Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Östermalm & Gärdet

Svenska Mäklarhuset Östermalm & Gärdet

Rindögatan 21, 115 58 Stockholm — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 8 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Östermalm & Gärdet

• Amanda K
    Amanda K skrev om Niclas Johansson en del av Svenska Mäklarhuset Östermalm & Gärdet
    kändes inte som han gillade sitt jobb, inget engagemang
    2015-05-04 Niclas J svarar Amanda K
    Hej Amanda,

hemskt ledsen för att ni känner på detta sätt! Jag strävar alltid med att få både säljare och köpare nöjda i varje enskild affär.
    Hoppas att jag kan få er att ändra uppfattning om mig framöver!

Vänlig hälsning

Niclas J
  • Lena M
    Lena M skrev om Niclas Johansson en del av Svenska Mäklarhuset Östermalm & Gärdet
    Korrekt, proffsig, trevlig, hjälpsam
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Niclas Johansson en del av Svenska Mäklarhuset Östermalm & Gärdet
    Mycket professionell och trevlig
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Niclas Johansson en del av Svenska Mäklarhuset Östermalm & Gärdet
    Niclas var en utmärkt och trevlig mäklare som levde upp till mina förväntningar och mer därtill !
  • Björn A
    Björn A skrev om Svenska Mäklarhuset Östermalm & Gärdet
    Proffsigt och trevligt bemötande. Fick bra service och vart meddelad steg för steg hur min försäljning gick. Rekommenderar starkt! /Björn
  • Björn A
    Björn A skrev om Svenska Mäklarhuset Östermalm & Gärdet
  • Michael S
    Michael S skrev om Svenska Mäklarhuset Östermalm & Gärdet
    Proffsiga och kunniga. Fick ett bra bemötande från början till slut. Allt gick väldigt smidigt och snabbt, rekommenderar denna firma starkt.
  • Per T
    Per T skrev om Svenska Mäklarhuset Östermalm & Gärdet