Swedtak

Swedtak

www.swedtak.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Swedtak! Är du i behov av en takläggare? Vi är ledande inom takläggning i Skåne. Hos oss får du alltid en kostnadsfri takinspektion där vi i samråd med dig går igenom vad som bör åtgärdas på ditt tak. Vi samarbetar med de största leverantörerna och har egna montörer med lång erfarenhet. Du får alltid upp till...

167 omdömen om Swedtak

Sedan starten hos Reco 2019

Helena F
Skrev om Swedtak

Professionellt hela vägen från första mötet, då vi var i akut behov av omläggning av tak, till slutfört arbete med samordningsansvar för demontering och återmontering av solceller.

Anna B
Skrev om Swedtak

Väldigt trevligt bemötande, snabb och enkel kontakt med Linus. Svar och snabb återkoppling i de flesta fall. Hade önskat lite mer info kring planering och vad som skedde när arbetet väl satte igång, saknade då viss återkoppling. Men inför arbetet bra stöd och rekommendationer mm. Höll arbetstiden bra. Väldigt trevliga killar som utförde själva takbytet. Likaså plåtarbetet utfördes snyggt och bra. Några saker efter utfört arbete som vi påtalade och det åtgärdades då utan bekymmer. Kan rekommendera Swedtak om ni vill ha ett bra, tryggt och smidig takbyte!

Ulf C
Skrev om Swedtak

Bemötandet var mycket positivt. Att göra ett professionellt takrenovering med byta av papp och läkt mm. Swedtak uppfyllde mina förväntningar på ett snabbt och professionellt utfört arbete trots att jag själv inte var på plats. Mycket nöjd!

Inger B
Skrev om Swedtak

Bra bemötande av alla. Särskilt tack till Marek som var med uppe på vinden. Duktig plåtslagare. Niklas Maltesson lovade dock lite mer än han höll. Hade förväntningar att det inte skulle regna in mer och det hoppas jag inte ska ske i framtiden! Tjänsten var omläggning av tak med befintliga takpannor.

Lasse F
Skrev om Swedtak

Swedtak lade om vårt tak från 60-talet med ny underlagspapp, läkt och betongpannor. Vindskenor och plåtar byttes också. Blev tipsad av en god vän om Swedtak. Vi är jättenöjda med planering och utförande. Allt har skötts med mycket gott bemötande. Vi kan verkligen rekommendera dem till andra! Ska också nämnas att de skötte planering av hur byggställning m.m. skulle planeras med Sesol som skulle montera ned solcellspaneler och montera dessa efter att taket var klart. Arbetet gick fort och smidigt och resultatet blev bästa...

Annika H
Skrev om Swedtak

Ett fantastiskt arbete utfört av engagerade arbetare. Arbetet utfördes på ett snabbt och effektivt sätt. Vi är helt belåtna med allt för byte av våt tak

Marcus H
Skrev om Swedtak

Min upplevelse är positiv. Det jag har saknat är att få information om om när saker skall ske och när det har blivit ändringar på dessa.

Laila E
Skrev om Swedtak

Jag blev bemött på ett proffsigt och mycket vänligt sätt vid val av mitt takbyte. Slutresultatet blev verkligen över all förväntan beroende på grabbarnas proffsiga och vänliga bemötande, .

Christina S

Väl bemötta! Vi ville ha ett nytt fint tak och det fick vi. Nya takpannor, plåt och nytt badrumsfönster.

Benny P
Skrev om Swedtak

Mycket bra att tala med höll vad dom lovar och jobbade bra mycket tillfreds med dom

Mats F
Skrev om Swedtak

Bra bemötande och bra utfört arbete

Lisa L
Skrev om Swedtak

Väldigt proffsiga och snabba. Kändes tryggt.

Dick F
Skrev om Swedtak

Snabb och enkel att ha att göra med, trevliga människor som var här och utförd jobbet

Jörgen O
Skrev om Swedtak

Bra jobb. Agerade i tid. Punktlighet o noggrannheten.

Fredrik H
Skrev om Swedtak

Väldigt tillmötesgående och pålitliga. En bra leverantör som Håller det som lovas.

Emil M
Skrev om Swedtak

Bra upplevelse, dom levde upp till de som dom lovade!

Bengt S
Skrev om Swedtak

Professionellt och trevligt bemötande, flexibla under genomförandet och bra dialog. Uppdrag -omläggning av papptak.

Tom D
Skrev om Swedtak

Valde Swedtak för att göra ett takbyte och det gjorde dom på knappt 2 veckor trots kyla och snöstorm, det blev perfekt. Rekommenderar starkt!

Jan-Erik S
Skrev om Swedtak

Nytt Tak. Totalt ansvar från start till färdig leverans. Trevligt bemötande och professionellt genomförande. Samt yrkeskunnig personal.

Mats O
Skrev om Swedtak

Levde upp till vad de lovade, började och slutade i tid och trevligt bemötande under arbetets gång

Pelle G
Skrev om Swedtak

Swedtak med Linus och personal var lätta att kommunicera med . Proffsigt utfört arbete med läggning utav takpapp och fint utfört plåtarbete. Slutfört enligt tidsplan och offererat pris . Kan verkligen rekommenderas !

Martin W
Skrev om Swedtak

Är nöjd med resultatet, inga konstigheter.

Olle J
Skrev om Swedtak

Vi är mycket nöjda med resultatet och det professionella och trevliga bemötandet från all personal.

Britt-Marie O

Proffsigt bemötande. Trevlig personal, även hos underleverantörer. Bra rutiner vid Ä T A.

