Alla kategorier Mäklare Stockholms län Österåker Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Österåker, Roslagen & Norrtälje

Svenska Mäklarhuset Österåker, Roslagen & Norrtälje

Ljusterövägen 3, 184 95 Ljusterö — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 9 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Österåker, Roslagen & Norrtälje

• Björn B
    Björn B skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Österåker, Roslagen & Norrtälje
    Erfaren, pålitlig och mycket engagerad fastighetsmäklare.
  • Sophie N
    Sophie N skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Österåker, Roslagen & Norrtälje
    Mkt trevlig, säljande men objektiv, bra återkoppling.
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Österåker, Roslagen & Norrtälje
    Bra och professionellt bemötande under hela processen och fantastisk kreativitet när den mycket speciella situationen uppkom när säljaren tyvärr gick bort mellan kontraktsskrivning och tillträde.
    Wiveka löste även detta och tack vare det så var vi trygga genom hela affären.
    Rekommenderar gärna Wiveka!
    2016-04-27 Wiveca F svarar Magnus E
    Tack Magnus, det värmer verkligen!
  • Monika W
    Monika W skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Österåker, Roslagen & Norrtälje
    Professionell. Öga för detaljer och tillmötesgående och vad som är viktigt i affärer tillgänglighet och gott humör.
    2016-04-27 Wiveca F svarar Monika W
    Tack Monika! Det var en fröjd att hjälpa till!
  • Banu Ö
    Banu Ö skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Österåker, Roslagen & Norrtälje
    Fantastisk bra bemötande, snabb service.
    2016-04-22 Wiveca F svarar Banu Ö
    Tack tack! Så glad att det gick så snabbt!
  • Heli Å
    Heli Å skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Österåker, Roslagen & Norrtälje
    Kändes ibland som han heldre ville sälja till annan spekulant.
    Varit mycket fram o tillbaka. Annars en trevlig kille. Men som sagt olustkänsla kvarstog.
  • Malin G
    Malin G skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Österåker, Roslagen & Norrtälje
    Toppen! Bra återkoppling! Professionellt
    2016-04-21 Wiveca F svarar Malin G
    Tack Malin. Hoppas att ni skall trivas!
  • Inga-britta M
    Inga-britta M skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Österåker, Roslagen & Norrtälje
    Jag har blivit mycket vänligt bemött. Viveca har varit tillgänglig ock gjort ett mycket gott arbete tillsammans med sina kollegor.
    2016-04-27 Wiveca F svarar Inga-britta M
    Tack Inga-Britta! Det är glad att allt gick så smidigt!
  • Erika T
    Erika T skrev om Wiveca Frisell en del av Svenska Mäklarhuset Österåker, Roslagen & Norrtälje
    Bra och trevlig service, väldigt snabb och personlig.
    2016-04-20 Wiveca F svarar Erika T
    Tack så mycket, jag hoppas att ni skall trivas i det nya. Lycka till i sommar!
    Erika T gillar detta

Ljusterövägen 3, 184 95 Ljusterö