S Metod AB

S Metod AB

www.smetod.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till S Metod Målare i Malmö! Vi är ditt kompletta måleriföretag och vårt mål är att erbjuda tjänster av högsta kvalitet. Här får du hjälp med allt mellan målning, lackering, tapetsering, fasad och renovering. Vi åtar oss både små och större projekt. Noggrannhet och ständiga kvalitetskontroller är vårt sätt att få...

70 omdömen om S Metod AB

Sedan starten hos Reco 2018

Peter P
Skrev om S Metod Målare i Malmö

För min målning av min lägenhet anlitade jag S Metod. Jag rekommenderar varmt företaget då de är trevliga och besitter god fackmannamässig kunskap. I tillägg uppskattades att man i en god dialog under arbetets gång kunde bolla idéer men även göra mindre förändringar eller justeringar beroende på om det var nödvändigt eller nya önskemål om ändringar tillkom under renoveringen.

Per S
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Vi lackerade om köksluckor från IKEA där den gamla färgen spruckit helt. Teamet gjorde ett fantastiskt jobb att renovera och lackera. Mycket trevligt bemötande, vi är verkligen mycket nöjda och rekommenderar starkt!

Åsa O
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Vi beställde putsning och målning av fasad samt fönster. Snabb och trevlig kontakt inför beställning av jobbet. Trevlig och duktig personal som utförde jobbet och ett ordentligt avslut där allt kontrollerades innan faktura sedan skickades. Mycket nöjd!

Lisa F
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Bra bemötande. Flexibla. Väl utfört arbete.

Teresa L
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Vi anlitade S metod för att grunda och måla i hela vårt hus i samband med en renovering. Blev från början till slut bemötta jättebra av deras kundrepresentant Dzemil och arbetsledaren Mahmoud. Vi ändrade oss flera gånger under resans gång och målarna var alltid flexibla och beredda att anpassa sig samt komma med egna förslag på lösningar. Vi är otroligt nöjda med resultatet. Målarna var proffsiga, snabba och enkla att ha att göra med. Skulle varmt rekommendera denna firma och kommer absolut att anlita dem igen vid framtida projekt.

Kjell-Arne N
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Vi har använt S Metod en hel del under de senaste åren. Det har varit både små och stora måleri- och tapetserare jobb, allt med ett utmärkt resultat. Från offert till färdigt jobb har allt fungerat smärtfritt. S Metod är flexibla och löser eventuella problem dyker upp. Kjell-Arne - Malmö

Mikael S
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Extremt duktiga målare med hög yrkesstolthet, vilket tyvärr är svårt att hitta bland hantverkare idag.

Maria Lack H
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Vi anlitar alltid S Metod när vi behöver hjälp med målning. Otroligt professionella och smidiga! Den här gången lämnade vi in 4 innerdörrar för lagning, slipning och målning. Så snygga dem blev! Stort tack! Maria, Bjärred

Eric O
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Anlitade Swiss metod för att måla två rum. De var mycket noggranna och enkla att ha att göra med. Ett exempel är att vi faktiskt först kvällen innan de skulle börja meddelade färg och de anpassade sig utan några problem. Resultatet blev noggrant eftersom de verkligen gick igenom skick på väggar och lister innan de började arbetet. Fakturan skiljde sig 10% mot offerten eftersom det var lite mer arbete än vad jag uppskattat vid förfrågan, vilket jag tycker är helt inom felmarginalen när det kommer till ett offertförfarande...

Patrik K
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Jag är väldigt nöjd. Har anlitat detta bolag vid flertalet tillfällen och alltid fått tid snabbt och väldigt bra slutresultat.

LINE P
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Jag bokade tid för att få en lägenhet målad fredag ​​och lördag. Två målare kom på den tid vi hade avtalat tillsammans med deras chef och vi gick igenom vad som behövde göras. Dagen efter var allt klart. Arbetet gjordes riktigt snyggt och de hade städat fint efter sig. Jag rekommenderar starkt detta målarföretag som håller vad de lovar och gör ett bra jobb.

Merima K

Otroligt duktiga och professionella målare. Vi är supernöjda ☺️⭐️

Annamia O
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Vilken stjärna vi hade som gjorde tapetseringen!

Deborah M
Skrev om S Metod Målare i Malmö

De kom i tid, jobbad hela dagen, löste problem och kommunicerad status så att jag kunde planera min tid. Bra upplevelse!

Tina M
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Proffsigt utfört och vänligt bemötande!

Claes S
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Mycket bra bemötande och trevliga Snabbt utförande håller vad dom lovar. Bra finish på luckorna som dom lacka Stort tack👍

Ann-Kristin S
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Vi är mycket nöjda. Målarna kom som planerat och gjorde ett jättebra jobb. Vi fick målat 2 husgavlar. Särskilt beröm till Mahmoud som blev vår kontakt.

Fredrik B
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Mycket trevliga från första kontakt till avslut. Kommer med egna förslag för att göra resultatet ännu bättre. Bra kommunikationer kring kostnader etc. Vi målade om huset utvändigt, stuprör, fönsterbleck och invändigt målades dörrkarmar. Resultatet över förväntan och allt gjordes på bara en vecka.

Mai N
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Mycket väl bemötande, lyssnar och ser till kundens önskemål för bästa möjliga service och resultat.

Susanne I
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Bra service. Höll kontakten under arbetets gång. Höll rent och snyggt runt omkring huset.

