Alla kategorier Takläggare Dalarna Smedjebacken Swe Dala Tak AB

Swe Dala Tak AB

Stationsgatan 1, 777 34 Smedjebacken — Visa karta

Vi är experter på ditt tak!

Våra takläggare har många års erfarenhet och vi har bred kompetens i bolaget. Därför kan vi hjälpa dig med ditt tak oavsett om det gäller plåt, papp, tegel eller betong och vi tar själva ansvar för varje detalj i arbetet. Alla våra montörer är Bendercertifierade och har kollektivavtal.

Vi har våra rötter i Dalarna, men tar även uppdrag i Gästrikland, Uppland, Västmanland, Södermanland och Skåne. Vi ser det som vårt uppdrag att se till att varenda en av våra kunder har ett torrt och snyggt tak, under lång tid framöver. Vår vision är att leverera hållbara tak, lagda av skickliga takläggare.

Läs vad 27 kunder tycker om Swe Dala Tak AB

• Olov H
    Olov H skrev om Swe Dala Tak AB
    Proffsigt utfört arbete av kunniga pojkar. Som dessutom var mycket trevliga!!!
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Swe Dala Tak AB
    Swedala tak gjorde ett mycket bra arbetemed vårt tak 2016. Dom höll tiderna och resultatet blev utmärkt. Några mindre anmärkningar fixade hade vi men de fixade man snabbt och bra utan diskussion. Vi är därför totalt sett väldigt nöjda. //Ulf
  • Esbjörn H
    Esbjörn H skrev om Swe Dala Tak AB
    En mycket positiv upplevelse att ha med företaget att göra. Ett gediget arbete, kunniga medarbetare och lätt att samarbeta.
  • Göran S
    Göran S skrev om Swe Dala Tak AB
    Helt ok. De utförde arbetet bra trots dåligt väder. Kunde dock ha kontaktat oss när jobbet skulle startats.
  • Lena E
    Lena E skrev om Swe Dala Tak AB
    Droppproblem i framkant vattnet rinner inte ner i hängränna. Fattas en droppkant !!!!👹😠
  • Sandra W
    Sandra W skrev om Swe Dala Tak AB
    Trevligt bemötande av säljaren, positiva och glada byggare och fint resultat av arbetet.
  • Rikard H
    Rikard H skrev om Swe Dala Tak AB
    Jättebra upplevelse, underbara killar som var här och bytte taket, väldigt lyhörda för våra önskemål och gjorde ett jättebra jobb ! Sammanlagt ett mycket bra bemötande och fick oss att känna oss betydelsefulla !
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Swe Dala Tak AB
    Ett väl utfört jobb, trevlig personal.
    Visade vad de gjort samt diskuterade/informerade om de ändringar som behövde göras.
    Snabbt, proffsigt och prisvärt.
  • Dan K
    Dan K skrev om Swe Dala Tak AB
    Allt var jättebra tills den första riktiga åskskuren då fick vi en vattenskada i finrummet. Toppförseglingen på plåten på skorstenen hade glömts bort och vattnet rann efter skorstenen ock ut på innertaket med diverse vattenskador som följd. Som tur var så hade Swe Dala Tak AB försäkring. Nu är allt fixat. En hel del besvär men återställningen blev mycket bra. Hade inte missödet inträffat hade jag gett högsta betyg. Nu ger jag fyra plus av fem. Mvh. Dan Köppler.
  • Willy N
    Willy N skrev om Swe Dala Tak AB
    Det var verkligen bra killar som utförde ett jättebra jobb
    noggrant och snabbt.Jag kan verkligen rekommendera Swedala Tak
    Vänliga hälsningar Willy
  • Leif S
    Leif S skrev om Swe Dala Tak AB
    Bra och pålitliga, inget att klaga på. Nöjda
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Swe Dala Tak AB
    Vi är mycket nöjda med vårt nya tak! Stort tack till Nicklas och Matas som arbetade i ur och skur för att bli färdiga i tid
    Vi rekommenderar Svedala tak till vänner och bekanta!
  • Catharine S
    Catharine S skrev om Swe Dala Tak AB
    Trevlig säljare som gick att lita på. Tydlig beskrivning vad som skulle göras. De arbetade på ett säkert sätt. Trevlig personal och kunnig i sitt arbete.
  • Per V
    Per V skrev om Swe Dala Tak AB
    Trevligt bemötande. Jobbet utfört på utsatt tid.
  • Erik L
    Erik L skrev om Swe Dala Tak AB
    Det tog lite tid innan dom kom igång, annars inget att klaga på.
  • Johan P
