en del av Svenska Mäklarhuset Solna

4.6 / 5 i betyg — 7 rekommendationer

Läs vad 7 användare tycker om Andreas Wahlgren

• Nima R
    Nima R skrev om Andreas Wahlgren en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Proffsig, engagerad och kunnig! Varmaste rekommendationerna!
  • Emily S
    Emily S skrev om Andreas Wahlgren en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Andreas är en genuint glad mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder och är villig att göra det lilla extra. Han är duktig på att handskas med olika situationer och personer och få dem att känna sig trygga och nöjda under hela processens gång. Jag kan varmt rekommendera Andreas som mäklare.
  • Karin A
    Karin A skrev om Andreas Wahlgren en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Bemötandet var fantastiskt bra, Andreas var väldigt trevlig och serviceinriktad. Betyget dras ner av att det fanns felaktiga uppgifter i prospektet och att jag fick felaktig information angående lägenheten muntligen av Andreas. Det var inga direkt avgörande uppgifter för mitt köp, men ändå..
  • Fanny B
    Fanny B skrev om Andreas Wahlgren en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Andreas var väldigt trevlig och tydlig i processen när jag köpte min lägenhet.
  • Eva J
    Eva J skrev om Andreas Wahlgren en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Han kom med ett radikalt och bra förslag redan vid första mötet. Det passade mig alldeles utmärkt. De andra mäklarna jag hade kontakt med kom inte med förslaget att kontakta redan intresserade i kundstocken för att efterfråga eventuellt intresse av min lägenhet, utan annonsering och budgivning, till det pris som jag ville ha.
    2017-05-18 Andreas W svarar Eva J
    Hej Eva, tack för din kommentar. Det glädjer mig enormt att du är nöjd med processen. Alltid roligt att gå utanför den normala processen och skräddarsy något passande. Hoppas du får en härlig sommar!

Med vänlig hälsning,
    Andreas
    Eva J gillar detta
  • Karin H
    Karin H skrev om Andreas Wahlgren en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Väl genomförd affär. Lätt att få tag i och tillgänglig för frågor. Positiv. Inga krångligheter.
  • Moa B
    Moa B skrev om Andreas Wahlgren en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Vi valde Andreas som mäklare för att han kändes förtroendeingivande och genuint intresserad av sitt uppdrag. Vi är framförallt nöjda med snabb återkoppling, stor sakkunnighet och ett stort personligt engagemang.
Adam Bäckström
Filip Smedlund