Svenska Mäklarhuset Lidingö

Svenska Mäklarhuset Lidingö

• Badge2015

Välkommen till oss på Svenska Mäklarhuset Lidingö! Behöver du en riktigt bra mäklare på Lidingö? Då finns vi här och kan hjälpa till. Vi har god lokalkännedom och känner till allt från bostadsområden till föreningar, radhus och villor. Av oss får du all den information du behöver. Vi jobbar alltid kvalitetssäkert och ligger...

26 omdömen om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Sedan starten hos Reco 2014

Susanne B
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Torsvik

Jag fick en positiv känsla första gången vi möttes, hon har bra energi. Det var inga problem med kommunikationen mellan oss. Vi hade samma åsikter om priset.

Jingya L
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Bergshamra

Positiv, engagerade och höll bra kommunikation. Rekommenderar ⭐⭐⭐⭐⭐

Xiaoyun H
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Vasastan

Jag fick gå på en VIP visning och mäklaren var jättetrevlig och mycket hjälpsam till alla frågorna jag hade. Det blev en mycket smidig och snabb affär. Jag är jättenöjd med mäklaren och hela processen. Mvh Xiaoyun

Renée A
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Mycket bra bemötande. Vår mäklare levde mer än väl upp till våra förväntningar

Adam A
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Mycket duktig, insatt och engagerad mäklare. Sympatisk och trevlig. Jobbade hårt för att få alla parter nöjda. Väldigt bra känsla för prisbilden. Rekommenderas varmt.

Leif E
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Utmärkt . 100% bra!Trevlig,proffsig.

Beatrice Ö
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Stort tack till Carl och Anna-Karin för väldigt bra service och bemötande!

Anna B
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Carl, Bästa mäklaren på Lidingö!

Caroliné B
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Superbra! Är jättenöjda med mäklaren, informationen, kontakten, uppdateringarna, allt från början till slut. Allt har verkligen varit kanonbra! Kan varmt rekomendera Svenska Mäklarhuset Lidingö!

Marie G
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Marylene är en mycket engagerad mäklare som är ett fint stöd genom hela sälj- och köpprocessen. Rekommenderar henne varmt!

Svar från Svenska Mäklarhuset Lidingö

Stort tack Marie! Känns toppen att du är nöjd. Det var kul att få hjälpa dig med en av ditt livs största affärer. Du vet vart jag finns om du behöver min hjälp! Varmt lycka till med ditt och din familjs härliga sommarparadis. Bästa hälsningar Marylene

Gunilla Elisabeth F
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Vänlighet och lyhördhet för behov och önskemål.

Svar från Svenska Mäklarhuset Lidingö

Tack Gunilla! Jag hoppas du kommer trivas i din nya fina bostad. Hälsar Marylene på Svenska Mäklarhuset

Jonas G
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Hej, jag har använt mig av Mäklarhuset Lidingö med mäklare Carl Westrell. Han var en bra partner vid försäljningen av min lägenhet. Carl är ödmjuk, gav bra tips inför visningen och en god lyssnare vilket gör honom professionell för både köpare och säljare / JG:)

Anita H
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Bemötande var utmärkt. jag fick hjälp med att sälja min 4:a. och det väldigt snabbt. Mäklarhuset svarade mot mina förväntningar.

Lars-åke E

Köpte bostadsrätt Brevik Lidingö mkt bra bemötande

Svar från Svenska Mäklarhuset Lidingö

Stort tack Lars-Åke, Kul att höra att ni är nöjda! Allt gott i er nya bostad!

Jaakko A
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Svenka Mäklarhuset fungerade mycket bra för mig. Service var bra och flexibel och mäklaren var i daglig kontakt med mig. Jag kan varmt rekommendera Svenska Mäklarhuset.

Maja T
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Proffesionellt, organiserat, hemtrevligt. Utmärkt service! Jag kommer definitivt använda mig av SMH när jag flyttar vidare.

Désirée P
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Service och information inför köp o försäljning av lägenheterna var mkt bra. Proffsiga mäklare.

Göran Ö
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Lidingös bästa mäklare! Visar stort engagemang och stort hjärta.

Ana Maria Ö
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Ett mycket proffsigt och trevligt bemötande med två av era mäklare: Sara Danielsson och Marylene Johansson, som båda har gedigen erfarenhet och kunskap och som dessutom är lyhörda för kundens önskemål. Jag har haft mina erfarenhet av försäljning både som privatperson och för vår bostadsrättsförening och är MYCKET nöjd!

Leif L
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Verkligen lyhörd och bra mäklare med utmärkt service. Anlitar dem gärna igen det var tryggt, seriöst och professionellt

Gunilla L
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Ett mycket trevligt bemötande. De har ett väldigt engagemang och höll mig underrättad hela tiden. Jag köpte min senaste lägenhet via Svenska Mäklarhuset. De har också varit behjälpliga när jag efter köp behövt hjälp.

Ronny C
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Vi kan bara rekommendera om Du/Ni går i köp eller säljtankar! Jag och min fru Jane kontaktade Svenska Mäklarhuset och Marylene på Svenska Mäklarhuset Lidingö, eftersom hon fått så fantastiska lovord av ett par av våra bekanta som också sålt i samma område. Vi fick hjälp utöver det vanliga och även tips och hjälp med vår inköpta villa! När man får ett sådant genuint och vänligt bemötande, parat med en verkligt professionell behandling av vår försäljning vill Vi bara önska Grattis till Marylenes och Svenska Mäklarhusets kommande kunder!

Sandra C
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Fantastiskt bra bemötande och service av mäklare Marylene! Rekommenderas varmt då vi blev mycket nöjda med både vår försäljning och all hjälp vi fick med vårt husköp.

Alexandra L
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Mycket stort engagemang och tillgänglighet. Även efter köpet mycket hjälpsam.

Mats W
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

Professionellt, personligt och trevligt bemötande som resulterade i lyckad försäljning.

Magnus P
Skrev om Svenska Mäklarhuset Lidingö

En aning otydlig under vissa stunder men i övrigt väldigt bra. Professionella och serviceminded.