Mäklare Stockholms län Solna Svenska Mäklarhuset Solna Filip Smedlund
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11

Läs vad 86 kunder tycker om Filip Smedlund

• Fanny W skrev om Filip Smedlund en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Vi var väldigt nöjda med Filip och han levde mer än väl upp till de förväntningar vi hade på honom som mäklare. Läs mer
  • Pehr S skrev om Filip Smedlund en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Jag valde att anlita Filip när jag skulle sälja min 2:a i gamla Huvudsta för att jag upplevde honom som seriös och erfaren med en realistisk bild av marknaden. Jag blev inte besviken. Filip hjälpte mig på ett utmärkt sätt, och med en kombination av lite humor och känsla för vad som skall prioriteras såldes lägenheten som planerat. Priset jag fick ut är jag mycket nöjd med.

Jag skulle inte tveka att anlita Filip igen för en liknande affär. Läs mer
  • Christian L skrev om Filip Smedlund en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Kan inte bli bättre!!! Mkt bra från första mötet då Filip störtade upp fast han satt och åt lunch( ingen annan lyfte på baken) och hälsade mig välkomnen och undrade vad han kunde hjälpa till med. Han fick naturligtvis säljuppdraget! Fantastisk uppföljning under hela försäljningen med ideliga återkopplingar om vad som var på gång.
    Filip var också extremt bra på att följa upp kunderna och var väldigt aktiv vid budgivningsprocessen så att alla budgivarna blev lite triggade vilket gjorde att buden steg dramatiskt. Nytt rekord!?
    Dessutom var han mkt trevlig mot oss som uppdragsgivare och alla ev kunder. Han spririten och den sanna säljdriven. En vinnare!!
    Vi är så nöjda och rekommenderar varm Filip till alla som vill sälja eller köpa objekt i framtiden Läs mer
  • Daniel E skrev om Filip Smedlund en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Engagerad, kunnig och tålmodig. Mycket professionell och en förmåga att förutspå vad som skulle hända i t ex budgivningsorocessen. Jag kan varmt rekommendera Filip Smedlund som fadtighetsmäklare. Läs mer
  • Ilyas A skrev om Filip Smedlund en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    God service minded mäklare som tänker på köparens bästa. Fem tummar rakt uppåt! Läs mer
  • Erik A skrev om Filip Smedlund en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Jag är nöjd. Filip gjorde vad han kunde även om jag fick betydligt mindre för lägenheten än vad jag tänkt mig. Läs mer
  • Brf R skrev om Filip Smedlund en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Mycket välbemötande av mäklaren. På begäran längre visningstid vilket inte var något problem. Service mindes. Allt fungerade mycket bra. Anlitar mäklaren gärna igen! Läs mer
  • Anne-marie M skrev om Filip Smedlund en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Väldigt aktiv och engagerad person på flera plan. Hans intresse inom det han gör dagligdags märks. Snabb och finurlig och glad och positiv i det han tar för sig. Läs mer
  • Monika M skrev om Filip Smedlund en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Filip är en mycket kunnig mäklare, lugn och trevlig, men även flexibel.
    Det kändes tryggt med honom. Läs mer
  • Lennart G skrev om Filip Smedlund en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Hej,