Svenska Mäklarhuset Uppsala

Svenska Mäklarhuset Uppsala

• BadgeTenYears
1 355

Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Uppsala! Vi mäklare här på kontoret kan allt om Uppsala. Vi har full koll på områden, marknadspriser och alla typer av boenden som finns här omkring. Dessutom vet vi såklart var alla kommunikationer, skolor och mataffärer är. Vi jobbar i hela kommunen och ser alltid till att vi ligger i...

1355 omdömen om Svenska Mäklarhuset Uppsala

Sedan starten hos Reco 2014

Sara W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mina Rostvik en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Främre Luthagen

Väldigt snabb på att svara och hon fixade en visning när vi bara var uppe i Uppsala över helgen! Mån om att vi som köpare skulle få en gedigen genomgång av lägenhet och delade med sig av all information hon hade. Snabb och enkel affär! Duktig mäklare!

Lena J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Kungsängen

Bra bemötande som levde upp till våra förväntningar.

Johan Alexander L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mina Rostvik en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Salabacke

Allt var väldigt tydligt och klart med Mina. Hon gjorde ett fantastiskt jobb och säkerställde kunden i fokus

Elma S
Salabacke

Otroligt trevlig och serviceinriktad mäklare! Kan varmt rekommendera Mina.

Mia L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

Trevligt sätt. Förtroendeingivande.

Bengt F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emilio Silva en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala

Trevlig , informativ o9ch vederhäftig

Josef K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emilio Silva en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Svartbäcken

Toppen! Mycket bra bemötande, svarade på frågor och förklarade sånt vi inte kunde på ett bra sätt.

Ole F
Svartbäcken

Bemötandet var mycket trevligt och professionellt.

My M
Kapellgärdet

Trevlig och sakkunnig mäklare.

Barbro Ö
Eriksberg

Tomas levde upp till alla förväntningar o mer därtill.

Per L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Centrum Uppsala

Mycket trevligt och proffsigt bemötande från Maria genom hela processen. I en lite halvskakig marknad har hon lotsat oss lugnt och metodiskt till en väl genomförd affär. Fick henne rekommenderad och jag kan bara rekommendera henne vidare.

Iman K
Kapellgärdet

Even if the process is not yet completed we are happy with Tomas Östlund. We have been treated with respect and professionalism. He has explained clearly the procedure and answered the multiple questions we have had.

Maria P
Köpte sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Luthagen

Tomas är en mycket professionell, vänlig och tillmötesgående mäklare. Jag rekommenderar honom varmt. Tusen tack Tomas!

Sofia H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Höganäs

Blev bemött superbra, uppfyllde mina förväntningar. Allt var jättebra

Gunnar J
Främre Luthagen

Vänligt och lyhört. Mäklaren tog god tid på sig att förklara processen.

Malin E
Sålde sitt hus med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Alunda

Mycke trevlig och kompetent mäklare. Rekommenderas varmt!

Jonas B
Luthagen

Han är en rutinerad mäklare och allt flöt snabbt och smidigt.

Mathias A
Centrum Uppsala

En väldigt kompetent mäklare som har koll på marknaden och proffsig i allt. Han uppfyllde alla mina förväntningar !

Nathalie W
Löten

Supertrevligt bemötande och väl insatt i bostaden och föreningen. Fick bra och klara svar på alla mina frågor gällande fastigheten och köpet. Han var tydlig och strukturera genom hela köpet så det fanns inga obesvarade frågetecken. Kan definitivt rekommendera honom till andra som vill sälja.

Anna J
Fålhagen

Jag upplever att jag har blivit bra bemött av Mina. Jag hade förväntningen att hon skulle hjälpa och stödja mig under försäljningen vilket jag upplever att hon gjort. Jag upplever att hon är engagerad, förtroendegivande och duktig. Jag är tacksam!

Eva W
Löten

Väldigt trevligt bemötande. Lät oss titta på lägenhetenen i lugn o ro. Fanns där så fort vi hade några frågor. Var kunnig, proffsig, vänlig, personlig och mycket hjälpsam. Får högsta betyg. Kommer absolut att leta upp honom när det är dags att sälja lägenheten.

Gunilla S
Luthagen

Ett vänligt och effektivt bemötande vid visningen liksom på kontoret vid kontraktsskrivningen. Minas goda kännedom om området var också bra. Jag/vi är glada att ha hittat vårt nya hem.

Martin L
Ekeby

Mycket tillgänglig och snabb att svara. Engagerad och proffsig.

My A
Ekeby

Trevlig och tillmötesgående. Enkel och snabb kommunikation. Allt gick smidigt. Inget att anmärka på.

Elisabeth B
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Luthagen

Maria är professionell och engagerad, och vi rekommenderar henne varmt.

Edvin N
Höganäs

Mina har under hela försäljningsprocessen varit otroligt professionell och gett mig ett fantastiskt bemötande genom hela processen. Har löpande blivit uppdaterad om hur det har gått samt informerat mig vilket skapade ett lugn och jag kände mig trygg om hur vi skulle gå tillväga. Mina har lagt ner mycket tid och haft extra visningar vilket visar hur engagerad hon är. Detta engagemang och hennes arbete resulterade i en fantastiskt lyckad försäljning. Jag skulle varmt rekommendera Mina till andra som går i säljankar, och nästa gång jag ska sälja är valet enkelt.

