Mäklare Uppsala Uppsala Svenska Mäklarhuset Uppsala Pernilla Persson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11

Läs vad 99 kunder tycker om Pernilla Persson

• Magnus G köpte sitt hus med hjälp av Pernilla Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Almunge
    Mycket trevlig och bra mäklare Läs mer
  • Annika F köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Köpt lägenhet.
    Pernilla bemötte oss med ett lugn och kunnighet. Ett mycket behagligt möte. Läs mer
  • Josefine L
    Josefine L sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Fullerö Hage
    Bästa mäklaren på alla vis :) Läs mer
  • Leif L sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Luthagen - Stabby
    Det är inte först gångbord anlitar Pernilla i vår familj. Vi sålde vårt hus i Knivsta 2010 och var mycket nöjda. Pernilla har sålt åt våra barn och syskon också och alla r mycket nöjda. Sist slde hon vår lägenhet i Uppsala Läs mer
  • Kattis L
    Kattis L köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Centrum
    Under augusti så köpte jag en lägenhet på Nedre Slotts i Uppsala. Jag har aldrigt träffat en sådan engagerad mäklare som Pernilla. Utöver det så är hon otroligt ödmjuk, trevlig och kompetent.
    Som köpare förväntar jag mig ett engagemang av mäklaren men Pernilla levererade över förväntan.
    Hon svarade alltid väldigt snabbt oavsett tid på dygnet eller semester. Utöver att hon ordnade extravisning så åkte hon även själv till objektet på sin semester för att mäta upp varenda rum då jag efterfrågade dessa mått. Jag är så otroligt tacksam för den service jag fick både innan och efter köpet. Jag kommer verkligen rekommendera Pernilla som mäklare! Läs mer
  • Gunnar M
    Gunnar M sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Centrum
    Vi valde henne då vi fick ett bra intryck av henne på en visning vi varit på innan. Hon hjälpte oss att sälja våran bostadsrätt till det pris vi hade hoppats på under en tid då marknaden inte var så het. Vi upplevde henne som proffesionell, ordningssam och karismatisk. Med andra ord stämde magkänslan av vårat första möte med henne. Läs mer
  • Eva B köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Årsta
    Pernilla var mäklare då jag köpte bostadsrätt i Årsta. Jag uppfattade henne som kunnig o rak. Hon var trevlig o bemötte mig med respekt. Hon hade tålamod med mig o mina frågor. Kan mycket väl tänka mig att kontakta henne vid ev. försäljning. Mvh Eva Läs mer
  • Barbro G sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Knivsta
    Har sålt en bostadsrätt/radhus på 3 r o k.

Blev trevligt bemött. Pernilla Persson visade stor kunnighet och gjorde ofta "det lilla extra". Hon svarade också snabbt på mail.

Mina förväntningar var att få saklig information om hur en försäljning går till. Pernilla Persson levde med råge upp till det!

Pernilla har varit ett stort stöd under hela processen och jag har känt att jag kan vända mig till henne med frågor i stort som smått. Läs mer
  • Mattias T sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Årsta
    Ett proffsigt bemötande från början till slut. Läs mer
  • Alf W köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Eriksberg
    Jag är köpare av en bostadsrätt som Pernilla har sålt. Hon visade sig vara mycket trevlig och tillmötesgående och professionell mäklare utan att vara påträngande. Hon har varit mycket behjälplig med att svara på frågor och med visning av lägenheten och inte minst korrekt i sitt uppträdande. Hon har även ställt upp under obekväma tider utan att klaga. Hantering av dokument och liknande har fungerat utmärkt och tillgängligheten på telefonen har varit utmärkt. Jag kan bara tillägga att vi har bara positiva erfarenheter med Pernilla. Jag/vi skulle gärna vilja möte en sådan mäklare vid framtida fastighetsaffärer. Läs mer

Senaste försäljningarna

2:a