Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo

Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo

Välkommen till Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo! Vi på Svenska Mäklarhuset är bäst på visningar här i området. Vi tror att den bästa bostadsaffären sker genom god lokalkännedom, professionalitet och kunskap. Förutom bostadsmarknaden har vi även koll på kommunikationer, skolor, aktiviteter och allt annat som finns här...

137 omdömen om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo

Jouri P
Skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo

Äntligen en mäklare jag kan och vill rekommendera! Hjärtat på rätta stället och professionell, lyhörd och en servicenivå utöver det vanliga, oavsett tid på dygnet. Jag är tacksam att jag kom i kontakt med Hans Jonevret från Svenska Mäklarhuset. Snabb och smidig affär och bra betalt trots en tuff marknad. Rekommenderar Hans till alla jag känner!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Angela R
Skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo

Jag har sålt och köpt många lägenheter och villor genom åren och har haft både exceptionellt bra och hyfsat bra upplevelser av olika mäklare. Men min blivande sambos mäklare (vi bytte till slut) Mia Leijon på Svenska Mäklarhuset är på alla sätt den sämsta mäklare jag har varit med om. Noll kundfokus, noll tillgänglighet, noll koll på marknaden, noll driv och med en arrogans som jag aldrig tidigare upplevt. Kontakta mig mer än gärna om ni vill ha en mer utförlig beskrivning! Och för guds skull, välj vilken annan mäklare som helst!

CHARLOTTE L
Skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo

Som enda budgivare i en öppen budgivning så kontaktade mäklaren mig efter två dagar och försökte få mig att höja mitt eget bud med 250tkr i och med att det kanske fanns en till köpare som kanske hade ett dolt bud. Svarade att jag bara lägger ett nytt bud om jag vet vad den andra lägger. Mäklaren ringer efter fem minuter igen och frågar ifall jag inte ville köpa lägenheten till acceptpris iallafall (detta stod ej i annons). Acceptpriset var 200tkr över utgångspris. Tyckte det hela kändes oseriöst och mäklaren gav ett taffligt...

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Carl Peter L
Skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo

Kontaktade Svenska Mäklarhuset för en värdering av en villa i Saltjsö-Boo. Efter ett hembesök kom en värdering först efter en påminnelse. Värderingen var betydligt lägre än tidigare värderingar som andra mäklare gjort. Jag kontaktade mäklaren, Hans, för att han skulle förklara hur han kommit fram till värderingen, men han hörde aldrig av sig med något svar eller förklaring. Jag kontaktade då en annan mäklare på kontoret, men hon hörde inte heller av sig. Obefintligt bemötande och dålig service gör att jag inte har förtroende för kontoret eller kommer anlita dem för att sälja mitt hus.

Ylva N
Skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo

Mycket missnöjd med försäljning av min BR i Nacka via Gunilla Lundstedt på kontoret. Okunnighet om området kompenserades inte med att fråga/läsa på. Mäklaren stoppade en budgivning som precis hade startat vid 17-tiden en måndag och hänvisade till kl 9 dagen efter vilket gjorde att budgivningen dog ut. Engagemanget var ej bra; på visningsdagen hade Gunilla sitt barn som assistent och jag fick säga till om att Gunilla skulle ringa upp en budgivare som hoppade av efter hennes avbrott. Efter försäljningen mailade jag företagets...

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2922 omdömen 4.8 av 2922 omdömen

Therese M

Bra mäklare och kunnig. Men vid tillträdesdagen var hon försenad och ingen ursäkt gavs vilket jag anser vara mycket oproffisonellt. För köparen och även säljaren är detta en mycket stor dag så lite förväntning har man att även mäklaren ska respektera det. I övrigt var jag mycket nöjd med henne.

Ingela R

Trevligt avslappnat och kompetent.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

ISABELLA K

Snäll , social och upplevs som ärlig.

Per N

Mycket bra bemötande, glad, positiv och mycket verbal. Realistiska förväntningar som han levde upp till med råge!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1650 omdömen 4.8 av 1650 omdömen

Magnus J

Jättebra bemötande och gjorde ett fantastiskt bra jobb.

