Mäklare Uppsala Uppsala Svenska Mäklarhuset Uppsala Helena Wikström
Helena Wikström
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag älskar att hjälpa människor med deras största affär i livet och försöker alltid förmedla en mäklartjänst som jag själv skulle vilja köpa. Jag stannar ofta upp och tänker: skulle jag köpa mig själv nu? Svaret måste alltid vara ja, annars ändrar jag något.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag har ett hästintresse och rider gärna distansritt, det vill säga marathon till häst.

Hur ser din drömbostad ut?
Eftersom min man arbetar med hästar så ligger en egen gård mig varmt om hjärtat. Men ibland när jag är trött på städning, djur som fäller hår och barn som tycker att väggen är en utmärkt canvasduk tycker jag dock att en etta i stan skulle fungera alldeles perfekt också! Läs mer

Läs vad 109 kunder tycker om Helena Wikström

• Tobias N sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wikström en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Sålt bostadsrätt.

Känner Helena privat så svårt att ge annat än mkt positiva omdömmen. Läs mer
  • Mattias H sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wikström en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Fålhagen
    Sålt en bostadsrätt i centrala uppsala. Helena hanterade försäljningen på ett bra sätt, trots en vikande marknad. Helena har alltid ett trevligt o professionellt bemötande av kund, så väl spekulant som säljare. Det här är tredje gången jag använder Helena för en försäljning och kan varmt rekommendera henne. Med vänlig hälsning Mattias Läs mer
  • Evelina V sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wikström en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Fålhagen
    Helena är bäst och har verkligen fingertoppskänsla när det behövs. Läs mer
  • Anna L köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Wikström en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Höganäs
    Vi har köpt en 2,5a i Höganäs, Uppsala. Jag tycker vi har fått ett bra bemötande av Helena och hon har ställt upp och svarat på frågor när vi undrat något. Jag upplever att hon levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Sophie H sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wikström en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Höganäs
    Mycket engagerad, rak och proffsig märklare! Kan varmt rekommendera Helena! Läs mer
  • Irene F
    Irene F sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wikström en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Kungsängen
    Jag tycker mäklaren gav goda råd som ledde till en lyckad försäljning. Och hon hanterade hela processen på ett uthålligt och bra sätt. Läs mer
  • Lars E köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Wikström en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Kungsängen
    Helt ok tyckte jag. Inget att invända. Läs mer
  • Fredrik P sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wikström en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Professionellt, vänligt, kunnigt, effektivt. Uppfyllde mina förväntningar med råge! Läs mer
  • Maria H sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wikström en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Örsundsbro
    Sålde våran villa, super professionell mäklare som arbetar hårt för toppen resultat! Läs mer
  • Ludvig S
    Ludvig S sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wikström en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Höganäs
    Sålt min 2a i höganäs med Helena! Hon ger ett seriöst intryck och enkel att ha att göra med! Supernöjd med min försäljning! Läs mer

Senaste försäljningarna

Tallvägen