Madelene Norberg

Madelene Norberg

Madelene Norberg är mäklare på Svenska Mäklarhuset Uppsala

Madelene Norberg har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Madelene Norberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.9. Madelene Norberg har haft 39 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 80 Läs vad Madelene Norberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Madelene Norberg en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    • Gränby
    2021-09-19
    Madelene Norberg är bäst . Jag har varit i kontakt med andra olika mäklaren men jag var aldrig bra bemöt lika som med henne. Hon svarar alltid på mina frågor även sent på kvällarna och helgerna. Man får känslan att hon älskar sitt jobb.Jag rekommenderar henne 🙂
    • Rosendal
    2021-09-16
    Jag har blivit bra bemött av mäklaren och hittills i affären har hon gjort det man önska sig av en mäklare med avseende på tillgänglighet, personligt engagemang, punktlighet och noggrannhet.
    Om jag själv skulle sälja bostad skulle jag gärna kontakta Madelene Norberg igen.
  • Lina B
    • Salabacke
    2021-09-15
    Madelene har verkligen överträffat våra förväntningar med försäljningen av vår bostad. På ett professionellt och personligt sätt har hon lett oss igenom hela affären och i slutändan kunde vi inte varit nöjdare. Det har varit en trygg upplevelse från start till mål. Ska du välja en mäklare i Uppsala SKA du välja Madelene om du vill ha en lyckad affär.
    • Salabacke
    2021-09-15
    Vi blev jättebra bemötta, vi fick chans till förhandsvisning och Madelene gav oss väldigt mycket av sin tid för att svara på de frågor vi hade.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Madelene Norberg en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    • Luthagen
    2021-09-12
    Driven, engagerad, kunnig och trevlig! Allt flöt på, man fick uppdateringar genom hela processen och budgivningen så man kunde känna sig lugn. Bra slutpris och en riktigt bra mäklare!
    • Fålhagen
    2021-09-10
    Trevlig, pålitlig och gjorde jobbet bra
    • Storvreta
    2021-09-10
    Mycket nöjd. Bra bemötande, inlyssnande för våra behov, smidiga visningar och smidig försäljning.
    • Kungsängen
    Snabba svar vid frågor
    Fixade allt och gav bra råd
    Bra stabil hjälp och mycket bra foto
    Proffsig broschure
    • Storvreta
    2021-09-10
    Madelene sålde även vår tidigare lägenhet så det var en självklarhet att fråga om hon även kunde ta uppdraget att sälja vårt radhus.
    Av Madelene blir man alltid bemött på ett professionellt, engagerat och tryggt sätt. Hon är lätt att prata med och har en otroligt bra koll!
    Denna försäljning överträffade våra förväntningar och Madelene gjorde ett toppenjobb, från det första kontakten till det sista mötet. Vi kände oss väldigt trygga med affären hela tiden.
    Jag rekommenderar varmt Madelene till alla!! Vilken toppenmäklare!
    • Eriksberg
    2021-09-10
    Madelene var jätteproffsig och trevlig i sitt bemötande. Hon var alltid snabb att svara och lättillgänglig för eventuella frågor jag hade under försäljningen. Jag är väldigt nöjd med hela upplevelsen och har redan rekommenderat henne till vänner som står inför försäljning av sina lägenheter!