Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Södermalm Sweet Ambrosia Beauty Center

Sweet Ambrosia Beauty Center

Maria Prästgårdsgata 29, 118 52 Stockholm — Visa karta

Pipersgatan 7, 11224, STOCKHOLM
Eva B:
Jag var där och gjorde en Alkaline wash och fick ett väldigt bra bemötande. Har tidigare gjort detta på annan salong och fick problem efter ...

Spa nära Sweet Ambrosia Beauty Center:

Pipersgatan 7, STOCKHOLM
Kom in och ta en paus från vardagen. Läs mer ›
Eva B:

GREVGATAN 47, Stockholm
Kom in till Studio Paus och unna dig en lyxig behandling! Läs mer ›
Carola A:
Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Östermalmsgatan 82, Stockholm
Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård. Läs mer ›
Samira S:
Riktigt bra och jag är supernöjd med resultatet!

Fabrikörvägen 16, NACKA STRAND
Koppla av med en personlig spabehandling hos oss på Njuta Spa och Klinik i Nacka... Läs mer ›
Regina N:
Vänlig, kompetent, effektiv. Bra råd om min hud, och trevlig att prata med. Varmt rekommenderad!

Läs vad 149 kunder tycker om Sweet Ambrosia Beauty Center

• Annie O
    Annie O skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Helt ok, blev en liten miss först men efter framförande av missnöje återgäldade dem det snabbt och fransarna blev svepande och fina,
    Tummen upp
  • Tesla
    Tesla skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Varit två ggr och det har varit riktigt dåliga upplevelser. Första gången blev fransarna helt okej. Kanske lite klumpat lim. Andra gången blev det mindre bra. Men det är personalen som gör att man inte vill komma tillbaka. Jag har inte så höga krav, men jag kände mig väldigt ovälkommen. När man kommer in så känns det som att man mest kommer och stör. Ett leende, någon som ber en att sitta ner och vänta, kanske t.o.m. fråga om man vill ha något att dricka skulle göra så himla mycket. Båda gångerna var stylisterna sena och första gången fick jag någon annan än jag hade bokat utan någon förklaring. Jag blev också lämnad lite då och då på britsen utan någon förklaring. Jag kan förstå att man kan behöva gå på toa eller något, men då kan man ju åtminstone be om ursäkt och säga att man kommer tillbaka alldeles strax. Jag tycker inte heller att det är okej att svara i telefon flera gånger för privata samtal. Man har ju ändå betalat för en viss tid + att man inte vill lyssna på privata konversationer.

För mig var ögonfransförlängning något jag funderat men det är ganska mycket pengar för mig. Då vill man gärna ha en trevligare upplevelse.
    Sanna H gillar detta
  • Tesla
    Tesla skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center

