Alla kategorier Övrigt Uppsala Uppsala Swedfone

Swedfone

Björkgatan 77, 753 23 Uppsala — Visa karta

Telecom network operator in Sweden. Sweden provides Mobile Telefoni, Mobile broadband and fixed line plans.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Swedfone

• Johan G
    Johan G skrev om Swedfone
    Äntligen 4G. Har varit hyfsat nöjd med swedfone men nu har jag fått 4G aktiverat på mitt abonnemang och det går riktigt fort att surfa. Kul att det blivit bättre. Nu är jag nöjd.
    Albin E gillar detta
  • Rick M
    Rick M skrev om Swedfone
    Min vän lämande ett omdöme Swedfone som nätoperatör, och hon sa till mig att det fungerar jättebra i hennes område, och därav bestämde jag mig också för att byta till det eftersom min nuvarande uppkoppling var väldigt långsamt. Och jag kan säga att jag gjorde rätt val, tack vare min vän
    Albin E, Marika B, Birgitta L gillar detta
  • Elin A
    Elin A skrev om Swedfone
    Då vårt företag inrättat en egen telefonlinje från Swedfone, har våra kostnader reducerats, eftersom den interna kontorkommunikation blev lättare med den fasta linjen. Swedfone är seriösa och är angelägna om sina kunder, vilket jag gillar med Swedfone.
    Albin E, Marika B gillar detta

Björkgatan 77, 753 23 Uppsala