Marko Åslund
2018-01 - 2018-12

Läs vad 75 kunder tycker om Marko Åslund

• Ivana C skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-12-15

Jag är väldigt nöjd med Marko som mäklare. Han är väldigt hjälpsam under hela proccesen, proffsig, duktig, kunning, pålitlig och med trevlig bemötande. Även nu efter affären är han fortfarande hjälpsam när jag hör av mig. Jag kan varmt rekommendera Marko! Läs mer
  • Helene B köpte sin lägenhet med hjälp av Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-10-19

Kungsholmen
    Marko skötte affären snabbt och smidigt med respekt för både säljare och köpare. Läs mer
  • Mattias N skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-09-08

Marko sålde min 1a i Vasastan. Extremt trevligt och professionellt bemötande från Marko, och dessutom överträffade han mina förväntningar gällande pris. Läs mer
  • Olof M skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-06-04

Sål ttvåa på 40kvm i Wasastan Stockholm.

Blivit mycket väl bemött.

Förväntningar om visst pris uppfylldes.

Rekomenderar Åslund på det bästa.

Helt nöjd med Åslunds hantering i alla avseende. (Den enda mäklaren som vid förfrågan lämnade skriftlig offert) Läs mer
    2018-06-07 Marko Å svarar Olof M
    Vad roligt att du känner dig mycket nöjd med försäljningen. En lite annorlunda försäljning med allt fixande med flytt av bohag och städning för dig. Tackar så mycket och ha en underbar sommar i Skellefteå med massor av sol.
  • Hanna M skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-06-04

Marko har sålt mina senaste tre lägenheter, han lever alltid upp till förväntningarna. Jag har även köpt lägenhet genom Marko så även från köparens perspektiv vet jag att han är suverän! Läs mer
    2018-06-07 Marko Å svarar Hanna M
    Tackar Hanna, alltid lika roligt att få hjälpa dig och familjen. Vill även tacka så mycket för dom rekommendationer som du skickat till mig under åren.
  • Anders H
    Anders H skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-06-04

Ett utmärkt bemötande och en helt igenom proffsig process. En mäklare jag starkt kan rekommendera. Läs mer
  • Yann R skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-05-07

Jag har anlitat Marko Åslund två gånger med några år emellan för att sälja mina bostäder och han har vid bägge tillfällena hälpt mig med skicklighet, stor professionalism och äkta engagemang.
    Han kan sitt arbete i de minsta detaljerna och gör dessutom sitt jobb med glädje! Jag rekommenderar absolut honom för bostadsaffärer! Läs mer
    2018-05-07 Marko Å svarar Yann R
    Stort tack Yann! Lika kul båda gångerna att få hjälpa dig med försäljningarna. Hoppas att du kommer att trivas bra i Eskilstuna.
  • Andreas H skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-04-18

Superduktig och professionell! Läs mer
  • Sofia H skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-04-18

Professionell, lyhörd och serviceminded. Vi kände oss trygga i processen rätt igenom och kan varmt rekommendera Marko! Läs mer
  • Alexander N skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-04-16

Marko har bemött oss med ett stort lugn och mycket kunskap. Vidare har han varit kanon för oss som förstagångsköpare då han alltid funnits på tråden för att svara på såväl smarta som dumma frågor. Läs mer

Senaste försäljningarna

Kungsholms Strand