• T
    T skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Har varit och gjort fransarna hos Sweet Ambrosia två ggr nu och kan inte påstå att någon av gångerna har varit någon större sensation. Personalen är otrevlig och snorkig, man märker av vissa spänningar mellan personalen och stylisten som behandlade mig senaste gången menade på att de andra tjejerna gjorde ett uselt jobb och kladdade med limmet osv... Tycker inte att det är särskilt professionellt att tala skit om sina kollegor på det viset med en kund.
    Och fransarna höll inte heller särskilt länge. Nu har jag gett dem två chanser och fler blir det inte.
  • Renata U
    Renata U skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Dålig kundbemötande och information.
    2014-12-09 Sweet Ambrosia Beauty Center F svarar Renata U
    Hej Renata! Vad tråkigt att du känner så.
    På vårat månadsmöte så tog vi upp denna situation och kom fram till att det blivit brist på kommunikation mellan dig och din fransstylist Josefine. Hon gav dig den informationen du behövde och det måste ett blivit ett missförstånd. I vårat samtal på telefon så kändes det som du var förstod att du hade missat informationen så det är tråkigt att du ger oss dåligt omdöme .Du är jätte välkommen att ringa eller mejla oss. MVH Sweet Ambrosia
  • Mikaela W
    Mikaela W skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Jag var hos Josefin igår och jag vart SÅ NÖJD! Jättebra bemötande, förstår inte alls tidigare kommentarer. Ja, dem snackar med varandra, so? Ta med dig musik och ha i öronen om du inte vill höra. Själv hade jag musik i ena örat och lyssnade med andra. Tack duktiga Josefine, jag kommer absolut komma tillbaka till er.
    2014-11-04 Sweet Ambrosia Beauty Center F svarar Mikaela W
    Hej Mikaela!
    Vad roligt att du är nöjd!
    Du är så varmt välkommen tillbaka.
    MVH SWEET AMBROSIA
  • Evelina  H
    Evelina H skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Jag är nöjd med mina fransar. Det ända som är lite jobbigt är att dom ramlar av rätt lätt.
    2014-11-04 Sweet Ambrosia Beauty Center F svarar Evelina H
    Hej Evelina!
    Vad roligt att du är nöjd!
    Varför ramlar fransarna av?
    Kontakta oss på info@sweetambrosia.se så kan vi hjälpa dig.
    MVH SWEET AMBROSIA
  • Susanna
    Susanna skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Jag är nöjd med mina fransar men missnöjd med bemötandet. Hade på hemsidan medvetet bokat tid med en viss stylist men när jag kom för att få min behandling blev jag istället behandlad av en annan stylist. Fick nonchalant svar när jag påpekade att min bokning gällde en viss stylist. Nästa gång bokar jag tid på någon annan salong.
  • Sofie E
    Sofie E skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Mysigt ställe, trevlig personal. Fransarna blev bra, inte helt som jag förväntade mig men det var mitt fel delvis eftersom jag lät henne ha fria händer hur fransarna skulle se ut. Kommer komma dit inom en snar framtid för att fylla på fransarna. Jag rekommenderar detta ställe.
  • Andrea G
    Andrea G skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Jag gjorde fransarna där förra veckan och det blev jättefint som vanligt. Jag är helt beroende av detta och kommer inte sluta göra fransar! :) Rekommenderas till dig som vill se sådär okonstlat vacker ut / Andrea
  • Elisabeh S
    Elisabeh S skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Tyvärr det värsta ställe jag har varit på! Fransstylisten kallar in mig Tio minuter efter bokad tid och jag kommer in i ett rum som delas av två till. Ok, får väl gå, vad ska jag göra? Men, värsta tänkbara personal! De kacklar oavbrutet med varandra, ingenting med mig alls. Vilket i och för sig inte gjorde nåt, jag vill koppla av under MIN stund, men det var stört omöjligt! Dessutom sitter "min" fransstylist och andas kaffe och cigarettlukt över mig, ofräscht!!! Till råga på allt avslutas mitt "pass" en kvart för tidigt, med icke önskvärt resultat som följd! Det är mycket färre fransar på ena ögat och nu en vecka senare, ännu färre på det ögat. Ser inte klokt ut! Att man ska behöva betala fullt pris för det här, är katastrofalt! Jag kommer aldrig att gå tillbaka hit fler gånger!
    2014-08-15 Sweet Ambrosia Beauty Center F svarar Elisabeh S
    Hej Elisabeth!

Det är oerhört tråkigt att du känner så, men samtidigt är vi tacksamma att du kommenterat för alla synpunkter oavsett om de är negativa är självklart välkomna. Vi vill alltid förbättra oss!

Det är INTE okej att röka på arbetstid hos oss. Därför har ledningen pratat med fransstylisten som behandlade dig och hon har fått en tillsägelse. Om den inte följs/skärps så kommer inte "denne" att få jobba kvar hos oss.

Vi hade önskat att du ringde eller mejlade oss! Vi vill gärna prata med dig för en vidare lösning och kompensation.

