Maria Persson
Registrerad mäklare sedan 2004-05-03
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-12
2019-08 - 2020-07

Läs vad 188 Läs vad Maria Persson

• Evelina K sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-07-23

Tydligt, enkelt och smidigt.
    Kan varmt rekommendera Maria Persson. Läs mer
  • Lena E sålde sitt hus med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-07-11

Vi har sålt ett större hus med tomt från 70-talet i Uppsala.

Vi fick ett mycket bra bemötande av Maria. Hon är energisk, engagerad, social och mycket vänlig. Hon lät oss följa med i säljprocessen i alla steg, något vi uppskattade mycket.

För oss innebar det att vi kände oss trygga med hennes hantering av hela skeendet. Läs mer
  • Julia K köpte sitt hus med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-06-26

Stenhagen
    Vi köpte ett hus.
    Vi var bemött av mäklaren på ett mycket bra, respektfullt och professionellt sätt. Läs mer
  • Sandra N köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-06-26

4:a
    Årsta
    Haft med Maria att göra i tidigare lgh-affär. Hon är påläst, trevlig och ger ett mycket proffsigt intryck. Tillgängligheten och hennes snabba svar uppskattas också.
    Använder gärna Maria för en ev framtida försäljning. Läs mer
  • Richard S sålde sitt hus med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-06-16

Grönviken
    Vi har sålt en villa strax utanför Uppsala. Maria är helt klart en av de bästa mäklarna du kan finna, ingen tvekan om det. Påläst, tydlig, klok och mycket trevlig. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Anastasia R köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-06-16

5:a
    Fålhagen
    Professionalitet ut i fingerspetsarna, vänligt bemötande från allra första stunden och genom hela försäljnings/köpesproceduren, snabbt agerande, hjälp med praktikaliteter kring köp/försäljning är de egenskaper som vi upplevde hos Maria Persson. Läs mer
  • Thomas W köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-05-15

Gränby
    Köpt en 1:a som var nästan nybyggd. Trevligt och bra bemötande! Läs mer
  • Sissel W köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-05-13

Gränby
    Bra bemötande och snabb respons. Kunnig. Läs mer
  • Karin L sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-05-11

6:a
    Lindbacken
    Fått hjälp av Maria att sälja gavelradhus. Trevlig, tillgänglig och professionellt bemötande genom hela processen! Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Markus L sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2020-05-09

6:a
    Lindbacken
    Väldigt professionell och trevlig mäklare med hög nivå på service. Rekommenderas starkt till såväl säljare som köpare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Kummingatan