en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna

Tuna Torg 1, 186 31 Vallentuna — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 57 rekommendationer
Jag heter Sebastian Eriksson och jag är väldigt stolt över att få driva Svenska Mäklarhuset i Vallentuna & Täby tillsammans med mina trevliga kollegor. Jag är en fastighetsmäklare som brinner för sälj- och service, jag gillar högt tempo och jag ser varje enskild affär som lika viktig. Mitt mål är att göra dig som säljare eller köpare så nöjda att ni vänder er till mig varje gång en bostadsaffär är på tapeten. Jag är otroligt glad över mina fantastiska ambassadörer som rekommenderar mig till sina vänner och bekanta. Vill du maximera din försäljning och bli en nöjd kund du med? Då är du välkommen att kontakta mig

Läs vad 57 användare tycker om Sebastian Eriksson

• Erik  S
    Erik S skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian skötte affären exemplariskt! Slutresultatet blev över förväntan! Letar du efter en proffsig, driven och duktig mäklare, så anlita Sebastian!
  • Linda E
    Linda E skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Jag var väldigt nöjd med att ha Sebastian Eriksson som mäklare. Han var väldigt trevlig, kunnig, hjälpsam och flexibel vid försäljningen av min lägenhet.
  • Axel K
    Axel K skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian gjorde ett bra jobb!
    Han var väldigt engagerad tydlig med hur allt skulle gå till, vilket bidrog till att jag som säljare kände mig väldigt trygg!
  • Christopher T
    Christopher T skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Kan starkt rekommendera Sebastian. Vi harr bara positivt att säga om han. Då han är kunnig och framför allt oerhört driven och kanske viktigast av allt väldigt trevlig. Vill ni ha en lyckad försäljning ska ni anlita Sebbe!
  • Josef K
    Josef K skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian skötte affären utmärkt, från ax till limpa.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Professionell.
    Punktlig.
    Förtroendeingivande.
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Väldigt proffsiga, noggranna och visar verkligen att mäklarn bryr sig om att vi ska bli nöjda! Sebastian Eriksson kommer förbli vår mäklare, det är honom vi kommer ringa när vi säljer våra bostäder!
  • Cilla C
    Cilla C skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevlig, lätt att samarbeta med och snabb!
    2016-02-18 Sebastian E svarar Cilla C
    Tack för detta Cilla, vi hörs vidare närmare tillträde! Hälsa!
  • Francisco G
    Francisco G skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Serviceminded till 100%. Sebastian har det lilla extra man vill ha hos en mäklare.
    2016-02-18 Sebastian E svarar Francisco G
    Tack Francisco, hoppas ni trivs bra i Uppsala och att allt flyter på! Hälsa familjen så gott!
  • Annette M
    Annette M skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Som kund kände jag mig speciellt utvald. Sebastian gav känslan att jag var hans enda kund och den viktigaste. Det är en konst måste jag säga. Jag fick hela tiden återkoppling på vad som hände, både stor och smått.
    Utmärkt val av mäklare är mitt betyg.
    2016-02-18 Sebastian E svarar Annette M
    Precis så jag vill att det ska kännas, vad glad jag blir! Stort tack för dina fina ord Annette!
  • Peter L
    Peter L skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Engagerad och professionell mäklare som lyckas nå ut väl till säljarna. Kan jobba lite mer på noggrannheten i annonseringen dock.
    2016-02-17 Sebastian E svarar Peter L
    Hej Peter! Tack för dina ord, noggrannheten tar jag åt mig! Hoppas att ni trivs bra i ert nya!
  • Mats
    Mats skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Att välja Sebastian som vår mäklare är det bästa valet vi kunde gjort. Varför? Han är...

-Strukturerad, vilket innebär att du får en mäklare som verkligen tänkt igenom en strategi för att kunna sälja din bostad till bästa pris. Dessutom presenterar han det hela på ett väldigt förståeligt sätt.

-Ung och ambitiös, vilket innebär att han arbetar stenhårt för dig och din försäljning. Han har en verklig passion och är en framtida stjärna.

-Pålitlig, vilket innebär att du alltid kan få tag på honom och han ger ett väldigt professionellt intryck varje gång.

-Flexibel, vilket innebär att han placerar dig som kund först och snabbt löser eventuella problem som uppstår.

Så vi kan definitivt ge en stark rekommendation att välja Sebastian som din nästa mäklare!
  • Martin L
    Martin L skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Riktigt bra! Gav ett bra intryck redan från början och va öppen och anträffbar hela vägen fram till försäljningen. Sålde innan visning till ett bättre pris än vad vi trodde.

Rekommenderas!
  • Emma O
    Emma O skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Den bästa mäklare jag anlitat eller kommit i kontakt med.
  • Natalie H
    Natalie H skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian är den absolut bästa mäklare jag mött. Alltid proffsig, får snabbt förtroende och brinner för sitt arbete! Alla tre nycklar som behövs för att bli bäst inom sin roll. Det känns enkelt att anlita Sebastian då han alltid är tillgänglig och extremt serviceminded och hela affären känns väldigt trygg att lägga i hans händer.
  • Jaana K
    Jaana K skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Proffsig, trevlig och engagerad mäklare. Sålde snabbt och till rekordpris! Rekommenderas!
  • Johanna O
    Johanna O skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevlig kille. Det negativa är att efter kontraktet skrivits på så gick han inte längre att få tag på.
    2015-03-18 Sebastian E svarar Johanna O
    Hej Johanna! Vad konstigt, jag har varken missat samtal, sms eller mail från dig sen vi skrev kontrakt för 10 dagar sedan. Jag svarade din bank där men fick inte svar från dem på det..
    Hur som: Beklagar om jag var svårtillgänglig efter att ni köpt! Tar det åt mig!
    Mvh Sebastian Eriksson
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Jag har använt mig utav Sebastian som mäklare för försäljningen utav vår villa i Vallentuna.
    Mitt första intryck av Sebastian var att han var ung och hungrig och med facit i hand så är det endast en del utav sanningen.
    Sebastian är en otroligt driven person med hög social kompetens, han känner av när det är dags att ligga på och när det är dags att avvakta. Mitt förtroende för Sebastians kompetens är mycket högt och han levererade över förväntan i vår försäljning. Då talar jag inte enbart om priset på fastigheten utan även om en service- och engagemangsnivå som var otroligt hög, en tillgänglighet som mäklare och bollplank som var otroligt imponerande. Sebastian sa initialt i vår dialog att han lägger vikt på att vara tillgänglig för både köpare och säljare. Detta var inte enbart tomt prat utan något som han verkligen levde upp till nästan oavsett tid på dygnet och veckodag.
    Sebastian har goda och relevanta råd till sina kunder och jag anser att du skall lyssna på honom.
    Jag vill till dig som funderar på att anlita Sebastian ge mina varmaste rekomendationer att göra det!
    MVH
    Fredrik Franzén Engstrand
    2015-03-13 Sebastian E svarar Fredrik F
    Tack Fredrik, Tack för att jag fått bevisa för er hur vi arbetar på Svenska Mäklarhuset. Att göra er nöjda är mitt jobb. Vi hörs! Mvh Sebastian Eriksson
  • David S
    David S skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Mycket nöjd! Trots att Sebastian fick kastas in i denna försäljning snabbt, på grund av sjukskrivning av min andra mäklare, så har han skött allt med bravur.
    Kan starkt rekommendera Sebastian och Svenska Mäklarhuset!
    2015-03-10 Sebastian E svarar David S
    Tack för dina ord David och kul att du är så nöjd! Det var ett rent nöje att hjälpa dig med din försäljning!

Vi hörs! Mvh Sebastian
  • Robin S
    Robin S skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Mycket bra!
    Sebastian har visat ett stort engagemang i försäljningen av min bostad, och känslan av att man blivit prioriterad som kund kändes solklar. Vet hur mycket ansvar en mäklare har med olika försäljningsuppdrag hit och dit, och det är utan tvekan en utmaning att hålla isär olika affärer och olika kunder.
    Sebastian har verkligen visat ett positivt intryck och agerat proffesionellt i hanteringen av bostadsaffären, och jag ger mina varmaste rekommendationer till att anlita honom som mäklare för din bostad.
    2015-02-11 Sebastian E svarar Robin S
    Tack Robin för dina fina ord, det är kommentarer som dessa som gör allt hårt slit värt det! Lycka till i Ullna strand, men vi hörs innan dess! =) Mvh, Sebastian Eriksson
  • Michael L
    Michael L skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Vi är väldigt nöjda med Sebastians bemötande. Han lyckades sälja vår lägenhet till rekordpris och även fast han var på semester fanns han tillgänglig tidskillnad till trots.
    Vi kommer definitivt använda oss av Svenska Mäklarhuset igen.
    2014-12-17 Sebastian E svarar Michael L
    Hej Michael! Tack för de fina orden & kul att vi lyckades slå 40 000:-/kvm gränsen! Ni är så varmt välkomna tillbaka! Vi hörs! :) Mvh Sebastian Eriksson
  • Erik S
    Erik S skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevligt och proffsigt bemötande, samt tydliga direktiv för kontraktet etc!
    2014-12-17 Sebastian E svarar Erik S
    Hej Erik, kul att du är så nöjd! Du har köpt dig en väldigt fin lägenhet som jag vet att du kommer trivas i! Extra kul att höra att du tyckte det var tydliga direktiv för kontrakt etc, det är vad våra "Klara papper och raka besked" är till för! Vi hörs! Mvh Sebastian Eriksson
  • Björn H
    Björn H skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian hjälpte oss hela vägen genom vår rekordförsäljning, alltid lika engagerad, trevlig och hjälpsam. Vi har bara gott att säga om Sebastian och skulle mer än gärna anlita honom igen.
    2014-11-28 Sebastian E svarar Björn H
    Hej Björn! Tack för dina fina ord :) Vi hörs! Med vänlig hälsning Sebastian Eriksson
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Jag valde att sälja min lägenhet med Sebastian, då jag träffat honom på visning och direkt blev imponerad av hans professionella bemötande. Jag har stött på många mäklare men här kändes det genast rätt, då han ingav ett stort förtroende och det hela kändes tryggt, vilket också kom att genomsyra känslan genom min försäljning. Sebastian var ständigt tillgänglig och ordnade också extravisningar under processen. Det kändes som han gjorde det där lilla extra för att maximera min försäljning, vilket jag verkligen uppskattade. Jag vill rekommendera Sebastian till alla, och fr.o.m. nu är han definitivt DEN mäklare jag kommer använda mig av i mina kommande försäljningar!
    2014-11-12 Sebastian E svarar Magnus P
    Tack för dina fina ord Magnus. Hör av dig angående värderingen där som vi pratade om! Vi hörs :)
  • Karin H
    Karin H skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevligt bemötande samt snabb återkoppling vid tfn samtal och mailkonversationer. Sebastian var mäklare vid ett lägenhetsköp för min del.
    2014-11-12 Sebastian E svarar Karin H
    Tack Karin! Lycka till i ditt nya hem =)
  • Maud J
    Maud J skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Mycket snabb och bra kontakt, väl anpassad till mina tider etc.
    Försäljning av bostadsrätt. Utmärkt handläggning av alla delar som ingick, foto, visning , säljavtal mot köparen etc .
    2014-11-12 Sebastian E svarar Maud J
    Vad kul att du är nöjd Maud. Tack för dina fina ord!
  • Mikaela R
    Mikaela R skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian Eriksson har förmedlat min nuvarande lägenhet. Han har visat god serviceförmåga och stort engagemang.
    jag är nöjd med hans insatts, Han hjälpte mig på ett väldigt bra sätt.
    Jag rekommenderar honom varmt.
    2014-11-04 Sebastian E svarar Mikaela R
    Hej Mikaela, det var extra kul för mig att sälja eran bostad och sedan lyckas hitta en ny fin bostad att förmedla åt dig som du kommer att stortrivas i! Tack för de fina orden under vägen och även denna rekommendation! Vi hörs!
  • Rebecca W
    Rebecca W skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Jag både köpte och sålde min lägenhet med Sebastians hjälp. Sebastian har varit en pärla som verkligen gjorde sitt bästa för att både säljaren och köparen skulle känna sig nöjda med affären. Sebastian var väldigt snabb med att svara på frågor och funderingar om diverse. Jag känner mig mycket nöjd med Sebastian som mäklare och kommer anställa honom nästa gång det är dags att flytta!
    2014-11-04 Sebastian E svarar Rebecca W
    Hej Rebecca, vad kul att du är så nöjd! Ni kommer att trivas så bra!. Det är bara att höra av er när det är dags för ny värdering! Med vänlig hälsning Sebastian
  • Kim L
    Kim L skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian har hjälpt mig och min sambo att sälja våran lägenhet. Bemötande och service har varit exemplariskt sen dag ett.
    2014-10-27 Sebastian E svarar Kim L
    Hej Kim! Kul att ni är så nöjda, Vi hörs! Med vänlig hälsning
  • Frank M
    Frank M skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    jag hade möte med Sebastian i första hand för att se möjligheten att anlita honom som mäklare för att sälja min bostad, jag fick ett bra allmän intryck, han visade sin kunnighet med marknaden samt jag tyckte att han visade engagemang och ambition gentemot uppdraget, han utförde ett mycket bra arbete.
    2014-10-27 Sebastian E svarar Frank M
    Kul att höra Frank, tack för dina fina ord! Vi hörs vidare, Med vänlig hälsning Sebastian
  • Dennis S
    Dennis S skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian Eriksson är otroligt proffsig. Vi är jätte nöjda över hans angagemang.Mina föräldrar använde Sebastian och även dom blev otroligt nöjda. Att vi båda fick väldigt bra betalt var ju självklart en bra bonus :)
    2014-10-23 Sebastian E svarar Dennis S
    Hej Dennis! Tack för dina fina ord och att du rekommenderade mig till dina föräldrar, kul att du vart så nöjd! Hör av er om ni behöver ett bollplank till köpdelen! Med vänlig hälsning
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian har hjälpt oss fantastiskt bra vid vårt köp av bostadsrätt i Vallentuna.
    Bra och omfattande information vid visning, både gällande föreningen, lägenheten och kommunen.
    Snabb återkoppling med kompletteringar och noggrann uppföljning efter kontraktsskrivning.
    Sebastian får mina varmaste rekommendationer
    2014-10-22 Sebastian E svarar Katarina K
    Tack Katarina det värmer! Ni kommer att trivas så bra! Vi hörs vidare :)
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Trevlig och engagerad, toppbetyg!
    2014-10-22 Sebastian E svarar Jessica B
    Tack Jessica och grattis till en kanonfin lägenhet! Vi hörs vidare!:)
  • Lena S
    Lena S skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Vår mäklare vid försäljning av vårt radhus.Vi vart rekommenderade Sebastian Eriksson av vår son.Vårt första möte med honom var mycket tillmötesgående o proffsigt.Han vet vad han pratar om.Man känner snabbt ett förtroende för honom.Han genomför sin uppgift snabbt o korrekt.Han lyssnar o tar in av kunden.Han följer sin kund hela vägen.Vi kommer rekommendera honom och Svenska Mäklarhuset.
    Svenska mäklarhuset kände vi till men inte som kund.Men en av oss har haft samarbete med mäklarbyrån genom samarbete med ett företag.Tycker Svenska mäklarhuset har en bra hemsida o ett mycket bra företag som avspeglar sig på mäklaren.Däremot tycker vi att dom ska profilera sig mer.Många andra syns mer i media.Men därmed inte sagt att de är bättre.De kändes tryggt o bra eftersom vi hade löpande kontakt hela tiden via direktkontakt, tel,sms o mail.
    2014-10-22 Sebastian E svarar Lena S
    Tack för dina fina ord Lena, både jag och Svenska Mäklarhuset växer av det! Vi hörs!
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian är strukturerad, rak och ärlig!
    Vi fick jättebra hjälp med allt som vi frågade om och försäljning gick snabbt, enkelt och var otroligt proffsigt skött.
    2014-10-22 Sebastian E svarar Camilla L
    Tack för de fina orden Camilla! Hoppas att det går bra för er med husbygget! Hör av er när det är dags för värdering. Hälsa Johan! Med vänlig hälsning
  • Jessie K
    Jessie K skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Hej!
    Vi köpte ett hus i vallentuna utav Sebastian i Maj 2014, kan verkligen säga att han var enormt trevlig och service inriktad. Vi kommer definitivt kontakta Sebastian angående allt som rör sig om vår bostad i framtiden.

Mvh Jessie & Marcus Kellokoski
    2014-10-22 Sebastian E svarar Jessie K
    Hej Jessie, tack för de fina orden! Vi hörs
  • Pelle C
    Pelle C skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian fick i uppdrag att sälja min lägenhet och jag är nöjd med resultatet. Snabbt, smidigt och bra stöd under hela processen.
    2014-10-22 Sebastian E svarar Pelle C
    Kul att höra Pelle, precis den känslan jag vill lyckas förmedla! Vi hörs!
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Var först osäker på vilken mäklarbyrå vi skulle anlita då det var vår första lägenhetsförsäljning. Efter ett par möten med några av de större mäklarhusen kände jag direkt att någonting inte stämde - de såg inte mig och satte sig inte in i min situation.

Efter en golfrunda på Lindö golfklubb såg jag Svenska Mäklarhusets banderoller och bestämde mig för att boka in ett möte med franschisetagaren Sebastian Eriksson. Då kände jag att jag kommit rätt; förstående, lyssnande och att han alltid skulle vara den enda jag kontaktade var något jag värdesatte mycket högt. Nu i efterhand är jag mycket nöjd med min försäljning, vi sålde innan visning till ett rekordpris. Hatten av för Sebastian! Vid nästa försäljning är du den enda jag ringer!
    2014-10-20 Sebastian E svarar Marcus G
    Jätte kul att höra Marcus och tack för lunchen efter! Lycka till med dina studier och allt runt omkring! Vi hörs! Med vänlig hälsning
  • Niclas F
    Niclas F skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian är ytterst professionell och gör att affären blir smidig och snabb. Jag kan varmt rekommendera honom och Svenska Mäklarhuset.
    2014-10-20 Sebastian E svarar Niclas F
    Tack Niclas! Vi hörs, Med vänlig hälsning Sebastian Eriksson
  • Micke A
    Micke A skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian inger förtroende och visar en hög kompetens och ett stort engagemang.
    2014-03-18 Sebastian E svarar Micke A
    Tack för dina ord och vad kul att ni är nöjda, hoppas att ni kommer trivas på Lidningö :)
  • Linda A
    Linda A skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian var professionell och kunnig. Enkel att samarbeta med och gav trevligt bemötande! Rekommenderar gärna Sebastian till andra!
    2014-02-07 Sebastian E svarar Linda A
    Vad kul att du är nöjd! Extra roligt att vi kunde hjälpa er med försäljningen både i Vallentuna och Täby! Vi hörs! Med vänlig hälsning Sebastian Eriksson
  • Lina J
    Lina J skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian va toppen, visa stort driv, engagemang, och kunskap. Trevligt bemötande och fanns alltid tillhands för frågor. Jag valde helt klart rätt mäklare vid försäljningen av min lägenhet. Kan varmt rekommendera Sebastian.
    2014-01-20 Sebastian E svarar Lina J
    Tack för de fina vitsorden Lina! Kul att du är så nöjd :) Mvh Sebastian Eriksson
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian är en nogrann mäklare återkopplar bra till säljaren jag har bara rosor till denna säljare
    2014-01-16 Sebastian E svarar Andreas F
    Tack för de fina orden Andreas! Kul att du är nöjd. Med vänlig hälsning Sebastian Eriksson
  • Kristoffer A
    Kristoffer A skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian kändes otroligt trygg att ha och göra med. Han var tillgänglig, kunnig och hjälpsam från början till slut!

Känns helt klart som att man gjorde rätt val mäklare. Fick min lägenhet såld efter bara några dagar och till ett högre pris än vad jag förväntat mig!
    2013-11-25 Sebastian E svarar Kristoffer A
    Kul att du är så nöjd Kristoffer! Lycka till i nya lägenheten :) Med vänlig hälsning
  • Anders R
    Anders R skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Helt ok allt gick fort och smärt fritt Trevligt bemötand.
    2013-10-31 Sebastian E svarar Anders R
    Tack för de fina orden Anders! Det glädjer mig att du är nöjd. Vi hörs! Med vänlig hälsning Sebastian Eriksson
  • Emma F
    Emma F skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Bra och snabb kommunikation. Mycket nöjd!
    2013-10-28 Sebastian E svarar Emma F
    Tack för de fina orden! Vi ses :) Med vänlig hälsning Sebastian
  • Siv A
    Siv A skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Mycke trevlig,får all hjälp som man ber om. Inga konstigheter .
    2013-10-28 Sebastian E svarar Siv A
    Kul att få höra! Vi ses! Med vänlig hälsning Sebastian
  • Daniella E
    Daniella E skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian gjorde ett mycket bra jobb med att sälja våran lägenhet. Ett mycket trevligt bemötande och väldigt drivande! Valde verkligen rätt mäklare till vår försäljning.
    Kan verkligen rekommendera Sebastian till kommande försäljare!
    2013-10-23 Sebastian E svarar Daniella E
    Kul att ni är nöjda! Tack för de fina orden och tack för rekommendationen här i Vallentuna, det vart en riktig succé! Med vänlig hälsning Sebastian
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Sebastian är en mycket trevlig, noggrann och kompetent mäklare. Jag uppskattar verkligen hans
    snabba feedback under resans gång. Mina köpare har också uttryckt goda vitsord om honom.
    2013-10-22 Sebastian E svarar Lisa L
    Tack Lisa, kul att du är nöjd! Vi hörs! Med vänlig hälsning Sebastian
  • Kim L
    Kim L skrev om Sebastian Eriksson en del av Svenska Mäklarhuset Vallentuna
    Mycket påläst, trevlig och engagerad mäklare. Alltid tillgänglig för frågor och jag gillar hur visningen lades upp.
    2013-08-12 Sebastian E svarar Kim L
    Tack för de fina orden Kim och för dina rekommendationer här i Vallentuna! :) Vi hörs!
Rickard Bornesand
Emilie Eppstein