Vänliga Hälsningar / Sweet Ambrosia

Mejladress: info@sweetambrosia.se
    Telefonnummer: 08-66 99 777
    2014-08-15 Elisabeh S svarar Sweet Ambrosia Beauty Center F
    Hej! Hon rökte inte på arbetstid, däremot direkt efter den för korta sessionen. Men det hindrar inte att hon luktar för det. Hon borde få tillsägelse för allt hon pratar om under arbetet också, rätt otrevligt för oss som ligger och lyssnar. Lugn musik hade varit att föredra! Vill ni att jag ringer eller mailar, så gör jag gärna det!
    2014-08-15 Sweet Ambrosia Beauty Center F svarar Elisabeh S
    Hej igen Elisabeth!

Vi ska även prata med henne om "kacklandet". Vi tycker det är bra att du ger oss dessa synpunkter. Hos oss finns det inga hämningar och vi vill att man ska säga precis så som man vill ha det.
    Många kunder som bekantat sig med oss brukar för exempel be om svängigare musik eller be oss att byta. Så vi är som sagt tacksamma över alla dina synpunkter!

Mejla gärna oss på info@sweetambrosia och skriv gärna ditt telefonnummer så ringer vi upp dig för att prata om en kompensation och lösning. Tack snälla för att du svarade tillbaka!

Vänliga hälsningar, Sweet ambrosia
    2014-08-21 Elisabeh S svarar Sweet Ambrosia Beauty Center F
    Hej igen,
    Jag mailade er i söndags, 17/8, men har inte hört något ifrån er.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • P
    P skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Jag blev jätte nöjd med mina fransar och de har hållit upp till 2 månader och klarar hela sommaren! Snart dags att göra nya. Jag håller med tidigare kommentarer om att det pratas väldigt privat i behandlingrummet och alla kunder uppskattar inte det. Jag tyckte det var rätt underhållande att få höra på lite gossip om killar :)

Jag är nöjd och kommer att komma tillbaka till Lorena!
    2014-08-15 Sweet Ambrosia Beauty Center F svarar P
    Hej "P".

Vad roligt att höra att du tycker din fransförlängning fungerat bra! :) Det glädjer oss mycket!

Angående att det pratats i behandlingsrummen så kan det ibland vara så att både kunder och fransstylister pratar om privata saker, då andra hör. Dock så ska inte fransstylisterna prata med varandra om privata saker på arbetstid. Det får dem göra på sin fritid!

Vi ser framemot att få träffa dig igen! :) Bästa hälsningar, Sweet Ambrosia
  • Sweet Ambrosia Beauty Center F
    Sweet Ambrosia Beauty Center F skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Hej Nina H!

Du får gärna ringa och prata med oss eftersom fransarna inte ska trilla av efter några dagar. Vi löser gladeligen ditt problem om du kontaktar oss på salongen.

Hör gärna av dig! Med Vänliga Hälsningar, Sweet Ambrosia
  • Nina H
    Nina H skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Var missnöjd Fick ett meddelande kvällen före min tid att det var "strul" med min tid om jag kunde byta den.Försökte ringa tillbaka under hela kvällen men ingen svarade.Min tid var tidigt på morgonen som jag inte kunde byta skulle åka utomlands därför ville jag ha lättskötta fransar.Hittade till slut ett annat nummer som jag skickade meddelande att jag inte kunde byta.De verkar inte ha någon kommunikation mellan varandra för jag fick ett meddelande tillbaka på morgonen (på väg dit)att de förstod inte vad jag menade.Jag ringde upp och frågade om jag fanns uppbokad och det fanns ingen med mitt namn så han skulle ringa upp receptionisten som hade lämnat meddelandet o fråga men jag kunde komma dit.När jag kommer så är inte hon jag skulle till där utan jag får en ersättare en nybörjare som har jobbat ett halvår.Ok man kan vara duktig ändå tänker jag och ger det en chans.När vi är klara så har andra ögat en helt annan form på fransarna .När jag påpekade detta så såg hon detta och ville fixa till det på engång.Resultatet såg bra ut efter detta.Fransarna börjar trilla av efter första dagen en efter en nu efter en o en halv vecka har jag knappt några kvar och jag vet hur man sköter fransar har varit extremt försiktig(har inte använt mascara och har undvikit alla feta krämer i ansiktet.Dessutom så tycker jag att dom som jobbar kan vara medvetna om sin andedräkt speciellt om man är rökare.
    2014-08-15 Sweet Ambrosia Beauty Center F svarar Nina H
    Hej Nina H! Vi ber så hemskt mycket om ursäkt. Nu i semester tider är det väldigt stressigt och många kunder vill ha snygga fransar innan de åker på semester. Därför kan det någon gång under dagen ske dålig kommunikation emellan de anställda. Självklart gör vi vårt yttersta för att våra kunder ska må bra och bli tillfredställda.

