Andreas Bratt
en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm

Bastugatan 57
118 25 Stockholm — Visa karta

Vad tror Andreas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 54 kunder tycker om Andreas Bratt

• Martin K skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Jag och min flickvän köpte vår första bostad. Andreas hjälpte oss väldigt mycket. Han visade stort intresse och agerade mycket professionellt. Vi fick mycket hjälp av Andreas och kan verkligen rekommendera honom och Svenska Mäklarhuset Södermalm! Tack! Läs mer
    2018-04-03 Andreas B svarar Martin K
    Vad glad jag blir för era fina och värmande ord. Roligt att ni som köpare känner er glada och nöjda med hur processen gick till. Stort lycka till i framtiden mer ert mysiga boende och ni och era vänner är mer än välkomna att återkomma till mig om ni behöver hjälp framöver!
  • Therese F
    Therese F skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Andreas är en grym och otroligt trevlig mäklare som jag mer än gärna anlitar igen och rekommenderar till andra! Läs mer
    2018-04-03 Andreas B svarar Therese F
    Stort tack för din fina kommentar! Extra roligt att ni blev glada och nöjda då ni själva hade blivit rekommendera mig från era vänner.
    Nu hoppas jag att hela familjen kommer trivas alldeles ypperligt i ert nya boende och att det därför dröjer innan våra vägar korsas igen på grund av just den anledningen =) Sen är ni självklart välkomna tillbaka!
  • Neda K skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Andreas helped us with both buying our apartment and after that we asked hime to help us with selling our apartment.
    The whole process went really smothly .
    For selling our apartment he deliver what he promised . Läs mer
    2018-03-29 Andreas B svarar Neda K
    Hi!
    It's always fun to help customers on both sides of the process. I see it as a proof that you at least are doing something right =)
    The planning of your new apartment really looks awesome! I hope you are happy with the result!
    Don’t hesitate to give me a call you have any questions in the future!
    //Andreas Bratt Svenska Mäklarhuset
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Engagerad och trevlig mäklare. Lätt att komma i kontakt och samarbeta med. Läs mer
    2018-04-03 Andreas B svarar Åsa R
    Tack för din rekommendation! Det var roligt att höra att ni trivdes så bra i er nya lägenhet trots lite fix efter inflytt. Njut nu av Söders charmigaste läge och slå en signal om det är några frågor framöver!
  • Rutger V skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Vi hade mött Andreas på ett par visningar innan vi valde honom som mäklare för att sälja vår lägenhet. Det vi sett hos honom tidigare var att han arbetar metodiskt och med bra energi. Detta gjorde han även för oss. När marknaden plötsligt gick lite långsammare än tidigare så såg han till att fortsätta hålla kontinuerlig kontakt med intressenter samt att ordna med fler visningar till dess att det fanns både en nöjd säljare och vad jag uppfattade som nöjd köpare. Läs mer
  • Richard B skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Utmärkt och klart bemötande
    Resultatet var över förväntningarna
    Jag rekommenderar Andreas Bratt Läs mer
  • Fredrik L skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Andreas var mycket trevlig utan att vara pushig. Vi kände att han var engagerad i oss och vår försäljning. Vi rekommenderar Andreas som mäklare. Läs mer
  • Mattias S skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Andreas skötte försäljningen på ett smidigt och korrekt sätt. Har inget negativt att anmärka på. Skulle absolut rekommendera andra att köpa/sälja via Andreas. Läs mer
  • Mathilde S skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Andreas är riktigt duktig på säljdelen, att stänga affären och få till en lyckad affär. Vi hade önskat bättre bilder där vi som säljare behövde gå in och önska redigering etc. Detaljfokuset hade önskat vara bättre. Överlag är vi supernöjda eftersom vi nådde det mål i försäljning vi önskade! Läs mer
    2018-03-12 Andreas B svarar Mathilde S
    Vad roligt att ni var så nöjda med den goda försäljningen och fina resultatet. Alltid viktigt att ni som kunder ska bli ordentligt nöjda med allt material så självklart togs det ett varv till med redigeringen etc. Stort lycka till med ert nya boende!
  • Fredric J skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Vi är mkt nöjda med Andreas. Professionell och pålitlig. Läs mer
    2018-03-06 Andreas B svarar Fredric J
    Stort tack för er rekomendation och vad roligt att ni är nöjda med processen. Glöm inte bort att höra av er om ni behöver hjälp med framtida köp ockås! Ha en fin dag//Andreas Bratt
  • Jon skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Genomförde affären på ett väldigt bra sätt. Jag kände mig trygg och lugn genom hela processen. Andreas är en mäklare jag starkt skulle rekommendera! Läs mer
    2018-03-06 Andreas B svarar Jon
    Vad roligt att du känner dig glad och nöjd. Att förmedla trygghet och delge all iinformation, positiv som negativ, är jätteviktigt för mig i mina affärer.
    Kul också att du vill rekommendera mig vidare. // Andreas Bratt Svenska Mäklarhuset
  • Jarkko L skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Trevligt bemötande, dock dåligt påläst/insatt avseende vissa detaljer om objektet Läs mer
  • Jan H skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Andreas och SMH hanterade vår försäljning på ett utmärkt sätt rakt igenom. Våra förväntningar blev uppfyllda. Läs mer
  • Lars B skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Proffsig och bra handläggning av hela ärendet, självklart tas det ju proffsigt och bra betalt. ; ) Läs mer
  • Kim B skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Jag är måttligt nöjd med Andreas Bratt som mäklare och jag känner inte att han levde upp till fullo till de förväntningar jag hade på hans tjänster. Det viktigste för mig i valet av mäklare är att hitta en person som känns engagerad och är lätttillgänglig. Han var trevlig och "på" när vi skrev kontrakt men tyvärr upplevde jag honom sedan som mycket svår att få tag på och ha en löpande kommunikation med - flera mail gick obesvarade och jag fick ofta vänta länge på svar. Vid planering av visningsdatumet för min bostad låg fokus på vad som passade bäst för Andreas, inte för mig som kund. Vid kontraktskivningen var han på semester och jag fick hjälp av en annan mäklare. Jag fick en känsla av att Andreas tar på sig många uppdrag och inte hinner engagera sig fullt ut i alla sina kunder.

