Mäklare Uppsala Uppsala Svenska Mäklarhuset Uppsala Viktor Stenson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 47 Läs vad Viktor Stenson

• Lars H
    Lars H sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-05-28

Nyby
    Kunnig, trevlig mäklare. Vi har haft en bra kommunikation under hela processen och fått fortlöpande information och hjälp i hur vi ska tänka och vad vi behöver göra.
    Han får lätt sälja vår nyköpta villa åt oss när vi ska flytta nästa gång, förhoppningsvis om 25-30 år ;) Läs mer
  • Frank Roland Melker L köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-05-25

Löten
    köpt en trerumslägenhet bra bemötande Läs mer
  • Hanna T sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-05-23

Fålhagen
    Viktor är en fantastiskt duktig och engagerad mäklare. Han gav aldrig upp när vi hade svårt att hitta spekulanter och han var kapabel att vara realistisk i en svängande marknad. Han utförde sitt uppdrag med bravur och vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Martin K köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-05-22

Bra bemötande.
    Noggrann och trevlig.
    Affären sköttes smidigt och snabbt. Läs mer
  • Hanna Christina Magdalena T sålde sitt hus med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-05-22

Proffsigt, smidigt och trevligt! Läs mer
  • Peter E köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-05-20

Fålhagen
    Vi har köpt en etta till sonen. En relativt enkel affär. Vi upplevde inte Viktor som speciellt engagerad men det kan ju bero på den enkla affären Läs mer
  • joel M
    joel M sålde sitt hus med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-05-20

Gimo
    Klockrent bemötande med uppföljning på pågående aktiviteter kring försäljningen. Läs mer
  • JOAKIM J skrev om Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-05-16

Viktor jobbade mycket snabbt och effektivt och var oerhört trevlig under hela processen, vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Roland E sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-01-15

Alunda
    Sålt bostadsrätt
    Trevligt mottagande
    Jag önskade mig ett snabbt avslut
    Lägenheten såldes före visning men tillträdet drog ut
    på tiden:säljaren önskade också tillträdet före slutbetalning.
    Jag gav köparen nycklar till lägenheten c a 2 veckor före slut-
    betalning. Han önskade släppa in hantverkare i lägnheten
    I stort sett var jag nöjd med handläggningen bortsett från att
    mäklaren kunde lyssna mer vad parterna önskade angående
    överlåtelsen. Läs mer
  • Lina B
    Lina B sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-01-13

Norra Luthagen
    Vi har sålt en tvåa i librobäck och haft en otroligt bra upplevelse av svenska mäklarhuset och vår mäklare Viktor. Han har varit mycket proffsig genom hela säljprocessen så vi som säljare har känt oss otroligt trygga. Vår upplevelse av försäljningen är enbart positiv och rekommenderar starkt svenska mäklarhuset och framför allt Viktor om du ska sälja din bostad. Läs mer

Senaste försäljningarna

Fasanvägen