Marika B
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Alltid ett trevligt bemötande och dem är otroligt serviceinriktad! Vi blir alltid lika nöjda när vi anlitar Swiss Metod, vi har fått våra köksluckor,innerdörrar sprutmålade och de har målat om vårt hus! Vi kan varmt rekommendera Swiss Metod! Marika o Roger

Mats T
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Ett utomordentligt arbete! Trevliga och mycket noggranna pojkar. Imponerande snickeri vid byte av murkna brädor. Arbetet gällde ommålning av carport och förråd.

Dan O
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Kundfokuserade, flexibla, tillgängliga. Pålitliga. Bra kompetens.

Karin H
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Är jättenöjd! Jag fick alltid snabba svar på mina frågor från kundservice, det var prisvärt, målaren var trevlig att ha att göra med och var både effektiv och noggrann och resultatet blev utmärkt. Rekommenderas!

Leif K
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Hej De har gjort ett mycket bra arbete, de var mycket noggranna, snabbt gick det också. Så en verklig eloge till dem. Leif

Jesper F
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Målat hus, förråd och uterum utvändigt. De kom i tid, gjorde ett kanonjobb, trevliga, städade undan efter sig. Vi är supernöjda!!

Daniel W
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Bra utfört arbete till rimligt pris.

Jenny G
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Vi anlitade detta företag för målning samt tapetsering. Allt från bemötande till utförande var mycket bra. Kan varmt rekommenderas!

Rebecka N
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Snabba svar, kort tid från beställning till utförande. Bra pris och väl genomfört jobb.

Christina H
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Vi putsade om hela huset och det blev jättefint. Trevlig personal och noggranna förberedelser.

Thomas S
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Vi anlitade Swiss Method till målning av vårt hus, komplett med byte av kulör från gult till grått och även byte av vissa vindskivor. De kom i tid, var väldigt tydliga i sin kommunikation, oerhört professionella i sitt arbete och levererade verkligen över förväntan. Vi är väldigt nöjda! Thomas & Lina

Anna B
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Swiss Metod har varit hos oss vid olika tillfällen. De har bra kommunikation, trevliga och utför ett bra arbete.

Andreas Å
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Ommålning av större villa i trä Proffsigt utfört arbete och bra bemötande både vid offert/beställning och under genomförandet Vi är mycket nöjda

Alexander B
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Fick mitt hus (utsida) målat april/maj 2021 med ett mycket positivt resultat. Otroligt lyhörda, vänliga och kompetenta. Tog hänsyn till mina önskemål och överträffade mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Swiss Metod! Med vänlig hälsning, Alexander

Marie E
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Vi målade en vägg. Resultatet blev bra.

Britt-mari F
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Från förfrågan till offert gick det snabbt och mina luckor hämtades och lämnades utan dröjsmål och målningen blev fantastiskt bra så jag är helnöjd. Mannen som målade var både trevlig och mycket duktig när han på plats hos mig utförde det slutliga arbetet.

Vanessa S
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Bra att ha att göra med och bra resultat!

Sebastian S
Skrev om S Metod Målare i Malmö

professionellt utförande och bemötande, kan rekommenderas

Per-Åke P
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Målade om köket och luckor! Snabbt och ett bra jobb. Det blev som vi hade förväntat oss. Bemötandet var mycket bra.

Öyvind S
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Leverans på tid och över förväntan bra resultat. Rekommenderar detta företag!

Karin D
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Målning utomhus. Trägavlar och plåt. Fungerade. Tider hölls.

Anni J
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Supertrevliga, proffsiga med superbra slutresultat. Rekommenderas varmt.

Anton G
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Vi anlitade Swiss Metod för att bredspackla samtliga strukturväggar i vår lägenhet samt måla om hela lägenheten. Slutresultatet blev riktigt bra. De var noggranna och arbetade effektivt. Bemötandet var dessutom väldigt bra, de var hjälpsamma och höll en god kommunikation genom hela projektet. Jag skulle rekommendera Swiss metod och anlita dem igen! /Anton i Malmö

FANNY H
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Supertrevligt bemötande, och köksluckorna blev över förväntan. De var riktigt slitna och nu är de som nya!

Kerstin S
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Snabbt svar och snabb hjälp. Trevligt bemötande.

Jesper P
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Snabbt. Pålitlig! Bra kvalitet!

Daniel J
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Bra bemötande vid beställning, bra bemötande av målarna och ett riktigt bra resultat till ett bra pris!

Tanja J
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Målat om gulnad badrumsinredning, blev snyggare än ny och målat om fin ytterdörr, som blivit mycket förstörd av stor hund, som hoppat sönder den då hon öppnat själv, även den blev som ny. Med dörren var det dessutom bråttom då vi skulle ha visning av gprden och hade räknat med att måsta köpa ny dörr, men hittade ingen dörr till rimligt pris och glada är vi för det då den omspacklade och målsde dörren blev så snygg, från att ha varit så ful så vi tänkte inte ens att det skulle gå måla om. Jättebra service, rimliga priser,...

Elisabeth Å
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Fantastiskt fin service där de verkligen brydde sig om att det skulle bli bra och att jag skulle bli nöjd.

Boban T
Skrev om S Metod Målare i Malmö

Vi fick sommaren 2019 målat om invändigt i vårt hus på 150m2. Swiss Metod var professionella och trevliga och gjorde ett bra jobb. Ett par mindre fel som vi upptäckte efterhand korrigerade de utan problem. Jag har rekommenderat Swiss Metod till andra i min vänkrets.