Mäklarcentrum

Mäklarcentrum

Ring 08-611 80 20 www.maklar-centrum.se

På Mäklarcentrum har vi i över 30 år förmedlat bostäder i Stockholm. Vi vet vad som krävs för att du ska bli riktigt nöjd med din bostadsaffär! Att köpa eller sälja bostad är för de flesta den största affären vi genomför under vår livstid, därför tycker vi att det är viktigt med engagemang, kompetens och energi! Vi på Mäklarcentrum...

142 omdömen om Mäklarcentrum

Kristina R
Skrev om Mäklarcentrum

Mycket proffsigt bemötande. Fick mycket hjälp och ideer. Noggrann genomgång av alla papper, kändes tryggt då det är svårt. Bara positivt.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Petersson M

Erik har hjälpt till med alla våra försäljningar i Stockholm. Erik är tydlig o rak i sin kommunikation. Erik har trots vikande marknad levererat över förväntan. Erik är den vi kommer använda oss av för framtida bostadsaffärer. Vi ger honom våra allra bästa rekommendationer. Tack Erik

Christer W
Skrev om Mäklarcentrum

Bra bemötande. Smidig affär. Bra kunskap av marknaden.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Willy L

Sophie Grönberg gav oss värdefulla tips inför fotografering och visning. Visning och budgivning sköttes professionellt och resulterade i att försäljningen var klar på mindre än en vecka efter första visningen, till ett pris vi var nöjda med.

Svar från Sophie Grönberg

Tack för fina ord Willy! Hoppas renoveringen av nya boendet löper på enligt plan. Nu närmar sig inflyttningen med stormsteg, vad roligt!

Stefan S
Skrev om Mäklarcentrum

Alltid trevligt bemötande från mäklarcentrum. Även lyhörd för våra önskemål

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1110 omdömen 4.7 av 1110 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Thomas L
Skrev om Mäklarcentrum

Proffsigt bemötande med kunnig mäklare som var otrolig hjälpsam och trevlig. är jättenöjd med all hjälp och tips jag fick inför försäljningen.

Victoria G

Väldigt proffsig rakt igenom. Från första träffen till försäljningen av lägenheten. Duktig, kunnig och med en varm person är det här en mäklare som vill det bästa både för kunden och köparen. Rekommenderar starkt!

Svar från Sophie Grönberg

Tack Victoria! Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Extra roligt eftersom jag även fått hjälpa din mamma med tidigare försäljningar. Hälsa och tacka henne så hjärtligt för hennes förtroende att rekommendera mig vidare till dig.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Eberharter E

Jag är jätte nöjd! Mycket professionellt arbete med stort ansvar och förståelse till mig, kunden! Under hela försäljningsprocessen kände jag mig säker och lugn! Det var mycket trevligt att ha Dig som mäklare, Sophie Grönberg! STOR TACK! Eberharter!

Svar från Sophie Grönberg

Det är jag som ska tacka så mycket för att jag fick hjälpa er även denna gång! Alltid så roligt att få jobba med er.

Nils-petter K
Skrev om Mäklarcentrum

Rolf Herke är en grym mäklare med blick för detaljer som avgör... mycket trevlig och sympatisk som vet vad som är viktigt för sina kunder, rekommenderas verkligen!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Anders T
Skrev om Mäklarcentrum

Vi är jättenöjda med Sophie Grönberg på Mäklarcentrum.

Åsa J
Skrev om Mäklarcentrum

Erik har varit mycket tillmötesgående, hållit oss informerade hela tiden. Vi är mycket nöjda.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Konstantinos C
Skrev om Mäklarcentrum

Riktigt bra jobbat, hon har varit hjälpsam med alla uppgifter, från rådgivning till visningar och sedan till budgivningen. Helt rekommenderat att välja henne som mäklare i framtid!

Bawil A

Ett proffs, tar hand om hela processen!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen

Britt-marie N

Mycket trevligt bemötande. Han verkade kunnig och erfaren. Tror inte någon annan mäklare hade gjort jobbet bättre.

Sven B

Vi har bara gott att säga om Rolffe, bästa bemötande och utmärkt service. Toppbetyg !

Joakim L

Rolf är mycket trevlig och uppfyllde alla tänkbara förväntningar.

Jan B

Alldeles utmärkt. Har på ett imponerande sätt skött försäljningen.

Sten M

En kunnig och välinformerad mäklare med många års erfarenhet. Personifierar en utmärkt mäklare.

Karin W

Väldigt nöjd med Sophie som mäklare, proffesionell, förtroendeingivande och vägledande under processen. Skulle starkt rekommenderade henne till andra.

Love W

Väldigt professionell mäklare med båda fötterna på jorden. Lyhörd och grym på återkoppling. Skulle varmt rekommendera Sophie till andra som går i säljtankar.

Ingemar K

Bemötande; Professionellt med en positiv, lyssnande och ärlig attityd i våra kontakter. Levde upp till förväntan: Ja i utlovat material, kontakter, tidplan, förberedelser inför försäljning. Slutpriset blev något lägre än den förväntade nivån som mäklaren hade byggt upp med fullt acceptabelt. Sammanfattning; Professionell mäklare som kan sin marknad och levererade enligt överenskommelse. Kan starkt rekommendera Rolf Herke och Mäklarcentrum som bostadsmäklare.

Evelina S

Tydlig, trygg, kompetent, noggrann och målmedveten. Rekommenderar gärna till andra.

Marcelo R

Jättebra mäklare, jag är väldigt nöjd.