På det stora hela kände jag att jag fick ut väldigt lite av det orimligt höga arvode jag betalade. Detta till trots är Andreas en trevlig person och jag fick ut ett oväntat högt slutpris på min lägenhet. Frågan är om det berodde på mäklaren eller marknaden. Läs mer
  • Ronnie N skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Andreas var mycket vänlig när han gick med på att avbryta ett mäklaruppdrag . Då vi köpte lägenheten av våra vänner . Mycket uppskattat . Inte alla mäklare som skulle gå med på det . Mvh Ronnie Läs mer
  • Aini T skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Trevligt och proffsigt bemötande.

Föräljning av bostadsrätt. Läs mer
  • Nazareth M skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Han är mycket grym och proffsig ! Läs mer
  • Inger K skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Trevligt bemötande. Ordning och reda, kunnig, saklig. Mycket engagerad och gjorde allt för att verkligen ta fram alla fördelar med vår lägenhet Läs mer
  • Tatiana M skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    allt funkade smidigt trots snabb affär Läs mer
  • Håkan E skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Andreas är en erfaren mäklare med gott omdöme. Alltid trevligt bemötande både vid köp och försäljning. Läs mer
  • Liza W skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Andreas är en proffsig och duktig mäklare som har mitt förtroende!:) Läs mer
  • Jennie B skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Lite självgod attityd, kanske borde ta sig ner på jorden och inse att det finns andra mäklare som till och med kanske gör sitt jobb ännu bättre. Man kan inte leva på gamla meriter hur länge som helst
    Vi fick hjälp att sälja vår lägenhet Läs mer
  • Ellinor H skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Proffsigt bemötande, förtroeeneingivande, lagom het på gröten att sälja! Läs mer
  • Ann-cathrine B skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Min uppfattning om Andars Bratt vid köp av min lägenhet var att han är professionell, noggrann, hjälpsam och glad och trevlig.
    Jag kommer att köpa en ny lägenhet så kommer jag att anlita Svenska Mälklarhuset och ha Andreas Bratt som mälklare. Läs mer
  • Aive H skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Toppbetyg! Läs mer
  • Kiril S skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Andreas gav professionellt intryck och hanterade köpet av lägenheten på ett väldigt bra sätt. Mycket nöjd! Läs mer
  • Susanna W skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Andreas agerade professionellt i sin roll och har en stor kompetens. Läs mer
  • Ola E skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Bästa mäklarbyrån i Sumpan.
    Bra skyltning o presentation.
    Mäklaren Andreas Bratt gjorde sitt jobb.
    Han var mycket bättre säljare än övriga mäklare som vi var i kontakt med innan affär. Läs mer
  • Anna S skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Snabb återkoppling vid behov. Hög servicekänsla. Läs mer
  • Oscar B skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Trevlig men höll ej vad han lovade Läs mer
  • Elin L skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Stort kundregister och god kännedom om området hos mäklaren gjorde att min lägenhet var såld på två dagar. Tryggt och snabbt. Rekommenderas! Läs mer
  • Britt-marie E skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    ​Professionell, trevlig och kunnig. Kan sälja objektet snabbt om så önskas. Läs mer
  • Johan G skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Andreas fixade ett bra pris på vår lägenhet. Hur mycket som är mäklarens förtjänst och hur mycket som är marknadens förtjänst kan debatteras. Alla kringfrågor löste han bra!

