Svenska Skydd AB

Svenska Skydd AB

www.svenskaskydd.se
  • Badge2023

Svenska Skydd AB säljer och monterar säkerhetsdörrar och hjälper även bostadsrättsföreningar och fastighetsägare med totalentreprenader inom trapphus. En trapphusrenovering kan innefatta allt från trapphusmålning, säkerhetsdörrar, låssystem, slipning av golv, armaturer, entrépartier, fastighetsboxar och mycket mera. Vi bistår...

34 omdömen om Svenska Skydd AB

Sedan starten hos Reco 2020

Brf Rönnen 8 B
Skrev om Svenska Skydd AB

Dålig projektledning. Dålig kommunikation, svåra att få tag på .

Svar från Svenska Skydd AB

Hej, Det var tråkigt att höra. Kan vi kontakta er och göra en grundlig utvärdering så att vi vet vad vi kan bli bättre på. Med vänlig hälsning, kundtjänst

Brf Mars B
Skrev om Svenska Skydd AB

Brf Mars genomförde byte av alla lägenhetsdörrar till säkerhetsdörrar. Allt från bemötande till genomförande var mycket professionellt och bra. Tider och allt enligt plan. Vi kan varmt rekommendera Svenska skydd !

Sonja A
Skrev om Svenska Skydd AB

Proffsig kontakt, kunnande och serviceanda rakt igenom. Lätt att kontakta och alltid snabba svar vid frågor eller förklaring så vi som kund kan förstå. Bemötande med respekt oavsett vilka frågor det gäller, stora som små. Projektledare för byte av entré- och lgh-dörrar, lås, belysning i trapphus och ute, samt målning trapphus. Kan verkligen rekommendera Svenska Skydd i liknande projekt. Gav oss en trygg känsla, betyg MVG.

Ellen K
Skrev om Svenska Skydd AB

Nya Säkerhetsdörrarna blev väldigt bra. Snabb montering och tidsplanen höll ang leverans också. Mycket tyst nu ut till trapphus. Bra lås som är lätta. Mycket serviceminded montör! Toppen!

Infanteristen 19
Skrev om Svenska Skydd AB

Bra bemötande av säljare, leveransavdelning och montörer. Några små missar i kommunikationen runt leveransdatum. Orderbekräftelsen skickades aldrig till kunden men dialog fanns över telefon. Totalt inköp bestod av brevlådor, tidningshållare och +15 säkerhetsdörrar.

Susanne J
Skrev om Svenska Skydd AB

Snabb respons efter inskickad förfrågan. Mycket trevlig och kompetent personal. Stor hjälp vid val av dörrar, dörrfoder och färgsättning. Medlemmarna i bostadsföreningen är mycket nöjda med resultatet av nya tidstypiska säkerhetsdörrar samt nya postfack i entréerna.

Mats O
Skrev om Svenska Skydd AB

Trevligt och intresserat bemötande. Kändes som målet var en bra affär för oss

Lars-Eric C
Skrev om Svenska Skydd AB

bra logistik bra kommunikation och fint montage. Vi är nöjda med produkt och montering. Trevliga personer som utfört arbetet säljare

Dennis Ö
Skrev om Svenska Skydd AB

Vår brf installerade 11 villadörrar och 103 säkerhetsdörrar till lägenheter. Toppen bemötande, bra genomfört arbete och inga problem med en del efterarbete/reklamation. Vi är mycket nöjda !

Kent J
Skrev om Svenska Skydd AB

Vi anlitade Svenska Skydd AB när vi behövde nya lägenhetsdörrar. Arbetet med dörrbytena gjordes på mycket proffsigt och bra sätt, och vi är mycket nöjda med det arbete som utfördes. Vi kan rekommendera Svenska Skydd. Kent Josefsson Ordf. Brf Palmen 2 Nyköping

Niklas H
Skrev om Svenska Skydd AB

Trevligt och bra bemötande. Vi hade en bra dialog under utförandet och leveransen var precis som jag förväntat mig; snyggt utförande, smidigt för våra kunder och väldigt få (och små) anmärkningar vid besiktningen.

Brf Vattenmannen
Skrev om Svenska Skydd AB

Vi beställde nya säkerhetsdörrar till vår förening (22 lägenheter). Dörrarna känns bra, och Mattias hanterade allt strul som uppstod på vägen på ett väldigt bra sätt (det var inte Svenska skydds fel, utan boende som strulade). Jag skulle gärna anlita företaget igen för samma tjänst. När vi tog in offerter låg de också lägre i pris eller på samma pris som andra företag.

Oscar R
Skrev om Svenska Skydd AB

Bra kundbemötande. Effektiv process. Lyhörda och mötte förväntningar vad gäller trapphusrennovering.

Gitta R
Skrev om Svenska Skydd AB

Installation av säkerhetsdörrar i vår bostadsrättsförening Trevligt och kompetent bemötande från första kontakten ( Martin Anderberg ) och därefter hela projektet igenom ! Vi är alla mycket nöjda och vill varmt rekommendera Svenska Skydd

Tommy S
Skrev om Svenska Skydd AB

Nya ytterdörrar i källare Mycket bra och proffsigt Vi är mycket nöjda.

Lennart Ö
Skrev om Svenska Skydd AB

Nya ytterdörrar och lgh-dörrar, säkerhetsdörrar. Hela tiden på ett proffsigt och artigt sätt. Förväntade mig en problemfri leverans och ett bra samarbete genom projektet. Allt gick som förväntat. Ett bra jobb hela tiden. Duktiga hantverkare som gjorde ett utmärkt arbete. Samtidigt var alla från ledning till montörer trevliga och och samarbetsvilliga. Inga av våra medlemmar i föreningen har haft några negativa påpekanden under tiden. Alla verkar nöjda. Det stor tack!