    Johan P skrev om Swe Dala Tak AB
    Efter fördröjd start fungerade allt utmärkt.
  • Lino A
    Lino A skrev om Swe Dala Tak AB
    Klart på tio dagar, och väl utfört. Har svårt o tänka mig smidigare takbyte. /LA i Falun
  • Arne S
    Arne S skrev om Swe Dala Tak AB
    Jag beställde utbyte av mitt yttertak, pannor, papp, läkt, vindskivor, ventilationshuvar osv. Innan jag valde er kollade jag runt en hel del. Besökte t.ex ett hus under pågående jobb, samma jobb jag ville ha gjort. Företaget var det som givit den lägsta offerten. Jag försökte prata med alla som jobbade där. De kunde inte svenska, engelska, tyska eller franska. Jag kan alla dessa språk. Därför blev valet enkelt efter att jag frågat er om vilken typ av arbetskraft ni har. Jag är nöjd med ert jobb även om jag ibland fick "trycka på" lite när jobbet stod stilla några dagar. Efteråt har flera personer kontaktat och frågat mig vilken leverantör jag valde. Jag har berättat det jag skrivit ovan och att ni inte var billigast men att jag kunde prata med de personer som gjorde jobbet. Har sagt: Ta reda på vilken "sorts" personer kommer att utföra jobbet? För mig var det viktigt att kunna prata om "jobbet" medan det pågick.
  • Jan E
    Jan E skrev om Swe Dala Tak AB
    Det var flera saker som de lovat som inte hölls!!
  • Åke B
    Åke B skrev om Swe Dala Tak AB
    Jag är nöjd med det arbetet som utfördes.
    Jag har synpunkter på offerten jag fick jag var den första iområdet.När vi jämförde blev jag mycket besviken. Jag känner mig lurad och kan därför inte rekommendera företaget
  • Björn P
    Björn P skrev om Swe Dala Tak AB
    Snabbt och effektivt. Höll alla överenskomna tider. Trevliga montörer snyggt och rent när de var klara.
  • Lars S
    Lars S skrev om Swe Dala Tak AB
    Mycket bra. Välorganiserat arbete. Mycket bra utförande. Mycket bra säkerhet med byggnadsställning mm. Mycket trevliga montörer. Mycket bra städning och avfallshantering.
  • Håkan R
    Håkan R skrev om Swe Dala Tak AB
    Perfekt utfört arbete!
    Håkan Roos Eskilstuna
  • Jimmy J
    Jimmy J skrev om Swe Dala Tak AB
    Dåligt arbete enligt besiktningsman, dessutom hot och förtal från företaget efter påpekande av detta, andra företag som vi tog in offert från efteråt för att göra om taket med sa att de också hade hört dåligt om just detta företag, så akta er för detta, finns klart mycket bättre och seriösare företag där ute som både är billigare och bättre....
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Swe Dala Tak AB
    Ett riktigt proffsigt företag som jobbar för kundens bästa. Pålitliga och noggranna takläggare som jobbar både noggrant och snabbt med enbart det bästa för kunden som mål. Ett företag jag starkt rekommenderar till människor som har planer på att byta ut sina tak. Enbart topp betyg till säljare samt takläggare som vi haft kontakt med som Simon Erlandsson, Johan Bäck samt Jonas Rydén. +++++ . Från Stefan och Maria i Grycksbo.
    Maria N gillar detta
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Swe Dala Tak AB
    Ett riktigt proffsigt företag som jobbar för att kunden skall få det bästa resultatet.. Hantverkare som jobbar både noggrant å snabbt som fokuserar på kvalitet för kundens bästa. Kan rekommendera detta företag till alla osäkra kunder som vill byta ut sitt tak.. Tack till Johan Bäck och Jonas Rydén för eran proffsiga inställning till erat jobb som takläggare. +++++
  • Maria N
    Maria N skrev om Swe Dala Tak AB
    Supernöjd med Swedala Tak !
    Starten började på avtalad tid ,killarna jobbade effektivt och noggrannt. Var hemma hela tiden och vår familj blev mer än nöjda med slutresultatet.
    2 veckor tog det hela trots att någon dag regnade bort helt tyvärr.Städningen varje dag var perfekt.
    Säljare,hantverkare och ledning jobbar effektivt och är tillmötesgående.
    Rekommenderar Swedala Tak som takläggare.

Stationsgatan 1, 777 34 Smedjebacken