Svenskt Byggmontage AB

Svenskt Byggmontage AB

svensktbyggmontage.se
  • BadgeFourYears
4.3

Välkommen till Svenskt Byggmontage AB! Vilka är då vi på Svenskt Byggmontage? Vi är den lilla firman med det stora kunnandet inom bland annat Tak, Solenergi samt Batterilagring. På Svenskt Byggmontage har vi många års samlad kompetens inom bygg och montage sektorn. Vårt största fokus är på Solceller, här har Svenskt Byggmontage...

100 omdömen om Svenskt Byggmontage AB

Sedan starten hos Reco 2020

Alf H
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Det gick snabbt att ni satte upp solcellerna. Men det var svårt att tala med dem få som kunde svenska. Sedan kunde dom meddela när dom var klara.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Alf. Tack för ditt omdöme. Vi ska ta detta med oss framåt och förbättra givetvis :) Jag hoppas du får många långa soltimmar med din anläggning. Med soliga hälsningar Alla vi på Svenskt Byggmontage

Ann-Christine B
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Levererade enligt uppgjort Trevliga killar som jobbade undan utan att stöka till det.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Ann-Christine. Tack för ditt fina omdöme. Jag hoppas du får många långa soltimmar med din anläggning. Med soliga hälsningar Alla vi på Svenskt Byggmontage

Anders O
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Trevligt bemötande. Snabb uppsättning av solcellerna. Trevlig kille som satte upp skåpet och och hade en noggrann genomgång med oss hur vi skulle fixa appen

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Anders. Vi tackar för ett så fint avslut på helgen och hoppas du får många långa soltimmar framför dig. Med soliga hälsningar Alla vi på Svenskt Byggmontage

Magnus T
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Trevliga säljare som stod i entrén hos en däckfirma och informerade,sålde solpaneler. Bestämde mig att köpa 24 paneler. Installationen gick klockrent av två duktiga montörer. Har bara gott att säga.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Magnus. Tack för ditt omdöme. Kul att se att du haft en bra upplevelse med oss. Vi önskar dig många långa soltimmar med din nya anläggning. Med soliga hälsningar Alla vi på Svenskt Byggmontage

Peter S
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Väldigt trevligt bemötande av alla inblandade: teknisk säljare, montageledare, elektriker, takläggare och montörer. Det tog några månader längre tid än förväntat att komma igång med montaget, men sen gick det snabbt och smidigt. Enbart positivt under montagetiden. Solcellsanläggning med hybridväxelriktare.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Peter. Tack för dina fina ord. Vi önskar dig många långa soltimmar med din nya anläggning. Med soliga hälsningar Alla vi på Svenskt Byggmontage

Christoffer E

Oseriös aktör, följder ej beslut från Arn. Se svarta listan Änr 2022-14631

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Christoffer Vi beklagar din upplevelse. Vi diskuterar inte pågående ärenden här på Reco, men vi arbetar aktivt för att undvika liknande händelser. Du är alltid välkommen att kontakta oss på projekt@svensktbyggmontage.se för eventuell fortsatt kontakt. Med vänliga hälsningar Alla vi på Svenskt Byggmontage.se

Daniel S
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Väldigt proffsigt bemötande vid första mötet när jag tog in offerter från olika byggbolag. Konkurrenskraftigt pris och väldigt flexibla när det gällde byggstart eftersom jag hade lite andra saker att ta hänsyn till. Själva takbytet gick väldigt smidigt och även monteringen av solcellerna, trots att vädret inte var optimalt med regn och snö. Enda lilla stenen i skon var att det tog lite över en vecka mellan takbytet och monteringen av solpanelerna då byggställningarna bara stod, men det var inget direkt problem för mig, och...

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Daniel. Så kul att se att du är nöjd med både hantering och anläggning. Vi hoppas att du får många långa soltimmar framöver när snön har gett med sig :) Med soliga hälsningar Tony Svenskt Byggmontage

Nils-Ivar K
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Mycket trevligt bemötande. När vi tog kontakt fick vi alltid svar om något var osäkert. Kom- perententa hantverkare som stod för in- stallationen. Lite osäkerhet dock vad gäller det infon kring det slutliga elhandelsavtalet med leverantören VEAB. Kan bero på att mycket av arbetet skedde kring jul- och nyårshelger. När infon väl kom var den informativ och till större delen tydlig och klar. Lite osäker på hur försäljning av överskottsel kan ske teoretiskt och konkret. Kundvänligheten har i stort sett varit mer än acceptabel....

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Nils-Ivar. Tack för ditt omdöme. Vad kul att du till största del är nöjd med vår insats. Givetvis tar vi till oss av de aspekter du var mindre nöjd med och använder det till att förbättra oss. Vi hoppas på många långa soltimmar framöver. Med Soliga hälsningar Tony Svenskt Byggmontage

Mårten L
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Mycket professionell hantering i alla steg från första mötet till färdig installation. Allt har gått på räls. Installationen lever upp till våra höga förväntningar och utfördes på kortare kalendertid än utlovat. Hantverkarna är yrkesproffs. Sist men inte minst, snygga paneler med högsta verkningsgrad på marknaden med dubbelglas.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Mårten. Tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas på många soliga och produktiva timmar framöver. Med soliga hälsningar Tony Svenskt Byggmontage

Henrik W
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Överlag väldigt nöjd. Väldigt duktiga och trevliga montörer och elektriker som kom ut och gjorde ett bra jobb. Väldigt bra genomgång på hur anläggningen fungerar. Det som drar ner betyget är hanteringen från kontorspersonalen, dem ringde och meddelade att det blev försenat pga sjukdom vilket är helt okej. Men veckan efter så kom det bara ut folk och började på montaget utan att någon hörde av sig innan som utlovat. Och dem hade inte fått den slutgiltiga planen på vad som skulle göras utan fick ringa runt en hel del för att få reda ut vad som skulle göras.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Henrik. Tack för din återkoppling. Vi tar givetvis till oss av din upplevelse och arbetar hårt på att förbättra kommunikationen. Jag hoppas att du får många Soliga år framöver med din anläggning. Med Soliga hälsningar Tony Svenskt Byggmontage

Pontus L
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Både nytt platt tak och solceller gick bra även om det blev leverensförseningar. Installation och bemötande i mkt högklass. Imponerad av installationkillarna och deras kompetens. Efter ett tag blev det även batteri och Checkwatt CM10 installation. Här gick det mindre bra. Mkt felsökande och fortfarande fungerar ej Checkwatt. Bemötande fortfarande mkt bra men då ej problem är löst går man som kund i ovisshet och här kunde kontinuerliga statusuppdateringar vara betydligt bättre. Även här är installationen bra gjord men ej...

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Pontus. Tack för ditt omdöme. Vad skönt att det gått bra med solcellsinstallationen och att den fungerar fint. Gällande Checkwatt så är vi i samtal med tillverkaren och försöker få till en lösning med dem. Vi hoppas att vi kan få ett svar inom kort givetvis :) Med soliga hälsningar Tony Svenskt Byggmontage

Emma M
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Svenskt Byggmontage installerade vår solcellsanläggning och vi var mycket nöjda och imponerade av deras professionalism och trevliga bemötande genom hela processen. De var mycket fokuserade på att leverera hög kvalitet service med kunden i fokus. Jag kan varmt rekommendera Svenskt Byggmontage!

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Emma. Vilket fint omdöme du gett oss, det tackar vi ödmjukt för. Vi hoppas på många och långa soldagar framöver :) Med soliga hälsningar Tony Svenskt Byggmontage

Lennart A
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Mycket saklig genomgång vid det första besöket. Därefter en professionell installation och ett mycket vänligt bemötande av alla inblandade. Har aldrig varit med om hantverkare som ringer och ursäktar sig för att han blir lite sen. All heder åt er !! Kan verkligen rekommenderas. 👍👍👍 Toppen jobb !!

