Sverige & Co

Sverige & Co

www.sverigeco.se
  • BadgeSevenYears

Sverige & Co är din städfirma i Göteborg med omnejd och vi hjälper både privatpersoner, föreningar och företag med städning. Våra tjänster innefattar allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsskötsel, kontorsstädning och trappstädning till byggstädning, gymstäd och fönsterputsning. Vi finns till för dig så att du kan...

336 omdömen om Sverige & Co

Sedan starten hos Reco 2018

Susanne L
Skrev om Sverige & Co

Otroligt kvalitativt och väl genomfört flyttstäd till bra pris. Hyresvärden var imponerad över resultatet och det var vi också.

Ann-Sofie J
Skrev om Sverige & Co

Jag fick snabb och tydlig återkoppling på offertförfrågan och städningen utfördes enligt överenskommelse med utmärkt resultat.

Elham F
Skrev om Sverige & Co

Jag är nöjd med eran arbete som ni har gjort i våran lägenhet. Tack så jättemycket .

Sofia R
Skrev om Sverige & Co

Spara dig själv huvudvärken och boka flyttstäd med något annat företag. Otroligt dåligt utfört städ, städarna gjorde sönder ugnslucka + lampa i badrummet. Dom var även ca 3 timmar sena. Vi har väntat på svar i 2 veckor nu när vi sagt att vi inte är nöjda med det utförda städet. Vi har kontaktat er via mejl och telefon och intrycket vi får är att det är ett fruktansvärt oseriöst och oprofessionellt företag. Städet var under all kritik. Rekommenderar inte.

Wally A gillar detta
Gustav T
Skrev om Sverige & Co

Flyttstädningen var väldigt bra. Bra service i kontakt och bokning. Väldigt nöjd med hela jobbet.

Kartin B
Skrev om Sverige & Co

Snabbt och trevligt bemötande. Vi hade positiva förväntningar på flyttstädningen, eftersom vi använt Sverige & Co tidigare och vi blev nöjda även denna gång. Det är enkelt och smidigt att använda Sverige & Co.

Linus J
Skrev om Sverige & Co

Misslyckat städ av badrum. Skickade bilder på ett badrum och frågade om de hade kompetens och utrustning för att ta sig ann utmaningen med missfärgade fogar. Inga problem var svaret sålänge jag betalade lite mer än normalt. Hyresgäst visar sedan bilder på resultatet. Gick inte att se någon skillnad överhuvudtaget. Men fakturan kom…

Wally A gillar detta
Hanna K
Skrev om Sverige & Co

Vi är supernöjda med flyttstädningen av vår lgh på 120 kvadrat 👍! Supertrevligt bemötande och de kan sitt jobb 🙏. Vi skulle verkligen rekommendera Sverige &Co !

Ronny E
Skrev om Sverige & Co

Blev bemött på ett väldigt proffsigt sätt.Hade väl inga direkta förväntningar men allting blev som det skulle. Dom gjorde en flyttstädning för mig Mvh Ronny

Fredrik S
Skrev om Sverige & Co

Dök upp på avtalad tid och städningen var väldigt väl utförd!

Lina P
Skrev om Sverige & Co

Jag är jättenöjd med min flyttstädning från Sverige & Co. Lägenheten var fint städad och gick igenom besiktning utan några som helst anmärkningar. Kontakten med företaget har varit snabb och enkel.

Ingrid Kristina R
Skrev om Sverige & Co

Vänliga och hjälpsamma. Mycket väl städat. Priset steg successivt och hamnade en bra bit över det bedömda utgångspriset, men det kan mycket väl ha skett med rimliga orsaker. Har lite svårt att bedöma detta. Jag blev förvarnad inför varje höjning med möjlighet att backa ur., Jag kan möjligen anse att den sista förvarningen kom lite sent (sista dagen, när det skulle blivit mycket svårt att eller omöjligt att hitta en ersättare, och med tanke på att jag beställde städningen i god tid och att de fått nyckeln för att ha möjlighet...

Roger E
Skrev om Sverige & Co

Kan varmt rekommendera detta företag. Anlitade dom för flyttstäd, 100 % nöjd med utförande och nycklar skötes exemplariskt. Roger

Anna A
Skrev om Sverige & Co

Utmärkt utförd flyttstäd! Väldigt trevlig kontakt och smidigt alltihop! Kan varmt rekommenderas!

