Mäklare Stockholms län Solna Svenska Mäklarhuset Solna Adam Bäckström
Adam Bäckström
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min gedigna erfarenhet av Solna och Sundbyberg, och att jag hanterar varje individ på bästa möjliga sätt. Det är i dialog med kund som vi mäklare utmärker oss från varandra. Jag är både trovärdig, hårt arbetande och tar inga genvägar.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med familjen.

Hur ser din drömbostad ut?
Svårt att säga! Men i nuläget skulle det vara ett rymligt hus med en stor och fin tomt för mina barn att leka på. Läs mer

Läs vad 162 kunder tycker om Adam Bäckström

• Daniel A skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Jag och min sambo valde av olika anledningar att försöka sälja vår bostadsrätt i Solna i den (väldigt) svajiga marknaden anno december 2017. Trots dålig timing kände vi dock direkt att vi var i goda händer med vår Mäklare, Adam. Han var varm, lättsam och lyhörd. Var duktig på att hantera mina och min sambos förväntningar samt var väldigt proffsig genom hela processen.

Vår känsla var korrekt och försäljningen/försäljningspriset överträffade alla våra förväntingar. Tack Adam! Läs mer
  • Svanhild W skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Adam har hjälpt min familj sälja flera objekt. Alltid korrekt och sakkunnig, hjälpsam, trevlig och anträffbar!
    Rekommenderar gärna Adam. Läs mer
  • Henrik L skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Använde Adam vid försäljning av lägenhet 4rok i Solna.
    Adam agerade hela vägen mycket professionellt och var exemplarisk i återkoppling.

Jag vill absolut rekommendera Adam till andra som ska sälja lägenhet i Solna! Läs mer
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Jag köpte en lägenhet i Järvastaden som förmedlades av Adam, han kändes som pålitlig och var mycket trevlig, professionell och tillmötesgående genom hela processen. Han hjälpte även till att ta fram underlag och svara på frågor mer än ett år efter överlåtelsen vilket var mycket uppskattat. Jag kan varmt rekommendera Adam till alla som behöver en bra mäklare. Läs mer
  • Ari K skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Köpt, lägenhet i Solna.
    Bra, lugnt, sakligt, förtroende ingivande bemötande.

En av de förväntningar jag har av en mäklare är man ska kunna lita på dem ex ska kunna stå för det pris som sätts i annonsen men det verkar ej vara så i Stockholm. De rekommenderar säkert säljaren vad objektet ska sättas ut för och sedan hör man: "säljaren förväntar sig mycket mer", man undrar vad de sagt till säljaren.

Adam kändes seriös från början och verkar ej lova mer än vad han kan hålla, verkar kunna marknaden bra. Läs mer
  • Annie B skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Vi är mycket nöjda med Adam Bäckström och kan varmt rekommendera honom. Han är mycket kunnig inom sitt område, svarar alltid adekvat och har ett trevligt bemötande. Tyvärr var inte marknaden riktigt som vi hade hoppats på i höstas när vi sålde vår bostad, men vi upplevde ändå att Adam la sin fulla kraft på att vi skulle få ett bud som vi var nöjda med. Läs mer
  • Pontus O skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Sålde BRF lgh Solna 4rum. Adam Bäckström är proffesionell, tydlig och seriös. Har haft kontakt med Adam som både köpare och säljare totalt 3ggr senaste 10 åren. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Susanne G skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Sålt en liten 2:a i Solna. Han är kunnig och har ett mycket bra bemötande, svarar alltid på frågor snabbt. Läs mer
  • Shahrzad B skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Han är en professionell mäklar, som följer upp och kontaktar.
    Får kunden att känna sig trygg och gör sitt yttersta!
    Kan rekommendera honom varmt!
    Tack för den bästa mäklar upplevelsen hittills. Läs mer
  • André M skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Sålde en bostadsrätt i Solna/ Råsunda med Adam och skulle välja honom igen.
    Adam är ärlig, dedikerad och väldigt målfokuserad. Läs mer

Senaste försäljningarna

4:a