Negativa är att arvodet blev orimligt högt Läs mer
  • Sara L skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Jag blev väldigt väl bemött av Andreas. Han var trevlig och hjälpsam. Jag var väldigt nöjd med honom som mäklare. Läs mer
  • Gösta G skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Andreas Bratt verkar vara mycket kunnig som mäklare
    och genomförde försäljningen till stor belåtenhet.
    Jag minns också särskilt det trevliga bemötandet. Läs mer
  • Helena L skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Jättebra. Kommer att anlita i framtiden. Läs mer
  • Kajsa L skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Kunnig, driven, intresserad och lyhörd mäklare. Läs mer
  • Camilla M skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Min mäklare var väldigt säljande och tillmötesgående innan vi skrev kontrakt men efter brydde han sig inte lika mycket. Köpte av Fastighetsbyrån som var helt suveräna och hjälpte mig mer än min mäklare. Bad bl a min mäklare om hjälp att räkna ut fördelning av vinst - HELT FEL uträkning som han levererade. När jag senare inte fick hjälp av min mäklare pratade jag med ngn annan på SM - hon bara slutade svara helt plötsligt! Mycket märkligt sätt att arbeta. Läs mer
  • Jennifer J skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Superproffs. Får alltid till skyhöga budgivningar. Lugn och påläst, noggrann och trevlig. Läs mer
  • Shiva G skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Andreas är otroligt fokuserade i det han gör agerar proffsigt samt vet med vilka strategier får man bästa resultatet.
    En av värdens bästa mäklaren .
    Jag värmt rekommenderar honom till alla som vill lyckas utan bekymret.
    Han får högsta betyget från mig. Läs mer
  • Per Å skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Professionell, trevlig, lugn och saklig. Påläst och strukturerad. Andreas är en mäklare som ingjuter förtroende, har bra fart i processen och återkommer och återkopplar på ett bra sätt.

Det är lätt att rekommendera Andreas till andra och ett självklart val nästa gång jag är köpare eller säljare av bostad.

Per Läs mer
  • Erika C
    Erika C skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Trevlig och har stort kunnande om området, kommer använda mig av honom när jag ska sälja. Läs mer
  • Parviz A skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Väldigt professionellt och trevligt Läs mer
  • Anton E
    Anton E skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Väldigt nöjd med andreas bratt! Smidigt och snabbt, såg annonsen på hemnet o tre veckor senare hade jag nycklarna i handen!
    Mvh Anton Läs mer
  • Kristina T skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Andreas är målmedveten, pålitlig och envis.
    Vill kundens bästa och vill eftersträva bästa resultatet Läs mer
  • Mathias K skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Mycket hjälpsam och trevlig, kunnig och omtänksam. Läs mer
  • Anders G skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Mycket kompetent i sitt yrke. Trevlig och affärs sinne Läs mer
  • Katrine M
    Katrine M skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    kan varmt rekommendera Andreas Bratt som mäklare. Mycket duktig och dessutom trevlig. Läs mer
  • Maria W skrev om Andreas Bratt en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
Mattias Abramsson
Andreas Bratt