Maria Persson

Maria Persson

Maria Persson är mäklare på Svenska Mäklarhuset Uppsala

Maria Persson har varit registrerad mäklare sedan 2004-05. Maria Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 296 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Persson har haft 63 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 296 Läs vad Maria Persson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    • Centrala Uppsala
    2022-07-05 Verifierad kund
    Trevligt och positivt bemötande. Strukurerad och informativ.Snabb och effektiv hantering.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    • Centrala Uppsala
    2022-07-04 Verifierad kund
    Väldigt professionell och seriös! Maria Persson är tydlig och noggrann, vi kan varmt rekommendera henne.
    • Kapellgärdet
    2022-06-24 Verifierad kund
    Hon var jätteduktig och jättetrevlig, kunnig på lägenheten och väldigt lätt att nå vid frågor. Tack vare att vi tyckte om mäklaren också så mycket så blev intrycket av lägenheten bättre också och vi kände oss trygga med att köpa lägenheten för att vi hade en så bra mäklare. Vi hade verkligen kunnat rekommendera henne till andra som ska sälja och vi hade gärna haft henne som mäklare om vi skulle behöva sälja en lägenhet i framtiden.
  • Teresa D
    • Gottsunda
    2022-06-22 Verifierad kund
    Jag fick ett mycket bra bemötande, trevlig och kunnig av Maria. Hon visade intresse och var alltid hjälpsam samt häll mig informerad under hela processen.
    Är bara tacksam över allt stöd jag har fått av Maria Persson och rekommenderar henne hjärtligt.
    Teresa D
    2022-06-20 Verifierad kund
    Trevlig, kompetent och påläst. Hon kunde sitt område i Uppsala.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Ordning och reda.
    Rådgivning när så önskades.
    Uttålighet
    Kontinuerlig återkoppling kring affären
    • Centrum Uppsala
    2022-06-13 Verifierad kund
    Kompetent, trevlig och effektiv.
    Rekommenderar gärna henne till vänner och kollegor vid försäljningar.
    • Gränby
    2022-06-11 Verifierad kund
    • Maria var väldigt engagerad. Det genomsyrades genom hela processen.

• Förväntningarna var låg i och med säljandet 2022 i Maj. Men det vart över förväntningarna flera gånger om!

• Hon hade många års erfarenhet som mäklare. Det märktes tydligt i min försäljning.

Jag är supernöjd, kan starkt rekommendera Maria Persson!
  • köpte en tomt med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    • Årsta
    2022-05-20 Verifierad kund
    Trevlig och erfaren. Vi hade mycket frågor som vi fick hjälp att få svar på.
    2022-05-14 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande med tydliga instruktioner på hur processen skulle gå till. Förväntningarna om bra rådgivning som Maria verkligen levde upp till.