Läs vad 57 Läs vad Madelene Norberg

• 2020-12-02
    Hej
    Jag är nöjd med mäklaren

Vi såld lägenheten för 1950000

Hon är trevlig och gjorde jobbet snyggt
    Walter N
    • 55.5 m²
    • Kvarngärdet
    sålde sin lägenhet med hjälp av Madelene Norberg en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-11-27
    Sålde en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt professionell, engagerad och lyhörd.
    Rita A
    • 3:a
    • 78.5 m²
    • Ulleråker
  • 2020-11-18
    Jag har köpt en kolonistuga allt gick lätt och smidigt. Det enda som var komplicerat var att hitta kontoret då jag förväxlade med Mäklarhuset.
    Madelene var proffsig och duktig
    Helena O
    • 25.0 m²
    • Tunakolonin
    köpte sin stuga med hjälp av Madelene Norberg en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-10-06
    Sålde en etta. Vänligt och kompetent bemötande. Hon var tydlig med vilka förväntningar jag kunde ha på försäljningen och hon levererade enligt mina förväntningar.
    Mikael M
    • 37.7 m²
  • 2020-10-03
    När vi sålde vår lägenhet fick vi bästa service och hjälp av Madelene. Hon skötte affären galant och allt kändes otroligt tryggt och proffsigt! Bästa mäklaren!!
    Michaela W
    • 3:a
    • 78.0 m²
    • Årsta
  • 2020-10-03
    Sålt en tvåa på Stabby Allé i Uppsala. Madelene var skojj att ha å göra med + att hon var mkt proffsig när det behövdes. Bra mäklare, bra person!
    Nils S
    • 55.7 m²
  • 2020-10-02
    Jag köpte en 2:a i Luthagen och jag hade en mycket bra upplevelse av Madelene. Hon var trevlig, påläst och serviceminded. Hon levde absolut upp till mina förväntningar.
    Monica Å
    • 57.5 m²
    • Luthagen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Madelene Norberg en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-10-02
    Köpt hus.
    Hon är professionell, trevlig, kunnig
    Jag är mycket nöjd med Madelene
    Mariana W
    • 36.5 m²
    • Kapellgärdet
  • 2020-09-23
    Jag köpte en lägenhet ihop med min dotter. Vi träffade Madelene på visningen, då var hon förstående och visade respekt.
    När hon sedan fick bud av oss så var hon tillmötesgående och hanterade det hela snabbt och smidigt.
    Vid kontraktsskrivningen så blev jag mycket positivt överraskad över hur noga hon var. Hon var verkligen mån om att båda parter skulle förstå vad det hela handlade om. Hon gjorde så att allt blev mycket tydligt och enkelt att förstå.
    När det gäller mina förväntningar så överträffade Madelene dom på de flesta punkter.
    Jakob N
    • 42.0 m²
    • Höganäs
  • 2020-09-22
    Med hjälp av Madelene köpte jag för första gången en bostadsrätt. Jag är mycket nöjd med bemötandet och hjälpen jag fick av henne genom hela processen.
    Ett köp av ett boende kan vara väldigt överväldigande men Madelene var mycket hjälpsam och tydlig så det hela gick väldigt smidigt.
    Jag är jättenöjd!
    Jenny N
    • 42.0 m²
    • Höganäs

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte