Mäklare Uppsala Uppsala Svenska Mäklarhuset Uppsala Viktor Stenson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11

Läs vad 35 kunder tycker om Viktor Stenson

• Peter R köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    90.5m²
    Sunnersta
    helt ok, inga konstigheter alls, även om det känns lite tidgt att få enkäten innan tillträdet, men då man gärna vill deleta "halvspam" svarar jag ändå idag. Läs mer
  • David W köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    81m²
    Luthagen
    Personligt och positivt bemötande! Läs mer
  • Marcus C sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    58.5m²
    Kapellgärdet
    sdgggggggggggggdxxxxxxdxxdgvgdfffffffffffffffffffffffffffffffffff Läs mer
  • Kerstin H sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    48m²
    2a centralt uppsala

Mycket vänligt bemött

Hade en sliten två o därför låga förväntningar på slutpris.

Viktor hade extra visningar och jag fick ett slutpris jag är väldigt nöjd med Läs mer
  • Erik-Axel N sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    81m²
    Luthagen
    Vi sålde vår lägenhet genom Viktor. Han fick uppdraget att försöka hitta köpare till vår lägenhet genom att kontakta intressenter som tittat en liknande lägenhet, som han precis hade sålt. Ett lite annorlunda upplägg. Vi sålde till ett fast pris, utan styling och marknadsföring. Det skulle vara svårare, men han gjorde sitt bästa och det blev väldigt bra och vi sålde till den summa vi ville. Bemötandet var ärligt, okomplicerat, och samarbetsvilligt. Ett utmärkt bemötande över förväntan! Sammanfattningsvis skulle jag/vi starkt rekommendera Viktor. Läs mer
  • André Åhl P sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    41m²
    Höganäs
    Sålde min lgh efter att ha bott där i 9 år.
    Första intrycket av Viktor var väldigt bra. Han kändes mer som en gammal vän än en främling. Över förväntan alltså. Säljprocessen med allt som ingick bidrog till att jag kände mig nöjd: stylist (hon var hur bra som helst), fotografering, visning, budgivning. Läs mer
  • Marie L köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    3:a
    75.7m²
    Fålhagen
    Köpt en 3a i centrala Uppsala. Bemötandet har varit bra. Dock något stressigt att nå avslut. Kunskap om formalia och rutiner varit bra. Läs mer
  • Disa G köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    1:a
    41m²
    Salabacke
    Köte bostad. Inga problem, fick svar på frågor. Läs mer
  • Amanda B sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    58.5m²
    Kapellgärdet
    Bra bemötande och proffsigt intryck Läs mer
  • Ehsan G sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    79m²
    Tunabackar
    Lyhörd och väldigt lätt att arbeta med. Läs mer

Senaste försäljningarna

Ringgatan