Alla kategorier Takläggare Dalarna Smedjebacken Swe Dala Tak AB

Stationsgatan 1, 777 34 Smedjebacken — Visa karta

Hylsvägen 4, 72130, Västerås
WM Tak & Fasad AB
Ulla B:
Företaget har snabb och korrekt kommunikation. De har lyssnat på våra synpunkter. Arbetar mycket effektivt. Åtgärdar de anmärkningar vi fram...

Läs vad 3 kunder tycker om Swe Dala Tak AB

• Stefan E
    Stefan E skrev om Swe Dala Tak AB
    Ett riktigt proffsigt företag som jobbar för kundens bästa. Pålitliga och noggranna takläggare som jobbar både noggrant och snabbt med enbart det bästa för kunden som mål. Ett företag jag starkt rekommenderar till människor som har planer på att byta ut sina tak. Enbart topp betyg till säljare samt takläggare som vi haft kontakt med som Simon Erlandsson, Johan Bäck samt Jonas Rydén. +++++ . Från Stefan och Maria i Grycksbo.
    Maria N gillar detta
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Swe Dala Tak AB
    Ett riktigt proffsigt företag som jobbar för att kunden skall få det bästa resultatet.. Hantverkare som jobbar både noggrant å snabbt som fokuserar på kvalitet för kundens bästa. Kan rekommendera detta företag till alla osäkra kunder som vill byta ut sitt tak.. Tack till Johan Bäck och Jonas Rydén för eran proffsiga inställning till erat jobb som takläggare. +++++
  • Maria N
    Maria N skrev om Swe Dala Tak AB
    Supernöjd med Swedala Tak !
    Starten började på avtalad tid ,killarna jobbade effektivt och noggrannt. Var hemma hela tiden och vår familj blev mer än nöjda med slutresultatet.
    2 veckor tog det hela trots att någon dag regnade bort helt tyvärr.Städningen varje dag var perfekt.
    Säljare,hantverkare och ledning jobbar effektivt och är tillmötesgående.
    Rekommenderar Swedala Tak som takläggare.

Stationsgatan 1, 777 34 Smedjebacken