Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm

Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm

Birger Jarlsgatan 102, 111 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm!

Alldeles snart flyttar vi till ett nytt kontor på Birger Jarlsgatan. Vill du göra en bostadsaffär här i området? Då är du välkommen hit inom kort.

För oss handlar att byta bostad om drömmar, visioner och verklighet. Vi mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar vi dig genom hela processen - oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Läs vad 41 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm

• Olof N
    Olof N skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Fantastiskt bra! Riktigt trevlig och med fötterna på jorden. Proffsig i sina bedömningar, lugn i hela processen (om det dyker upp märkliga spekulanter eller ingen vill börja buda) men ändå effektiv på att få igång intresse. Noggrann och enkel. Kunde inte vara mer nöjd.
  • Emil B
    Emil B skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Väl genomfört uppdrag med mycket engagemang och glöd. Mycket nöjda!
  • Karl A
    Karl A skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Proffsig, trevlig. Levererade i slutändan vilket är vad som räknas
  • Emma L
    Emma L skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Proffsig, tillgänglig och ett stort engagemang
  • Anne L
    Anne L skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Grym! Jobbar hårt o brinner för det jobb hon gör!
  • Jaana W
    Jaana W skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Trevlig, tillmötesgående, positiv och lummig.
  • Monica T
    Monica T skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Mycket professionell och kunnig. Noggrann i sina efterforskningar inför försäljningen.
  • Lars L
    Lars L skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Alltid proffsig service med förmågan att tillgodose säljarens specifika önskemål kombinerat med den egna kompetensen och erfarenheten. Som köpare vet man också att man får det man betalar för pga det gedigna och tillitsfulla arbetet bakom kulisserna. Toppklass!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Helt fantastisk! Otroligt kunnig, noggrann och ordentlig.
    Inget lämnades åt slumpen och vi kände oss otroligt väl omhändertagna från första till sista stund.

Ord räcker inte till för att beskriva vår glädje över att ha valt denna mäklare, värt varenda krona. Vi har tidigare haft andra mäklare och tyvärr inte fått vad vi betalat för, men så var inte fallet här!
  • Marie L
    Marie L skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Jag är nöjd, mäklaren är professionell har hög servicenivå och är lätt att samarbeta med.
  • Ove W
    Ove W skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Hon var bra.
    Ove
  • Linda W
    Linda W skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Bra engagemang och kontakt. Bra bilder och annonsen av lägenheten. Väldigt hjälpsam.
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    En alldeles för snygg mäklare som förblindar en - håjaja.
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Bra, seriös och påläst mäklare.
  • Mikael D
    Mikael D skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Trevligt och professionellt. Inte för påträngande. Återkom med svar på frågor.
  • Mari R
    Mari R skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Mycket bra, vänligt och proffsigt bemötande och kunnande.
  • Barbara S
    Barbara S skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Mycket engagerad och kunnig mäklare! Kan varmt rekommenderas!
  • Sara V
    Sara V skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Mkt seriös mäklare som är mån om att få till en bra affär för alla parter. Samvetsgrann, ärlig, noggrann och en riktigt bra säljare.
  • Gösta H
    Gösta H skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Snabbt och proffsigt bemötande. Kunnig och med en fingertoppskänsla för styling och rätt inredning vid fotografering och visning.
    Kände oss mycket trygga med hennes råd.
    Lite oklart för oss att vi skulle ha en mätning av lgh gjord i samband med framtagande av broschyr och presentation av lgh. Men det blev till slut snabbt genomfört men dock i sista minuten.
    Otydlig planering av visningsdagar innebar för oss en inställd resa.
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Väldigt profsigt bemötande och väldigt serviceinriktad.

Var första bostadsköpet för vår del och allt blev väldigt tydligt beskrivet och lätt att förstå.

Har inget negativt att säga utan bara positivt.
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Bra på visningen, berättar utan att vara för säljande.

När vi lade bud etc dålig på att återkoppla.

