en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan

4.6 / 5 i betyg — 41 rekommendationer

Läs vad 41 användare tycker om Karin Leyon

• Emil B
    Emil B skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Väl genomfört uppdrag med mycket engagemang och glöd. Mycket nöjda!
  • Karl A
    Karl A skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Proffsig, trevlig. Levererade i slutändan vilket är vad som räknas
  • Claes G
    Claes G skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Vi fick ett mycket bra pris för vår lägenhet, och är mycket nöjda med Karins insats. Hon är väldigt professionell och ingen "mäcklare" utan ärlig och pålitlig för både säljare och köpare. Vi kan verkligen rekommendera henne då hon fått sälja båda våra lägenheter.
  • Lars L
    Lars L skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Alltid proffsig service med förmågan att tillgodose säljarens specifika önskemål kombinerat med den egna kompetensen och erfarenheten. Som köpare vet man också att man får det man betalar för pga det gedigna och tillitsfulla arbetet bakom kulisserna. Toppklass!
  • Maria S
    Maria S skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Karin ger ett professionellt och trevligt bemötande som skapar förtroende. Karin är otroligt kunnig, påläst, serviceminded och gör alltid det där lilla extra! Alltid nöjd med min mäklare och kommer att fortsätta anlita henne och Svenska Mäklarhuset i framtiden.
  • Kelly J
    Kelly J skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Karin var den mäklare som jag köpte min nya bostad av.
    Hon är saklig och effektiv.

Jag ger Karin min bästa rekommendation från en köpares perspektiv.
  • Håkan M
    Håkan M skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Vi har gjort två affärer tidigare - så att jag återvänder igen är väl kanske det bästa betyget. Karin är realistisk i prisbedömning, aktiv och snabb och känns mycket "hederlig" och korrekt. Lätt att ha att göra med s a s utan onödiga "krusiduller". Martina känns på motsvarande sätt - man känner sig kompetent omhändertagen.
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Jag fick ett mycket professionellt bemötande av Karin Leyon. Bra information om processen och strategiskt upplagt. Jag uppskattade hennes ärlighet och tips inför fotogrefering och visning. Och framförallt uppskattade jag hennes stora engagemang vid försäljningen. Jag kände mig väldigt trygg med Karin.
  • Marie L
    Marie L skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Jag är nöjd, mäklaren är professionell har hög servicenivå och är lätt att samarbeta med.
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    En alldeles för snygg mäklare som förblindar en - håjaja.
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Bra, seriös och påläst mäklare.
  • Barbara S
    Barbara S skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Mycket engagerad och kunnig mäklare! Kan varmt rekommenderas!
  • Sara V
    Sara V skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Mkt seriös mäklare som är mån om att få till en bra affär för alla parter. Samvetsgrann, ärlig, noggrann och en riktigt bra säljare.
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Väldigt profsigt bemötande och väldigt serviceinriktad.

Var första bostadsköpet för vår del och allt blev väldigt tydligt beskrivet och lätt att förstå.

Har inget negativt att säga utan bara positivt.
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Bra på visningen, berättar utan att vara för säljande.

När vi lade bud etc dålig på att återkoppla.

