5.0 / 5 i betyg — 9 rekommendationer

Läs vad 9 användare tycker om Fredrik Jakobsson

• Marcus G
    Marcus G skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Fredrik slet och släpade i motvind mot en marknad med ett stort utbud på grund av spekulation, osäkerhet kring hur nya amorteringsregler skulle slå samt en strid kring byggandet av ett asylboende i området där vi bodde. VI gick i mål och har bland annat tack vare Fredrik nu ett fint fungerande boende för familjen. Hälsningar Marcus Gränne
    2016-11-30 Fredrik J svarar Marcus G
    Tack för dom positiva orden Marcus. Det var lite kämpigt men skönt att vi fick ihop affären tillslut och att ni nu kan njuta av ert nya boende. Hälsa Linn och resten av familjen.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Trevlig och proffsig mäklare som bryr sig.
    2016-11-30 Fredrik J svarar Daniel S
    Tack för det fina omdömet Daniel, jag hoppas verkligen ni skall trivas i er nya lägenhet.
  • Tobias R
    Tobias R skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Fredrik visade alltid prov på ärligt engagemang och gav oss tips på nya objekt.
    2016-11-28 Fredrik J svarar Tobias R
    Tack för det fina betyget. Det var fantastiskt roligt att kunna hjälpa er med att hitta er nya fina lägenhet.
  • Martin M
    Martin M skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Extremt trevlig och professionell!
    2016-11-28 Fredrik J svarar Martin M
    Tack för omdömet Martin, hoppas du trivs bra i lägenheten.
  • Victor H
    Victor H skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    En seriös mäklare som hade bra koll på lägenheten. Vi är väldigt nöjda.
    2016-11-25 Fredrik J svarar Victor H
    Tack för det fina betyget. Det var verklig roligt att hjälpa er med köpet av er nya lägenhet jag hoppas att ni skall trivas.
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Mycket bra mäklare, proffesionell och trevlig!
    /Magnus
    2016-11-25 Fredrik J svarar Magnus O
    Tack för det fina omdömet, det var fantastiskt roligt att hjälpa till med båda dina försäljningar. Mvh Fredrik
  • Boyan K
    Boyan K skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    I am very happy with the service I've received from Fredrik Jakobsson. He was very helpful both during the initial phase and the deal closure.
    2016-11-25 Fredrik J svarar Boyan K
    Thank you for the kind words. I hope that you will enjoy your new home. We´ll run into each other again. Give my best to Zornitsa.
  • Sandra C
    Sandra C skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Proffsigt, vänligt och bemötande!! Tillgänglig för frågor dygnet och stöttade oss i hela processen! Fredrik är otroligt duktig och engagerad i sitt jobb det känns verkligen!! Vi valde helt rätt mäklare!!
    2016-11-25 Fredrik J svarar Sandra C
    Tack för det fina betyget! Det var verkligen ett nöje att hjälpa er med båda försäljningarna samt köpet av er nya lägenhet. Mvh Fredrik
  • Malin S
    Malin S skrev om Fredrik Jakobsson en del av Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby
    Fredrik är väldigt flexibel, engagerad och duktig, och gör alltid sitt yttersta! Har bara positiva saker att säga om honom.
    2016-11-25 Fredrik J svarar Malin S
    Tack för dom fina orden och betyget Malin, det har verkligen varit roligt att hjälpa dig med försäljningen efter den löpande kontakten vi haft de senaste åren. Mvh Fredrik
Bernice Ljungdahl
Niclas Holmberg