Maria Persson
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 175 Läs vad Maria Persson

• Rebecca B sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-04-07

- proffsig
    - enkel att ha att göra med
    - trevlig Läs mer
  • Mats B köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-03-06

Luthagen
    Bra bemötande, återkom med svar på de frågor vi hade. Läs mer
  • Magnus S sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-03-06

Luthagen
    Vi har sålt en bostadsrätt och blivit väldigt väl bemötta och det det blev ett snabbt avslut. Läs mer
  • Alexandra R sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-02-21

Svartbäcken
    Haft fullt förtroende för Maria genom hela processen. Pålitlig och väldigt skicklig. Rekommenderar starkt, vi är supernöjda! Läs mer
  • Hampus E sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-02-21

Svartbäcken
    En mäklare som verkligen ser till säljarens bästa. Väldigt tydlig, hjälpsam och utomordentligt bra på att göra säljaren nöjd. Läs mer
  • Ulla S sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-02-17

Luthagen
    Jag har sålt en lägenhet på 4 rum. Jag har blivit mycket väl bemöt av Maria från början . Vi har haft en fin dialog. Läs mer
  • Åsa H sålde sitt hus med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-02-15

Vänge
    Vi har fått hjälp med försäljning av villa samt tecknande av kontrakt för köp av annan villa. Vi har blivit väldigt positivt och pffesionellt bemötta. Våra förväntningar om löpande information av läget och snyggt material (bilder, prospekt, besiktning etc) har infriats. Läs mer
  • Johan P sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-02-05

Luthagen - Stabby
    Hej, Maria är en mycket professionell och trevligt mäklare som har vårt fulla förtroende. Läs mer
  • Elisabeth B köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-12-10

Höganäs
    Trevlig engagerad och bra på att återkoppla! Läs mer
  • Annelie S sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-12-03

Höganäs
    Bostadsrättsförsäljning.

Maria är positiv och resultatinriktad. Hon är professionell och jordnära. Det var andra gången vi anlitade henne. Vi är mycket nöjda. Läs mer

Senaste försäljningarna

Bertilsvägen