Köpare
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 124 kunder tycker om Köpare

• Maria F skrev om Köpare en del av Svenska Motorkompaniet
    Inköp av mopedbil.
    Samtliga involverade var otroligt hjälpsamma. Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Köpare en del av Svenska Motorkompaniet
    Köpte en VW Caddy-08 med fel på värmare och bromsar.

Blev väl bemött.

Mina förväntningar var inte en uppolerad skrotbil med skatteskuld, så bilen får inte brukas.

Sammanfattning: Företaget kanske skulle lägga lite tid till att kolla upp säljobjekten, så att inte presumtiva köpare riskerar att bli lurade. Läs mer
  • Christer S skrev om Köpare en del av Svenska Motorkompaniet
    Jag köpte en mopedbil.
    Jag blev väldigt trevligt bemött, dom tog sig tid att svara på alla mina fråor på ett mycket proffsigt sätt. Förklarade vad jag behöver tänkts på som ägare av en mopedbil samt hur jag ska vårda den. Vi också en hel del bra att ha tips inför vintern, vilket känns lång till, med dom tänker på håleheten.

Jag fick en känsla av att Svenska Motorkompaniet är seriösa och proffsiga, trevliga och familjära.
    Jag kommer handla fler bilar därifrån i framtiden. Läs mer
  • Tyckte allting fungerade smidigt och gick rätt till. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Peter O skrev om Köpare en del av Svenska Motorkompaniet
    Nöjd kund här! Bra bemötande, bilen är jättefin och affären löstes smidigt. Rekommenderas. Läs mer
  • Rickard G
    Rickard G skrev om Köpare en del av Svenska Motorkompaniet
    Trevlig och kunnig personal, bra information, bra service, bra bil och inte minst bra pris :-) 10/10 möjliga poäng. Läs mer
  • Mgs Food M skrev om Köpare en del av Svenska Motorkompaniet
    Det var bra säljare som jag har träffat men fans en fel på bilen han har fixat den men om två dager samma fel kom igen det var fel på Stereo och radio jag försökta kontakta han igen men ingen svar. Läs mer
  • Stefan J skrev om Köpare en del av Svenska Motorkompaniet
    Ganska okunniga, fick känsla av att sälja var viktigare än sanning. Har försökt nå säljaren efter köpet men inte lyckats. Känner mig pålurad en ofantligt hög ränta på 6,95% som jag nu får försöka förhandla ner med dnb finans. Läs mer
  • Johan F skrev om Köpare en del av Svenska Motorkompaniet
    Bra bemötande, kunniga säljare! Skulle inte tveka att använda dem igen. Läs mer
  • Anton P skrev om Köpare en del av Svenska Motorkompaniet
    Bra säljare som skötte allt som överenskommet och i tid. Läs mer
Köpare
Uppdragsgivare