Louise L svarar Mikael I
    Jag uppskattade verkligen vårt samarbete och tycker att vi gjorde ett bra jobb tillsammans. Din lägenhet var alltid i bästa skick vid visningarna trots att vi fick visa några gånger. Lycka till ned ditt husbygge!
  • Tönu K
    Tönu K skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Bara beröm, har mött många mäklare under åren, både som säljare och köpare, Uppskattar M-L särskilt för hennes stil, visar omtanke om både säljare och köparens behov och situation. Hon är noggrann,lugn, förklarar och ger inte intryck av att "kränga och bli av med uppdraget". Läs mer
    2016-09-20 Marie Louise L svarar Tönu K
    Tack Tönu! Allt löste sig verkligen till det bästa. Jag hoppas att ni kommer vara nöjda med lägenheten.
  • Ivan V
    Ivan V skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie var jätte trevligt och snäll mäklaren med mycket positivt energi. Läs mer
    2016-09-20 Marie Louise L svarar Ivan V
    Tack Ivan! Jag hoppas vi ses och hörs framöver.
  • Lena W
    Lena W skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Fick redan per telefon en mycket bra uppfattning om Marie-Louice, när vi sedan träffades så kände jag/vi ett stort förtroende för henne. Hon genomförde hela uppdraget mycket proffsigt. Läs mer
    2016-09-19 Marie Louise L svarar Lena W
    Tack Lena! Det var roligt att lära känna er och jobba med försäljningen. Stort tack för den fina presenten!
  • Hanif S
    Hanif S skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Bästa mäklaren någonsin! Kan inte tänka mig någon annan mäklare! Läs mer
    2016-09-19 Marie Louise L svarar Hanif S
    Tack snälla Hanif, jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus och att vi ses snart igen.
  • Christine K
    Christine K skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie-Louise Lindgren är en mycket professionell mäklare. Om jag skulle höra att någon i min släkt eller vänkrets skulle behöva en mäklare så skulle henne som mäklare, både som säljare och köpare. Hon är alltid tillgänglig och serviceminded och kan svara på alla frågor. Förutom att hon är väldigt kunnig så är hon trevlig, snabb och har humor. Om jag skulle sälja något igen eller behöva ett råd vid eventuellt köp så är det henne jag kommer att anlita. Läs mer
    2016-08-27 Marie Louise L svarar Christine K
    Tack Christine! Lycka till med nya boendet!
  • Dayanis A
    Dayanis A skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Mycket trevlig ! kan sin jobb !gör det lättare . Läs mer
    2016-09-19 Marie Louise L svarar Dayanis A
    Roligt att ni flyttar hit, jag är övertygad om att ni kommer att trivas!
  • Andrea L
    Andrea L skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Man kan inte ha en bättre mäklare. Läs mer
    2016-08-11 Marie Louise L svarar Andrea L
    Tack Andrea! Lycka till med det nya huset!
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Väldigt nöjd. Fungerade väldigt bra. Läs mer
    2016-08-10 Marie Louise L svarar Patrik S
    Tack! Hoppas ni trivs och att flytten gick bra!
  • Andrew T
    Andrew T skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie-Louise provided a very professional and friendly service; selling out house was a smooth and painless process and we acheived a very satisfactory selling price. Very happy with the whole package... Läs mer
  • Mats P
    Mats P skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    marie louise mycket duktig och erfaren mäklare. mycket tydlig och hon höll verkligen tidsramarna. Läs mer
    2016-06-16 Marie Louise L svarar Mats P
    Tack Mats! Hälsa familjen och ha en fin sommar!
  • Liudmila L
    Liudmila L skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Jag var nöjd med allt! Skulle vilja rekommendera Marie-Louise till alla som vill sälja eller köpa bostad i Upplands Bro. Läs mer
    2016-06-15 Marie Louise L svarar Liudmila L
    Tack Liudmila! Hoppas ni går en fin sommar.
  • Malin E
    Malin E skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie-Louise är en utav de trevligaste människor jag träffat, hennes sätt att bemöta sina kunder är professionell på en nivå som är svår att uppnå. Hon ger hela sin själ i att tillfredställa sina kunder. Jag är mer än nöjd med hennes arbete och hjälp. Keep up the good work!
    Jag rekommenderar henne om du vill ha en lyckad försäljning/köp och du får mer än vad du tror. Läs mer
    2016-06-15 Marie Louise L svarar Malin E
    Tack Malin! Hoppas ni trivs bra i ert nya, fina hus!
  • Martin E
    Martin E skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie Louise är den mest förstående och hjälpsammaste mäklare någonsin. Jag har köpt en gång av henne och jag har sålt två gånger. Jag tänker fortsätta använda henne för hon är ärlig snäll och extremt hjälpsam. Hon tar sig tid till kunden och vill verkligen allas bästa. Hon är inte som andra försäljare som bara hör utan det märks att hon gillar verkligen sitt jobb. Läs mer
    2016-09-19 Marie Louise L svarar Martin E
    Tack Martin, det är roligt att du är nöjd med samarbetet. Ha det fint, hoppas vi hörs snart igen!
  • Ingemar S
    Ingemar S skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    VI har köpt vårt hus samt vid 2 tillfällen fått huset värderat av SMH i Kungsängen. Bra service, stor lyhördhet och pedagogisk hjälp har gjort att vårt köp av första huset gick som en dans. En stor eloge till Marie Louise med team på SMH Kungsängen! Läs mer
    2016-09-19 Marie Louise L svarar Ingemar S
    Tack Ingemar, roligt att ni trivs så bra i huset.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Mycket trevlig mäklarfirma som fick oss att känna hos välkomna. Vi hade MarieLouise som mäklare och hon var ärlig och rak utan en massa "knep". Det märktes att hon känner till Kungsängen och marknade väl. Vi sålde till ett mycket bra pris innan visningsdag då hon hade en stor kundkrets som väntade på lägenheter i vårt område. Vi har rekommenderat henne till vänner och skulle inte sälja med någon annan.
    /Thomas Läs mer
    2016-10-02 Marie Louise L svarar Thomas L
    Tack Thomas!! Hoppas allt flyter på med renoveringen av huset och grattis till allt annat roligt som händer i er familj!
  • Linda S
    Linda S skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Jag är jättenöjd med Marie-Louise! Hon är väldigt förtroendeingivande, engagerad och proffesionell. Läs mer
  • Helena W
    Helena W skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Tydlig, rak och ärlig. Trevlig och otroligt hjälpsam! Rekommenderas starkt Läs mer
    2016-10-02 Marie Louise L svarar Helena W
    Tack Helena!! Det var verkligen kul att jobba med din fina lägenhet! Stort lycka till med nya huset.
  • Jari T
    Jari T skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Professionell, kunnig och utmärkt mäklare Läs mer
Marie-Louise Lindgren
Anders Walldén