Alla kategorier Takläggare Skåne Helsingborg Swe Dala Tak Syd AB

Florettgatan 16B, 254 67 Helsingborg — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Swe Dala Tak Syd AB

• Helena B skrev om Swe Dala Tak Syd AB
    Nytt tak, Ängelholm augusti 17
    Högst proffsigt från första stund avseende presentation och genomgång av vad och hur det skulle genomföras.
    Takläggarna samma, proffsigt från början. Sedan mycket noga och tydliga och tillmötesgående.
    Nu efter några månader, bla med kraftiga regn ser allt helt ok ut. Läs mer
  • Jonas B skrev om Swe Dala Tak Syd AB
    Byte av äldre brant tegeltak på k-märkt villa.

Säljare kom ut och presenterade tjänst o lösningar mycket bra. Föll för företagets värdegrund/mission. Seriöst. Även ett mycket seriöst upplägg med offerter och avtal som justerades efterhand som vi behövde ändra.

Bra prisbild

Proffsigt upplägg där det flöt på med ställningar, containers och materialleveranser.

Trevliga och effektiva montörer som jag kunde prata och stämma av med löpande under projektet.

Slutprodukt i form av tegeltak med enkupiga pannor, nocktätningspannor och plåtarbeten som vi är mycket nöjda med!

Vi rekommenderar Swedala Tak! Läs mer
  • Diana A skrev om Swe Dala Tak Syd AB
    Från första mötet till slutbesiktning väldigt bra service. Snabbt utförande, fakturering enligt överenskommet pris. Läs mer
  • Anders J skrev om Swe Dala Tak Syd AB
    Från första mötet till leverans av ett tegeltak var deras säljare mycket ödmjuk och hjälpsam. När det strulade med felleveranser och sjukdom tog man även hand om detta på ett bra sätt. Alltid städat efter dagens arbete. Mycket bra slutresultat. Läs mer