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Lennart. Vad kul att se att du haft en bra helhetsupplevelse hos oss. Det hjälper oss att utvecklas :) Med Soliga hälsningar Tony Svenskt Byggmontage

Malin N
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Bra service. Trevligt folk. Bra mailkontakt.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Malin. Tack för ditt omdöme, det uppskattar vi :) Med Soliga hälsningar Tony Svenskt Byggmontage

Tommy L
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Dom var riktigt bra jag var lite orolig för deras förskottsbetalning men inga problem. Är så nöjd med både nytt tak och solceller. Maggan och Tommy

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Tommy. Tack för ditt fina omdöme. Vi är glada över att ha kunnat hjälpa dig med både Sol och Tak och hoppas på många långa soldagar framöver. Med soliga hälsningar Tony Svenskt Byggmontage

Roine H
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Byte av tak och gavlar , 2 nya fönster. Montering av solpaneler ,allt till belåtenhet.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Roine. Tack för ditt fina omdöme. Med Soliga hälsningar Tony Svenskt Byggmontage

Lars S
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Solceller monterat på tak, Bra service i alla led, hoppas det blir det samma om det skulle uppstå några problem eller frågor! Mvh Lars Stiernerbielke

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Lars. Tack för ditt fina omdöme. Du är alltid välkommen att höra av dig på Projekt@svensktbyggmontage.se om det skulle vara några frågor. Med Soliga hälsningar Tony Svenskt Byggmontage

Richard E
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Trevligt bemött i säljkontakten. Jag beställde solceller 11kwh och växelriktare. Något bristande kommunikation i planeringsstadiet då jag fick sent besked att installationen inte skulle starta som först kommunicerat. Denna informationen fick jag först då jag hörde av mig och frågade. Projekteringen för montaget stämde inte med vad vi kommit överens om. Vi skulle ha liggande paneler men montagegänget hade fått instruktioner att montera stående. Tog ett tag att reda ut men till sist kom allt igång. Installationen blev snyggt...

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Richard. Tack för ditt omdöme. Vi beklagar givetvis din upplevelse och arbetar hårt på att förbättra den aspekten av vår helhetsupplevelse. Jag kommer ta dina synpunkter och ta lärdom av dessa för att framöver kunna se till att liknande inte sker. Gällande säkerheten så utgår vi alltid från rådande regler när vi skapar projekten och de ställningar vi har på plats är fullgott skydd innan våra montörer beträder taket. Jag kommer dock att lyfta det med montörerna som varit på plats för att säkerställa att framtida säkerhetsarbete...

Eva-Lena Å
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Trevliga, kunniga, hjälpsamma flexibla.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Eva-Lena. Tack för ditt fina omdöme och vi hoppas du får många års nytta av din anläggning. Med Soliga hälsningar Tony Svenskt Byggmontage

Torbjörn S
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Profissionellt bemötande av alla inblandade speciellt tack till alla montörer som var involverade i projektet. Ett utförande av en solcellsanlägging utan anmärkning och en mycket nöjd slutkund.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Torbjörn. Vi på Svenskt Byggmontage tackar för din fina recension. Så kul att du är nöjd med din anläggning! Med soliga hälsningar Tony Svenskt Byggmontage

Kjell S
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Vi blev bra bemötta av företaget, och de som utförde arbetet av montaget av solcellerna. Men ett STORT MINUS är att information inte är på svenska.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Kjell. Tack för ditt omdöme. Vi arbetar med alla våra leverantörer för att få fram all information på svenska och är glada för all feedback vi kan få kring detta. Med soliga hälsningar Tony Svenskt Byggmontage

Kenneth F
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Tog 15 månader från skrivet avtal till startklart,sen började det snöa så jag vet inte hur det fungerar

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Kenneth. Jag beklagar det inträffade. Jag kan se att nätägaren tog tid på sig för att göra den förstärkning av nätet mot din fastighet som krävdes för att kunna koppla på anläggningen. Detta har dessvärre påverkat tidsschemat vilket är ytterst beklagligt. Vi kommer återkoppla även till nätägaren i ditt ärende för att påvisa att deras hanteringstid ej är rimlig. Jag hoppas att du kommer få lång och bra nytta av din anläggning så snart solen skiner här igen och vi får önska en fantastisk vecka framöver. Med vänliga hälsningar Tony Svenskt Byggmontage

Bo R
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Säljaren var kunnig och inlyssnande. Beställningen var begriplig och vad jag ville ha. Montörerna var i världsklass. Renliga, arbetsamma och väldigt trevliga. Mina förväntningar överträffades genom hela projektet. Rekommenderas verkligen!

