Mäklare Uppsala Uppsala Svenska Mäklarhuset Uppsala Maria Persson
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11

Läs vad 132 kunder tycker om Maria Persson

• Lina E sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    96.6m²
    Valsätra
    Trevlig, professionell och kunnig. Var lätt att få förtroende för, ett förtroende hon förvaltade väl. Läs mer
  • Anna Karlsson S sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    103m²
    Gränby
    Proffsig, personlig och höll hos alltid uppdaterade om läget. Läs mer
  • Pär E sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    96.6m²
    Valsätra
    Trevlig, kunnig och professionell. Hon verkade ha stenkoll på situationen hela processen Läs mer
  • Ulrika L skrev om Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Jag köpte en lägenhet i Uppsala. Jag kände mig ganska pressad precis innan vi skulle skriva kontraktet, att allt skulle gå så himla fort! Sen vid överlåtandet så uppstod en del problem. Bland annat hade inte säljaren städat lägenhet och tyckte inte då att jag fick något stöd och hjälp från mäklaren. Jag fick sköta allt själv, och själv kontakta säljaren osv. Inte alla vad jag hört andra berätta i liknande situationer. Då har de fått mer hjälp av mäklaren som har tagit situationen på allvar. Skulle inte rekommendera firman eller denna mäklare till någon, tvärtom. Läs mer
  • Richard S
    Richard S sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    3:a
    65.7m²
    Övre Slotts
    Det är tredje gången vi anlitat Maria Persson och precis som tidigare upphör hon aldrig att förvåna. Alltid tillmötesgående, positiv och serviceinriktad till tusen. Även när föreningsstyrelser bråkar behåller hon sitt lugn och glada humör samtidigt som hon är stans vassaste mäklare.

Behöver du mäklare i Uppsala? Maria Persson är mäklaren för dig! Läs mer
  • Jakob A köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    2:a
    72m²
    Luthagen
    Jag och min sambo köpte vår första bostad av Maria, en två i Luthagen. Vi blev proffsigt bemötta, speciellt med tanke på att hela situationen med lägenhetsköp var väldigt ny för oss. Vi hade förväntat oss en viss nivå av bemötande, men den nivån överträffades. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Lisa Å sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    5:a
    104m²
    Luthagen - Stabby
    Sålde vår lägenhet och tvekade inte en sekund att anlita Maria Persson (som vi haft att göra med vid flera tidigare lägenhetsaffärer, både som köpare och som säljare). Maria är superprofessionell, trevlig och tar väl hand om både säljare och köpare. Läs mer
  • Jaroslaw T köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    3:a
    60m²
    Luthagen
    Lägenhet, Bemötande perfekt och mycket proffetionel.
    Helt enkel fantastik. Läs mer
  • Jenny W sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    87m²
    Luthagen-Stabby
    Maria hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Hon är otroligt proffsig och kunnig, svarar snabbt på alla funderingar som dyker upp och är dessutom jättetrevlig! Läs mer
  • LinnTunudd I köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    87m²
    Luthagen-Stabby
    Köpt lägenhet.
    Väldigt proffsigt bemötande, snabba svar och behjälplig. Läs mer

Senaste försäljningarna

Skölsta Byväg