SverigeMäklaren

SverigeMäklaren

4.7 / 5 i betyg — 25 rekommendationer
Fastighetsmäklare i Stockholm och över hela Sverige! Om du ska sälja en bostad, villa, bostadsrätt, radhus, kedjehus, fritidshus eller tomt någonstans i Sverige har vi på SverigeMäklaren en mäklartjänst som passar dig. Välkommen!
Adress
Klarabergsviadukten 70
11164 STOCKHOLM

Läs vad 25 användare tycker om SverigeMäklaren

• ANDREAS P
    ANDREAS P skrev om SverigeMäklaren
    Mycket trevlig mäklare, samt väldigt kunnig. Jag är mycket nöjd och kommer definitivt anlita dem igen.
    Fick bra betalt för min lägenhet, över förväntan, samt väldigt hjälpsamma under hela processen.
    Tack
    Mvh Andreas
  • Dominique G
    Dominique G skrev om SverigeMäklaren
  • Paul
    Paul skrev om SverigeMäklaren
    Peter var kunnig, erfaren, anträffbar, lyhörd och drev på budgivningen effektivt. Rekommenderas!
    2010-11-07 Peter T svarar Paul
    Tack för dina kommentarer Paul!
    SverigeMäklaren Vasastan
  • Malin a
    Malin a skrev om SverigeMäklaren
    Mycket engagerad och trevlig mäklare.
    2010-11-07 Peter T svarar Malin a
    Tack Malin för ett trevligt samarbete!
    SverigeMäklaren Vasastan
  • Karin
    Karin skrev om SverigeMäklaren
    Uppträdde på ett mycket trevligt och proffsigt sätt. Höll alltid det han utlovade. Säljare av en 3:a i Bergshamra.
    2010-10-28 Peter T svarar Karin
    Tack Karin och lycka till med nya boendet på höjden.
    SverigeMäklaren Solna
  • Åsa M
    Åsa M skrev om SverigeMäklaren
    Har både köpt och sålt lägenhet med Peter Thuresson som mäklare.
    2010-10-28 Peter T svarar Åsa M
    Det var trevligt att ha dig som kund, både som köpare och säljare. Jag hoppas att du trivs bra i Stockholm i din nya lägenhet. SverigeMäklaren Östermalm och SverigeMäklaren Uppsala
  • Helga B
    Helga B skrev om SverigeMäklaren
    Peter är en trevlig och rak person. 3 rok i Stockholm City.
    2010-10-12 Peter T svarar Helga B
    Det var trevligt att jobba ihop med dig Helga och jag hoppas att du och din dotter trivs bra i nya lägenheten! SverigeMäklaren Vasastan
  • Kristian S
    Kristian S skrev om SverigeMäklaren
    Bra. seriös och kunnig.
    Säljare av 2:a på Östermalm
    2010-09-28 Peter T svarar Kristian S
    Tack Kristian för att jag fick förtroendet att hjälpa dig för andra gången med dina flyttar inom Östermalm.
    Mvh Sverige Mäklaren Östermalm
  • Mari L
    Mari L skrev om SverigeMäklaren
    En aktiv och trovärdig mäklare med god kännedom om huset och föreningen.
    2010-09-19 Peter T svarar Mari L
    Tack Mari för dina vänliga ord! Sverige Mäklaren Vasastan
  • Urban M
    Urban M skrev om SverigeMäklaren
    Peter visade att han verkligen förstod vad vi ville och kom med ett mycket bra paket som passade oss perfekt. Jag rekommenderar verkligen Peter!
    2010-09-19 Peter T svarar Urban M
    Det var ett av de mer omfattande "paket" vi och vår samarbetspartner levererat med bortfosling av sopor, målning, homestyling och flyttstädning mm. Allt flöt på bra och vi tackar för förtroendet att förmedla din mammas lägenhet. Sverige Mäklaren Vallentuna.
  • Görel  L
    Görel L skrev om SverigeMäklaren
    Peter Thuresson var alltid tillmötesgående och flexibel gällande tider och möten. Han skötte jobbet proffsigt. Säljare av 1 rok i Uppsala
    2010-09-19 Peter T svarar Görel L
    Det var trevligt att samarbeta med dig Görel och jag hoppas att du nu trivs i din nya bostad i Stockholm! Sverige Mäklaren Uppsala
  • Claes A
    Claes A skrev om SverigeMäklaren
    Ett personligt ansvarstagande och att Peter alltid gjorde det som utlovats. Kunnig och erfaren med kunskap om området. 3½ rok i Vasastan. /CA
    2010-09-19 Peter T svarar Claes A
    Det var ett nöje att samarbeta med dig Claes och jag är mycket ödmjuk för förtroendet att förmedla er lägenhet som ni haft i familjen sedan 1959. Sverige Mäklaren Vasastan
  • Lena L
    Lena L skrev om SverigeMäklaren