Marcus L

Sophie är en kolossalt kompetent och professionell mäklare. Jag har både köpt och sålt objekt via henne och har bara goda erfarenheter. Hon tar personligt ansvar och ser till att göra alla inblandade nöjda!

Svar från Sophie Grönberg

Tack Marcus för din fina rekommendation!! Så kul att din försäljning gick så bra - nu kan du fokusera på nya lägenheten, gissar att du kommer trivas riktigt bra!

Anders M

Trevligt och professionelt intryck. Bra återkoppling innan och under affärsprocessen

Terry W

Har bara positiva erfarenheter av min kontakt med Sophie under genomförandet av försäljningsuppdraget av min lägenhet. Sophie har under hela tiden uppfyllt med råge de förväntningar som jag har på en mäklare.

Svar från Sophie Grönberg

Tack Terry! Det var riktigt roligt att hjälpa er med försäljningen och att det gick så bra!

Bo S

Han gav oss ett vänligt och uppmärksamt bemötande. Han levde upp till vår förväntan på en mäklare och gav oss goda råd inför försäljningen.

Erdogan N

"Väldigt lyhörd, driven och engagerad. Höll mig uppdaterad kontinuerligt. På det hela taget väldigt nöjd och skulle absolut anlita honom igen. "

Jan Ö

Mycket seriös och proffsig,en av Stockholms bästa mäklare.

Sanna W

Han var trevlig och tillmötesgående mot mig. Allt gick smidigt och bra. Jag fick förtroende för honom. Dock blev bostadsrättsföreningen lite stressad av honom , tydligen. Men det var inget som drabbade mig. Han ville ha ett snabbt svar på en uppgift, som de inte kunde tillhandahålla så snabbt. Men mina möten med honom var BARA positiva!

Nevzat E

Bästa mäklaren! Jag kan verkligen rekommendera henne, hon skötte min försäljning galant i alla steg, var lätt att få tag på, var väldigt proffsig och kunnig. Jag är supernöjd!

Svar från Sophie Grönberg

Tack snälla för fina ord! Det var riktigt roligt att få hjälpa dig med din fina lägenhet, roligt att köparna också blev så glada över sitt köp!

Maria B

Sophie är professionell, ärlig och väldigt hjälpsam med både stort som smått.

Svar från Sophie Grönberg

Tack Maria! Hoppas ni trivs bra i nya huset och kan njuta av er stora altan i sommar!

Hannu M

Sophie är den bästa mäklare jag har mött.

Henrik E

Frida var mycket trevlig och professionell genom hela affären. Hon styrde upp visningen genom att komma med suveräna inredningstips så att fotografering och bilderna blev helt perfekta. Om jag visste att lägenheten kunde se så fin ut hade jag kanske inte flyttat : ) En avslappnad norrländsk tjej som jag varmt kan rekommendera! En granne som också skulle sälja anlitade henne direkt efter mitt tips.

Harald P

Det fungerade bra. har inte mycket att säga. Det som macklade var nog mest att jag själv var ganska sjuk.

Roya N

Rolf var ödmjuk och ärlig i sitt bemötande. Att han hade stor erfarenhet kring området där jag sålde var en trygghet som gjorde att jagvkände mig bekväm i att nyttja Rolf i min försäljning. Proffsigt hanterat hela vägen, från information till genomförande. Trevlig fotograf som tog väldigt bra bilder!

Gun H

Bra service. Bra kontroll över vad som måste görS när. Trevligt professionellt bemötande

Christopher W

Alltid professionellt och trevligt bemötande.

Edwin L

Erik Wärme var mycket professionell i hela mäklararbetet, från första mötet till kontraktsskrivningen. Han hade tydliga perspektiv på hur vi bäst skulle förändra lägenheten för att få ut maximalt värde, och vi agerade på hans rekommendationer. Vi är mycket nöjda, och skulle gärna anlita Erik igen i framtiden.

Maria B

Sophie har varit en mycket professionell mäklare genom hela processen. Hon har get de råd som behövts och alltid varit otroligt trevlig och artig. Väldigt nöjd med min kontakt.

Susanne W

Bra och realistiskt. Kändes ärligt och proffesionellt.

Souleymane S

Seriös och noggrant. Fick positivt intryck under hela processen.

Sofie G

Väldigt bra bemötande och snabb service. Enkel att nå vid frågor.

Cecilia V

Väldigt uppmärksam och lyhörd till våra behov. Bra projektledare och noga med att hålla oss som säljare uppdaterade men även ta egna initiativ.

Jesper D

Erik var mycket professionell och målmedveten. Hanjobbade hårt för att säkerställa ett utmärkt resultat.

Annika A

Vänligt, intresserat, personligt och professionellt bemötande vid första besöket i lgh. Mycket trevlig att ha att göra med vid alla följande möten och telefonkontakter.

Peter S

Strålande hjälp med en lyhörd och effektiv mäklare proffsig hjälp och helt efter mina önskemål p

barbro l

Uppträdde helt korrekt och visade stort tålamod med mig, dessutom sympatisk, trevlig och lätt att kommunicera med.

Nikoleta P

Mycket trevlig. Engagerad, tillgänglig

Anette Ricky Å

Hon är en perfekt mäklare! Mitt möte med henne gav mig trygghet, hon visste vad som gällde o hur försäljningen skulle läggas upp. Hon är proffsig, målmedveten, lugn, hjärtlig o glad :) (super snygg! ;) Jag skulle välja Sophie alla dar i veckan om jag fick sälja en lägenhet igen. Mvh Anette Åslund

Svar från Sophie Grönberg

Vad glad jag blir för din fina rekommendation Anette! Det var riktigt kul att få hjälpa dig med försäljningen och återigen tack för förtroendet!