Christer N
Skrev om Svenska Skydd AB

Montage av dörrar. Proffsigt utfört och trevliga montörer.

Eskil B
Skrev om Svenska Skydd AB

Leverans och montering av skyddsdörrar till respektive lägenhet i en bostadsrättsförening. Man tog hänsyn till de önskemål som respektive lägenhetsägare hade. Flera av våra boende har nått hög ålder men vi har också yngre med andra prioriteringar. Tycker att Svenska Skydd levde upp till vad man rimligtvis kan begära av ett företag med direkt kontakt med sina kunder däri inbegripet professionellt utförande, trevligt bemötande och även justeringar i efterhand. Kort sagt är våra boende mycket nöjda med både skyddsdörrar, montering och efterhantering.

Monika A
Skrev om Svenska Skydd AB

Köpte portar o entrepartier! Ett fantastiskt bemötande och engagemang. Motsvarade alla våra förväntningar.

Inge S
Skrev om Svenska Skydd AB

- Bostadsrättsföreningen som byggdes omkring 1970 hade stort behov av att byta ut lägenheternas ingångsdörrar för att öka brandsäkerheten. Vi köpte 87 lägenhetsdörrar med montering. - Vi fick ett gott intryck av företaget genom de representanter som visade och beskrev dörrarna och hur arbetet skulle göras. - Vi förväntade oss att arbetet med dörrbytena, i lägenheterna, skulle följa den tidsram som beskrevs för oss. -Vi förväntade oss att detaljer såsom tittöga, tidningsfack, grovstädning, insamling av gamla dörrar och...

Bernt E
Skrev om Svenska Skydd AB

Vi köpte säkerhetsdörrar till vår bostadsrättsförening. I leveransen ingick även centralt placerade postboxar. Vi blev mycket positiva till Svenska Skydds proffsiga införsäljning där de överträffade våra förväntningar i att leverera just det vi ville ha. Vi fick bra kvalitet med en design som helt liknade de originaldörrar i trä från 1924 som vi ersatte. Alla i föreningen tycker att det blev riktigt bra!

Sten-Eric Stenne S
Skrev om Svenska Skydd AB

Lägenhetsdörrar 142 st. Mycket bra. Öka säkerhet och få tystare i lgh. Helt klart har detta uppfylts. Helt nöjd.

Hans L
Skrev om Svenska Skydd AB

Jag har använt dem i små och större sammanhang och tycker de är duktiga. De har gjort alla arbeten på ett mycket bra sätt och aldrig fått något backjobb. De är noga och personalen får beröm för sitt arbete och det jublas nästan när varit där. De är snabba med att svara och ger fin service på alla håll.

Sture A
Skrev om Svenska Skydd AB

Vi köpte 96 lägenhetsdörrar med insättning. Säkra Skydd var hela tiden med och såg till att allt blev proffsigt utfört. Vi lägenhetsinnehavare är idag mycket nöjda och vi anser att Säkra Skydd har uppfyllt alla de stora förväntningar vi hade i början. Uddevallahus 3 kan med gott hjärta rekommendera Säkra Skydd. Sture Agnholm Ordförande

Per-åke F
Skrev om Svenska Skydd AB

Utmärkt utfört arbete och mycket kompetenta medarbetare

Oskar I
Skrev om Svenska Skydd AB

köpte säkerhetsdörrar, proffsigt bemötande och installation. topp kvalite.

Hej Oskar och tack för ett fint omdöme! Med vänlig hälsning, Svenska Skydd

Fredrik B
Skrev om Svenska Skydd AB

Jag köpte en säkerhetsdörr från Svenska Skydd och fick klockrent bemötande från första kundmötet till monterad dörr.

Robert A
Skrev om Svenska Skydd AB

Svenska skydd är en samarbetspartner och leverantör av dörrar till våra kunder och medlemmar här i stockholm. Vi har ett bra och utvecklande samarbete.

Johan N
Skrev om Svenska Skydd AB

Bra genomfört projekt med engagerad arbetsledning.

Svar från Svenska Skydd AB

Tack för fint omdöme och att ni är nöjda med oss som företag. Med vänlig hälsning, Svenska Skydd

Kari H
Skrev om Svenska Skydd AB

utmärkt montage snabb service, bra arbetsledning

Hej Kari och tack för ditt fina omdöme! Med vänlig hälsning, Svenska Skydd

Alf N
Skrev om Svenska Skydd AB

Vår beställning gällde byte till säkerhetsdörrar i för alla lägenheter Målning av trapphus Mont av ny trapphusbelysning och utebelysning Postboxar i entréplanen Mont ny ekdörr i entré till gårdshus. En mycket bra arbetsledning och kunniga hantverkare som det var att samarbeta med Vi är mycket nöjda med Svenska Skydds arbeten

Svar från Svenska Skydd AB

Det var roligt att höra. Jag framför det i organisationen. Med vänlig hälsning, Svenska Skydd

Lars O
Skrev om Svenska Skydd AB

Installation av säkerhetsdörrar i en brf. Blev bemött av alla era medarbetare proffesionellt sätt. Alla på Brf Laxen har bara gott att säga om er. Bra produkt och ett mycket väl utfört arbete.

Svar från Svenska Skydd AB

Vi är glada att ni är nöjda med entreprenaden. Med vänlig hälsning, Svenska Skydd

Lotta H
Skrev om Svenska Skydd AB

Professionellt utfört arbete och bra service

Roger W
Skrev om Svenska Skydd AB

Bra bemötande . Mycket bra personal.

Vad roligt att höra att du är nöjd. Med vänlig hälsning, Svenska Skydd