Rolf O
Skrev om Sverige & Co

Snabb och seriös offert Flexibla med planeringen. Välstädat och klara i tid som utlovat. Var lite orolig att de inte skulle klara av mina fönster (gamla och höga) men de blev som nya. Rekommenderas varmt.

Tommy S
Skrev om Sverige & Co

Flyttstädning av 2 r o k, punktliga på bokad dag, ett par, tre timmar senare fick jag ett samtal att dem var klara, inspekterade dagen efter tillsammans med köpare och båda parter var mer än nöjda. Verkligen proffesionellt utfört.

Julia Ö
Skrev om Sverige & Co

Bra bemötande, trevlig personal, flyttstädade min 3:a på 77 kvadrat utan att kunna använda el då jag glömt att jag stängt av elen. Blev super bra ändå.

Anitha L
Skrev om Sverige & Co

Väldigt trevligt bemötande och fin service. Dessutom bra städning enligt överenskommelse. Vi är jättenöjda!

Mona P
Skrev om Sverige & Co

Hejsan När jag mailade och begärde en offert fick jag snabbt svar inklusive prisuppgift som överensstämde med fakturan jag fick efter slutfört arbete. Min förväntning var att få den tjänst jag beställt och att den utfördes enlig beställningen. Personalen kom exakt på tiden vi bestämt och flyttstädningen blev utförd på ett mycket bra sätt, jag blev meddelad en stund innan det blev klart och allt var perfekt utfört. Jag är mycket nöjd med jobbet som utförts.

Johanna C
Skrev om Sverige & Co

Snabb och trevlig återkoppling. Trevligt bemött av personalen som städade och som dessutom gjorde ett jättebra flyttstäd! Rekommenderas :)

Maria D
Skrev om Sverige & Co

Superfin service och proffsigt bemötande vid bokning och genomförande av flyttstäd! Både säljare och de som flyttade in är mycket nöjda!

Christoffer A
Skrev om Sverige & Co

Mycket väl utfört arbete, tydlig information innan. Rekommenderas

Paolo M
Skrev om Sverige & Co

Så himla flexibla och fin service på varje uppdrag. Tillmötesgående, fint bemötande, blir något fel håller dem i ärendet tills ärendet är löst. Rekommenderar varmt detta företag!

Veronica S
Skrev om Sverige & Co

Beställde en flyttstädning. Blev jättenöjda och fick väldigt trevligt bemötande!

Nanna T
Skrev om Sverige & Co

Jag fick riktigt snabb och bra hjälp på kort varning. Supporten var riktig trevlig och hjälpsam och svarade snabbt om när det var möjligt att hjälpa mig med städningen och dom som städade min lägenhet gjorde ett bra jobb!

Anna B
Skrev om Sverige & Co

Fantastiskt trevligt och proffesionellt bemötande och mycket nöjd med utförd städning. Rekommenderas varmt!

Rafaela C
Skrev om Sverige & Co

Hi, good communication by email before the cleaning. Good job done. Cheapest cleaning company I found in Gothenburg. I recommend it.

Britta R
Skrev om Sverige & Co

Tack för bra utförd flyttstädning! Och extraplus för genomtrevlig personal!!

Britt S
Skrev om Sverige & Co

Mycket nöjd med städningen. Var sent ute med bokningen men det var inga problem få tid

Per-Magnus M
Skrev om Sverige & Co

Trevligt bemötande med platsbesök före flyttstädning med genomgång av vad som ingick. Mycket trevligt bemötande av främst "arbetsledaren"på plats.Välstädat nya ägaren mycket nöjd med det utförda arbetet.

Ann F
Skrev om Sverige & Co

Blev väl bemött av företaget som jag bokade flyttstäd hos. De tillgodosåg de önskemål jag hade och städningen blev väl utförd. Prisvärt.

Gisela M
Skrev om Sverige & Co

Jag bokade flyttstäd av Sverige &Co vilket var enkelt och de besvarade mina frågor . Han som skulle städa min lägenhet var mycket trevlig, noggrann och snabb. Alla mina förväntningar infriades.

August K
Skrev om Sverige & Co

Beställde städhjälp inför flytt. Tydlig kommunikation och smidigt utförande!

Sara E
Skrev om Sverige & Co

Trevlig personal rakt igenom. Billigare än andra firmor men också väldigt nöjd med resultatet. Han som städade var väldigt noggrann och duktig. Flexibel med tid och bokning. Tydlig i sin offert. Kan varmt rekommendera!

