Andreas Bratt
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 54 kunder tycker om Andreas Bratt

• Martin K skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm

2018-03-31

Jag och min flickvän köpte vår första bostad. Andreas hjälpte oss väldigt mycket. Han visade stort intresse och agerade mycket professionellt. Vi fick mycket hjälp av Andreas och kan verkligen rekommendera honom och Svenska Mäklarhuset Södermalm! Tack! Läs mer
    2018-04-03 Andreas B svarar Martin K
    Vad glad jag blir för era fina och värmande ord. Roligt att ni som köpare känner er glada och nöjda med hur processen gick till. Stort lycka till i framtiden mer ert mysiga boende och ni och era vänner är mer än välkomna att återkomma till mig om ni behöver hjälp framöver!
  • Therese F
    Therese F skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm

2018-03-29

Andreas är en grym och otroligt trevlig mäklare som jag mer än gärna anlitar igen och rekommenderar till andra! Läs mer
    2018-04-03 Andreas B svarar Therese F
    Stort tack för din fina kommentar! Extra roligt att ni blev glada och nöjda då ni själva hade blivit rekommendera mig från era vänner.
    Nu hoppas jag att hela familjen kommer trivas alldeles ypperligt i ert nya boende och att det därför dröjer innan våra vägar korsas igen på grund av just den anledningen =) Sen är ni självklart välkomna tillbaka!
  • Neda K skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm

2018-03-15

Andreas helped us with both buying our apartment and after that we asked hime to help us with selling our apartment.
    The whole process went really smothly .
    For selling our apartment he deliver what he promised . Läs mer
    2018-03-29 Andreas B svarar Neda K
    Hi!
    It's always fun to help customers on both sides of the process. I see it as a proof that you at least are doing something right =)
    The planning of your new apartment really looks awesome! I hope you are happy with the result!
    Don’t hesitate to give me a call you have any questions in the future!
    //Andreas Bratt Svenska Mäklarhuset
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm

2018-03-14

Engagerad och trevlig mäklare. Lätt att komma i kontakt och samarbeta med. Läs mer
    2018-04-03 Andreas B svarar Åsa R
    Tack för din rekommendation! Det var roligt att höra att ni trivdes så bra i er nya lägenhet trots lite fix efter inflytt. Njut nu av Söders charmigaste läge och slå en signal om det är några frågor framöver!
  • Rutger V skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm

2018-03-14

Vi hade mött Andreas på ett par visningar innan vi valde honom som mäklare för att sälja vår lägenhet. Det vi sett hos honom tidigare var att han arbetar metodiskt och med bra energi. Detta gjorde han även för oss. När marknaden plötsligt gick lite långsammare än tidigare så såg han till att fortsätta hålla kontinuerlig kontakt med intressenter samt att ordna med fler visningar till dess att det fanns både en nöjd säljare och vad jag uppfattade som nöjd köpare. Läs mer
  • Richard B skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm

Utmärkt och klart bemötande
    Resultatet var över förväntningarna
    Jag rekommenderar Andreas Bratt Läs mer
  • Fredrik L skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm

2018-03-13

Andreas var mycket trevlig utan att vara pushig. Vi kände att han var engagerad i oss och vår försäljning. Vi rekommenderar Andreas som mäklare. Läs mer
  • Mattias S skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm

2018-03-12

Andreas skötte försäljningen på ett smidigt och korrekt sätt. Har inget negativt att anmärka på. Skulle absolut rekommendera andra att köpa/sälja via Andreas. Läs mer
  • Mathilde S skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm

2018-03-08

Andreas är riktigt duktig på säljdelen, att stänga affären och få till en lyckad affär. Vi hade önskat bättre bilder där vi som säljare behövde gå in och önska redigering etc. Detaljfokuset hade önskat vara bättre. Överlag är vi supernöjda eftersom vi nådde det mål i försäljning vi önskade! Läs mer
    2018-03-12 Andreas B svarar Mathilde S
    Vad roligt att ni var så nöjda med den goda försäljningen och fina resultatet. Alltid viktigt att ni som kunder ska bli ordentligt nöjda med allt material så självklart togs det ett varv till med redigeringen etc. Stort lycka till med ert nya boende!
  • Fredric J skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm

2018-03-03

Vi är mkt nöjda med Andreas. Professionell och pålitlig. Läs mer
    2018-03-06 Andreas B svarar Fredric J
    Stort tack för er rekomendation och vad roligt att ni är nöjda med processen. Glöm inte bort att höra av er om ni behöver hjälp med framtida köp ockås! Ha en fin dag//Andreas Bratt

Andra mäklare hos Svenska Mäklarhuset Södermalm

Mattias Abramsson