Hör gärna av dig! Med Vänliga Hälsningar, Sweet Ambrosia
  • H
    H skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Mitt första besök var lugnt och skönt , fina fransar, trevlig personal.
    Andra besöket, ptja, om det är endast två personer i väntrummet , den ena tjejen får hjälp av en av personalen medans jag sitter där lite över min tid och väntar på att bli uppropad, så kommer ägaren och säger " Hon trodde att du inte kom".
    Well Iam the only person that is waiting.
    Fick min påfyllning iallafall, lika nöjd som första gången.
    Sen tycker jag lite sisådär när både ägaren, praktikanten och fransstylisterna pratar öppet i rummet om en tjej som provjobbade där en dag, vad hon hette, vart hon kom ifrån, hennes utförande och att hon sjukanmälde sig dagen efter, med hånskratt efter den konversationen. Tycker sånt kan hålla sig inom personalen bakom stängda dörrar eller efter arbetstid.
    Förutom detta så är jag väldigt nöjd med mina fransar.
    2014-07-12 Sweet Ambrosia Beauty Center F svarar H
    Hej H!
    Vi beklagar att ditt senaste besök gick till på det viset.
    Vi har pratat med alla våra anställda och de är införstådda med att så här ska det inte gå till på Sweet Ambrosia. Alla våra kunder och anställda skyddas av sekretess/tysnadsplikten och den ska följas till punkt och pricka, annars hör man inte hemma på Sweet Ambrosia.

Vi ber så hemskt mycket om ursäkt och är glada att du utöver detta känner dig nöjd med din fransförlängning. Vi hoppas att du kommer tillbaka framöver! Mvh, Sweet Ambrosia
  • Martina R
    Martina R skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Bra terapeuter som gör suveräna fransar! Det ända minuset är lokalen då man delar rum med flera andra men det påverkar ju inte behandlingen utan upplevelsen bara. Kan stark rekommendera Sweet Ambriosa!
    2014-06-07 Sweet Ambrosia Beauty Center F svarar Martina R
    Hej, Martina vad kul att du var nöjd med dina fransar! Vi är medvetna om att det kan påverka upplevelsen att dela rum med flera men eftersom att vi just nu är 10 frans-stylister blir det väldigt svårt att ha 10 olika separata rum så tyvärr måste vi ha en del sängar i samma rum. Kul att du tyckte om vårt jobb och rekommenderar oss, du är välkommen åter!
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Mycket, mycket trevlig personal, var inte helt nöjd med utförandet av min franska manikyr.
    2014-06-07 Sweet Ambrosia Beauty Center F svarar Jenny F
    Hej Jenny, kul att du tyckte att personalen var trevliga. Gällande din franska manikyr kan det ha varit så att vi just den veckan hade extra personal som ersatte den fasta personalen eftersom att hon under den tiden inte var tillgänglig. Vi önskar att du återkommer och får behandling utav vår fasta personal som är professionella nageltekniker självklart får du en kompensation, med vänliga hälsningar - Sweet Ambrosia
  • Sania A
    Sania A skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    De var vänliga och det var en mysig atmosfär i salongen. Jag gjorde en nagelförlängning och det var okej, skulptrisen kunde vara mer noggrann.
    2014-06-07 Sweet Ambrosia Beauty Center F svarar Sania A
    Hej Sania, det är väldigt tråkigt att du inte var så nöjd med din nagelförlängning. Det kan vara så att vi hade inhyrda nageltekniker den veckan eller så hade vår fasta personal kanske en dålig dag vi är ju alla människor och vissa dagar är mindre bra än andra, självklart är det inte en ursäkt men det kan vara en anledning till varför det inte riktigt funkade den dagen. Du är välkommen tillbaka och självklart ska du få en kompensation ifall du känner att jobbet hon gjorde inte var tillräckligt bra.
  • Ann K
    Ann K skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Gjorde akryl naglar med decor. Var super nöjd! Naglarna var starka och fina i hela 3 veckor! Personalen var trevliga och miljön var passande.
    2014-06-07 Sweet Ambrosia Beauty Center F svarar Ann K
    Hej, Ann vad kul att du tyckte om dina naglar och var super nöjd! Du är välkommen tillbaka.
  • Marina S
    Marina S skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Såå nöjd! Gjort shellack på flera ställen men de var klart bäst
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Otrevlig personal och missnöjd med resultatet på min behandling.
    2014-06-07 Sweet Ambrosia Beauty Center F svarar Åsa C
    Hej, Åsa tråkigt att du känner att personalen var otrevliga och att du är missnöjd med resultatet av din behandling! Det är viktigt att du på plats säger till om något inte stämmer så att vi vet om det här på plats och därmed hittar ett sätt att fixa/lösa det du är missnöjd med. Du är välkommen åter och vi ska göra allt vi kan för att du ska känna dig bekväm och nöjd med din behandling.
  • Maria R
    Maria R skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Gör mina fransar här. Kan varmt rekommendera Sweet Ambrosia.
  • Minna T
    Minna T skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Bäst i klassen på fransförlängning!
  • MAYA S
    MAYA S skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Sweet ambrosia är dom ända som får röra mina fransar. Trevlig personal och härliga lokaler! Rekommenderar!
  • Marie A
    Marie A skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Jätte nöjd med min ögonfransförlängning och kommer definitivt gå hit flera gånger dock så kände jag mig helt bortglömd av den som gjorde behandlingen för hon pratade bara med sin kollega och dennes kund och glömde helt bort mig och önskar det fanns några avdelare mellan sängarna så de kändes lite mer privat och kanske lite lugn musik så man blir lite avslappnad men som sagt jag är ändå nöjd och kommer gå tillbaka..
    2014-06-08 Sweet Ambrosia Beauty Center F svarar Marie A
    Hej, Marie A kul att du är nöjd med din ögonfransförlängning. Du är mycket välkommen tillbaka! Det är tråkigt att du kände dig bortglömd, eftersom du betalar för en behandling och all uppmärksamhet ska vara på dig (kunden) vilket även är vårt mål! Det kommer dock bli väldigt trångt ifall vi sätter upp skärmar/avdelare eftersom att vi är så pass många som jobbar med fransar. Kul att du ändå känner att du vill komma tillbaka, du är välkommen och vi lovar dig att den största uppmärksamheten av din frans-stylist nästa gång kommer att vara hos dig!
  • M
    M skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Personal är dålig på att hålla tider å slutar innan att fylla på fransar innan tiden är slut. De säger att de fyller på fransar i olika längder men det är lögn. De fyller på fransar i samma längder, spelar ingen roll om det är från innerstaden el ytter vilket ger ett onaturlig look. Har slutat att gå till den spansktalande tjejen som pratar mobila samtal på min betald tid.
