Jonathan Razai
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 11 kunder tycker om Jonathan Razai

• Jörgen O köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Razai en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Södermalm - Mariaberget
    Han har sålt en bostad till oss.
    Super duktig mäklare. Hjälpsam, ordning och reda, pålitlig och väldigt proffesionell.
    / jörgen Olander Läs mer
  • Elin L köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Razai en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Södermalm
    Snäll och hjälpsam. Proffsig och kunnig. Rekommenderas! Läs mer
  • Love De Val W sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Razai en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Södermalm
    Bra, seriös, påläst och engagerad Läs mer
  • Mark B skrev om Jonathan Razai en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Väldigt trevlig och professionell. Läs mer
  • Andreas S skrev om Jonathan Razai en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Sålt 1:a på Södermalm.
    Mycket gott bemötande, proffsig, påläst och med god lokal kännedom.
    Hade tillgång till mycket duktig fotograf.
    Knöt upp flera intressenter på visningen vilket gjorde att vi kom till ett snabbt avslut, på en nivå som motsvarar mina förväntningar.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jonas N skrev om Jonathan Razai en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Proffsig och tillmötesgående i de kontakter vi har haft. Läs mer
  • Michael O skrev om Jonathan Razai en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Jonathan gav ett väldigt seriöst och proffsigt intryck till mig som köpare. Han fanns där för att diskutera situationen och ge svar på mina frågor, men var aldrig på något sätt pushig. Känner mig nöjd med Jonathans support efter att ha hanterat ett av de stora besluten här i livet. Läs mer
  • Karen Biehl S skrev om Jonathan Razai en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Very customer-minded, I was delighted with his service and dedication to aid me with the language barrier. Fair to both the seller and the buyer. I recommend him as a broker. Läs mer
  • Roger H skrev om Jonathan Razai en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Proffsigt bemötande i en svår marknad. Vi tyckte att Jonathan var så som man vill att en mäklare skall vara under hela upptaget, tillgänglig och hjälpsam. Läs mer
    2018-05-21 Jonathan R svarar Roger H
    Hej Roger!
    Det har varit oerhört trevligt att få hjälpa er. Väldigt tacksam för dina fina ord. Ser fram emot att finnas behjälplig för er i framtiden, tveka inte på att höra av er! Hoppas att ni trivs i ert nya boende!
    Allt gott, Jonathan
  • Monica H skrev om Jonathan Razai en del av Svenska Mäklarhuset Södermalm
    Jonathan Razai var min mäklare, vid försäljning av min lägenhet på Södermalm. Han tog hand om hela affären på ett föredömligt sätt. Tydlig information, bra presentationsmaterial, snabba återkopplingar och ett proffsigt bemötande. För mig blev upplevelsen att köparen och jag som säljare kunde gå hem efter att kontrakt signerats och känna, det här gjorde vi bra, alla nöjda. Läs mer
    2018-03-16 Jonathan R svarar Monica H
    Hej Monica!
    Fantastiskt kul att få läsa dina fina rader. Oerhört tacksam för att jag fick förtroendet att förmedla din bostad och så glad över att ni blev nöjda. Ett sant nöje att få hjälpa er. Ni är alltid välkomna att kontakta mig om jag kan vara till hjälp på något sätt.
    Allt gott, Jonathan

Senaste försäljningarna