Mathias E
Skrev om Swedtak

Vill först och främst tacka Swedtak. Jag inte säga att vi var förvånade men bemötandet och servicen var fantastiskt trevligt och professionellt. Vi skulle byta taket på ett hus från sent 1800-tal där det låg eternitplattor sedan 1950-tal. Vi tog själva hand om saneringen sedan kom Swedtak och gjorde ett oerhört bra jobb. Allt från Niklas som lade grunden, arbetsledaren Magnus och deras plåtslagare från Kvidinge plus all övrig personal. Vi är verkligen glada och nöjda. Taket blev 5+ och vi fick ett nytt hus på köpet till en rimlig peng. Med vänlig hälsning, Kjell Arne & Inga Lill

Barbro N
Skrev om Swedtak

Vi blev väl bemöta från början offerten var bra och detaljerad. Tidsperspektivet höll inte riktigt, några veckor försenat och inte konverserat. Lite strul med badrumsventilationen, men löstes på ett smidigt sätt. Eternit taket är utbytt mot tegelpannor och garage takets papp är utbytt. Efter en liten diskussion om fakturan är vi helt nöjda med bemötandet och arbetet. Vi kan rekommendera Swedtak till andra.

Mattias M
Skrev om Swedtak

Proffsigt och effektivt utförande. Informationen om tidplan för utförande i förväg kunde varit ää lite bättre, då hade betyget blivit i topp.

Jukka K
Skrev om Swedtak

Jag behövde få bytt två takbrunnar som rostat sönder. Swedtak kom snabbt ut och tittade och gav offert på jobbet. Takläggaren gjorde ett fint jobb och jag är nöjd.

Mats P
Skrev om Swedtak

Snabbt och proffsigt jobb. Jobbet tog 2+8 dagar. Nya tegelpannor, läckt och underlagspapp samt plåtarbeten på ett tak med lutning ca 50 grader. Uppskattar byggföretag som har fast anställda med avtalsenliga villkor. Rekommenderas

Pia K
Skrev om Swedtak

Mycket bra bemötande. Niklas som jag var i kontakt med var helt outstanding. Då nöjd med allt

Charlotte D

SwedTak har under september levererat omläggning av vårt tak (pannor). Hela leveransen från första kontakt till slutlig kontroll att arbetet levererats enligt plan och ser bra ut, har varit mycket bra. Niklas har varit en utmärkt kontakt och stöd i ett detta viktiga beslut som ett takbyte innebär. Jag har känt mig trygg och är mycket nöjd.

Ingmar B

Det var en välplanerad organisation det tog 7 dagar

Mohammed A
Skrev om Swedtak

Det är bra bemötande av säljarna och diskutera med kunder alla punkter på fint sätt. Bekvämt att träffa deras arbetare på plats. Proffsigt resultat som planerat i tiden och job..bytet på mitt tak gått fint och bekvämt.

Håkan G
Skrev om Swedtak

Väldigt professionellt . Vi är väldigt nöjda med detta. Detta gäller alla inblandade i projektet.

Marie S
Skrev om Swedtak

Snabbt, smidigt och ett fint resultat.

Johanna O
Skrev om Swedtak

Vi bytte tak. I helhet var vi nöjda men det glömdes några saker. Bland annat låg det lösa plåtbitar kvar på taket som de fick komma och plocka ner. Ställningsmontörerna glömde en lång skruv i väggen som de fick plocka ut och spackla igen. Det var ganska många spikar, skruvar och annat skräp på marken när arbetet var färdigt.

Christian L

Toppen! Hade höga förväntningar och Swedtak leverade både kommunikations mässigt och i utförande.

Arne L
Skrev om Swedtak

Vi blev trevligt trevligt bemötta av personalen och vi är mycket nöjda med köpet av nytt tak.

Isabelle D

Snabba och trevliga. Proffsiga killar 🌺

Kuhne H
Skrev om Swedtak

Samtliga möten med personalen var mycket positiva! Takläggarna var mycket trevliga och höll rent och snyggt kring huset under hela arbetstiden. Våra förväntningar på takbytet infriades till 100%.

Karl-Olof N

Proffsigt och vänligt bemötande. Gav många goda råd som fick vårt takbyte att bli ännu bättre än vi kunnat föreställa oss. På ett ställe blev den tekniska lösningen inte helt lyckad men detta rättades till snabbt och utan diskussioner.

Patrik K
Skrev om Swedtak

Bra utfört arbete från början till slut

Martin J
Skrev om Swedtak

Snabb och tydlig kommunikation. Bra uppföljning. Jobbet gjordes enligt bestämd tid.

Hans H
Skrev om Swedtak

Bra kontaktperson och trevliga hantverkare. Gick också snabbare än väntat att få ett nytt tak😃. Jobbet är till full belåtenhet. Bara en massa ++++. REKOMMENDERAS, 👍

Lars P
Skrev om Swedtak

Väl organiserat och bra utfört arbete till full belåtenhet!

Ola N
Skrev om Swedtak

Mycket bra bemötande. Proffsigt och bra utfört arbete Dom får 10 av 10 Ola .

Furio C
Skrev om Swedtak

Utmärkt och snabb arbete resulterar i full nöjdsamhet

Charlie F
Skrev om Swedtak

I alla bemötande och kommunikation har man Hållt vad som utlovats. En bra dialog kring extraarbete vilket underlättade beslut längs vägen. Drar ner ett steg pga svårt att få fram starttid med framförhållning.

Thomas E
Skrev om Swedtak

Mycket nöjd, taket blev riktigt bra. Tydlig och bra kommunikation med säljare (Niklas). Och löpande information från montörer som tog frågor seriöst.

Johan S
Skrev om Swedtak

Bra bemötande och kommunikation genom hela projektet. Utförandet var utmärkt och levererar det dem lovar.