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Bo. Vad kul att höra att du är nöjd med vårt arbete. Jag får önska dig många och långa soliga timmar med din anläggning. Med soliga hälsningar Svenskt Byggmontage AB

Per R
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Tyvärr blev det lite som man hört om solcellsföretag. Inga tider som bestämdes gemensamt följdes. MÅNGA samtal för att fråga vad som hänt eftersom inget händer när man bestämt. Skulle enligt överenskommelse vara klart i Juli, senast Augusti. Idag 10/11 är där fortfarande kvar att åtgärda, dock är det inkopplat och fungerar. Arbetet som utförts har enligt oss blivit bra efter tjatande,tjatande,tjatande. Fredrik har svarat med samtal vilket har räddat företaget från att vara helt värdelöst. Skulle kunna vara väldigt bra...

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Per. Tack för din återkoppling även om det är tråkig läsning. Vi strävar konstant efter att förbättra vår service och handläggningstider. Vi för gärna en vidare dialog kring detta för att bättre kunna utröna vad som brustit under ditt projekt, och uppskattar om du kontaktar oss på projekt@svensktbyggmontage.se och märker med din adress/projektnummer samt en liten sammanställning av din upplevelse med oss. Med Soliga hälsningar Tony Svenskt Byggmontage AB

Julia P
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Ett företag med service! Väldigt snabba och effektiva i sitt arbete! Köpte solceller och montering.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Julia. Tusen tack för din återkoppling och vi på Svenskt Byggmontage är väldigt glada för att du är nöjd med vår service. Vi önskar dig många soliga dagar framöver. Med Soliga hälsningar Svenskt Byggmontage

Maths J
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

mycket bra hantering av allt från början till slut. Trevliga montörer som arbetade snabbt o effektivt .Mycket nöjd med anläggningen

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Maths Tusen tack för din återkoppling och vi på Svenskt Byggmontage är väldigt glada för att du är så nöjd med oss. Vi önskar dig Många soliga dagar framöver Svenskt Byggmontage

Magnus L
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Efter mycket om och men, vad det gäller byggstarten som blev väldigt sen, så fungerade det väldigt bra när man väl kom igång. Väldigt proffsig och kunnig personal, stor hjälp administrativt och det är jag väldigt tacksam för

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Magnus Tusen tack för din återkoppling. Så roligt att du är så nöjd med vår personal och deras arbete. Vi önskar dig många soltimmar framöver Med vänliga hälsningar Svenskt Byggmontage

Thomas J
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Jag har haft en mycket bra upplevelse från offert till färdig anläggning. Mycket trevlig och kompetent personal i alla delar av projektet. Jag kan varmt rekommendera ert företag när det gäller solpaneler.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Thomas Tusen tack för ditt svar. Så roligt att du är så nöjd med oss som företag. Vi på Svenskt Byggmontage önskar dig en fin och solig höst.

Håkan C
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Allt har gått fantastiskt bra från första kontakten tills att anläggningen var i full drift Jag är jättenöjd

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Håkan Tusen tack för ditt svar. Så roligt att ni är nöjda med er anläggning. Med vänliga hälsningar Benny

Annica R
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Trevliga arbetare som utförde ett bra jobb. Vi är mycket nöjda.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Annica Tack för din återkoppling, vi på svenskt Byggmontage är väldigt glada att ni är nöjda med er solanläggning. vi önskar dig en fin och solig sommar Svenskt Byggmontage

Krister L
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Proffsigt och vänligt bemötande. Utdragen väntetid men snabbt när ni väl kom. Vänligen K. Lindeberg

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Krister Tack för att du har tagit dig tid för att återkoppla till oss. Vi är väldigt tacksamma för ditt fina omdöme men beklagar naturligtvis den fördröjda väntetiden. vi på Svenskt byggmontage önskar dig en fin sommar

Helena N

Bra montering. Dålig tidsplan

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Helena Tack för att du har tagit dig tid att göra så att vi kan förbättra oss. Vi tar till oss av din feedback och arbetar hårdare med att hålla uppsatta tidplaner. Vad härligt att höra att du är så nöjd med vår montering av er Solcellsanläggning . Vi på Svenskt Byggmontage önskar dig en fin sommar