    Jag är jätte nöjd,även om min lägenhet var lite svårsåld så kände jag mig ändå trygg.Och när vi tillslut fick en köpare så sköttes allt snabbt och smidigt.
    2010-09-19 Peter T svarar Lena L
    Tack Lena för ditt förtroende och trevliga samarbete!
    Sverige Mäklaren Vasastan
  • Mikael A
    Mikael A skrev om SverigeMäklaren
    Proffsigt arbete ifrån början till slut.
    Mikael
    Säljare av hus på Vindilsgränd i Järfälla
    2010-09-19 Peter T svarar Mikael A
    Tack Mikael och välkommen hem från Indien!
    Sverige Mäklaren Järfälla
  • Elias
    Elias skrev om SverigeMäklaren
    Kunnig, kompetent, vänlig och tillmötesgående.
    2010-07-15 Peter T svarar Elias
    Tack Elias för ett trevligt samarbete och försäljningen av din lägenhet i Vasastan.
  • Mats K
    Mats K skrev om SverigeMäklaren
    Stort kunnande av marknaden och skicklig mäklare med svar om vad som gäller utan att behöva återkomma. Lyhörd för kundens önskningar. Lungt och trevligt intryck.
    2010-07-15 Peter T svarar Mats K
    Tack Mats, jag hoppas att flytten från Östermalm till Ekerö blev lyckad för er.
  • Jonas
    Jonas skrev om SverigeMäklaren
    Mycket professionell i sin yrkesutövning. Han är genomgående rak, tydlig och ärlig och svarar noggrant på ens frågor. Jag rekommenderar gärna Peter.
    2010-07-15 Peter T svarar Jonas
    Tack Jonas för dina uppmuntrande ord och välkommen åter.
  • Markus S
    Markus S skrev om SverigeMäklaren
    Professionell service till fullo! Den mäklare jag rekomenderar varmast!
    2010-07-15 Peter T svarar Markus S
    Alltid lika trevligt att samarbeta med dig Markus de gånger jag hjälpt dig att sälja.
  • Ulla T
    Ulla T skrev om SverigeMäklaren
    Peter Thuresson är en mycket kompetent yrkesman och sympatisk person. Lycka till vidare!
    2010-07-15 Peter T svarar Ulla T
    Tack Ulla för dina vänliga ord. Jag hoppas att du trivs i Norge!
  • Peter T
    Peter T skrev om SverigeMäklaren
    Peter Thuresson var toppen från start till slut, många mäklare kan erbjuda liknande paket med marknadsföring osv. Men inte alla mäklare har Peters naturliga karisma som jag tror gjorde stor skillnad vid visning.
    2010-03-06 Peter T svarar Peter T
    Tack Peter Tranetoft för din kommentar! Jag hoppas att ni har kommit på plats i ert nya hemland Australien. Sverige Mäklaren Söderort
  • Lisa C
    Lisa C skrev om SverigeMäklaren
    Jag hade en mycket bra och sympatisk kontakt på Sverigemäklaren, och fick precis den hjälp jag ville ha. Kände mig trygg hela vägen. Alltså, jag kan bara säga att min erfarenhet av Sverigemäklaren är mycket bra!
    2010-03-04 Peter T svarar Lisa C
    Tack Lisa för dina vänliga ord!
    Sverige Mäklaren Kungsholmen
  • Göran E
    Göran E skrev om SverigeMäklaren
    Höll vad de lovade
    2010-03-04 Peter T svarar Göran E
    Tack Göran för ditt förtroende och din kommentar!
    Sverige Mäklaren Gärdet
  • Ingrid J
    Ingrid J skrev om SverigeMäklaren
    Mycket bra och kompetent mäklare
    2010-03-04 Peter T svarar Ingrid J
    Tack Ingrid och Brf Östhammaren för ett alltid lika trevligt samarbete!
    Sverige Mäklaren Gärdet
  • Åke F
    Åke F skrev om SverigeMäklaren
    Peter Thuresson har sålt 2 st lägenheter åt oss, med mycket tilfredsställande resultat. Hans proffsighet har garanterat gjort alla parter nöjda i dessa 2 st lägenhetsaffärerna. (inte bar vi som sålde)
    2010-03-04 Peter T svarar Åke F
    Tack Åke och Meit för att ni anlitar mig när ni byter bostad!
    Sverige Mäklaren Kungsholmen
    Peter Thuresson
  • Peter T
    Peter T skrev om SverigeMäklaren
    Charlotte: Bra från början till slut.
    Peter har fullföljt sitt uppdrag mycket bra från början till slut.Han har alltid varit lätt att nå och tagit sig tid att svara på frågor på ett lugnt sätt. Peter är professionell i sin roll som mäklare, har fullt förtoende för honom! Radhus om 4 rok, Pipersväg, Solna
    2010-03-04 Peter T svarar Peter T
    Tack Charlotte för ditt förtroende och tipsandet om Sverige Mäklaren till dina grannar!
    Sverige Mäklaren Solna