Michael Schlumpf
en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

Kungsholmstorg 4
112 21 Stockholm — Visa karta

Vad tror Michael att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 45 kunder tycker om Michael Schlumpf

• Karin G skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag uppfattar Michael som mycket kunnig, lyhörd och informativ. Han hade alltid tid att lyssna och svarade snabbt på sms och mail.
    Vi har sålt en bostadsrätt på Stora Essingen. Läs mer
    2018-08-21 Michael S svarar Karin G
    Tack Karin för din positiva och tydliga feedback. Det har varit jättekul och smidigt att ha kontakt med dig och Pelle.
  • Suzanne A
    Suzanne A skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Michael har gjort ett utmärkt arbete och vi kan till 100% rekommendera honom till andra som funderar på att anlita honom som mäklare. Han har hjälpt oss med att sälja vår 2a på Kungsholmen och vi är väldigt tacksamma för hans engagemang, positiva attityd och noggrannhet genom hela processen. Han har en lång erfarenhet av att förmedla bostäder och det var en trygghet för oss. Särskilt under en tid då marknaden har varit lite skakig. Läs mer
    2018-05-07 Michael S svarar Suzanne A
    Tack Suzanne för din tydliga och positiva feedback samt för den varma rekommendationen! Roligt att höra att det känts så tryggt och bra genom försäljningsprocessen.
  • Åse A skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Köpt bostadsrätt.Proffsig och informativ . Läs mer
    2018-05-07 Michael S svarar Åse A
    Tack Åse för din konkreta feedback. Roligt att du gillade servicen!
  • Erik B skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Trevlig, engagerad, tydlig och saklig. Läs mer
    2018-05-07 Michael S svarar Erik B
    Tack Erik för din fina och konkreta feedback.
  • Annika E
    Annika E skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Michael är noggrann, lyhörd och inkännande. Han har öga för detaljer och använder sig av professionell fotograf. Våra bilder blev otroligt bra och det kom över 100 personer på våra visningar. Jag uppskattar även att han och en till jobbar i par vid visning, en i dörren som välkomnar och tar namn och en i lgh som svarar på frågor.
    Men det som betyder mest för oss som säljer är priset: Michael sålde två 2or (60kvm resp 64kvm) i mitt hus, på den ena uppnådde han försäljningsrekord per kvm och på den andra uppnådde han prisrekord. Läs mer
  • Sarah H skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag skulle rekommendera mäklaren till andra och kan själv tänka mig att använda mig av mäklaren igen.
    Vi fick ett stort förtroende för mäklaren och tyckte att han skötte hela affären på ett mycket bra och trovärdigt sätt.
    Mäklaren var både trevlig och tillgänglig. Läs mer
    2018-03-20 Michael S svarar Sarah H
    Tack Sarah för din varma rekommendation, positiva feedback och för den smidiga kontakten under hela försäljningsprocessen. Det har varit jätteroligt och trevligt att sköta försäljningen av er härliga bostad. Snyggt jobbat med förberedelserna inför foto och visningar!
  • Sofie E skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Trevligt och ett förtroendeingivande bemötande. Lättillgänglig och flexibel, kan varmt rekommendera Michael till andra! Läs mer
    2018-03-12 Michael S svarar Sofie E
    Tack för din varma rekommendation, konkreta och positiva feedback! Det har varit supertrevligt att ha kontakt med dig under försäljningsprocessen!
  • Anders F
    Anders F skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vi upplever Michael som seriös, professionell och proaktiv. Han var engagerad under förberedelserna inför vår försäljning utan att för den delen hetsa; processen fick ta sin tid och vi är nöjda med resultatet. Bra på att kommunicera och återkoppla, flexibel när extravisningar blev aktuella med kort varsel och på udda tider. Rekommenderas! Läs mer
    2018-03-12 Michael S svarar Anders F
    Hej Anders! Tack för din tydliga och positiva feedback, och för era insatser inför foto och visningar! Det har varit jättetrevligt och roligt att jobba med försäljningen av er härliga lägenhet.
  • Philip N skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Michael är hjälpsam och tillgänglig genom hela processen och jag kan verkligen rekommendera honom för din bostadsförsäljning! Läs mer
    2018-02-28 Michael S svarar Philip N
    Hej Philip! Tack för din varma rekommendation! Jättetrevligt och roligt att ha kontakt med er, tack för förtroendet!
  • Sandra K skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Snabb på återkoppling, förtroendeingivande, seriös. Mycket lugn och informativ vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-02-27 Michael S svarar Sandra K
    Tack för din konkreta och positiva feedback Sandra. Det glädjer mig att du fått en så fin upplevelse av min mäklartjänst. Jättetrevligt att ha kontakt med er!
  • Jonas L skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Mycket bra och professionell! Kan starkt rekommendera honom! Läs mer
    2018-02-06 Michael S svarar Jonas L
    Tack för rekommendationen Jonas och tack för att ni gjort så fint i lägenheten inför foto och visningar!
  • Niklas B skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag fick ett väldigt bra och professionellt intrycka av Micael.
    Han levererade även detta intryck under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2018-01-16 Michael S svarar Niklas B
    Tack Niclas för din trevliga och konkreta feedback! Tack för era ansträngningar inför fotografering av lägenheten. Det blev toppen!
  • Fredrik T skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Hej!

