Emilie Eppstein
en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna

Tuna Torg 1
186 31 Vallentuna — Visa karta

Vad tror Emilie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 15 kunder tycker om Emilie Eppstein

• Jhonny L skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trygg och förtroendeingivande genom hela processen. Läs mer
  • Linda H skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Vi upplever Emilie som väldigt inkännande, öppen och professionell. En rak och bra kommunikation genom hela processen har fått oss som kund att känna oss trygga i vår försäljning.

Kan verkligen rekommendera Emilie! Läs mer
  • Theres W skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Jag har bara bra saker att säga om Emelie!
    Bemötandet var varmt, genuint och mycket förtroendeingivande.
    Hon var tillgänglig när jag hade frågor och husköpet blev mycket lyckat.
    Tack Emelie, för din hjälp och expertis! Läs mer
  • Lars L skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Emilie är en mäklare som man direkt får stort förtroende för.
    Hon arbetar,noggrant och på ett mycket proffsigt sätt. Dessutom är hon väldigt trevlig och ödmjuk och hjälper både säljare och köpare på ett bra sätt.Henne skall Ni välja om Ni vill ha bra hjälp i sälj/köp processen. Läs mer
  • Christian B skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Emilie har hanterat vårat försäljningsuppdrag med bravur. Emilie är kunnig, saklig, kommunikativ och engagerad. Lätt att få tag på och lyhörd i att anpassa sig efter våra önskemål som kund. Hon tillhör (när detta skrivs) den yngre kategorin bland sina branschkollegor, någonting som i sammanhanget endast har varit en fördel. Vi är mycket nöjda med hur försäljningsuppdraget har hanterats, samt att försäljningspris blev bättre än förväntat. Läs mer
  • Dennis M
    Dennis M skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Hon var trevlig och driven redan från start och gav mig självförtroende om en bra affär som hon senare rodde i hamn. Läs mer
  • Susanne H skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Emilie var både lyhörd och otroligt kunnig. Hon ställde upp med råd och stöd genom hela processen och gjorde så att allt gick väldigt smidigt. Det var inte alls stressigt och jobbigt som en försäljning kan vara. Jag tycker att alltihop var över min förväntan och jag är jättenöjd. Läs mer
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Världsklass! Kanon bra mäklare som tillgodo såg alla mina behov vid försäljningen! Varmt rekomenderad! Läs mer
  • Josefine L skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Emilie är en otroligt snäll och hjälpsam mäklare! Funnits där i alla frågor och funderingar även när hon inte jobbat så har hon tagit sig tid och svara mig. Det betyder extremt mycket! Vart otroligt hjälpsam och gett mycket bra tips.
    Skulle starkt rekommendera henne. 10/10! Läs mer
  • Johan S skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Mycket trevlig och social.
    Snabb på att svara på mail/sms.
    Genomförde försäljningen mycket snabbt och till bra pris.
    Rekommenderas varmt ! Läs mer
  • Ewa E skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Emelie har en oerhörd positiv attityd och fantastiskt duktig säljare! Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Mattias P skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Bra kontakt. Lätt att få tag i och hade alltid snabba svar på frågor. Tydlig och lätt att prata med. Läs mer
  • Alexander W skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll Läs mer
  • Oskar R
    Oskar R skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Fantastiskt trevlig mäklare, lätt att tycka om. Väldigt lätt att få tag på, när som helst på dygnet man har frågor. Bra skriven annons och lätt att boka möten med. Skulle absolut vilja rekomendera henne till andra. Läs mer
  • Jonatan S skrev om Emilie Eppstein en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Vi upplevde Emelie som proffsig och kunnig. Eftersom det var första gången vi sålde hade vi inte järnkoll på allt runtomkring men Emelie tog sig tid att förklara det vi inte förstod på ett lättbegripligt vis och såg till att saker gick rätt till. Dessutom kom hon med tips på andra boenden då vi letar nytt vilket uppskattats mycket även om vi inte valt att buda på något av dessa objekt. Vidare stämde Emelies värdering mycket bra överens med slutpriset vilket vi för övrigt blev nöjda med. Läs mer
Sebastian Eriksson
Rickard Bornesand