Richard L
Tunabackar

Proffs från start till mål och alltid med ett leende på läpparna

Xu H
Ultuna

Maria is a very professional broker with lot of patient and good communication skills. She kept updating the bidding information in time and help with contacting to the seller effectively. We feel assured in the whole process. It's a very impressive experience to buy this apartment with the help of Maria.

Margareta I
Ultuna

Inlyssnande, effektiv och professionell. Hon har hjälpt oss förut med mycket gott resultat.

Maziar R
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Sunnersta

Maria är väldigt professionell, trevlig och kunnig. Maria höll oss uppdaterade under hela processen och bra kommunikation. Vi är väldigt nöjda ♥

Sanna H
Eriksberg

Blev bra bemött. Fick snabba svar när jag undrade något.

Renate K

Mycket sympatisk, kunnande och lyhörd! Mvh Renate

Tajik O
Nyby

Duktig och profotionell. Lätt att ha kontakt med , alltid tillgänglig

Mariana L
Kapellgärdet

Emilio har varit exemplarisk!! Han har både visat stort intresse och ödmjukhet när han visat oss runt på alla lägenheter! Både att han har varit tillgänglig till oss genom hela processen och stått ut med alla mina frågor (då jag är ny till bostadsmarknaden) och förklarat allting så pedagogisk och är väldigt kunnig. Men även att han är otroligt trevlig och ger ett väldigt genuint och tryggt bemötande! Och inte alls påstridig som vissa mäklare kan vara… (personlig åsikt hehe) Ett helt enkelt super bemötande av Emilio...

Jenny L
Kapellgärdet

Duktig och trevlig, han försöker att hjälpa till även resultat kan lika som inte försökte.

Christoffer R
Luthagen - Stabby

Maria var mycket aktiv och professionell, och hon fick vår bostad såld snabbare än vad vi vågat hoppas och till ett högre pris än vi trott. Mycket nöjda med henne.

Lena B
Rosendal

Har fått ett trevligt och naturligt bemötande. Har fått svar snabbt på alla frågor och även information om allt som jag inte visste att jag behövde fråga om.

Marie E

Proffsig, serviceminded Bra koll

Maggie M
Luthagen - Stabby

Gör ett toppenjobb! Vi är jättenöjda!

Pär E
Luthagen - Stabby

Vi upplever Maria som utöver mycket erfaren och kompetent, även genuint intresserad och lyhörd med självkiar integritet. Som köpare fick vi snabb och korrekt information löpande, där transparens och dialog gjorde tydligt att både säljare och köpare fick sina intressen bevakade.

Niclas J
Främre Luthagen

Mycket trevligt bemötande. Snabb med kontakt och information. Maria levde med råge upp till våra förväntningar och vi kunde göra en snabb försäljning till ett pris som var högre än väntat.

Hiba A
Gränby

Lyhörd, hjälpsam och flexibel

Jenny J
Främre Luthagen

Kändes seriös och proffsig. Vi upplevde att hon kände marknaden väl och var påläst

Nora J
Främre Luthagen

Maria har under hela säljprocessen varit professionell, varm och tillmötesgående. Från första kontakt har Maria varit tillgänglig och hjälpsam, jag har känt mig väl omhändertagen och att hon arbetat hårt för att få bästa möjliga resultat. Min första försäljningen kändes trygg och smidig tack vare Maria, som hjälpte mig att sälja snabbare än jag förväntat och med ett bättre resultat än förväntat. Jag rekommenderar verkligen Maria, och hade utan tvekan använt mig av hennes kompetens i framtiden.

Dag N
Fålhagen

Jag tycker Minna var trevlig och glad samt ytterst flexibel för att ge bästa möjliga visning. 👍

Jacob A
Fålhagen

Mina har varit väldigt professionell men samtidigt personlig. Hon har fått mig som säljare att känna mig väl omhändertagen. Jag rekommenderar henne och kommer anlita henne igen!

Margret R B
Gränby

Profisonell, högt i tak, man är sedd, behaglig tillmötesgående. Har bara gott att sega om henne.

Jelena P
Fålhagen

Mina was recommended through my network and I can happily recommend her to new sellers. She's a dedicated and driven professional who adapted to me being abroad and the current market. She stayed in continuous contact with me and was available for potential sellers, too. She's knowledgeable and it's been a pleasure to work with her.

Amanda D
Luthagen

Jag kände mig trygg med Mina igenom hela processen. Hon visade stort engagemang och var väldigt bra på att lyssna in mina olika önskemål. Det kändes tryggt och enkelt att sälja bostaden med hjälp av Mina!

Mia S
Luthagen - Stabby

Maria är mycket hjälpsam , trevlig , engagerad och alltid tillgänglig! Kändes bra redan vid första mötet då jag var på visning där hon var mäklare. Maria var ett självklart val och ska jag anlita en mäklare igen så blir det hon igen.