    2014-06-08 Sweet Ambrosia Beauty Center F svarar M
    Hej, M personalen här på Sweet Ambrosia är väldigt insatta i deras jobb och använder sig utav den bästa möjliga tekniken för att ge er den behandlingen ni önskar. Dem har även en timer som visar när tiden har tagit slut, men många gånger jobbar dem över tiden för att göra sina kunder nöjda och kan därmed bli några få minuter sena men detta händer väldigt sällan. Det stämmer inte att dem fyller fransarna i samma längder utan dem använder sig utav olika längder för att skapa den bästa möjliga förlängningen. Det är absolut inte okej att personalen under en behandling pratar i telefon men det kan vara så att samtalet varit viktigt och därmed behövts ta. Du är välkommen tillbaka och vi ska göra det bästa vi kan för att du nästa gång ska känna dig nöjd med din behandlingen.
  • Päivi K
    Päivi K skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Fräsch salong med duktig personal!
  • Annika L
    Annika L skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Sweet Ambrosia på Maria Prästgårdshata är bäst. Jag har haft mina Hollywoodfransar sedan oktober nu och jag är jättenöjd. Tack Dory och Erika ni är jätteduktiga. ??
    Annika Lundqvist
  • Sourah i
    Sourah i skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Bra service, trevlig lokal och kunnig personal. Rekommenderas starkt!
  • Marielle W
    Marielle W skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Fantastiskt duktiga!! Jag är såå nöjd med min ögonfransförlängning :)
  • Casey V
    Casey V skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    En bra salong med glad och vänlig personal. Bea priser och bra service! Ett bra ställe helt enkelt!
  • Gabriella S
    Gabriella S skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Grym salong! Bra tider, trevlig personal!
  • Melina E
    Melina E skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Super nöjd med mina fransar! Jätte trevlig personal :)
  • Luna S
    Luna S skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Alltid nöjd då jag lämnar amrosia, alltid!!!
  • Felina P
    Felina P skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Bra fransförlängning, trevligt bemötande!
  • Tanja O
    Tanja O skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Blev mycket nöjd med min fransförlängning och kommer göra det igen.
  • Josefine K
    Josefine K skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Ok groupon priser. Trevlig personal.
  • Cornelia N
    Cornelia N skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Superduktiga tjejer som gör otroligt fina fransar. Bra priser och hög kvalitet. Jag är jättenöjd varje gång jag går därifrån!
  • Maria A
    Maria A skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Mycket bra fransförlängning. Jättenöjd! Och så många komplimanger :)
  • Lana D
    Lana D skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Jag är nöjd och glad med Sweet Ambrosia. Trevligt och snäll personal. Mysige atmosfär och bra kvalitet av arbete.
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Mycket missnöjd, dålig service o naglarna blev hemska. Tog bort dem efter en vecka. Gick inte att prata med tjejen som gjorde dem eftersom hon bara talade spanska o lite engelska. Fingrarna blödde o gjorde ont efteråt. Riktigt dålig kvalité.
    2014-06-08 Sweet Ambrosia Beauty Center F svarar Sofie A
    Hej, Sofie A vad tråkigt att du kände dig så pass missnöjd med dina naglarna. Det får absolut inte ske men det är viktigt att du på plats säger till din nageltekniker eller någon annan personal så att vi på bästa sätt ska kunna hjälpa dig och göra dig nöjd för det är vårt mål! Kan det vara så att du drog av dig naglarna? eller började dem blöda av någon annan anledning? Vår fasta personal är diplomerade nageltekniker och dem är riktigt duktiga på det dem gör men vi ber om ursäkt vårt mål är som sagt att kunden ska gå hem från salongen nöjd!
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Trevligt bemötande och bra resultat!
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Bästa service , varmt kundbemötande! Alltid nöjd när ja går därifrån
  • Sima G
    Sima G skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    sweet Ambrosia ar supar bra beauty center
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Jätte trevlig och duktig personal.
  • lina j
    lina j skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Jag blev bra mottagen av kunnig och duktig personal! Fina lokaler och jag var mycket nöjd med resultatet av min behandling! Nu hade jag rabatt via groupon men annars tycker jag priserna är lite höga
  • nermina g
    nermina g skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Fint och välorganiserat ställe med mycket personal som rankas som högsta betyg.
  • Nea R
    Nea R skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Personen som servade mig pratade inte svenska, vilket ledde till missförstånd och jag fick fel behandling än jag bett om. Blev missnöjd, gick tillbaka. Fick ny behandling men jag ser brister i kompisens hos personen.
  • Lana M
    Lana M skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Trevlig personal men svår kommunikation. Alla är inte svensktalande.
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center
    Jag är nöjd med min upplevelse av Sweet ambrosia. Kunnig och trevlig personal .

Maria Prästgårdsgata 29, 118 52 Stockholm