Mäklare Uppsala Uppsala Svenska Mäklarhuset Uppsala Viktor Stenson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-02 - 2019-01

Läs vad 39 kunder tycker om Viktor Stenson

• Roland E sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-01-15

87m²
    Alunda
    Sålt bostadsrätt
    Trevligt mottagande
    Jag önskade mig ett snabbt avslut
    Lägenheten såldes före visning men tillträdet drog ut
    på tiden:säljaren önskade också tillträdet före slutbetalning.
    Jag gav köparen nycklar till lägenheten c a 2 veckor före slut-
    betalning. Han önskade släppa in hantverkare i lägnheten
    I stort sett var jag nöjd med handläggningen bortsett från att
    mäklaren kunde lyssna mer vad parterna önskade angående
    överlåtelsen. Läs mer
  • Lina B
    Lina B sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-01-13

41m²
    Norra Luthagen
    Vi har sålt en tvåa i librobäck och haft en otroligt bra upplevelse av svenska mäklarhuset och vår mäklare Viktor. Han har varit mycket proffsig genom hela säljprocessen så vi som säljare har känt oss otroligt trygga. Vår upplevelse av försäljningen är enbart positiv och rekommenderar starkt svenska mäklarhuset och framför allt Viktor om du ska sälja din bostad. Läs mer
  • Tomas M sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-01-12

3:a
    73m²
    Eriksberg
    Professionellt bemötande, klargörande i försäljningsprocessen, vilket skapade en trygg resa mot försäljning! Läs mer
  • Moa J köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2019-01-11

43m²
    Luthagen
    Jag köpte en lägenhet. Viktor bemötte oss bra när vi klev in genom dörren och var påläst om lägenheten. Han verkade lugn och erfaren och man kände sig trygg med honom. Man kände att man kunde kontakta honom om man hade några frågor. Läs mer
  • Peter R köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2018-09-18

90.5m²
    Sunnersta
    helt ok, inga konstigheter alls, även om det känns lite tidgt att få enkäten innan tillträdet, men då man gärna vill deleta "halvspam" svarar jag ändå idag. Läs mer
  • David W köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2018-09-07

81m²
    Luthagen
    Personligt och positivt bemötande! Läs mer
  • Marcus C sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

2018-09-04

58.5m²
    Kapellgärdet
    sdgggggggggggggdxxxxxxdxxdgvgdfffffffffffffffffffffffffffffffffff Läs mer
  • Kerstin H sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

48m²
    2a centralt uppsala

Mycket vänligt bemött

Hade en sliten två o därför låga förväntningar på slutpris.

Viktor hade extra visningar och jag fick ett slutpris jag är väldigt nöjd med Läs mer
  • Erik-Axel N sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

81m²
    Luthagen
    Vi sålde vår lägenhet genom Viktor. Han fick uppdraget att försöka hitta köpare till vår lägenhet genom att kontakta intressenter som tittat en liknande lägenhet, som han precis hade sålt. Ett lite annorlunda upplägg. Vi sålde till ett fast pris, utan styling och marknadsföring. Det skulle vara svårare, men han gjorde sitt bästa och det blev väldigt bra och vi sålde till den summa vi ville. Bemötandet var ärligt, okomplicerat, och samarbetsvilligt. Ett utmärkt bemötande över förväntan! Sammanfattningsvis skulle jag/vi starkt rekommendera Viktor. Läs mer
  • André Åhl P sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Stenson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

41m²
    Höganäs
    Sålde min lgh efter att ha bott där i 9 år.
    Första intrycket av Viktor var väldigt bra. Han kändes mer som en gammal vän än en främling. Över förväntan alltså. Säljprocessen med allt som ingick bidrog till att jag kände mig nöjd: stylist (hon var hur bra som helst), fotografering, visning, budgivning. Läs mer

Senaste försäljningarna

1:a