en del av Mäklarcentrum

4.7 / 5 i betyg — 11 rekommendationer

Läs vad 11 användare tycker om Frida Lifbom

• Henrik E
    Henrik E skrev om Frida Lifbom en del av Mäklarcentrum
    Frida var mycket trevlig och professionell genom hela affären. Hon styrde upp visningen genom att komma med suveräna inredningstips så att fotografering och bilderna blev helt perfekta. Om jag visste att lägenheten kunde se så fin ut hade jag kanske inte flyttat : ) En avslappnad norrländsk tjej som jag varmt kan rekommendera! En granne som också skulle sälja anlitade henne direkt efter mitt tips.
  • Cecilia V
    Cecilia V skrev om Frida Lifbom en del av Mäklarcentrum
    Väldigt uppmärksam och lyhörd till våra behov. Bra projektledare och noga med att hålla oss som säljare uppdaterade men även ta egna initiativ.
  • Annika A
    Annika A skrev om Frida Lifbom en del av Mäklarcentrum
    Vänligt, intresserat, personligt och professionellt bemötande vid första besöket i lgh. Mycket trevlig att ha att göra med vid alla följande möten och telefonkontakter.
  • Nikoleta P
    Nikoleta P skrev om Frida Lifbom en del av Mäklarcentrum
    Mycket trevlig. Engagerad, tillgänglig
  • Eva-lisa B
    Eva-lisa B skrev om Frida Lifbom en del av Mäklarcentrum
    Frida kändes ärlig och realistisk i sin bedömning av vad jag kunde få betalt för min lägenhet. Frida var också tydlig att det var mitt beslut hur jag ville hantera och bedöma hur seriösa buden var. Allmänt också mycket trevlig.Jag är väldigt nöjd, om någon av kina bekanta ska sälja och frågar mig kommer jag att rekommendera Frida.
    2016-05-25 Frida L svarar Eva-lisa B
    Tack för din fina rekommendation. Jag försöker jobba i en nära dialog med mina uppdragsgivare och uppskattar verkligen det goda samarbete vi hade!
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Frida Lifbom en del av Mäklarcentrum
    Frida är en fantastiskt duktig och trevlig person! Vill varmt rekommendera henne!
    2016-05-25 Frida L svarar Niklas P
    Vad glad jag blir av de fina orden! Tack återigen för ert förtroende.
  • Peter K
    Peter K skrev om Frida Lifbom en del av Mäklarcentrum
    Bra och professionell respons med ett personligt tilltal. Lätt att ha och göra med samt påläst och kunnig även i lite speciella affärer med överförmyndarnämnden inblandad .
    2016-05-25 Frida L svarar Peter K
    Värmer att höra! Och kul att vi lyckades få upp lägenheten i riktigt bra nivåer, men den hade ju en fantastisk potential.
  • Sven H
    Sven H skrev om Frida Lifbom en del av Mäklarcentrum
    Som kund uppskattade min hustru och jag Frida som en mycket professionell mäklare. Fridas framtoning och behagliga sätt gav oss en trygghet i vår upphandling av mäklartjänst.
    2016-05-25 Frida L svarar Sven H
    Tack återigen för förtroendet att sälja lägenheten. Hoppas allt är bra med er båda!
  • Charles L
    Charles L skrev om Frida Lifbom en del av Mäklarcentrum
    Frida var väldigt profesionell och lyssnade väl till mina önskemål som kund. Hela processen löpte utan problem och Frida hade koll hela vägen. Mycket proffisgt
    2016-05-25 Frida L svarar Charles L
    Jag uppskattar verkligen det goda samarbete vi hade under hela processen och var mycket tack vare det som vi nådde ett riktigt lyckat pris i topp!
  • Pernilla R
    Pernilla R skrev om Frida Lifbom en del av Mäklarcentrum
    Frida Lifbom var proffsig och tillmötesgående från första stund. Väldigt ambitiös i beskrivningen av lägenheten och tog sig tid till även små pilliga detaljer. Ett gott humör ovanpå det gör att jag gladeligen skulle anlita Frida igen. Jag blev väldigt nöjd med slutresultatet!
    2016-05-25 Frida L svarar Pernilla R
    Klart man är på glatt humör när jag får äran att jobba med en sådan trevlig säljare :)
    Hoppas på att få tillfälle att hjälpa er även i framtiden!
  • Ylva F
    Ylva F skrev om Frida Lifbom en del av Mäklarcentrum
    Trevlig och duktig men lite dåligt påläst på lägenheten. Tex vilka material det var i lägenheten och om föreningen hade övernattningslgh etc.
Erik Wärme
Rolf Herke