Emil S

Jesper gav ett bra intryck från början till slut och jag kan varmt rekomendera honom till alla. Han fixade en bra visning och såg verkligen till att jag kände mig delaktig från början till slut. 10/5 i betyg från mig!

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Linda S

Mycket trevlig, proffsig och kunnig mäklare som sätter sin kund i fokus. Vi är super nöjda.

Svar från Annika Gerendas

Hej Linda och jättetack, det är mest Georgios jag har haft kontakt med, uppskattar verkligen din bedömning?

Ronja V

Professionell och väldigt tillmötesgående! Rekommenderar gärna.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Ann-marie S

Från första mötet fram till frånträdet har Gunilla gjort ett fantastiskt jobb! Jag har hela tiden känt att hon varit genuint intresserad, tillmötesgående och flexibel. Under hela processen har jag känt mig trygg, uppmärksammad och lyssnad på. Gunilla är en mycket kompentent fastighetsmäklare med ett stort hjärta!

Jan H

Som förväntat, haft med Gunilla att göra tidigare.Allt gick som smort.

Solomon T

Super nöjd med Gunilla, verkligen bästa mäklare. Hon ta hand om hennes kund på bästa sätt. Jag ska alltid rekommendera henne och jobba med henne i framtiden....

Maria E

En mycket duktig och bra mäklare, har verkligen ställt upp och gjort ett gott arbete. Lätt och tillmötesgående, trevlig och kunnig person. Ett stort tack till Gunilla och Mäklarhuset från en nöjd kund. Mvh Sylwia Söderbaum

Nyat B

Gunila Lundsted är en mogen professionell och hon har djup kunskap på den har yrk av mäklare. Vi trivs jättebra på hennes fint hospitaly !

Madeleine S

Hon är toppen! Vi är så nöjda o hon är så trevlig o lägger ner mycket tid o är väldigt personlig. Vi är tacksamma över av att vi haft henne! Massa plus bara!

maria i

erfarenheterna kring Gunilla är att hon är pålitlig och kom alltid tillbaka vid kontakt. Hon uppträdde professionellt och inga frågor var för dumma att ställas. Uppskattar att kontraktet lästes upp i sin helhet vid kontrakt skrivandet och hon var med vid fotningen. Jag kan starkt rekommendera Gunilla till mina bekanta. Själva objektbeskrivningen var inte så "engagerat" skriven i början, med felaktigheter i planskissen. Gunilla ändrade dock o gjorde kompletteringar i texten efter föreslagen text av oss, men där hade vi...

Karl G

Fick ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande från första stund tills avslut av affären. Har varit raka puckar och har fått den hjälp och de svar på frågor som jag ställt så jag är nöjd!

Rebecka H

Professionell, trevlig, kunnig.

Johan Å

Ett bra och proffsigt bemötande av våran försäljning.

William Å

Väldigt duktig, trevlig och hjälpsam på alla sätt!

Mikael H

Hej Jag heter Mikael Hedberg och såg Gunilla som en självklar mäklare att välja för att förmedla min bostadsrätt! Hon har lång erfarenhet och kan Nacka utan och innan väldigt ambitiös utåtriktad framför allt noggrann och är verkligen rätt person på rätt plats!

Stefan B

Trevlig och proffsigt bemötande under hela processen. Anledningen till att jag valde Gunilla var hennes proffsiga visning av en lägenhet som jag var och tittade på en månad innan försäljning av min lägenhet.

Marika Å

Gunilla har från första stund guidat oss och på ett empatiskt och professionellt sätt genomfört försäljningen av vår lägenhet. Gunilla är en ödmjuk person som är klok och balanserad samtidigt som hon är en etiskt korrekt mäklare vilket är mycket positivt. Hon är tydlig mot såväl oss som de som ville köpa vår lägenhet. Hon är kunnig kring alla lokala delar på orten såväl som sin mäklarkompetens. Oerhört serviceminded och så postiv när det blev flera som ville komma på extra visningar så ordna hon det utan att blinka. Kan ge mina allra bästa rekomendationer.

