Michael Schlumpf
Registrerad mäklare sedan 2000
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 45 kunder tycker om Michael Schlumpf

• Karin G sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-08-20

2:a
    70m²
    Kungsholmen/Stora Essingen
    Jag uppfattar Michael som mycket kunnig, lyhörd och informativ. Han hade alltid tid att lyssna och svarade snabbt på sms och mail.
    Vi har sålt en bostadsrätt på Stora Essingen. Läs mer
    2018-08-21 Michael S svarar Karin G
    Tack Karin för din positiva och tydliga feedback. Det har varit jättekul och smidigt att ha kontakt med dig och Pelle.
  • Suzanne A
    Suzanne A skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-05-06

Michael har gjort ett utmärkt arbete och vi kan till 100% rekommendera honom till andra som funderar på att anlita honom som mäklare. Han har hjälpt oss med att sälja vår 2a på Kungsholmen och vi är väldigt tacksamma för hans engagemang, positiva attityd och noggrannhet genom hela processen. Han har en lång erfarenhet av att förmedla bostäder och det var en trygghet för oss. Särskilt under en tid då marknaden har varit lite skakig. Läs mer
    2018-05-07 Michael S svarar Suzanne A
    Tack Suzanne för din tydliga och positiva feedback samt för den varma rekommendationen! Roligt att höra att det känts så tryggt och bra genom försäljningsprocessen.
  • Åse A skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-04-29

Köpt bostadsrätt.Proffsig och informativ . Läs mer
    2018-05-07 Michael S svarar Åse A
    Tack Åse för din konkreta feedback. Roligt att du gillade servicen!
  • Erik B skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-04-26

Trevlig, engagerad, tydlig och saklig. Läs mer
    2018-05-07 Michael S svarar Erik B
    Tack Erik för din fina och konkreta feedback.
  • Annika E
    Annika E skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-03-20

Michael är noggrann, lyhörd och inkännande. Han har öga för detaljer och använder sig av professionell fotograf. Våra bilder blev otroligt bra och det kom över 100 personer på våra visningar. Jag uppskattar även att han och en till jobbar i par vid visning, en i dörren som välkomnar och tar namn och en i lgh som svarar på frågor.
    Men det som betyder mest för oss som säljer är priset: Michael sålde två 2or (60kvm resp 64kvm) i mitt hus, på den ena uppnådde han försäljningsrekord per kvm och på den andra uppnådde han prisrekord. Läs mer
  • Sarah H skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-03-12

Jag skulle rekommendera mäklaren till andra och kan själv tänka mig att använda mig av mäklaren igen.
    Vi fick ett stort förtroende för mäklaren och tyckte att han skötte hela affären på ett mycket bra och trovärdigt sätt.
    Mäklaren var både trevlig och tillgänglig. Läs mer
    2018-03-20 Michael S svarar Sarah H
    Tack Sarah för din varma rekommendation, positiva feedback och för den smidiga kontakten under hela försäljningsprocessen. Det har varit jätteroligt och trevligt att sköta försäljningen av er härliga bostad. Snyggt jobbat med förberedelserna inför foto och visningar!
  • Sofie E skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-03-08

Trevligt och ett förtroendeingivande bemötande. Lättillgänglig och flexibel, kan varmt rekommendera Michael till andra! Läs mer
    2018-03-12 Michael S svarar Sofie E
    Tack för din varma rekommendation, konkreta och positiva feedback! Det har varit supertrevligt att ha kontakt med dig under försäljningsprocessen!
  • Anders F
    Anders F skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-03-04

Vi upplever Michael som seriös, professionell och proaktiv. Han var engagerad under förberedelserna inför vår försäljning utan att för den delen hetsa; processen fick ta sin tid och vi är nöjda med resultatet. Bra på att kommunicera och återkoppla, flexibel när extravisningar blev aktuella med kort varsel och på udda tider. Rekommenderas! Läs mer
    2018-03-12 Michael S svarar Anders F
    Hej Anders! Tack för din tydliga och positiva feedback, och för era insatser inför foto och visningar! Det har varit jättetrevligt och roligt att jobba med försäljningen av er härliga lägenhet.
  • Philip N skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-02-28

Michael är hjälpsam och tillgänglig genom hela processen och jag kan verkligen rekommendera honom för din bostadsförsäljning! Läs mer
    2018-02-28 Michael S svarar Philip N
    Hej Philip! Tack för din varma rekommendation! Jättetrevligt och roligt att ha kontakt med er, tack för förtroendet!
  • Sandra K skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

2018-02-26

Snabb på återkoppling, förtroendeingivande, seriös. Mycket lugn och informativ vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-02-27 Michael S svarar Sandra K
    Tack för din konkreta och positiva feedback Sandra. Det glädjer mig att du fått en så fin upplevelse av min mäklartjänst. Jättetrevligt att ha kontakt med er!

Andra mäklare hos Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

Marko Åslund