en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga

Årevägen 25, 162 61 Vällingby — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 16 rekommendationer

Läs vad 16 användare tycker om Fredrik Jakobsson

• Peter M
    Peter M skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Bra bemötande. Helt ok som helhet.
    2017-02-22 Fredrik J svarar Peter M
    Tack för omdömet Peter, jag hoppas ni trivs i den nya lägenheten.
  • Jesper B
    Jesper B skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket bra mäklare ..............................
    2017-02-22 Fredrik J svarar Jesper B
    Tack för komplimangen Jesper, det var mycket roligt att hjälpa dig med försäljningen. Mvh Fredrik
  • Patrik F
    Patrik F skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik agerade mycket professionellt, gav oss kloka råd samt skippade allt onödigt snack. Detta gör att han funkar bra både med oss som säljande men också med köpare. Kan rekommendera honom och han kollegor.
    2017-02-22 Fredrik J svarar Patrik F
    Tack för det fina omdömet och betyget Patrik, det var fantastiskt skoj att hjälpa er med den affären nu skall vi bara se till att vi lyckas lika bra med den andra också så ni kan landa i er nya lägenhet. Hälsa familjen. Mvh Fredrik
  • Björn F
    Björn F skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Jag har att göra med ett flertal mäklare genom åren , och kan bara konstatera att Fredrik Jakobsson är den mäklare jag har haft störst förtroende för av alla.
    Genomproffsig, seriös och anträffbar!
    2017-02-22 Fredrik J svarar Björn F
    Vilket betyg Björn, tack för det! Det var fantastiskt roligt att genomföra en så lyckad försäljning tillsammans med er i den tuffa marknad vi nu befinner oss i. Hälsa hela familjen! Mvh Fredrik
  • Onur K
    Onur K skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Everything was alright during the process.

Fredrik was accurate and transparent while doing business with me.

He was well prepared therefore we haven't experienced any delays.

He was well balanced when it comes to customer relations and human relations.

Overall I am satisfied making business with him and through him I had a positive image of Svenska Mäklarhuset.

Best Regards

Onur
    2017-02-22 Fredrik J svarar Onur K
    Best Regards Fredrik
  • Christina P
    Super nöjd , köpte min nya lägenhet och sålde den gamla inom 12 dagar !Helt otroligt egentligen, trevligt bemötande av glad personal!
    Rekommenderar verkligen denna mäklarfirma 😜👍
    2017-02-22 Fredrik J svarar Christina P
    Tack för det mycket fina betyget Christina, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig med både köpet av din nya lägenhet samt försäljningen av den "gamla". Jag hoppas nu verkligen att du skall trivas med ditt nya läge. Mvh Fredrik
  • Jack W
    Jack W skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Rekommenderas! Han är duktig och svarar alltid även om han är på semester. Lyssnar och kommer med bra tips.
    2016-12-23 Fredrik J svarar Jack W
    Tack för betyget Jack, det var mycket roligt att genomföra försäljningen tillsammans med dig och jag hoppas att jag även får möjlighet att hjälpa dig i framtiden. Mvh Fredrik
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik slet och släpade i motvind mot en marknad med ett stort utbud på grund av spekulation, osäkerhet kring hur nya amorteringsregler skulle slå samt en strid kring byggandet av ett asylboende i området där vi bodde. VI gick i mål och har bland annat tack vare Fredrik nu ett fint fungerande boende för familjen. Hälsningar Marcus Gränne
    2016-11-30 Fredrik J svarar Marcus G
    Tack för dom positiva orden Marcus. Det var lite kämpigt men skönt att vi fick ihop affären tillslut och att ni nu kan njuta av ert nya boende. Hälsa Linn och resten av familjen.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Trevlig och proffsig mäklare som bryr sig.
    2016-11-30 Fredrik J svarar Daniel S
    Tack för det fina omdömet Daniel, jag hoppas verkligen ni skall trivas i er nya lägenhet.
  • Tobias R
    Tobias R skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik visade alltid prov på ärligt engagemang och gav oss tips på nya objekt.
    2016-11-28 Fredrik J svarar Tobias R
    Tack för det fina betyget. Det var fantastiskt roligt att kunna hjälpa er med att hitta er nya fina lägenhet.
  • Martin M
    Martin M skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Extremt trevlig och professionell!
    2016-11-28 Fredrik J svarar Martin M
    Tack för omdömet Martin, hoppas du trivs bra i lägenheten.
  • Victor H
    Victor H skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    En seriös mäklare som hade bra koll på lägenheten. Vi är väldigt nöjda.
    2016-11-25 Fredrik J svarar Victor H
    Tack för det fina betyget. Det var verklig roligt att hjälpa er med köpet av er nya lägenhet jag hoppas att ni skall trivas.
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Mycket bra mäklare, proffesionell och trevlig!
    /Magnus
    2016-11-25 Fredrik J svarar Magnus O
    Tack för det fina omdömet, det var fantastiskt roligt att hjälpa till med båda dina försäljningar. Mvh Fredrik
  • Boyan K
    Boyan K skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    I am very happy with the service I've received from Fredrik Jakobsson. He was very helpful both during the initial phase and the deal closure.
    2016-11-25 Fredrik J svarar Boyan K
    Thank you for the kind words. I hope that you will enjoy your new home. We´ll run into each other again. Give my best to Zornitsa.
  • Sandra C
    Sandra C skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Proffsigt, vänligt och bemötande!! Tillgänglig för frågor dygnet och stöttade oss i hela processen! Fredrik är otroligt duktig och engagerad i sitt jobb det känns verkligen!! Vi valde helt rätt mäklare!!
    2016-11-25 Fredrik J svarar Sandra C
    Tack för det fina betyget! Det var verkligen ett nöje att hjälpa er med båda försäljningarna samt köpet av er nya lägenhet. Mvh Fredrik
  • Malin S
    Malin S skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga
    Fredrik är väldigt flexibel, engagerad och duktig, och gör alltid sitt yttersta! Har bara positiva saker att säga om honom.
    2016-11-25 Fredrik J svarar Malin S
    Tack för dom fina orden och betyget Malin, det har verkligen varit roligt att hjälpa dig med försäljningen efter den löpande kontakten vi haft de senaste åren. Mvh Fredrik
Bernice Ljungdahl
Niclas Holmberg