Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen

Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller...

14 omdömen om Svenska Mäklarhuset Åkersberga, Ljusterö, Roslagen

Marie B

Supernöjd med Wivecas engagemang och all hjälp vi fick vid försäljningen av vår sommarstuga på Ljusterö. Jag skulle absolut anlita Wiveca igen!

Svar från Wiveca Frisell

Va roligt att höra Marie! Det var ett himla fint ställe och det var så roligt att få hjälpa till!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Urban B

Allt funkade till full belåtenhet. Inget att klaga på.

Svar från Wiveca Frisell

Tack Urban! Hoppas ni skall njuta av stället och jag är så glad att Berit och Gustaf får komma och hälsa på :)

Ywonne L

Mycket trevligt och proffisionellt bemötande. Gav realistiska förväntningar och rekommendationer inför försäljningen.

Svar från Wiveca Frisell

Tack Ywonne! Känns jättekul att ha fått hjälpa dig, vi hörs närmre deklarationen igen :)

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen

Berit Q

jag fick genast god kontakt med Wiveca och eftersom vi tidigare sålt ett hus i Falun och en bostadsrätt i Åkersberga där jag inte var nöjd så blev jag så glad över att få en så god kontakt. Hon svarade alltid på telefon/eller ringde upp när hon blev ledig så jag behövde inte gå och undra någon längre stund på mina frågor. Nu har vi bara deklarationen kvar och jag hoppas att det flyter på lika bra.

Svar från Wiveca Frisell

Hej Berit! Tack för dina värmande ord! Jag är glad att jag lyckats få dig att återigen lita på oss mäklare :) . Det var så roligt att få jobba med er! Självklart skall det gå smidigt med deklarationen också, hör av dig när du är redo. Hälsa Gustaf!

Anna F

Wiveca Frisell har varit oerhört professionell, glad och positiv. Wiveca gav snabba klara svar vid eventuella frågor.

Svar från Wiveca Frisell

Tack Anna för dina ord! Otroligt kul att få sälja ert fina hus i Norrtälje!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1110 omdömen 4.7 av 1110 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Björn B

Erfaren, pålitlig och mycket engagerad fastighetsmäklare.

Svar från Wiveca Frisell

Tack Björn för dina ord! Extra kul att få höra från en fd mäklare. Hälsa! Säg till om ni vill ha hjälp med deklarationen!

Sophie N

Mkt trevlig, säljande men objektiv, bra återkoppling.

Svar från Wiveca Frisell

Tack Sophie! Hoppas verkligen att ni skall trivas, vilket inte är så svårt med den fantastiska utsikten. Skall bli spännande och se i sommar när ni börjat få ordning.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Magnus E

Bra och professionellt bemötande under hela processen och fantastisk kreativitet när den mycket speciella situationen uppkom när säljaren tyvärr gick bort mellan kontraktsskrivning och tillträde. Wiveka löste även detta och tack vare det så var vi trygga genom hela affären. Rekommenderar gärna Wiveka!

Svar från Wiveca Frisell

Tack Magnus, det värmer verkligen!

Monika W

Professionell. Öga för detaljer och tillmötesgående och vad som är viktigt i affärer tillgänglighet och gott humör.

Svar från Wiveca Frisell

Tack Monika! Det var en fröjd att hjälpa till!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Banu Ö

Fantastisk bra bemötande, snabb service.

Svar från Wiveca Frisell

Tack tack! Så glad att det gick så snabbt!

Heli Å

Kändes ibland som han heldre ville sälja till annan spekulant. Varit mycket fram o tillbaka. Annars en trevlig kille. Men som sagt olustkänsla kvarstog.

Svar från Wiveca Frisell

För er som läser denna recention är den för en manlig mäklare någon annanstans :)

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 934 omdömen 4.9 av 934 omdömen

Malin G

Toppen! Bra återkoppling! Professionellt

Svar från Wiveca Frisell

Tack Malin. Hoppas att ni skall trivas!

Inga-britta M

Jag har blivit mycket vänligt bemött. Viveca har varit tillgänglig ock gjort ett mycket gott arbete tillsammans med sina kollegor.

Svar från Wiveca Frisell

Tack Inga-Britta! Det är glad att allt gick så smidigt!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Erika T

Bra och trevlig service, väldigt snabb och personlig.

Erika T gillar detta
Svar från Wiveca Frisell

Tack så mycket, jag hoppas att ni skall trivas i det nya. Lycka till i sommar!