Emelie A
Skrev om Sverige & Co

Blev väldigt bra bemött av företaget. Vänliga, informativa och väldigt snabba i kommunikationen. Hade köpt tjänsten "flyttstäd" och blev jättenöjd och likaså blev hyresvärd efter en slutbesiktning av lägenheten. Jag är nöjd både med priset, kommunikationen och utförd tjänst. Kommer att använda igen om behovet återkommer i framtiden.

Erik G
Skrev om Sverige & Co

Vi anlitade Sverige & Co för flyttstäd av vår tvåplansvilla. De var snabba med offert, och all kontakt med företaget har varit mycket smidig. Hämtning och lämning av nyckel hos granne var inga problem. Både vi och de som flyttat in är mycket nöjda med hur städningen genomförts.

Hanna Maria K
Skrev om Sverige & Co

Personalen är först 1,5 timmar sena. Jag försöker ringa huvudnumret och efter 30 min kommer jag fram. Först då blir jag kontaktad av någon som kommer och hämtar upp nycklarna. Otroligt frustrerande att man inte ens kan höra av sig om man blir sen. Vi frågar då ungefär hur lång tid städningen ska ta, varpå personen säger att de är klara vid 3-4. Vid halv 6 på fredagskvällen har vi fortfarande inte hört någonting. Vi tycker det är konstigt då lägenheten som ska städas är liten och enbart använts som övernattningslägenhet...

Anna S
Skrev om Sverige & Co

Vi köpte flyttstäd. Lätt att boka, trevligt bemötande, hög kvalitet på utfört arbete.

Tove A
Skrev om Sverige & Co

Mycket bra bemötande vid bokning av flyttstäd och väl utfört arbete i lägenheten av killarna denna väldigt varma dag.

Filip O
Skrev om Sverige & Co

Bra, snabb kontakt offert, bra jobb.

Vetle E
Skrev om Sverige & Co

Min städare va lite försenad, men inget större problem då det bara var 20 min. Lite damm kvar vissa ställen, men överlag ett bra jobb!

Björn B
Skrev om Sverige & Co

- Bra kommunikation och service - Tydligt vad som ingick i offerten - Bra tillgänglighet - Gick igenom lägenheten innan och efter städningen - Trevligt bemötande Rekommenderas.

Nisse G
Skrev om Sverige & Co

Bra bemötande vid första kontakten och tydligt vad Som ingick och vad förväntningarna var på vårt hem ang avfrostad frys etc för att nöjd kundgarantin skulle gälla. Billig och bra flyttstäd. Både vi och de nya ägarna av vår bostad var mycket nöjda!

Hampus M
Skrev om Sverige & Co

Enkelt, smidigt och bra bemötande.

Emma A
Skrev om Sverige & Co

Lättillgängliga och snabba på att svara. Städningen var inget att anmärka på och personalen hade ett trevligt bemötande.

Anne G
Skrev om Sverige & Co

När jag frågade efter en offert på flyttstädning, fick jag svar omgående och eftersom deras alternativ var både prisvärt och passade mig bäst, så valde jag dem. Mina förväntningar var självklart att det skulle städas ordentligt och om det blev några problem så skulle de lösas. Båda infriades till fullo.

Botilda L
Skrev om Sverige & Co

Otroligt tillmötesgående och kunnig personal. De överlämnade ett skinande rent hem redo för nästa ägare att flytta in i. Kan varmt rekommendera.

My E
Skrev om Sverige & Co

Jag köpte flyttstäd och blev väldigt nöjd med både utförandet av städningen och servicen. Väldigt snabba svar och bra pris dessutom.

Niclas M
Skrev om Sverige & Co

Företaget bemötte mig på ett professionellt sätt å det gillade jag dom visste vad dom pratade om. Mina förväntningar av städningen var helt fantastiskt bästa jag har sätt någonsin. Kommer anlita dom igen om jag ska flytta igen 👍👍👍

Magdalena Ö
Skrev om Sverige & Co

Flyttstädning av lägenhet på 80 kvm - utmärkt städat! Uppfyllde alla krav/ spec enligt avtal. Fönster, lister, ugn- ugnsplåtarna såg helt nya ut! Utöver mina förväntningar, kan varmt rekommendera Sverige&Co när det är dags för flyttstäd. Punktliga till avtalad tid, vi hade två lägenheter som dem flyttstädade och gjorde ett galant jobb med bägge.