Marie-Louise Lindgren
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11

Läs vad 75 kunder tycker om Marie-Louise Lindgren

• Emma G köpte sitt hus med hjälp av Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Bålsta/Krägga Herrgårdsby
    Bra upplevelse, engagerad och hjälpsam! Läs mer
    2018-11-26 Marie Louise L svarar Emma G
    Tack och stort lycka till! Kommer och tittar när allt är klart
  • Christopher Peter L köpte sitt hus med hjälp av Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Bro/Gamla Bro
    Vi har köpt ett hus, och håller på att sälja,. duktig mäklare Läs mer
    2018-11-25 Marie Louise L svarar Christopher Peter L
    Tack för omdömet! Vi hörs snart igen!
  • Mohammad R köpte sitt hus med hjälp av Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Håbo-Tibble/Näshagen
    Jag har köpte ett fritidshus av Marie-Louise.
    jag hade bokat en privat visning några dagar innan den officiella visningsdagen.

Jag försov mig 30 min, Marie-Louise ringde på telefonen flera gånger och från olika telefoner tills att hon fick tag på mig.

hon kunde ha avbokat visningen och bara åkt vidare men hon stannade nästan en hel timme på mig.

Trots allt strul från min sida var hon super trevlig. Tillslut avslutade vi affären och skrev på några dagar senare.

Jag är så glad att hon väntade på mig och trodde på mig.
    Marie-Louise är väldigt kunnig och ärlig och jättetrevlig som mäklare och som privatperson.

Jag ger fem av fem poäng till henne. Läs mer
    2018-11-23 Marie Louise L svarar Mohammad R
    Stort tack för det fina omdömet! Allt kan hända och vem har inte försovit sig någon gång? Det har varit trevligt att lära känna dig och jag hippas du skall trivas i huset!
  • Saifallah A köpte sitt hus med hjälp av Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Bro/Rosenängarna
    Mycket bra, tillgänlig och kunnig mäklare! Läs mer
    2018-09-26 Marie Louise L svarar Saifallah A
    Tack för omdömet, hoppas ni trivs i huset!
  • Fredrik H sålde sin lägenhet med hjälp av Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Bro/Säbyholm
    Har fått en mycket personligt och tryggt (familjärt) intryck av Marie Louise Lindgren som tagit hand om min försäljning av min bostadsrätt på ett utmärkt sätt så att totalupplevelsen blev som det var en i familjen som sålde lägenheten. Toppbetyg! Läs mer
    2018-09-24 Marie Louise L svarar Fredrik H
    Tack, vilket fint beröm! Mycket roligt att få jobba med dig och lägenheten. Hoppas att ni snart hittar en ny lägenhet att slå til på!
  • sirpa e skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Jag har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Marie-Louise. Marie-Louise är en mycket trevlig, driftig och hjälpsam mäklare
    Jag har blivit bemött av henne på ett mycket bra! Mina förväntningar var självklart att kunna sälja lägenheten så högt pris som möjligt och på kort tid och Marie-Louise jobbade hårt med det.
    Sammanfattningsvis tycker jag att hon är mycket engagerande och kompetent mäklare.
    Mvh Sirpa Ericsson Läs mer
    2018-07-13 Marie Louise L svarar sirpa e
    Tack snälla Sirpa för berömmet! Gillade verkligen att jobba med dig och lägenheten, som alltid var i bästa skick på visningarna. Hoppas du trivs bra i din nya bostad!
  • Jeanette J
    Jeanette J skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Sålde min lägenhet och köpte min nya av henne. Suverän person som alltid har tid och vääääldigt trevlig. Läs mer
    2018-05-31 Marie Louise L svarar Jeanette J
    Tack Jeanette! Detsamma, verkligen roligt att få hjälpa dig i "båda delar". Hoppas vi ses snart!
  • Allan B skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Jeg har kjøpt en leilighet.

Megleren har levert mer enn jeg forventet. Jeg synes at Marie-Lousie gjennomfører salgsprosessen meget profesjonelt i alle ledd fra første besøk.

Jeg kommer sikkert til å kontakte henne igjen om jeg vurderer å selge bostedet en dag Läs mer
    2018-04-07 Marie Louise L svarar Allan B
    Tack Allan! Det var verkligen trevligt att möta dig och din familj. Jag tror att ni kommer att trivas bra i lägenheten. Allt gott!
  • Siw J skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Jag har sålt en 3:a i Kallhäll. Jag blev bemött väldigt proffsigt o mycket vänligt . Mina förväntningar var att få lägenheten såld så fort som möjligt . Det infriades snabbare än jag kunde ana . Jag är djupt imponerad av Marie-Louise sätt att jobba o hennes skicklighet . Jag är så belåten . MVH Siw Jonsson Läs mer
    2018-03-31 Marie Louise L svarar Siw J
    Tack Siw! Jag är glad att du kom till mig med din affär. Alltid roligt med så engagerade säljare. Önskar dig allt gott!
  • Britt J skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Fick ett mycket gott intryck av Marie-Louise från första gången. Stort förtroende. Förklarade bra och kände mig i goda händer. Proffsig. Gjorde ett mycket bra arbete hela tiden. Har aldrig anlitat mäklare tidigare. Läs mer
    2018-03-31 Marie Louise L svarar Britt J
    Tack Britt! Verkligen roligt att det fungerade så bra. En eloge till er som verkligen gjorde mitt jobb lättare och såg till att bostaden visades från dess bästa sida!

Senaste försäljningarna

Klostervägen