Alla kategorier Takläggare Stockholms län Järfälla Svenska Takgruppen

Svenska Takgruppen

Veddestadvägen 24, 175 62 Järfälla — Visa karta

Svenska Takgruppen utför ombyggnation, tillbyggnad och renovering inom alla typer av tak. Betong, tegel och papp är exempel på vad vi kan hjälpa er med. Vi tar helhetsansvaret för ditt tak, med gedigen erfarenhet och kompetens inom takläggning utför vi tjänster främst åt privatpersoner, bostadsrättsföreningar och fastighetsägare.

Genom Trygg Hansa har vi en ansvarsförsäkring och olycksfallsförsäkring som täcker eventuella skador på egendom och vår personal. Vi är en säker totalleverantör av takentreprenader. Kontakta oss idag så hjälper vi dig!

Läs vad 6 kunder tycker om Svenska Takgruppen

• Linda A
    Linda A skrev om Svenska Takgruppen
    Hej! Jag beställde takomläggning av både papp och betongpannor. Trevligt bemötande hela tiden. 4 takläggare klarade det på 6 dagar, 170kvm. Engelsktalande.
    Det regnade ingenting den veckan (i aug) och vi fick jobbet utfört ca 2 mån efter offerten.
    Mycket fint utfört arbete av ambitiösa personer. Över mina förväntningar.
  • Birgitta  S
    Birgitta S skrev om Svenska Takgruppen
    Vi har bara de bästa att säga om Svenska Takgruppen AB

Ordning och reda!

Utmärkta entreprenörer med rätt kundfokus.

Vi tog in offerter från flera aktörer till vårt takprojekt, Svenska Takgruppen AB kunde matcha vad gäller pris men även kvalitén.
    Arbetet påbörjades i rätt tid och gubbarna utförde arbetet strålande.

Stort tack till ledningsgruppen som alltid fanns tillgängliga och speciellt tack till Rodde inom arbetsledning som var med från början till slut.

Starka rekommendationer

Hälsningar

Birgitta och Per
  • Gabriell B
    Gabriell B skrev om Svenska Takgruppen
    Lätta att ha o göra med, är inga problem att nå dem ansvariga generellt. Gör det dem lovar, killarna e ambitiösa o arbetsvänliga utan att diskutera i onödan om det är något du vill ha gjort på dina önskemål. Har bara goda minnen o erfarenheter av dem flesta som har varit o jobbat på mitt tak./ tackar för all hjälp😉
  • Karel K
    Karel K skrev om Svenska Takgruppen
    Takbyte.
    Vi är mycket nöjda och vi kan varmt rekommendera Svenska Takgruppen!

Ett bra arbete som genomfördes på avtalad tid och tack vare skickliga hantverkare gick arbetet snabbt, och priset var rimligt.

Bra och tydlig kommunikation (ett stor tack till Ilan, Rodde och David)!

Takteamet jobbar helger om så krävs och är väldigt duktiga på att hålla kontakten, besvara frågor och uppdatera status på arbetets framfart (ett stor tack till platschefen Anna!).
  • Goran R
    Goran R skrev om Svenska Takgruppen
    Väldigt proffsigt personal och otroligt noga med jobbet.

Jag är väldigt nöjd😃

G
  • Conny Z
    Conny Z skrev om Svenska Takgruppen
    Jag & min fru ville ha taket omlagt på vår villa & vårat garage. Samtidigt ville vi förlänga taket vid ena gaveln på garaget för att kunna ha ved förvaring.
    Intrycket vi fick av personen som kom ut & tittade var mycket bra. Vi hade en bra dialog & han verkade mycket kunnig så vi fick en känsla av att det verkade vara ett bra företag. Det kändes också tryggt med de garantier & försäkringar som företaget lämnade.
    Vi valde att lägga betongpannor. Företaget använde produkter av hög kvalitet rakt igenom så det kändes också tryggt.
    Taket revs, pappades & läktades & gavelutbyggnaden bygges på ett par dagar. Hela takomläggning gick både snabbt & blev snyggt gjort.
    Det enda negativa var att i slutskedet så gjordes en del skönhetsmässiga fel. Men efter dialog med vår kontaktperson, som alltid funnits tillgänglig & snällt svarat på alla våra frågor under takomläggningen, så rättades felen snabbt till enligt våra önskemål & slutresultatet blev riktigt snyggt.
    Kan varmt rekommendera företaget.
    2015-10-29 Rodrigo R svarar Conny Z
    Hej Conny,

Tack för ditt fina omdöme, Vi är super nöjda med arbetet vi lämnat efter oss.

Trevlig sommar !

Många Hälsningar