Fredrik C
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Lite besviken på återkopplingen inledningsvis. Men när väl projektstart var bokad gick det undan. Trevlig personal som skötte monteringen som gick snabbt. Allt var klart och inkopplat på 1 vecka, vilket jag upplever som mycket bra! I stort kan jag inte var annat än mycket nöjd! Rekommenderar Svenskt Byggmontage om du skall skaffa solceller

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Fredrik Tack för att du har tagit dig tid att återkoppla. Din feedback är viktig för oss som företag. Vi beklagar den din upplevelse angående återkoppling, detta är ett område där vi just nu arbetar hårt för att bli bättre. Vi är väldigt glada att du är så nöjd med din solcellsanläggning. Vi på Svenskt Byggmontage önskar dig en fin och solig sommar

Harald L
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Installationen av solpaneler gjordes professionellt och med hänsynstagande till vårt taks speciella förutsättningar.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Harald Tusen tack för din återkoppling, dina tankar och åsikter är viktiga för oss i vårt fortsatta arbete att bli bättre. Det gläder oss väldigt mycket att ni är så nöjd med er solcellsanläggning. Vi på Svenskt Byggmontage önskar dig en fin sommar

Martin S
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Trevligt bemötande och ett proffesionellt utförande till ett konkurrenskraftigt pris! Rekommenderar verkligen!

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Martin Tack för din fina återkoppling. Vi tar verkligt till oss av ditt fina omdöme och fortsätter vårt hårda arbete med att ständigt förbättra oss så att ni kunder ska fortsätta att var nöjda med oss som leverantör av solenergi. Vi på Svenskt Byggmontage önskar dig en fin sommar

Claes Erik I
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Mycket bra. Eftersom vi visste att det funkade bra för vår son, så förutsatte vi att det skulle funka bra för os också.. Bra genomgång och råd inför installationen, mycket duktiga och trevliga ungdomar som jobbade här. Vi köpte en solcellsanläggning.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Clas Erik Vi är så tacksamma för du har tagit dig tid att återkoppla till oss. Tack för ditt fantastiskt fina omdöme. vi är så glada att både du och din son är så nöjda med vårt arbete. Vi på Svenskt Byggmontage önskar dig en riktigt fin sommar

Thomas J
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Proffsigt skött från start till färdigt arbete. Ni skall all creed

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Thomas Tusen tack Thomas för de fina orden. Vi är så glada att ni är nöjda med era solceller och med oss som leverantör. Vi på Svenskt Byggmontage önskar er en fin sommar

Ola O
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Bra men lite lång svarstid på mejl ibland. Överlag positivt.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Ola Tack för din återkoppling, vi tar till oss av din feedback och just svarstiderna är något som vi arbetar väldigt hårt med. Vi är också väldigt glada över att ni är så nöjda med er solcellsanläggning. Vi på Svenskt Byggmontage önskar er en riktigt fin Sommar

Leif T
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Det tog väldigt lång tid p.g.a.leveransproblem. Men vi är mycket nöjda med slutresultatet.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Leif! Tack för din kommentar. Roligt att ni är nöjda med er anläggning och vi önskar er en solig sommar Svenskt Byggmontage

Mikael A
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Svenskt Byggmontage ringde mig en fredag eftermiddag och meddelade att de ville påbörja installationen följande måndag förmiddag, och att någon av oss borde vara hemma då. Onödigt kort framförhållning tycker vi, även om det fungerade efter vissa ombokningar av jobbmöten. Efter själva installationen så skulle vår nätleverantör Skånska Energi dels göra en servisbrytning och omtrådning i ett yttre kopplingsskåp, och sedan skulle de slutbesiktiga och godkänna oss som elleverantör. Slutbesiktningen skedde först, och deras...

