Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga

Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga

Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Vällingby, Hässelby och Spånga! Vi vill vara det självklara valet när du ska välja en mäklare här i området. Förutom bostadsmarknaden har vi även koll på områden och bostadsföreningar samt utbudet av restauranger, skolor och kommunikationer. Vad du än undrar kan vi svara på dina frågor och...

261 omdömen om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga

Yang G
Vällingby Centrum

En bra mäklare som levererar! Kommer med goda råd och lyssnar. Gör de där extra för försäljningen ska bli så bra som möjligt. Fredrik tar även hand om en efter försäljningen och ger råd och tips för kommande köp. Kan starkt rekommendera Fredrik! Ni blir inte besvikna.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Haidar A
Hässelby Gård

Väldigt kunnig. Trevligt bemötande. Uppdaterar oss kontinuerligt. Rekommenderar honom.

Clas A
Spånga-Solhem

Bemötandet var mycket bra. Mäklaren var mycket. Han saklig och rak. Han var hjälpsam och gav tips om lån.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1649 omdömen 4.8 av 1649 omdömen

Rosana Gabriela A

Trevlig i första anblicken, men så snart man började ställa krav så var det inte lika roligt längre. Skulle sälja mitt hus våren 22, tyvärr under tråkiga omständigheter, separation. Bad honom att informera mig och fd.an likvärdigt och ändå fick jag ingen info om varken besiktningsföretaget eller homestylisten. Vid upprepade tillfällen fick jag be honom upplysa mig om allt som rörde huset och inte bara den andra säljaren (båda ägde huset likvärdigt). Jag önskade sluten försäljning, att vänta med skyltning etc vilket jag som...

Marita L
Vällingby - Råcksta

Trevlig, lätt att samarbeta med, lyhörd för våra önskemål. MVH Marita

Svar från Fredrik Jakobsson

Tack Marita det var verkligen roligt att få hjälpa dig med försäljningen av lägenheten. Hoppas nu verkligen att du skall trivas bra i din nya lägenhet. Mvh Fredrik

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Staffan H
Sålde sitt hus med hjälp av
Vällingby - Vinsta

Fredrik sålde vår villa. ingav förtroende direkt och uppfyllde sina åtaganden och utlovat resultat på bästa sätt. Han var lätt att nå under hela processen, pragmatisk och rak på att proffetsionellt sätt. Säljer vi igen skulle jag inte tveka att kontakta Fredrik.

Svar från Fredrik Jakobsson

Tack för det höga betyget och dom fina orden Staffan. Det var riktigt roligt att få hjälpa er att sälja ert fina hus. Mvh Fredrik

Ann-Marie H
Sålde sitt hus med hjälp av
Vällingby - Vinsta

När vi efter 25 år skulle sälja vår villa var det mycket viktigt för oss att mäklaren förstod att stötta oss på bästa sätt. Det gjorde Fredrik. Han hade ett okomplicerat och tydligt förhållningssätt som skapade stor trygghet. Han var tillgänglig och tog sig alltid tid för att besvara våra frågor eller vara stöd i beslut. Vi skulle, utan tvekan, anlita Fredrik i vår nästa bostadsaffär.

Svar från Fredrik Jakobsson

Vilket omdöme jag tackar uppskattar verkligen det ni skriver. Det var väldigt roligt att få hjälpa er med er försäljning av huset och göra er flytt till den nya bostaden så smidig som möjlig. Mvh fredrik

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen

Paulina V
Spånga Bromsten

Hej! Fredrik har varit rak på sak. Har hela tiden hållt mig informerat om vad som skedde. Han var engagerad och försökte hitta olika alternativ och lösningar. Så det har känns rätt och tryggt hela vägen.

Svar från Fredrik Jakobsson

Tack för omdömet och dom fina orden Paulina, det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen av lägenheten.

MONOWER I
Skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga

Niclas Holmberg är proffsig, tillmötesgående, engagerad och tillgänglig. Han lever upp till mina förväntningar i mycket hög grad.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Tommy S
Bromma - Beckomberga

Fredrik är trevlig, kompetent, professionell och uthållig. Skulle välja honom nästa gång också.

Svar från Fredrik Jakobsson

Tack för betyget och omdömet Tommy. Det har varit roligt att få hjälpa både dig och Lotta med båda era försäljningar. Njut nu av ledigheten och solen i Spanien. Mvh Fredrik

Cisela C
Vällingby - Råcksta

Fredrik hjälpte mig att sälja min lägenhet. Han var engagerad och svarade snabbt under hela processen. Supernöjd.

Svar från Fredrik Jakobsson

Det har varit riktigt roligt att få hjälpa dig med din försäljning Cisela, hoppas nu du kommer hitta en ny lika fin lägenhet. Tack för det höga betyget. Mvh Fredrik

Marcus C
Vällingby - Råcksta

Jag har köpt en 1a i råckstaområdet på 46m2. Mäklaren visade mig runt i lägenheten samt svarade på alla frågor jag hade utan att tveka. Han höll ständigt en glad ton oavsett om det var på morgon eller på kvällen, på visningar eller på distans. Han levde upp till alla mina förväntningar om mer därtill.

Svar från Fredrik Jakobsson

Tack för det fina omdömet Marcus, det var roligt att få hjälpa dig att köpa din första egna lägenhet jag hoppas verkligen du skall trivas när du väl flyttar in. Mvh Fredrik

Jenny R
Bromma - Beckomberga

Vi köpte en större bostadsrätt i Beckomberga av Fredrik Vi fick snabb service och ett personligt bemötande. Han kändes ärlig och intresserad genom hela processen!

Svar från Fredrik Jakobsson

Tack Jenny! Det var verkligen roligt att ni blev köpare till den lägenheten jag hoppas verkligen ni kommer trivas när ni väl flyttat in. Hälsa familjen så ses vi när det är dags för er att flytta in. Mvh Fredrik

Richard P
Vällingby

Josefin has been brilliant. Very helpful with all my questions. Very professional threwout my buying exsperience. I highly recommend her.

Anna H
Vällingby centrum

Jag köpte en lägenhet. Det var länge sedan jag gjorde en fastighetsaffär, och jag fick väldigt bra hjälp av Niclas! Lätt att få tag på, snabba svar och ett jättetrevligt bemötande!

Malin K
Vällingby

Trevligt och proffsigt bemötande!

Eva B
Vällingby centrum

Sålt bostadsrätt i Vällingby. Niclas är snabb på att svara... oftast, trevlig, förtroendeingivande o proffsig. Nu fick jag ett bud av en bekant som jag inte vågade tacka nej till i rådande tider så Niclas fick aldrig chansen att visa sina säljskills tyvärr. Jag skulle anlita Niclas igen, det berättar väl rätt så bra att jag är nöjd.

Josefin W
Hässelby Gård

Niclas har hjälpt mig sälja min första lägenhet. Niclas är lugn, tillmötesgående och ärlig. Jag förväntade mig att Niclas skulle underlätta processen och att försäljningen skulle gå smidig till vilket det gjorde. Niclas återkopplade regelbundet och var snabb på att svara. Han gav goda råd och höll god min genom hela processen, vilket jag uppskattade jättemycket.

Tony John Erik L
Köpte sitt hus med hjälp av
Vällingby - Nälsta

Började med att vi köpte en villa genom Josefin. Vi fick ett mycket bra intryck och valde därför henne när vi skulle sälja vårt radhus. Josefin är trevlig, genuin och kunnig. Hon har lagt upp bra strategier och samtidigt lyssnat på vad vi vill.

Svar från Josefin Nilsson

Tack Tony:) Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med att både köpa och sälja. Vi ses snart!

Pontus K
Köpte sitt hus med hjälp av
Nälsta

Köpte ett radhus i Nälsta. Vi upplevde Josefin väldigt professionell och genuin. Hon är dessutom väldigt trevlig.

Svar från Josefin Nilsson

Tack snälla Pontus! Det var väldigt roligt att det blev just ni som köpte:) Vi ses om ett par veckor!

Bushra M
Spånga - Tensta

Jag sålde lägenhet då var Josefin min mäklare som var jätte tydlig att förklara allt . Allt gick bra faktiskt , haonär noga med allt ,jag är väldig nöja.

Svar från Josefin Nilsson

Tack så mycket Bushra! Jag är glad att ni även hittade ett hus så snabbt. Hoppas att ni kommer trivas!

Hans S
Lovö - Prästvik

- Jag har sålt ett "bostadsrättshus". - Jag har alltid blivit proffesionellt och trevligt bemött av Fredrik. - Alla förväntningar har blivit uppfyllda så här långt. - Med fasit i hand så känns det som jag valde rätt mäklare.

Svar från Fredrik Jakobsson

Tack för dom fina orden och omdömet Hasse. Det har varit en rolig resa att få hjälpa dina svärföräldrar med deras försäljning och en ny utmaning för mig tack vare ombildningen vilket har varit väldigt inspirerande och utvecklande för mig. Njut nu av sommaren och hälsa Margareta.

Yvonne A

Sålt min mammas villa. På ett mycket trevligt sätt och med entusiasm och ett stort engagemang. Josefin levde verkligen upp till alla mina förväntningar! Hon visade oförtrutet huset under väldigt väldigt många visningar och för många intresserade. Det visade sig till slut att allt hennes slit slutade i ett avslut som blev väldigt bra både ekonomiskt och känslomässigt !

Josefin N gillar detta
Svar från Josefin Nilsson

Tack snälla Yvonne! Det blev några visningar, vilket det absolut var värt:) Ser fram emot att ses i september!

Michael K

Köpt, och sålt, radhus i Nälsta, Vällingby/Spånga. Bra bemötande, snabb respons på alla frågor och funderingar. Engagerad.

Svar från Josefin Nilsson

Tack så mycket Micke! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med både köp och sälj av radhus. Vi hörs/ses snart!

Cecilia S

Josefin är mycket kompetent och proffsig. Det har känts oerhört tryggt att ha henne som mäklare, både vid köp och försäljning av de två radhus hon hjälpt oss med. Hon är påläst, lyhörd och snabb med att svara på frågor som uppstår under processens gång. Genomtänkta rekomendationer och en vilja att göra sitt yttersta för att vi som kunder ska känna oss nöjda. Ett mycket positivt samarbete!

Svar från Josefin Nilsson

Tack snälla Cecilia för dina fina ord! Det har varit så roligt att få samarbeta med er. Ha en fantastisk sommar så ses/hörs vi snart!

Susanne O

Vi har sålt vårt radhus och är nöjda med bemötandet vi fick av mäklaren.

Svar från Josefin Nilsson

Tack Susanne! Ha en skön sommar så ses vi i augusti när det är dags för tillträdet!

Massomeh P

Väldigt trevlig, har blivit bemött av Niclas

Berit C

Niclas var mäklare för den bostadsrätt jag köpte. Och han ordnade sedan försäljningen av mitt radhus. Jag blev bemött med respekt vilket jag uppskattade mycket. Och han höll också mina söner informerade.

Dasha G

Niklas hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Han var väldigt proffsig under hela processen och rekommenderar honom starkt!

Gun Lillemor B

Jag sålde en2,5 med sjöutsikt i brf Maltesholm. - blev vänligt och kunnigt bemött.- jag förväntade mig att NH skulle ha all den kunskap han hade och att jag skulle få deltaga i processen.- NH och jag hade ett givande och trevligt samarbete.- jag är mycket nöjd.

Frida B

Vi har precis köpt en lägenhet, tycker Fredrik var jätteduktig och trevlig, kändes ärlig och öppen. Jag hade rätt stora förväntningar och jag tyckte att mäklaren va duktig och hade bra information att ge mig så fort jag svarade på en fråga.

Svar från Fredrik Jakobsson

Tack för det omdömet och betyget Frida, jag hoppas verkligen du och Anton skall trivas i lägenheten när ni väl flyttar in. Njut nu av starten på sommaren så hörs vi inför tillträdet. Mvh Fredrik

Tomas Y

Jag har köpt och Niklas har hjälpt mig. Han svarade på frågor som jag ställde so han var hjälp som

Lotta R

Jag har sålt och köpt 3 fastigheter genom Fredrik. Jag blir alltid korrekt och samtidigt personlig bemött. Mina förväntningar var att sälja, köpa, sälja lägenhet vilket jag lyckads med riktigt bra. Fredrik är förtroendeingivande och ärlig. Ärlighet är väldigt viktigt både när man säljer och köper.

Svar från Fredrik Jakobsson

Tack för det fina betyget och omdömet Lotta, det har varit ett nöje att ännu en gång fått hjälpa dig med en försäljning.

Ann-Marie S

Köpt lägenhet i Beckomberga.Ett fantastiskt bemötande ,hade kontakt flera ggr före köp och blev varje gång lika trevligt bemött.

Svar från Fredrik Jakobsson

Hej Ann-Marie! det var fantastiskt roligt att få hjälpa er med köpet hoppas nu ni skall trivas i lägenheten. Mvh Fredrik

Eva S

Mycket trevligt och proffsigt bemötande.

Svar från Josefin Nilsson

Tack snälla Eva, hoppas att du trivs bra i nya lägenheten!

Fredrik H

Mycket nöjd! Josefine är engagerad och intresserad. Har många goda råd men lyssnar och anpassar sig också efter kund. Jag kan varmt rekommendera Josefine för att ta hand om din försäljning.

Svar från Josefin Nilsson

Tack så mycket Fredrik! Det har varit riktigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Vi ses i maj!

Diana G

Fredrik är tillmötesgående, engagerad och tillgänglig. Upplevs som strukturerad och pålitlig och ser både till köparens och säljarens intresse och hittar en bra balans.

Svar från Fredrik Jakobsson

Tack för dom fina orden och det höga betyget. Det var verkligen roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet. Mvh fredrik

Adam F

Jätte trevlig och super proffsig. Allt gick super smidigt och snabbt! Vi är så nöjda!

Svar från Josefin Nilsson

Tack snälla Adam! Det var väldigt roligt att få hjälpa till med försäljningen:)

Johan P

Väldigt bra bemötande och kändes som att det klickade direkt utan att behöva prata med andra mäklare. Satte värderingen nästan Point-on och kunde inte vara mer nöjd. Rekommenderas starkt.

Svar från Josefin Nilsson

Tack snälla Johan! Synd att vi inte längre blir grannar men det var riktigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen:)

Peter J

Hon har fungerat mycket bra, snabb, snabba svar, ordning och reda. Bra koll på hur det ser ut på marknaden. Hon gör det lättsamt att sälja en bostadsrätt.

Svar från Josefin Nilsson

Tack så mycket Peter! Vi ses imorgon på tillträdet:)

Laila Susanne H

Personlig, professionellt och pedagogiskt - Josefin har tagit hand om vår försäljning på ett jättebra sätt. Snabba återkopplingar & raka besked - vi är supernöjda.

Svar från Josefin Nilsson

Tack så mycket Susanne! Det var så roligt att få hjälpa er med radhuset:)

Åsa K

Var mkt bra innan köp noggrann och förklarade. Efter att köpet var gjort går allt väldigt långsamt. Tar mkt lång tid att återkomma kring tider. Lite som nu är det klart behöver inte engagera mig mer

Svar från Fredrik Jakobsson

Hej! Tack för betyget, jag ber om ursäkt om ni uppfattar situationen så just nu vi jobbar för att ni skall få en bra upplevelse hela vägen. Mvh Fredrik

Loma J

Lugn och sandad och riktig bra mäklare

Svar från Fredrik Jakobsson

Det var väldigt roligt att hjälpa dig med försäljningen Loma, hoppas du trivs bra i din nya bostad. Mvh Fredrik

Sven H

Mycket bra bemötande och bra känsla för marknadssituationen

Svar från Fredrik Jakobsson

Tack för betyget och omdömet Sven, det var väldigt roligt att hjälpa dig med försäljningen av huset. Mvh Fredrik

Anna Caroline A

Trevlig, seriös och kunnig mäklare. Alltid tillgänglig. Vi är jättenöjd med Fredrik.

Svar från Fredrik Jakobsson

Tack för dom fina orden och omdömet. Det har verkligen varit skoj att få hjälpa er genom hela processen.

LINUS G

Väldigt hjälpsam och lättillgänglig. Trevlig att ha att göra med.

Svar från Fredrik Jakobsson

Tack för betyget Linus, jag hoppas verkligen att du skall trivas i den nya lägenhet men också här i Stockholm. Mvh Fredrik

Stefan E

Allt har fungerat smidigt och bra.

Svar från Fredrik Jakobsson

Tack för betyget Stefan, hoppas ni skall trivas bra i ert nya boende.

Elin Karolina F

Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Han lever upp till mina förväntningar i mycket hög grad.

Svar från Fredrik Jakobsson

Tack för dom fina orden och det höga betyget det betyder väldigt mycket för mig. Mvh Fredrik

Fabian M
Skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby, Hässelby, Spånga

Exceptionell service och kundtjänst

Camilla S

Niclas upplevs som professionell och med fötterna på jorden, vilket var precis vad vi sökte efter hos vår mäklare. Ingen gåpåig säljare som lovar guld och gröna skogar. Synd att marknaden gav vika så att försäljningen inte blev så bra som vi önskade.