När vi skrev på papprena mkt stressad och aningens ointresserad. Otryggt om man är förstagångs köpare. Kändes som att fokus var på att "åka hem".
  • Bertil J
    Bertil J skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Proffsigt, effektivt och trevligt bemötande. Inger ett gott förtroende och skapar en bekväm och bra relation.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Trevlig person, var väldigt engagerad att sälja min lägenhet
    Hon såg till att jag fick det pris jag ville ha.
  • Martti O
    Martti O skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Mycket bra, best so far. Effektiv, lyhörd
  • Christian H
    Christian H skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Professionellt bemötande av både mäklare och mäklarassistent samt ett slutbud över förväntan.
  • Viggo
    Viggo skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Direkt, proffsig och hjälpsam.
  • Björn D
    Björn D skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Mycket professionell, mötte våra höga förväntningar.
  • Julia B
    Julia B skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Jag har fick bra bemötande av mäklaren som ingav förtrående och kunskap vid vårt första möte och under hela processen vi hade kontakt. Mäklaren var felxibel då vi önskade flytta fram vår visningshelg en vecka.
    Under budgivningen var mäklaren proffsig och vi fick ett mycket bra pris och avslutad affär inom bara ett par dagar.
  • Karin T
    Karin T skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Mycket bra och professionellt bemötande.
  • Hanne L
    Hanne L skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Mycket proffetionellt! Bäst på alla plan!
  • Mats P
    Mats P skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Högt engagemang , proffsiga presentationer,tydlig dialog och trevligt bemötande

Försäljning av bostadsrätt.
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Mycket bra information under hela tiden, bra kontakt med både säljare & köpare, man kände hela tiden att de gjorde sitt yttersta för att göra det bästa av situationen hela tiden. Mina rekommendationer kommer de at få.
  • Lance T
    Lance T skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Jag tycker att de har skött allt fläckfritt. Dom är fantastiskt trevliga, kunniga och det känns som att de är raka och ärliga. De var också mycket hjälpsamma kring saker som inte direkt berörde affären. Att vi sedan fick en bra bit över det vi hade som bästa scenario när vi sålde skadar ju inte. Vill ni ha någon som är professionell, trevlig och kan mäkleri så kan jag varmt rekommendera dem
  • Carl Z
    Carl Z skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Trevlig och professionell mäklare.
  • Katrin L
    Katrin L skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    En mycket bra fastighetsmäklare som verkligen gör sitt jobb!
    Engagerad, påläst, professionell, snabb och som kan marknaden och vad som är viktigt för en lyckad försäljning.
    Kan jag verkligen rekommendera!
  • Mattias G
    Mattias G skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Ett trevligt och proffesionellt bemötande, en mäklare som gör det där lilla extra.
  • Ewelinn E
    Ewelinn E skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Jag och min man har använt Svenska mäklarhuset Odenplan vid två tillfällen. Är mycket nöjda med hela processen, allt ifrån mäklarens bemötande av oss som kund, kompetens, engagemang till bemötande av potentiella köpare. Vi skulle känneteckna mäklarna som drivna vilka ser potential och möjligheterna i varje lägenhetsobjekt, inget objekt är för stort eller för litet. Vi har även kunnat bolla frågor när vi själva letat lägenhet att köpa, vilket har varit betydelsefullt. Rekommenderar varmt vår mäklare till vänner och bekanta.
  • Eva A
    Eva A skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    seriöst.Trevligt bemötande.
    Jag har köpt en lägenhet.
    Min förväntan var att jag skulle bli trevligt och professionellt bemött, och jag blev det.
  • Maria N
    Maria N skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Mycket trevligt bemötande och bra hjälp vid planering av försäljningen av min bostadsrätt.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Pia Vallés gjorde ett utmärkt arbete som min mäklarkontakt. Hon var trygg och lugn genom hela processen och ingav ett stort förtroende. Hon gjorde också det där lilla "extra" för att det skulle bli en så bra affär som möjligt för mig. Jag uppskattade också att hon var väldigt tydlig och svarade på alla mina frågor med stort tålamod. Vi har också haft god kontakt efter försäljningen vilket jag uppskattar mycket!
  • Henrik O
    Henrik O skrev om Svenska Mäklarhuset Vasastan/Östermalm
    Jag anlitade företaget vid försäljning av min bostadsrätt. Man visade en stor professionalism inom saker som bemötande, kunskap, kring tjänster mm.

Birger Jarlsgatan 102, 111 28 Stockholm