När vi skrev på papprena mkt stressad och aningens ointresserad. Otryggt om man är förstagångs köpare. Kändes som att fokus var på att "åka hem".
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Har jobbat inom mäklarbranschen och känner en rad mäklare, branschen dras tyvärr med många dåliga, upplevde Karin som väldigt arrogant och otrevlig. Det uppstod en tvist där felet låg hos henne vilket påpekades. Fick ett tråkigt bemötande av henne för en småsak som hon kunde löst på ett smidigt sätt. Hon får ett bottenbetyg
  • Martti O
    Martti O skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Mycket bra, best so far. Effektiv, lyhörd
  • Elin L
    Elin L skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Karin mäklade försäljningen av vår lägenhet. Vi tyckte om att hon identifierade alla fördelar med vår lägenhet som vi själva ser och kändes engagerad. Vidare är Karin seriös och var till stor hjälp att göra lägenheten fin innan fotograferingen. Processen sköttes genomgående väl. Möjligtvis att hon ville stänga affären lite tidigt; med flera budgivare högt upp tyckte vi att det fanns tid att vänta in en budgivare som behövde mer betänketid.
  • Anette R
    Anette R skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Karin är ett proffs! Vi har köpt en lägenhet genom henne och sålt två och är enormt nöjda med bemötande, kompetens, säljmaterial och hela processen.
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Vid försäljning av vår bostadsrättslägenhet på Kungsholmen kontaktade vi Karin Leyon vars namn vi fått via rekommendationer.
    Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick samt genomförandet av försäljningsprocessen som sköttes mycket professionellt.
  • Christian H
    Christian H skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Professionellt bemötande av både mäklare och mäklarassistent samt ett slutbud över förväntan.
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Jag kom i kontakt med Karin på Svenska Mäklarhuset när jag behövde sälja min lägenhet med relativt kort varsel. Hon gjorde ett väldigt bra jobb hela vägen från första kontakt till uppföljningen efter avslutad affär. Förklarade, hade klara papper och tydlig information samt gav mig bra råd i stort som smått. Allt som allt ledde det till en problemfri och bra försäljning där jag från start kände mig lite ställd och osäker.
  • Anna M
    Anna M skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera Karin Leyon och Svenska Mäklarhuset i Vasastan.
  • Viggo
    Viggo skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Direkt, proffsig och hjälpsam.
  • Julia B
    Julia B skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Jag har fick bra bemötande av mäklaren som ingav förtrående och kunskap vid vårt första möte och under hela processen vi hade kontakt. Mäklaren var felxibel då vi önskade flytta fram vår visningshelg en vecka.
    Under budgivningen var mäklaren proffsig och vi fick ett mycket bra pris och avslutad affär inom bara ett par dagar.
  • Emma N
    Emma N skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Jag kan rekommendera Karin Leyon och Svenska Mäklarhuset! Karin är mycket kunnig och proffsig. Både Karin och hennes mäklarassistent Martina Hultstrand har varit väldigt bra att ha att göra med under hela processen.
  • Mona R
    Mona R skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Karin är en kompetent och riktig bra mäklare. Rekommenderas!
  • Karin T
    Karin T skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Mycket bra och professionellt bemötande.
  • Kristina R
    Kristina R skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Vi är väldigt nöjda med både svenska mäklarhuset och speciellt Karin Leyons insats vid försäljningen av vårt boende. Karin är engagerad och gör det lilla extra. Jag rekommenderar henne varmt.
  • Johan D
    Johan D skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Karin valdes efter ha träffat ett antal mäklare och vi var mycket nöjda med henne. Rekommenderas å det varmaste.
  • Greger S
    Greger S skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Jag tycker att vår bostadsaffär gick väldigt smidigt. Bortsett från ngt sakfel i objektsbeskrivningen är vi helnöjda. Bemötandet från Karins sida är vi också nöjda med.
  • Gustaf W
    Gustaf W skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Vi använde Karin Leyon vid försäljningen av vår lägenhet och är mycket nöjde med hennes insats och tycker att vi fick bra värde för det arvode som hon tog.
  • Katrin L
    Katrin L skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    En mycket bra fastighetsmäklare som verkligen gör sitt jobb!
    Engagerad, påläst, professionell, snabb och som kan marknaden och vad som är viktigt för en lyckad försäljning.
    Kan jag verkligen rekommendera!
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Kontaktade Karin Leyon på Svenska Mäklarhuset med anledning av att hon hade sålt en liknande 4-rumslägenhet i smma brf-förening på Dalagatan. Blev redan vid vårt första möte imponerad över Karins vänliga och proffsiga bemötande. Hon ställde de "rätta" frågorna" och mycket sakligt besvarade mina frågor. Fick snabbt förtroende för Karin och därav fick hon uppdraget att försälja min lägenhet. Kunde även påverka villkoren vilket jag uppsakttade. Tvekade därför aldrig. Under hela försäljningsprocessen informerade Karin mig löpande - allt från fotagraferingen till avtalstecknande. Företagets broschyr om lägenheten måste jag verkligen lovorda - mina bekanta var likaså imponerade - bra påkostade bilder och en mycket detaljerad beskrivade text. Broschyren bidrog säkerligen. Har inte så mycket att orda om visningen eftersom jag inte närvarade. Fick höra att den var mycket populär - ca 50 personer. Budgivningen blev spännande och även här fick jag i stort sett all den information jag kände mig behöva. Mina goda kontakter med Karin och Hanna bidrog att jag kunde påverka en bekant att också sälja med deras hjälp. Även här blev det ett lyckokast.
    Vänliga hälsningar
    Tommy Andsersson
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Har både sålt med och varit med i budgivning där Karin Leyon varit mäklare. Bra engagemang, snabba återkopplingar och framförallt en seriös och uppstyrd budgivning.
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Karin Leyon tog hand om försäljningen av vår lägenhet. Professionell, erfaren och driven mäklare med en blick för de små detaljerna som gör hela skillnaden.
  • Markus E
    Markus E skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Jag är mycket nöjd med Karin Leyon som fastighetsmäklare när vi sålde vår lägenhet. Proffsig, bra och smidig process. Informerade kontinuerligt och slutförde affären på ett mycket bra sätt. Karin är lyhörd och enkel att samarbeta med. Jag ger Karin mina bästa rekommendationer som fastighetsmäklare.
  • Ewelinn E
    Ewelinn E skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Jag och min man har använt Svenska mäklarhuset Odenplan vid två tillfällen. Är mycket nöjda med hela processen, allt ifrån mäklarens bemötande av oss som kund, kompetens, engagemang till bemötande av potentiella köpare. Vi skulle känneteckna mäklarna som drivna vilka ser potential och möjligheterna i varje lägenhetsobjekt, inget objekt är för stort eller för litet. Vi har även kunnat bolla frågor när vi själva letat lägenhet att köpa, vilket har varit betydelsefullt. Rekommenderar varmt vår mäklare till vänner och bekanta.
  • Frida B
    Frida B skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Karin Leyon har hjälpt mig i två lägenhetsförsäljningar i Stockholm och om det skulle bli aktuellt med ytterligare försäljning, eller köp, i framtiden så är det Karin Leyon jag skulle ringa och be om hjälp. Hon är mycket professionell och kunnig. Karin Leyon är även en mäklare som känns trygg, både för köparen och för säljaren och det är något jag uppskattar väldigt mycket.
  • Anna-Karin E
    Anna-Karin E skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Karin Leyon är en proffsig och trevlig mäklare som tillgodosett våra behov som säljare då vi sålde vår lägenhet. Bra bemötande och uppföljning under processen. Ärlig. Ingen "fantasimäklare" som ville förmedla något annat än objektets faktiska skick. Bra prisuppskattning.
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Karin Leyon en del av Svenska Mäklarhuset Vasastan
    Företaget har uppnått alla de förväntningar vi haft av en mäklare. Har anlitat dem vid 2 tillfällen då vi sålt 2 lägenheter med 3 års mellanrum. Var på visning själv och tyckte att Karin Leyon gjorde ett gott intryck så vi kontaktade henne när vi själva skulle sälja båda gångerna. Vänligt och proffsigt bemötande, snabb återkoppling, smidig hantering av all administration. Är mycket nöjd med de tjänster vi köpt av företaget.
My Karlsson
Hanna Ahlin