Läs vad 79 Läs vad Magnus Nilsson

• 2020-11-25
    Köpte en lägenhet som Magnus förmedlade och jag har blivit otroligt bra bemött under hela processen. Magnus är genuint trevlig, lätt att kommunicera med och väldigt tillmötesgående.
    Jag är supernöjd!
    Julia S
    • 42.0 m²
    • Luthagen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-11-20
    Magnus ordnade ett bra coronasäkert tillträde i Mäklarhusets kök.
    Lennarth S
    • 1:a
    • 20.5 m²
  • 2020-11-20
    Magnus was fantastic helping us through the whole buying process. It was our first time buying a home in Sweden, and we were very unfamiliar with everything. Magnus was patient and clear about all the steps that needed to be performed and how.
    Robin L
    • 79.0 m²
    • Salabacke
    Lägenhet i Uppsala.
    Allt har varit toppen, skulle inte kunna göras på ett bättre sätt.
    Lars R
    • 1:a
    • 24.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-11-18
    Han är den bästa mäklaren som jag någonsin har träffat!
    Ryoko A
    • 63.0 m²
  • 2020-11-18
    Vi har köpt ett radhus som är nyproduktion med tillträde om ett år först. Magnus har gjort allt han kan för att vi ska känna oss trygga med processen då man köper något som faktiskt inte finns ännu mer än på ritning. :)

Ett mycket bra bemötande och vi har fått svar på alla våra frågor.
    Susanne K
    • 5:a
    • 152.0 m²
    • Vårdsätravik
  • 2020-10-25
    Vi anlitade Magnus Nilsson för att sälja vårt hus i Sunnersta på Backvägen 10. Han är en mäklare som vi skulle anlita igen. Magnus var mycket hjälpsam, artig och pålitlig. Han var lyhörd för alla våra önskemål. Det var lätt att komma i kontakt med honom. Han hörde av sig inom kort om han var förhindrad att svara när man ringde. Om något strulade behöll han lugnet och såg till att lösa problemet. Det var lätt att ha att göra med honom. Det kändes tryggt att ha honom som mäklare. Vi kan varmt rekommendera honom.
    Karl Erik Emanuel B
    • 143.0 m²
    • Sunnersta
    sålde sitt hus med hjälp av Magnus Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-09-14
    Jag köpte en lägenhet som var en 3:a på 77 kvm. Jag är så nöjd med all hjälp Magnus gav oss. Så trevlig och väl bemötande med en väldigt positiv men ändå genuin inställning.
    Tilda S
    • 77.0 m²
    • Luthagen - Stabby
  • 2020-09-14
    Köpte en bostadsrätt och fick ett superbra bemötande av Magnus. Proffsig, saklig och kunnig i sitt yrke. Magnus är mycket mån om så väl kund som säljare!
    Henrik S
    • 63.0 m²
  • 2020-09-13
    Köpte lägenhet. Fick bra hjälp när jag kontaktade Magnus om diverse uppgifter. Han återkopplade snabbt.
    Ros-mari S
    • 79.6 m²
    • Ulleråker

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte