Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
Rekommenderat företag 2016 - Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
Rekommenderat företag 2015 - Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby

Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby

Årevägen 25, 162 61 Vällingby — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 193 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby

• Ann-kristin W
    Ann-kristin W skrev om Bernice Ljungdahl en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Hej! Nu var inte Bernice min mäklare utan jag motpartens. Men Bernice var väldigt trevlig och hjälpsam I alla lägen och snabb att svara på olika frågor jag hade.
    Bernice gjorde ett mycket bra och trevligt intryck. Definitivt en mäklare jag skulle ha i åtanke vid en försäljning.
    Mvh Ann-Kristin
  • Jack W
    Jack W skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Rekommenderas! Han är duktig och svarar alltid även om han är på semester. Lyssnar och kommer med bra tips.
    2016-12-23 Fredrik J svarar Jack W
    Tack för betyget Jack, det var mycket roligt att genomföra försäljningen tillsammans med dig och jag hoppas att jag även får möjlighet att hjälpa dig i framtiden. Mvh Fredrik
  • Louise W
    Louise W skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Niclas var oerhört trevlig och tillmötesgående på många sätt. Han tog ett stort ansvar för både marknadsföringen av objektet samt försäljningen. Vi kände oss trygga med honom och betvivlade inte att vi hade valt rätt mäklare för försäljningen av vårt hus.
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Fredrik slet och släpade i motvind mot en marknad med ett stort utbud på grund av spekulation, osäkerhet kring hur nya amorteringsregler skulle slå samt en strid kring byggandet av ett asylboende i området där vi bodde. VI gick i mål och har bland annat tack vare Fredrik nu ett fint fungerande boende för familjen. Hälsningar Marcus Gränne
    2016-11-30 Fredrik J svarar Marcus G
    Tack för dom positiva orden Marcus. Det var lite kämpigt men skönt att vi fick ihop affären tillslut och att ni nu kan njuta av ert nya boende. Hälsa Linn och resten av familjen.
  • Mehari A
    Mehari A skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Mycket kunnig och trevlig mäklare som levererar mer än färväntat.
  • Jasmine L
    Jasmine L skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Trevligt bemötande, kunnig, alltid tillgänglig för att svara på frågor, gjorde ett bra jobb.
  • Göran B
    Göran B skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Niclas är en väldigt trevlig och angenäm person och jag kände mig väldigt bekväm med honom och hans arbete. Uppdraget utförde han proffsigt och bra.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Trevlig och proffsig mäklare som bryr sig.
    2016-11-30 Fredrik J svarar Daniel S
    Tack för det fina omdömet Daniel, jag hoppas verkligen ni skall trivas i er nya lägenhet.
  • Brf Bokkammaren 5
    Brf Bokkammaren 5 skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Kunnig, professionell och trevlig.
  • Tobias R
    Tobias R skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Fredrik visade alltid prov på ärligt engagemang och gav oss tips på nya objekt.
    2016-11-28 Fredrik J svarar Tobias R
    Tack för det fina betyget. Det var fantastiskt roligt att kunna hjälpa er med att hitta er nya fina lägenhet.
  • Martin M
    Martin M skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Extremt trevlig och professionell!
    2016-11-28 Fredrik J svarar Martin M
    Tack för omdömet Martin, hoppas du trivs bra i lägenheten.
  • Anton S
    Anton S skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Jag tycker niclas och mäklarhuset var duktiga allt gick smidigt utan problem och alltid trevligt bemötande
  • Boris B
    Boris B skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Proffsig och vänlig, hjälpte mig med försäljning av mitt hus. Jag fick bra pris för huset
  • Hoshang T
    Hoshang T skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Väldigt tydligt,ärligt, seriös på sin sak, trevligt och snäll,hjälpsam och ställer upp alltid.
  • Anders H
    Anders H skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Han utförde det vi kom överens om mycket bra.
    Tycker det va lite jobbigt att låta en AIK are sälj mitt hus bara.
  • Victor H
    Victor H skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    En seriös mäklare som hade bra koll på lägenheten. Vi är väldigt nöjda.
    2016-11-25 Fredrik J svarar Victor H
    Tack för det fina betyget. Det var verklig roligt att hjälpa er med köpet av er nya lägenhet jag hoppas att ni skall trivas.
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Niclas Holmberg är en mycket trevlig och proffsig mäklare. Alla mina förväntningar uppfylldes i samband med försäljningen av min lägenhet och jag rekommenderar verkligen andra att anlita Niclas vid sina kommande försäljningar.
  • Susanne D
    Susanne D skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Niclas är en mycket pålitlig, seriös och trevlig mäklare. Rekommenderas!
  • Ronny W
    Ronny W skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    En öppen och ärlig person som är proffisionell I sitt arbete.
    Han gav många goda råd samt var väldigt öppen med vad
    slutbudet ungefär skulle komma att hamna, han fick rätt !!!
    Sedan tog han hand om "eftervården" med de nya köparna.
    Jag kan på det varmaste rekomendera honom
  • Evy E
    Evy E skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Jag är mycket nöjd med Niclas professionella agerande i samband med försäljning av min villa och köp av bostadsrätt.
  • Alexandra H
    Alexandra H skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Mkt nöjd ! Trevlig & pålitlig mäklare med glimten i ögat
  • Sven L
    Sven L skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Niclas är suverän på sitt jobb. Ärlig och pålitlig.
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Mycket bra mäklare, proffesionell och trevlig!
    /Magnus
    2016-11-25 Fredrik J svarar Magnus O
    Tack för det fina omdömet, det var fantastiskt roligt att hjälpa till med båda dina försäljningar. Mvh Fredrik
  • Isabelle F
    Isabelle F skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Alltid lika trevlig och hjälper till när man behöver.

Tack och God Jul
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Niclas var lyhörd och proffsig genom hela köpprocessen. Han följde upp även efter vårt köp och ingav förtroende.
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Bernice Ljungdahl en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Fick ett bra bemötande både på visningen och vid skrivning av kontrakt.
  • Barbro H
    Barbro H skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    vi var mkt nöjda med Niclas ingav ett tryggt och säkert köp.Trevlig o stabil grabb.
    2016-11-25 Niclas H svarar Barbro H
    Tack för de fina orden Barbro. Det var verkligen en fin lägenhet som ni hittade till dottern. Jag hoppas att hon stormtrivs! Tveka inte att höra av er om ni behöver någon hjälp framöver.
  • Michael W
    Michael W skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    "Hungrig" mäklare, smmmmmmmidig dialog och affär!
    2016-11-25 Niclas H svarar Michael W
    Tack för omdömet Micke. Jag är väldigt glad att jag fick hjälpa er med era försäljningar. Lycka till med nya huset också. Hälsa Pamela så gott ifrån mig också!!
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Trevligt bemötande och i vårt fall framför allt snabb!
    2016-11-25 Niclas H svarar Ulrika B
    Tack för fina betyget Ulrika. Det var jättekul att få hjälpa er med villaförsäljningen och vad fint ni fått i det nya! Det är bara att höra av sig om ni behöver någon hjälp framöver!
  • Ann-Sofie H
    Ann-Sofie H skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Lättsam, erfaren och lyhörd. Rekommenderar
    2016-11-25 Niclas H svarar Ann-Sofie H
    Tack för ditt fina betyg Anne-Sofie, det var jättekul att hjälpa till med försäljningen. Hoppas vi stöter på varandra framöver. Lycka till i nya boendet också!
  • Johan L
    Johan L skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Mycket kompetent och levde verkligen upp till mina förväntningar.
    2016-11-25 Niclas H svarar Johan L
    Tack så mycket för fina betyget Johan. Det var superkul att få hjälpa dig och Marita till ert fina nya boende! Vi stöter på varandra framöver, må så gott.
  • Martin L
    Martin L skrev om Bernice Ljungdahl en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Lätt att komma i kontakt med och ha o gö med.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Bra mäklare kort o gott. Inger förtroende och kan sina saker.
    2016-11-25 Niclas H svarar Mikael S
    Tack för fina betyget Micke. Sjöutsikten från ert hus var verkligen något extra som jag kommer att minnas. Hälsa Pia så gott från mig!
  • Boyan K
    Boyan K skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    I am very happy with the service I've received from Fredrik Jakobsson. He was very helpful both during the initial phase and the deal closure.
    2016-11-25 Fredrik J svarar Boyan K
    Thank you for the kind words. I hope that you will enjoy your new home. We´ll run into each other again. Give my best to Zornitsa.
  • Anna-karin J
    Anna-karin J skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Otroligt serviceminded och genuint bra mäklare! Kan rekommenderar Niclas på alla plan han är kunnig, hjälpsam och trevlig!
    2016-11-25 Niclas H svarar Anna-karin J
    Tack så jättemycket för det fina betyget Anna-Karin. Jag hoppas att renoveringen går som tåget, är det någon som kan styra upp det på rätt sätt så är det du :-). Det vore superkul att få titta in när ni börjar bli klara. Lycka till med allt!
  • Sandra C
    Sandra C skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Proffsigt, vänligt och bemötande!! Tillgänglig för frågor dygnet och stöttade oss i hela processen! Fredrik är otroligt duktig och engagerad i sitt jobb det känns verkligen!! Vi valde helt rätt mäklare!!
    2016-11-25 Fredrik J svarar Sandra C
    Tack för det fina betyget! Det var verkligen ett nöje att hjälpa er med båda försäljningarna samt köpet av er nya lägenhet. Mvh Fredrik
  • Ove N
    Ove N skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Bra, Glad, Trevlig, Tillmötesgående. Drivande,
    2016-11-25 Niclas H svarar Ove N
    Tack för ditt fina omdöme Ove. Vi får se om köparna också bor i 40 år i huset. Det var verkligen ett nöje att få lära känna dig och Majlis, vi springer förhoppningsvis på varandra i centrum framöver. Må så gott.
  • Patrik W
    Patrik W skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Mycket professionell, lugn, sakkunnig och trevlig person.
    2016-11-25 Niclas H svarar Patrik W
    Tack för ditt fina betyg Patrik. Det var extra roligt att få medverka i försäljningen av ett så fint hus. Jag tror att köparna kommer att förvalta det på ett bra sätt. Vi hörs igen inför deklarationstider. Hälsa Louise så gott ifrån mig.
  • Malin S
    Malin S skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Fredrik är väldigt flexibel, engagerad och duktig, och gör alltid sitt yttersta! Har bara positiva saker att säga om honom.
    2016-11-25 Fredrik J svarar Malin S
    Tack för dom fina orden och betyget Malin, det har verkligen varit roligt att hjälpa dig med försäljningen efter den löpande kontakten vi haft de senaste åren. Mvh Fredrik
  • Anne-sofie H
    Anne-sofie H skrev om Niclas Holmberg en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Jättetrevlig och serviceminded. Snabb på att återkoppla och ett mycket trevligt sätt och bemötande.
    2016-11-25 Niclas H svarar Anne-sofie H
    Tack så mycket för det fina betyget. Det var verkligen ett nöje att ha dig som kund. Jag hoppas att våra vägar möts igen och att ni trivs med nya boendet!
  • Hanna O
    Hanna O skrev om Bernice Ljungdahl en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Jättenöjd över valet av Bernice som mäklare vid försäljningen av min lägenhet! Engagerad, proffsig och trevlig i alla lägen, precis som en bra mäklare ska vara. Stort tack Bernice för förstklassig hjälp och ett ännu större tack för tålamodet!

// Hanna
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Bernice Ljungdahl en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Stort tack för din förstklassiga hjälp med försäljningen av lägenheten Hässelbytorg 2.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna Dig och din firma Svenska Mäklarhuset!
    Mvh Elisabeth Ahlström genom
    Birgit Rahm
  • Ingjerd K
    Ingjerd K skrev om Bernice Ljungdahl en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Snabb och smidig affär med ett riktigt bra resultat.
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Allt var toppen från första till sista sekund. Trevligt bemötande och proffsigt handlagt.
  • Anna Lena F
    Anna Lena F skrev om Bernice Ljungdahl en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Det fungerade mycket bra. Jag upplevde min mäklare som en seriös och ansvarstagande mäklare. Lätt att få tag på, snabb att svara samt kunnig och hjälpsam.
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Bernice Ljungdahl en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Kanonbra! Företrädde både säljare och köpare på ett mycket bra sätt för en smidig affär och nöjda kunder.
  • Grig S
    Grig S skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Ställer upp. Kundvänliga och hjälpsamma.
  • Maria J
    Maria J skrev om Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Trevlig och tillmötesgående. Tydlig med vad som gällde och kom med goda råd inför fotografering och visning.
  • Ivan L
    Ivan L skrev om Bernice Ljungdahl en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Vänligt, professionellt och entusiastiskt. Över förväntan
  • Victor M
    Victor M skrev om Bernice Ljungdahl en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Kanon!!!!!!!!!!!!!!!!
    /Victor