Det blev ytterligare en positiv erfarenhet att ha använts sig Michael Schlumpf på Svenska Mäklarhuset, Kungsholmen.

Michael var även med och bidrog med tips och samarbete med ett företag som fick uppdrag att styla lägenheten samt val av proffsig fotograf för finaste möjliga bildresultat.

Kände ett engagemang från början till slut. Michael visade dessutom en "cool" sida genom att inte pusha på avslut utan att istället vänta så att köpare inte heller kände att det var något jagande för att bara snabbt få ett avslut.

Han är helt enkelt ett duktig, erfaren och klarsynt mäklare som också tar hänsyn till de enskilda önskemål som säljare och köpare har i denna försäljningsprocess.

På tillträdesdagen var det också bara positiva miner från både köpare och säljare samt, inte minst, mäklaren själv.

Det säger väl egentligen allt.

Önskar Michael fortsatt lycka till med arbetet som fastighetsmäklare. Mvh/Fredrik Ternstrand Läs mer
    2018-01-16 Michael S svarar Fredrik T
    Hej Fredrik! Vad roligt att du är så nöjd! Tack för dina fina ord och omdömen, känns fantastiskt att få så fin feedback!
  • Lars-Erik M skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Bra och seriöst/noggrannt bemötande. Läs mer
    2018-01-12 Michael S svarar Lars-Erik M
    Tack Lars-Erik för din positiva, konkreta feedback och trevlig kontakt!
  • Linda B
    Linda B skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Kunnig, proffsig, vänlig och allt man kan önska sig av en mäklare. Läs mer
    2018-01-12 Michael S svarar Linda B
    Tack för din positiva feedback Linda! Det var ett rent nöje att jobba med din försäljning. Du förberedde så fint inför foto och visning. Balkongerna såg magiska ut!
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Michael var serviceinriktad och trevlig. Han informerade och höll mig väl insatt i vad som hände i försäljningen. Läs mer
    2018-01-12 Michael S svarar Jenny W
    Hej Jenny, tack för konkret och positiv feedback. Det var jätteroligt och trevligt att ha kontakt och jobba med din försäljning!
  • Cecilia R skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vi använde Michael som mäklare vid försäljning av vår två på söder och blev väldigt nöjda! Michael är väldigt professionell och engagerad och det är tydligt att han har lång erfarenhet och stor kunskap av branschen. Läs mer
    2018-01-12 Michael S svarar Cecilia R
    Tack Cecilia för konkret och positiv feedback. Väldigt roligt att höra att ni blev så nöjda!
  • Daniel F skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Michael var lyhörd, påläst och tillmötesgående. Han fanns tillgänglig för oss genom hela försäljningsprocessen och gjorde sitt yttersta för att vi skulle känna oss trygga och nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
    2018-01-12 Michael S svarar Daniel F
    Hej Daniel, Tack för förtroendet att sköta er försäljning och för din fina feedback. Jätteroligt att höra att det kändes så tryggt och bra för er.
  • Johan A skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Michael har två gånger mäklat vid försäljning åt mig med utmärkt resultat och gott bemötande. Skulle anlita igen. Läs mer
    2018-01-10 Michael S svarar Johan A
    Tack för rekommendationen Johan! Roligt att du är så nöjd!
  • Susanne N skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag fick information om att köket i lägenheten är ett Ikeakök, vilket till stor del inte stämmer vilket ställer till det något oerhört när jag ska byta ut saker. En del grejer jag har köpt passar helt enkelt inte. Dessutom fungerade inte ugnen och diskmaskinen. Jag anser att detta borde ha framgått. Läs mer
  • Johan P skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Professionell och väl genomförd försäljning, inga konstigheter eller missvisande information. Tillgänglig för frågor och diskussioner, och gör det han säger att han ska göra. Rekommenderar! Läs mer
  • Michael E skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Mycket bra. Hjälpsam och tillmötesgående. Köpte lägenhet på Stigbergsgatan 32. Läs mer
  • Monica I skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Michael är ett proffs från början till slut.
    Han är kunnig på alla plan, lyhörd och ger goda råd. Han ger ett mycket gott bemötande.
    Som säljare så är jag trygg och känner att jag är i goda händer, samt att han kommer att sälja lägenheten till det bästa priset. Säljer jag igen så är den han jag kommer vända mig till åter igen. Läs mer
  • Sanna M skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Mkt bra bemötande och Michael gav ett seriöst intryck. Han la ner mkt tid på att bilderna skulle bli bra till annonsen. Vid kontaktskrivning var allt proffesionellt och tydligt för båda parter. Jag var lugn och trygg med Michael som mäklare, både när vi sålde vår lägenhet och även när vi senare köpte en ny lägenhet. Läs mer
  • Annika P skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    God information och service , proffesionellt och varmt bemötande, effektiv och snabb hantering. Läs mer
  • Kalle L skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Mycket bra hjälp! kunnig i alla frågor och hade direkt kontakt med banken. Läs mer
  • Malin P skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vi är jättenöjda. Gjorde en bra analys innan vi bestämde oss, snabb på återkoppling och bra arbete under processen. Läs mer
  • 2015-01-16

