Magnus Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2017-02-14
Aktiv på Reco.se sedan 2017-09-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 66 Läs vad Magnus Nilsson

• Karl B köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-03-17

3:a
    Svartbäcken
    Oerhört bra bemötande och service. Magnus är allt man vill att en mäklare ska vara! Läs mer
  • Joanna M sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-03-09

4:a
    Norra Luthagen
    Jag sålde min 4:a i Luthagen med hjälp av Magnus. Försäljningen gick smidigt och jag fick mer än den ursprungliga värderingen. Magnus lade ner tid på extra visningar och han var lätt och mycket trevlig att ha att göra med. Kan varmt rekommendera Magnus som mäklare. Läs mer
  • Guido G sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-02-28

Fålhagen
    Valet av mäklare är en fråga av personlig kemi och vilken karaktär man fjälv har. Det som är viktigt för mig behöver inte vara samma som för andra. Det är därför viktigt att gallra i utbudet, träffa olika mäklare och se inte bara på försäljiningsprojektet utan också på personen.
    Vi har valt Magnus för hans korrekthet, reflekterande ton, analysförmåga o annat underordnad.
    I och med att alla dessa egenskaper sedan blev levande under processen, då blev jag fullständugt nöjd
    Frodegatan 12A, spelar ingen roll siffrorna. Läs mer
  • Amanda L köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-02-28

Fålhagen
    Jag tycker att Magnus gjorde ett bra och profisonellt arbete. Han visade lägenheten som att det var en vanlig visning och behandlade mig som en ”vanlig kund” trots att min mamma var med som jobbar tillsammans med Magnus idag vilket jag uppskattar.

Jag tycker att Magnus tar saker seriöst och är nästan alltid tillgänglig vid frågor osv som man kanske behöver ha reda på. Han visade att han framför ett bud oavset vad budet är till säljaren vilket många andra inte gör har jag fått erfarenhet av.

Skulle absolut rekommendera Magnus till mina kompisar. Läs mer
  • Marcus D sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-02-16

Luthagen - Stabby
    Jag och min fd sambo skulle sälja vår lägenhet, och vi provade tre olika mäklare.
    De första två var helt godkända, men det var något speciellt och alldeles extra med Magnus,
    det kände vi instinktivt både jag och Johanna, och vi kände det direkt.
    Utöver Magnus proffsiga framtoning och djupa kunnande, fanns där en naturlighet och ett varmt lugn över hela hans person, som gav oss känslan av att vi var i dem bästa av händer inför den stundande lägenhetsförsäljningen.
    Valet föll på Magnus, och det var självklart.
    Vi kunde inte önskat oss en bättre och mer kompetent mäklare.
    En drömmedarbetare för vilket mäklarhus som helst. Läs mer
  • Rita A köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-01-20

4:a
    Alunda
    Jag har köpt en radhus.
    Jag fick den bästa bemötande. Få lägenheten på den tiden som passar mig. Han var väldigt välkommen. Läs mer
  • Pernilla N köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-01-20

2.5:a
    När jag skulle sälja en bostad så träffade jag 5 olika mäklare från olika firmor. Magnus var den som var mest förtroende ingivande jag fick ett bra första intryck. Försäljningen gick bra.

Ett par år senare skulle jag köpa en lägenhet då var det självklart för mig att kontakta Magnus igen och han var snabb på att svara och hjälpte mig även denna gång. Jag kommer med största sannolikhet kontakta Magnus igen när jag är i behov av hans tjänster.

Han var snabb på att svara. Kunde han inte svara på mina frågor direkt så kontaktade han någon som visste svaret.

Hälsningar Pernilla Naesström Läs mer
  • Marcus R köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

Svartbäcken
    Vi köpte en lägenhet! Han hjälpte till och var trevlig Läs mer
  • Anna-karin R sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

Texten måste innehålla minst 30 tecken. Läs mer
  • Åsa F sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

3:a
    Norby
    Magnus Nilsson träffade jag första gången på en husvisning i april-2019. När han ringde, kom vi överens om att vi skulle förbereda försäljningen av min bostadsrätt så långt det bara gick i väntan på att det "rätta" huset skulle dyka upp.
    Magnus började lugnt och metodiskt arbeta. Han var glad, positiv och jag hade känslan av att han tom svarade på frågor jag inte ens hunnit formulera.
    Försäljningen startade direkt i maj, när vi köpte vårt hus. Magnus höll kontakt hela tiden och jag var inte ens i Uppsala. Han ordnade kontraktskrivningen med min dotter.
    Jag kan inte tänka mig att en affär kan gå smidigare än denhär.
    Det hade ju kunnat strula inför sommaren.
    Magnus var en mycket bra mäklare som verkligen trivdes i sitt yrke.
    Hälsningar
    Åsa Fast Aronsson