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej! Tack för din återkoppling och berättelse av er upplevelse. Vi förstår din frustation och vi delar den med dig. Väldig tråkigt att nätleverantören inte hanterat ert ärende skyndsamt. Det resulterar i att vi alla iblandande får förseningar. Samtidigt har vi levererat en fin solanläggning som kommer generar energi till er i flera decennier framöver. Naturligtvis finns det saker som vi kan bli bättre på, för att er upplevelse som kund hos oss ska bli så bra som möjligt. Vi tar till oss av kritiken. Vi önskar er en fin sommar, hälsningar Svenskt Byggmontage

Karl-Bertil K
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Allt var som det skulle! Solcellsinstallation.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Karl-Bertil Tack för din feedback den är oerhört värdefull för oss i vår strävan att alltid bli bättre. Vad trevligt att ni är nöjda med er Solcellsanläggning. Vi önskar er en riktigt solig sommar med vänlig hälsning Svenskt Byggmontage

Måns F
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Bara positivt att skriva om Svenskt Byggmontage! I en bransch med svårigheter att få tag i komponenter har var seriösa och duktiga på att hålla mig uppdaterad under projektets gång! Installationen är nu klar sen några veckor, duktiga och proffesionella montörer som var lyhörda och trevliga! Jag kan starkt rekommendera Svenskt Byggmontage!

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Måns Tusen tack för att du har tagit dig tid att återkoppla till oss. Dina åsikter är väldigt viktiga för oss och det gläder oss väldigt mycket att ni är nöjda med oss som leverantör. vi önskar dig en solig sommar. med vänlig hälsning Svenskt Byggmontage

Roger S
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Det som drar ner betyget är: - total brist på kommunikation mot kunden, efter att beställningen är lagd. Här går det efter principen att agera när kunden börjar bli jobbig - samma med projektledning, om där finns någon, var osynlig, agerar när kunden blir "otålig/besvärlig" - det tjeckiska teamet som installerade gjorde ett bra jobb, snabba och duktiga, värda en bättre arbetsgivare - nu skall jag igen ta kontakt med SBM, hoppas sista gången, för att se om jag kan få min växelriktare registrerad och koder för att få till gång till app för energiavläsning.

Richard E
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Beställde solceller för 13 månader sedan och väntar fortfarande. Skulle aldrig rekommendera dettta företag.

Martin E
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Mycket bra och proffsigt, från start till slut. Trevlig bemötande från alla involverade! Mycket bra kvalité på jobbet. Grymt nöjd!

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Martin Tack för att vi få ta del av din upplevelse här och att få höra att du är nöjd med oss som leverantör. Vi på Svenskt Byggmontage önskar dig en fin och solig sommar

JOAKIM K

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Joakim Tusen tack för att du har tagit dig tid att återkoppla på det jobb vi har gjort för dig. Det är väldigt glädjande att att du är så nöjd. vi på Svenskt Byggmontage önskar dig en fin sommar

Per P
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Lite svårt att få kontakt i början innan byggstart, men när väl jobbet startade gick det väldigt bra. Snabba, flitiga och ville att det skulle bli bra, vilket det blev.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Per Tusen tack för din återkoppling och feedback, den gör att vi kan förbättra oss i framtiden. Det är naturligtvis beklagligt att du har upplevt kommunikationen som bristfällig. Detta är också något som vi har tagit till oss och vi har relativt nyligen förstärkt vår projekteringsavdelning så att ni som kunder framöver kommer att uppleva det betydligt enklare att få tag på oss. vi på Svenskt Byggmontage önskar dig en fin sommar

Olof P
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Bara positivt, proffsigt bemötande, högt kunnande och väl utfört arbete. Flexibla för ändringar under arbetets gång. Takbyte samt solcellsinstallation.

Svar från Svenskt Byggmontage AB

Hej Olof Så härligt att höra att du har varit nöjd med vårt arbete. vi på Svenskt Byggmontage önskar dig en fin sommar

Jörgen C
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Har köpt solceller. Trevligt bemött från början och även per mejl innan monteringen. Effektiva killar som monterade panelerna, städade noga efter sig och var trevliga. Driftsatte den några dagar senare med ytterligare effektiv och trevlig elektriker. Summering, Nöjd kund. /Jörgen C

Eva F
Skrev om Svenskt Byggmontage AB

Jag kan varmt rekommendera Svenskt Byggmontage!! De är mycket bra att ha att göra med o mycket trevliga. Det hela gick mycket smidigt!!