Safeta R

Tydlig och snabb,tar hänsyn både för köpare och seljare bra förmedlare och ansvarsfull för båda parter. Var bra bemött av henne tog all tid för kund.

Anna H

Gunilla har varit en bra mäklare, trevlig och alltid lätt att få tag på när det har behövts. Hon har haft den information som vi behövt och alltid svarat på frågor.

Richard Q

Gunilla har visat stort engagemang och effektivitet i köpandet av vår nya bostad. Det gick hur smidigt som helst och höll en väldigt professionell nivå från början till slut! Jag och min sambo är väldigt nöjda.

Sofie L

Gunilla var väldigt tillmötesgående och trevlig. Allt har gått fort och smidigt, precis som vi ville.

Evonne L

Gunilla är jätte bra och tydlig i som mäklar roll. Hon bryr sig om sina kunder och man känner trygg. Mvh Evonne Löfgen

Björn S

Super bra, smidigt och snabbt. Toppen!

Monika J

Bra bemötande. Serviceinriktad genom att erbjuda sig att hjälpa till med förfrågningar/kontakter. Strukturerat möte för överlåtelseavtalet.

Malin P

Som vanligt får man som kund ett oerhört bra bemötande och proffsigt upplägg. Hela vägen från första kontakt tills affären är klar. Jag har anlitat Svenska Mäklarhuset fyra gånger och kommer inte att välja en annan mäklarbyrå nästa gång det är dags för en försäljning.

Slavcho A

Hon är riktigt bra om jag skulle kunna välja mäklare själv då skulle jag utan tvekan välja henne

Louise S

hon är vänlig och professionellt. Hon gick igenom alla materialet runt försäljning med kunderna noggrant och skickar e- mail påminar punkter innan och efter kontrakt skrivning i tid och med utförligt information och se till både kund mötet går smidigt. Jag skulle kunna anlita henne och kan tänka mig rekommendera henne till mina vänner

Björn S

Professionellt, avslappnat och vänligt bemötande. Upplever Gunilla som en jordnära person som har rutin och beredskap för oväntade frågeställningar. Hon agerade hjälpande och stöttande såväl innan som under och efter att affär slutits. Kan varmt rekommendera henne.

Dan G

Mycket smidig försäjning och ett proffsigt arbete👍

Maria-therese C

Gunilla är den duktigaste och trevligaste mäklare jag har mött. Jag är oändligt nöjd med hennes arbete vid försäljningen av min lägenhet. Skulle jag sälja igen, skulle jag utan tvekan kontakta henne som mäklare.

Björn W

Väldigt bra bemötande och hjälpsam vid både försäljning och köp av bostad.

Magnus B

Trevligt bemötande, kunnig om marknaden och hjälpsam i sin proffession.

Harald H

Vi har träffat Gunilla vid ett flertal visningar och där uppfattat henne som mycket professionell och trevlig. Detta gjorde att vi valde henne som vår mäklare när vi skulle sälja vår lägenhet. Vi är mycket nöjda med henne.

Mikaela G

Jag är extremt nöjd med Gunilla som mäklare! Proffsig, trevlig, initiativtagande, och erfaren. Gunilla lät oss aldrig hänga i luften utan höll oss uppdaterade hela tiden genom värdering, fotografering, visning, budgivning och försäljning. Gunilla har en härlig personlighet som inger förtroende och håller sen vad hon lovar. Jag kan varmt rekommendera Gunilla som mäklare!!

Mauricio R

Alltid trevlig, god ton, tydlig och noggrann i kommunikation.

Aparna D

Vi är nöjda.Försäjlningen av lägenheten gick som planerat.

Tiger F

Gunilla var väldigt trevlig och hjälpsam. Ingenting att klaga på!

Yashar M

Hon var mycket vänlig och professionell. Från visningen till nu, har alla varit mycket trevligt. Jag skulle rekommendera hennes tjänster till alla.

Nyponrosens hemtjänst

Lätt att kommunicera med. Lättillgänglig.

Niklas E

Seriös, noggrann. kunnig och med bra blick för en tomts potential.