Mäklare Uppsala Uppsala Svenska Mäklarhuset Uppsala Maria Persson
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 148 Läs vad Maria Persson

• Pär M sålde sitt hus med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

Valsätra
    Jättetrevligt bemötande från en skicklig och kunnig mäklare. Kunde inte fått bättre när vi sålde vårt parhus i Uppsala. Läs mer
  • Kjell L sålde sitt hus med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

Norby
    Maria Persson är en alldeles utmärkt mäklare. Professionell, klok och smart. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Johan K köpte sitt hus med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

Norby
    Maria är en ytterst professionell och hårt arbetande mäklare, vi vill verkligen rekommendera Maria! Läs mer
  • Karin T köpte sitt hus med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

Valsätra
    Mycket fint bemötande! Personligt och professionellt på samma gång. Läs mer
  • Fanny L sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-06-10

Höganäs
    Jag anlitade Maria för att sälja min lägenhet i centrala Uppsala. Hela processen från början till undertecknande av kontrakt har gått jättesmidigt. Maria är engagerad, proffsig och väldigt kunnig. Jag har känt mig supertrygg genom hela processen och skulle inte tveka en sekund på att rekommendera Maria till vänner och bekanta. Själv återkommer jag nästa gång det är dags att sälja! Läs mer
  • Luz R sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-06-06

Eriksberg
    Sakligt, insatt, och gav rätt förväntningar över värde på lägenheten. Vi är väldigt nöjda med hennes insats. Läs mer
  • Maith E köpte sitt hus med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-06-03

Järlåsa
    Maria Persson har på bästa sätt skött sina åtaganden som mäklare. Effektiv, noggrann, påläst och mycket kunnig. Utomordentligt trevlig och snabb med svar och återkopplingar. Kan på det varmaste rekommendera Maria som din mäklare. Med vänlig hälsning, Maith Edlund Läs mer
  • Nina R sålde sitt hus med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-05-18

Starbo
    Maria hjälpte mig och min familj att sälja vårat hus. Hon är alltid lätt att komma i kontakt med, engagerad och har ett väldigt trevligt bemötande. Hon skötte affären väldigt proffsigt och gav oss bra råd och stöd. Hon fick oss att känna oss helt trygga genom hela processen. Jag skulle rekommendera Maria varmt till alla som behöver en mäklare! Läs mer
  • Sara O köpte sitt hus med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-05-18

Starbo
    Köpte villa. Bra visning, kunde besvara våra frågor och skickade efteråt omgående ytterligare material vi efterfrågade. Alltid bra och trevligt bemötande. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Johanna Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-05-01

Fålhagen
    Maria är oerhört proffsig och smidig att ha att göra med. Läs mer

Senaste försäljningarna

Botvidsgatan