Omdömet har granskats och är verifierat

David A skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    allmänt trött och skrev fel lgh nummer i kontraktet, slarvigt! Läs mer
  • Tatiana O skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vi fick ett mycket professionellt bemötande, många goda råd om inredning och styling. Vi var mycket nöjda med Michael Läs mer
  • Åsa P skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Trevligt bemötande samt väldigt kunnig inom sitt område som mäklare.
    Väl genomarbetat prospekt och la ner mycket tid på genomförandet av försäljningen. Kändes trygg, pålitlig och trevlig. Läs mer
  • My K skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Michael är engagerad, påläst och väldigt duktig. Jag skulle absolut rekommendera honom till vänner och bekanta! Läs mer
  • Anna Karin H skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag köpte en lägenhet på Södermalm där Michael var mäklare. Han var både proffsig och jordnära. Jag upplevde honom som mycket erfaren och trygg i sin roll. Han var alltid enkel att nå och få klara svar ifrån. Även i efterhand har jag kontaktat honom och han var mycket behjälplig. Läs mer
  • Björn L skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Har anlitat Michael två gånger och varit lika nöjd båda gångerna. Trygg, kunnig och erfaren! Läs mer
  • Lisa E skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag är väldigt nöjd med Michael som mäklare och skulle utan tvekan anlita honom igen. Läs mer
  • Kristin H skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Michael är mycket professionell och ger ett tryggt intryck, vilket är viktigt när man ska sälja sin bostad (en stor affär!). Han är noggrann och lämnar inget åt slumpen. Vi har rekommenderat Michael till många av våra vänner och de vi känner som anlitat honom har i samtliga fall varit mycket nöjda med hans insats. Läs mer
  • Marcus B skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    På en skala mellan 1-5 där ett är kass och 5 utmärkt får han en 3.

Det var bra. Varken mer eller mindre. Läs mer
  • Viktor S skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Mycket trevligt bemötande och jag fick ett bra förtroende för Michael. Han var flexibel, lyhörd och hade bra kommunikation mellan honom, köparen och säljaren. Läs mer
  • Henrik K skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag lät Michael Schlumpf medla försäljning av min lägenhet och han var utmärkt. Av flera rekommenderade mäklare stod han ut som mer ödmjuk än den typiska bilförsäljartypen, därtill mycket skicklig och noggrann. Läs mer
  • Jonatan P skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Lugn & trygg mäklare. Viktigt att han i fortsättningen säkrar att sina säljande klienter anlitar flyttstäd. Läs mer
  • Karina T skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Tillmötesgående, svarar snabbt. Bra mäklare helt enkelt. Läs mer
  • Emma T skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Michael är kunnig, klok, och hjälpsam! Han kan sitt område, och ger har en klar bild över priser och värden. Trygg att hålla i som säljare när buden börjar trilla in. Ger bra råd och tips under försäljningens gång. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Kathrin A skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Michael skötte sig utmärkt vid försäljningen av min lägenhet, väldigt proffsigt och jag kan varmt rekomendera honom! Läs mer
  • Johan S skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vi upplevde ett förtroendeingivande och professionellt bemötande. Mycket nöjda. Läs mer
  • Christian P skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Michael gav mycket proffsig och bra service när han skötte försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Bengt Åke K skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Hej, Jag har bara goda vitsord vad det gäller Micael Schlumpf. Allt var yppersta klass. Läs mer
Marko Åslund
Michael Schlumpf